Siis mä otan tänään napalävistyksen ja oon 14v.
Sitä mää tässä mietin että voinko mennä viikon päästä uimaan järveen tai mereen joss ostaisin vesitiivistä laadtaria? Vai pitääkö odottaa kuinka kauan vielä että uskallan mennä uimaan, ettei tulisi ongelmia sen kanssa.
Kiitos vastauksista!
Napalävistys Uiminen
4
437
Vastaukset
- 14vtyttö134
Siis tossa oli kirjotusvirhe nii laastaria meinasin :DD
- Paniikissa
Mietin ihan samaa ku huomenna oisin menos ottaa
- Läwä
Jos on ihan välttämätöntä uida ja saat laastarin hyvin paikalleen niin miksi ei? Muista kuitenkin ettei lävistystä ole hyvä hautoa pitkään laastarin alla ja että uinnin jälkeen pitäisi päästä mahdollisimman pian pesulle.
Jos kuitenkin maltat olla uimatta kuukauden verran niin aina parempi. - 14vtyttötieyää
Uida voi 1kk päästä lävistyksen otosta ja saunoa voi 2vko päästä lävärin otosta. (Itse uin jo 2vko sisällä napiksen otosta koska ei ollut yhtään punainen tai turvonnut ja ei mitään erityistä tapahtunut)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miten Eerolan silmäkuvat voivat levitä muutamassa tunnissa ympäri maailmaa?
Seuraako koko maailma persujen ja erityisesti Eerolan somea reaaliajassa? Edes kansanedustajan itsemurha eduskuntatalos4676605Suomen kansa haluaa Antti Lindtmanista pääministerin
Lindtman on miltei tuplasti suositumpi kuin etunimikaimansa Kaikkonen. Näin kertoo porvarimedian teettämä kysely. http1923930Vain 21% kannattaa Lindtmania pääministeriksi
se on selvästi vähemmän kuin puolueen kannatus, mites nyt noin?1112533Miten löydän sinut
Ja saan sanottua kaiken mitä haluan sinulle kertoa? Ja kuinka kuuntelisit minua sen hetken? Kuinka voin ilmaista sen mit262050Moraaliköyhä S-ryhmä
S-ryhmä on kehystänyt Israel-boikottipäätöksen “ihmisoikeuslinjaukseksi”, mutta toteutus paljastaa sen onttouden: valiko1391456Yöllinen autolla kaahari Heinolan seudulla
Asukkaita häiriköivän nuoren herran autokaahaus keskustelu poistettu, onko jokin hyvävelijärjestelmä käytössä ?781338- 681176
Vaikea tilanne
Hieman kolkuttaa omatuntoa, kun on osoittanut kiinnostusta väärää naista kohtaan. En ymmärrä miten toinen on voinut te791108- 631105
- 461049