se kassajätkä peri multa ylihinnan en huomanu ottaa kuittia mutta laskin hinnaat kämpillä, otti täyden hinnan grilliboxistakin vaikka se oli tarjouksessa, ostikset teki hieman yli 8€.a ja jätkä peri yli 12€.a, helppo laskea vähääiset ostokset.
enpäs käy enää Lidlilissä
31
695
Vastaukset
Se grilliboxi tarjous on tarkoitettu heteroille, ei siis meille lutkuttajille. Koita kestää.
- KuittiKiitos
Aika moni jättää kuitin ottamatta, kova on luotto tuntemattomaan ihmiseen... vai tunteeko ne kaikki asiakkaat myyjän henkilökohtaisesti niin hyvin että luottaa siihen niin paljon että jättää kuitin sen takia ottamatta?
Kassahan tarjoaa asiakkaalle kuittia, mutta moni vain tokaisee että "en tarvi".
Monta kertaa sattunut että on peritty väärin, mutta onneksi on kuitti ollut tallessa ja seuraavalla kerralla saanut hyvityksen kuittia vastaan. - siperiaopettaa
Uusavuttomille pakkaa käymään noin,otappakuitti ens kerralla.
Aloittajan kannattaakin muuttaa Citymarkettiin, siellä moinen kusetus on ihan normaali touhua !
Late Lapista.- paskataavettille
sehän viivakoodin mukaan laskutetaan, eli jokainen tavara luetaan siinä kassalla, mutta jos on tuollaisia alennustuotteita ne on usein vähennettävä käsin kassanhoitajan, jotkut voi käyttää saman tavaran kahdesti lukulaitteessa eikä sitä huomaa, "hillajoen homo" ei ymmärrä näitä asioita, olen luottanut koska normaalisti ne tytöt on aina laskuttaneet rehellisesti.
City marketissa laitetaan alennettu hinta hyllynreunaan, mutta ei "muistetakaan" laittaa sitä kassakoneelle, sama käytäntö on myös Anttilassa!
Late Lapista. SSSS Ry!- onnäköjäänitekkiotettava
Niin se näkyy olevan Lidlissäkin kun noin käy, ei ole aloittaja ainut joka on asiasta maininnut.
- MenetettyLuotto
Vastaavaa väärin perintää tapahtuu usein ainakin Tamppiksessa, 99% hyllyn reunassa olevista hintalapuista on eri kuin kassalla, ja 50% tuotteista puuttuu hintalappu kokonaan.
Luotetaan että kun asiakkaalle selviää tuotteen hinta vasta kassalla, niin se ostaa sen vaikka perittäisiin liikaa. Itse olen aina jättänyt tavarat hihnalle ja lompsinut ulos, jotain alennuksiakin ovat yrittäneet perään huudella, mutta huijausyrityksen jälkeen ei alennukset enää mieltä lämmitä, vaan se on päivä pilalla. - visumies
Minä kyllä käyn Lidlissä. Osaan laskea päässä 😀
- maijukangas
sitä kun on itse rehellinen ihminen niin luottaa liikaa toisiinkin, mutta tästä eteenpäin otan kuitin vaikka ostaisin 1€,n karkkiaskin, kyllä jokainen normaali osaa päässälaskun mutta jos ostaa monia eri tuotteita niin ei se tulos ole kun summittainen, sitäpaitsi ne lisäävät ALV,n kassalla siihen Lidlissä.
- maijukangas
visumies laittanu kuvanki ittestä tuone on sen näkönen että pää onkin ainut mikä ei toimi.
- petolinnunperä
paa sinäki, nähään miksi sinun naamakertoimesta peritään lisämaksu alennuksien sijaan.
- nauratatmuita
ei viitti tulee sulle paha mieli kun oon niin pirun komee.
- peräpotku
nyt ei arvioida persettä vaan naamaa
- itkukunoletjärkevä
mistä sie sen perseen keksit, oletko niitä hinureita, vähän jo siltä vaikuttikin, mutta jussia sullekkin muutenkin kun perseestä.
- aaaahh
mistä sinå hinurit keksit,siitä puhe mistä puute.toivottavasti löydät ihanan poikaystävän jussiks.
- minnuuniinsurettaa
aaaahh kirjoitti:
mistä sinå hinurit keksit,siitä puhe mistä puute.toivottavasti löydät ihanan poikaystävän jussiks.
