Ilmastonmuutoksen haamuraja rikki: "paluuta ei ole

ilmasto_lämpenee

22

334

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ewrwerwerwer

      Muistatteko kun vielä 20 vuotta sitten kaikki olivat yhtä hysteerisiä "otsonikadosta"? :D Nykyään KUKAAN ei enää puhu siitä. Ei edes Petteri, joka silloin oli sitä mieltä, että se on maailman suurin ongelma.

      Ja sitten oli myös se "metsäkato". Jota otsonikadon tapaan myöskään ei ollut olemassa :D Puhumattakaan happosateista ja muista "katastrofeista"

      Greenpeacella on todella yksi maailman parhaimmista puppugeneraattoreista. Miksi nämä jutut menee aina mediassa läpi? No siksi, koska aina tulee uusi toimittajasukupolvi, joka ottaa aina uudet keksityt ongelmat tosissaan.

      • miksi_olet_pelle

        Ihmiskunta huomasi toimintansa aiheuttavan otsonikatoa, metsäkatoa, happosateita jne., ja tilanteen korjaamiseksi ryhdyttiin toimiin. Ja niistä toimista näyttäisi olleen apua. Miksi se aiheuttaa sinussa tuollaista lapsellisuutta?

        Eli vain sinulla näyttäisi olevan puppuhörhöilygeneraattori.


      • miksi_olet_pelle kirjoitti:

        Ihmiskunta huomasi toimintansa aiheuttavan otsonikatoa, metsäkatoa, happosateita jne., ja tilanteen korjaamiseksi ryhdyttiin toimiin. Ja niistä toimista näyttäisi olleen apua. Miksi se aiheuttaa sinussa tuollaista lapsellisuutta?

        Eli vain sinulla näyttäisi olevan puppuhörhöilygeneraattori.

        Minulla on se käsitys, ettei eteläisen pallonpuoliskon otsoniaukko ole mihinkään hävinnyt. Jos olen väärässä, niin linkittäkääpä tietoa otsoniaukon häviämisestä.


      • Greenman_

        Ei otsonikato ole hävinnyt, koska ihmiskunnan CFC yhdisteet tekevät vielä tuhoaan. CFC yhdisteet kiellettiin, ettei otsonikato alue laajenisi. Hiilidioksidi on samanlainen yhdiste; se jää pitkäksi aikaa ilmakehää lämmittämään. Emme ikinä pääse enää alle 400 ppm. Ilmastotieteilijät sanovat, että 350 ppm ei muutosta, 400 ppm vähäinen lämpeneminen ja 450 ppm tuhon tie.


      • tuttumies kirjoitti:

        Minulla on se käsitys, ettei eteläisen pallonpuoliskon otsoniaukko ole mihinkään hävinnyt. Jos olen väärässä, niin linkittäkääpä tietoa otsoniaukon häviämisestä.

        Viikko sitten lehdessä oli juttu otsonikadosta. Tutkijan mukaan napojen otsonista 1% on palautunut. Palautuminen on siis yhtä tyhjän kanssa. Koska otsoniaukot ja revontulet esiintyy samoilla alueilla, otsoniaukko umpeutuu heti kun aurinkotuuli lakkaa puhaltamasta.


    • Sähköteurastaja

      Otsonivalhe oli yksi ihmiskunnan suurimmista valheista, jota seurasi vieläkin suurempi valhe eli ilmastovalhe joka on edellisen
      jatko-osa.

      Se että Montrealin ja sitä seurannut Kioton sopimus ovat rauenneet todistaa ettei mennyt läpi, eikä mene Pariisin "sopimuskaan" vaikka WWF petteri itkis ja pieris!

      http://www.mitosyfraudes.org/Ingles/Crista.html

      • uskomatonta2

        Miksi joku raapustaa tiedepalstalle tuollaista salaliittoroskaa 24/7/365?


      • ööööööööööööööööööö

        Miksi sähkömies et menisi salaliittohörhöilypalstalle noiden salaliittohörhöilyjesi kanssa!


    • yyyyyyyyyyyy

      Nostellaan taas tärkeitä ja asiallisia keskustelunaloituksia sähkömiehen jokapäiväisten roskaspämmien ohi.

