Siis mä otan tänään napalävistyksen ja oon 14v.
Sitä mää tässä mietin että voinko mennä viikon päästä uimaan järveen tai mereen joss ostaisin vesitiivistä laadtaria? Vai pitääkö odottaa kuinka kauan vielä että uskallan mennä uimaan, ettei tulisi ongelmia sen kanssa.
Kiitos vastauksista!
Napalävistys Uiminen
4
421
Vastaukset
- 14vtyttö134
Siis tossa oli kirjotusvirhe nii laastaria meinasin :DD
- Paniikissa
Mietin ihan samaa ku huomenna oisin menos ottaa
- Läwä
Jos on ihan välttämätöntä uida ja saat laastarin hyvin paikalleen niin miksi ei? Muista kuitenkin ettei lävistystä ole hyvä hautoa pitkään laastarin alla ja että uinnin jälkeen pitäisi päästä mahdollisimman pian pesulle.
Jos kuitenkin maltat olla uimatta kuukauden verran niin aina parempi. - 14vtyttötieyää
Uida voi 1kk päästä lävistyksen otosta ja saunoa voi 2vko päästä lävärin otosta. (Itse uin jo 2vko sisällä napiksen otosta koska ei ollut yhtään punainen tai turvonnut ja ei mitään erityistä tapahtunut)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sannan kirja USA:n bestseller!
"Congratulations to Sanna Marin's HOPE IN ACTION, officially a USA TODAY bestseller!" Kertoo Scribner. Mitäs persut tä21212007- 298238
Metsäalan rikolliset
Jokohan alkaa vähitellen kaatua kulissit näillä ihmiskauppaa harjoittavilla firmoilla.606398Ruotsalaistoimittaja: "Sanna Marinin saunominen saa minut häpeämään"
Sanna Marinin kirja saa täyslaidallisen ruotsalaislehti Expressenissä perjantaina julkaistussa kolumnissa.....voi itku..1785329- 585020
Suomen kaksikielisyys - täyttä huuhaata
Eivätkö muuten yksilöt pysty arvioimaan mitä kieliä he tarvitsevat? Ulkomaalaiselle osaajalle riittää Suomessa kielitai524548Työeläkeloisinta 27,5 mrd. per vuosi
Tuo kaikki on pois palkansaajien ostovoimasta. Ja sitten puupäät ihmettelee miksei Suomen talous kasva. No eihän se kas1214472- 1233998
- 833472
- 592072