Itehän perseestä aloit kirjoittelemaan vaikka kyse on kauppa-asioista, laittaa hiukan miettimään mikä on äijällä mielessä, olikohan ukkojen perseet ja rupiset.
- enoleperämies
Hinureilla se perä on aina mielessä sekoittaa muut asiat. Naisten pese kylläkin on hienon näköinen.
- enoleperämies
enoleperämies kirjoitti:
Hinureilla se perä on aina mielessä sekoittaa muut asiat. Naisten pese kylläkin on hienon näköinen.
PERSE PERSE=naisten seksityökalu.
- ihanantiukatpöksyt
on se sellanen kiintopiste naisessa kun on sellaset pöksyt jalassa että näkyy jokainen ihana mutka ja vako, sitten kun vielä hyvin vääntelee sitäniin voi raivahan tähret, mutta täytyy silti kyet
keskittymään myös kassan perimään hintaan.
- entasiakas
Kyllä on pieniä virheitä käykääpä Vojakkalan kaupassa varsinkin jos sattuu vanhempi kauppias kassalle kuitissa on sellaisia tavaroita joita et ole edes ostanut. Sitäkun yrität selvittää juippi suhtautuu hyvin röyhkeän ylimielisesti niinkuin se olisi asiakkaan virhe. Ikänsä jos on tehnyt samaa voiko sitä ollakkaan rehellinen
- ToteanpaVain
Lidl on köyhien kauppa.
Näkeehän sen jo asiakaskunnastakin.
Pitää heilläkin olla joku "halpa-halli" Torniossa, kun Tamppiskin rupesi ahneeksi.- kävinaina
Se olikin hyvä liike Tornion Halpa Halli, oli tosi mukavat sekä asialliset tytöt kassalla, ja jos halusi tuoda jonkin tavaran takaisin niin asia sopi kyllä vaikka olisi kuittikin ollut hukassa, minnekähän on nämä tytöt menneet töihin siinä olisi hyviä työntekijöitä.
- peräauki
itse asiassa tornion köyhien ja persaukisten liike taitaa olla nykyisin prisma.siellä on vissiin halvin ruokakorin hinta tutkimuksien mukaan.
- miemanni
Jaa mie en ole käyny yhtään kertaa, pitäs käyä kattoon.
- liikenero
Menkääpä itse kaupankassaksi vähäksiaikaa edes, huomaatte hyvin äkkiä että ette olekkaan niin viksuja kun luulette. Nämä virheet ja alennukset ovat inhimillisiä ja monen syyn sattumuksia. Korjatkaa virhe asianomaiselle älkääkä tälle palstalle kassan työ on muutenkin rassaavaa ilman tuomosia tyhjiä naamansoittajia. Antakaa rauha työntekijöille ja menkää töihin ja ulos kesäilmaan älkääkä mustatko muita jotkatekevät töitä.
- Satusöpöläinen
oo mamero hiljaa ja ime äitis tissii, minä olenn ollu kassaneitinä 2 v. eikä oo tullu virheitä, on kato oltava tarkka mitä tekee, on osattava huomioida alennetut hinnat, sinä tietysti vaan vetelet lukijan läpi jopa kahdestikkin saman eikä nupissas muuta tapahdu ku kuuluu vaan piip.
- piiipiip
Ai ihan kaks vuotta kassalla ODOTAPPAS piiiiiiiiiiippppppp voi virhe sattua sullekin.
- Satusöpöliini
sulle aina kku oot siellä.
- katsoYmpärilles
Lidlissä näyttäisi käyvän vain nämä elintasopakolaiset ja tornion omat juopot ym spurgut
- HankiHameJaElämä
Huonostipa olet asioista perillä, kun sattumoisin minäkin asioin siellä monen muun tuttavan ohella, eikä me mitään juoppoja saati spurguja olla.
Toisinaan siellä asioi myös pelkkää olutta hakevia, koska se on halvempaa ja kassat on paljon nopeammat kuin muissa kaupoissa, mutta mitä siitä... mitä väärää siinä on?
Oletko joku kylän juorumartta joka asioi Lidlissä vain kyylätäkseen mitä muut ostaa?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .613757Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen493000Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631272914Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi3661970- 731152
Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito101141Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2101125Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde27949- 47931
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että108918