Siis mä otan tänään napalävistyksen ja oon 14v.
Sitä mää tässä mietin että voinko mennä viikon päästä uimaan järveen tai mereen joss ostaisin vesitiivistä laadtaria? Vai pitääkö odottaa kuinka kauan vielä että uskallan mennä uimaan, ettei tulisi ongelmia sen kanssa.
Kiitos vastauksista!
Napalävistys Uiminen
4
401
Vastaukset
- 14vtyttö134
Siis tossa oli kirjotusvirhe nii laastaria meinasin :DD
- Paniikissa
Mietin ihan samaa ku huomenna oisin menos ottaa
- Läwä
Jos on ihan välttämätöntä uida ja saat laastarin hyvin paikalleen niin miksi ei? Muista kuitenkin ettei lävistystä ole hyvä hautoa pitkään laastarin alla ja että uinnin jälkeen pitäisi päästä mahdollisimman pian pesulle.
Jos kuitenkin maltat olla uimatta kuukauden verran niin aina parempi. - 14vtyttötieyää
Uida voi 1kk päästä lävistyksen otosta ja saunoa voi 2vko päästä lävärin otosta. (Itse uin jo 2vko sisällä napiksen otosta koska ei ollut yhtään punainen tai turvonnut ja ei mitään erityistä tapahtunut)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävöin sinua kokoyön!
En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun614308KALAJOEN UIMAVALVONTA
https://www.kalajokiseutu.fi/artikkeli/ei-tulisi-mieleenkaan-jattaa-pienta-yksinaan-hiekkasarkkien-valvomattomalla-uimar1373021Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin
Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo452342Kadonnut poika hukkunut lietteeseen mitä kalajoella nyt on?
Jätelautta ajautunut merelle ja lapsi uponnut jätelautan alle?452254- 241873
- 911832
- 281586
- 221539
- 1481384
- 321200