    • Sähköteurastaja
    • Jönkeli

      Ääliömäistä lässytystä.

      • yyyyyyyyyyyyyyy

        Älä muuta sano.
        Kuka ihme viitsii tällaisia ääliöaloituksia tehtailla?


      • yyyyyyyyyyyyy
        yyyyyyyyyyyyyyy kirjoitti:

        Älä muuta sano.
        Kuka ihme viitsii tällaisia ääliöaloituksia tehtailla?

        EIpä aloituksessa ollut mitään ääliömäistä. Sitä oli vain sähkömiehen ja sinun hörhöilyissäsi.

        Miksi muuten varastelet jatkuvasti muiden nimimerkkejä?


    • luntokiittäähiilestä

      kasvillisuus ainakin tykkää hiilidioksidin noususta ja minä tykkäisin lämpötilan noususta Pohjolassa mutta kun ei ole näkynyt.
      Vedenpinta ja lämpö ei ole noussut, mutta hiiliverot ovat nousseet.
      Luonto on myös tutkimusten mukaan voinut paremmin.

      • miksi_valehtelet

        Hyvinhän se lämpötilan nousu näkyy meillä Suomessakin:

        http://ilmasto-opas.fi/fi/ilmastonmuutos/suomen-muuttuva-ilmasto/-/artikkeli/16266ad3-e5f5-4987-8760-2b74655182d5/suomen-ilmasto-on-lammennyt.html


      • yyyyyyyyyyyyyy

      • yyyyyyyyyyyyyy
        yyyyyyyyyyyyyy kirjoitti:

        Akuankka-linkkiä pukkaa.

        Miksi lapsellinen pelle raapustelet roskaasi apinoimalla toisten nimimerkkejä loputtomasti?


    • Sähköteurastaja

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Miehen lapsettomuus keski-ikäisten deittailussa

      Tällä palstalla esitetään usein ajatus, jonka mukaan lapsia saanut nainen olisi parisuhdemarkkinoilla huonommassa asemas
      Sinkut
      296
      2456
    2. Kunpa voisin halata sinua

      ja sanoa sinulle miten onnellinen olen siitä, että olet elämässäni. Mutta et ole halausetäisyydellä... etkä elämässäni.
      Ikävä
      44
      1143
    3. Mikä oli se hetki

      kun tajusit rakastuneesi?
      Ikävä
      78
      1090
    4. Muut yrittää seata meidän välejä

      Nainen, oot varmaan sen myös huomannut. Ihan irl oon sen huomannut jo hyvän aikaa. Eihän anneta sen häiritä.
      Ikävä
      100
      1053
    5. Miksi Suomi ärsyttää Venäjää?

      Jatkuvasti? Hyvin suomen herrat tietää, että tuo DCA-sopimus on paha ärsyke Venäjälle. eihän Venäjä ole hyökännyt Suomen
      Maailman menoa
      275
      898
    6. Jotenkin tätä asiaa pitää nyt käsitellä

      Vaikka sitten anomuumisti. Olen lähestulkoon rakastunut vanhempaan mieheen mutta tämä ei nyt oikein suju niin kuin pitäi
      Ikävä
      72
      819
    7. Kun unohdat tämän

      Sivuston, unohdat myös meidät nopeammin. Kokeile. Naiselle.
      Ikävä
      79
      815
    8. Meillä olisi kaunis kesä

      Yhden viestin päässä. Haluaisin tutustua. Vaikka oltaisiin vaan ystäviä. Eikä mitään vaan vähättelyä. Ajattelen et olet
      Ikävä
      17
      704
    9. Älä turhaan nainen ikävöi minua

      Olen sellainen jäntevä pantteri ja sinä jo melkein rollaattorikamaa. Ei onnistu mikään.
      Ikävä
      65
      703
    10. Kuinka paljon voi olla rakastunut..

      ....ja välittää ihmisestä jota ei edes tunnen kunnolla? Eikö silloin ole kysymys jostain suuremmasta? Mitä on yhteenkuul
      Ikävä
      64
      699
    Aihe