Siis mä otan tänään napalävistyksen ja oon 14v.
Sitä mää tässä mietin että voinko mennä viikon päästä uimaan järveen tai mereen joss ostaisin vesitiivistä laadtaria? Vai pitääkö odottaa kuinka kauan vielä että uskallan mennä uimaan, ettei tulisi ongelmia sen kanssa.
Kiitos vastauksista!
Napalävistys Uiminen
4
362
Vastaukset
- 14vtyttö134
Siis tossa oli kirjotusvirhe nii laastaria meinasin :DD
- Paniikissa
Mietin ihan samaa ku huomenna oisin menos ottaa
- Läwä
Jos on ihan välttämätöntä uida ja saat laastarin hyvin paikalleen niin miksi ei? Muista kuitenkin ettei lävistystä ole hyvä hautoa pitkään laastarin alla ja että uinnin jälkeen pitäisi päästä mahdollisimman pian pesulle.
Jos kuitenkin maltat olla uimatta kuukauden verran niin aina parempi. - 14vtyttötieyää
Uida voi 1kk päästä lävistyksen otosta ja saunoa voi 2vko päästä lävärin otosta. (Itse uin jo 2vko sisällä napiksen otosta koska ei ollut yhtään punainen tai turvonnut ja ei mitään erityistä tapahtunut)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1713548
Tekisi niin mieli laittaa sulle viestiä
En vaan ole varma ollaanko siihen vielä valmiita, vaikka halua löytyykin täältä suunnalta, ja ikävää, ja kaikkea muuta m851578Miksi ihmeessä?
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek251289- 1581242
Pitääkö penkeillä hypätä Martina?
Eivätkö puistonpenkit ole istumista varten.Ei niitä kannata liata hyppäämällä koskaa likaantuvat eikä siellä kukaan niit1941003- 35981
Erika Vikman diskattiin, tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek https://www.rumba.fi/uut16973Kuinka kauan
Olet ollut kaivattuusi ihastunut/rakastunut? Tajusitko tunteesi heti, vai syventyivätkö ne hitaasti?60862Maikkarin tentti: Orpo jälleen rauhallinen ja erittäin hyvä, myös Purra oli hyvä
Lindtman ja Kaikkonen oli kohtalaisia, sen sijaan punavihreät Koskela ja Virta olivat taas heikkoja. Ja vastustavat jalk93816- 62765