myöhästyminen

pannukakkusuhde

Olen nettideittaillut erästä miestä ja nyt tapasimme ensimmäisen kerran. Hän 50v lapseton ikinuori ja minä 35v pienten lasten äiti. Hän asuu toisella paikkakunnalla ja nyt hän tuli paikkakunnalleni minua ja ystäviään tapaamaan. Itseäni ärsyttää se että lapseton ihminen ei voi ymmärtää että minäpä tästä nyt lähden istumaan terassille. Ensitapaaminen oli oikein miellyttävä.
Sovimme että tapaamme vielä ennen kuin hän lähtee.
Olin järjestänyt töistä vapaa päivän ja sanoin että tämä päivä on minulle sopiva koska muuten en pysty kotoa irtautumaan.
Sovimme ajan ja kerroin mitä olen suunnitellut päiväksi. Hän,oli mukana asiassa.
Aamulla ilmoitin tuntia ennen tapaamista että myöhästyn ehkä hieman koska tuli lasten kanssa yllättävä käänne. Huomasin ettei hän ollut edellisen yön kello 2 jälkeen käynyt whatsapissa. Ajattelin kuitenkin ilmoittaa, koska itse en pidä myöhästelijöistä tai ainakin on kiva jos ilmoittaa.
Tosiaan meni pitkälle puolenpäivän kunnes herra vauvautu edes heräämään. Aikaa oli rajallisesti käytettävissä ja hän tiesi sen.
Sitten alkaa taas se kärttäminen mihin aikaan tavaraa kun hän haluaa niin kovasti paljon minut tavata.
Seksiä ei ole ollut ekoillakaan treffeillä niin tuskin se mielessäkään on. Eikä olla seksistä mitään edes puhuttu.
En ymmärrä. En jaksa leväperäisiä ihmisiä, raastavat hermot riekaleiksi

8

453

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • näinseon

Kuulostaa siltä ettei tää kaveri oo hirmu kiinnostunut. Jos todella välittää ja on sovittu yhteinen päivä, niin... Unohda moinen setä.

• Just_joo

Tai sitten sen vaimo ei päästänyt.

Enivei, unohda ja ota seuraava.

• niinin

miksi ukko , ai rahako ?

• Ymmärrän huolesi. Tapaile minun kanssani ja ymmärrän yh huolesi.
      Itselläkin lapsia.

• hyihuooraaaat

seksiä seksiä

• no hän on elänyt 50vuotta vapaata elämää joten toisen huomioon ottaminen voi olla vaikeeta

minulla ei lapsia mut hyvällä kaverilla on 3 ja ymmärrän että aina se ulos lähteminen tapahtumaan tai leffaan ei vaan onnnistu kun on 3-8v lapsia

• Jos toisessa jo yhden tapaamisen jälkeen ärsyttää jokin piirre sen verran paljon, että siitä kirjoittaa keskustelupalstalle, niin kannattaa siirtyä eteenpäin ja jatkaa sopivamman ihmisen etsimistä. Tuollainen tuntemukset ovat aika huono pohja minkäänlaiselle suhteelle.

• Kui_täh

Ai täältä saa nykyään asiantuntijalausuntoja kans..?

Jep jep.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomessa on meneillään boomereiden kosto

1990-luvun lamassa osumaa saaneet sukupolvet toivovat sen jälkeen syntyneille sukupolville kärsimystä porvareita äänestä
      Maailman menoa
      48
      2448
    2. Petteri Orpon kommentti persujen väkivaltaan?

Hiirenhiljaa taas on, kun Tampereella persulahkon ääriosasto pahoinpiteli kantasuomalaisen tytön. Missä on pääministeri
      Maailman menoa
      49
      1724
    3. IPCC romahtaa

Mitenkäs tässä nyt näin kävi? Ilmastohourimoinnin tukijalka myöntää, ettei mitään ilmastokatastrofia olekaan. Eikös tääl
      Ilmastonmuutos
      34
      1509
    4. Onko sinulla jalostettu koira? Nämä tekijät altistavat koiran sairastumiselle

Moni Suomessa suosittu koirarotu on sairas ulkonäkökeskeisen jalostuksen ja ääripiirteiden vuoksi. Erityisesti tietyt t
      Koirat
      24
      1463
    5. Mitä ikävöit eniten

kaivatussasi? 🫶
      Ikävä
      89
      1432
    6. Miten voit vain

Olla kuin mitään ei olisi?
      Ikävä
      137
      1152
    7. Anabaptismin kirous

Uudestikastetut lahkolaiset joutuvat valheen kierteeseen. He joutuvat herjaamaan lapsena saamaanssa kastetta nimeen Isä
      Kaste
      417
      1092
    8. Pelolla pakottaminen

Kristinusko on tuovinaan valoa ja toivoa, mutta ensin pitää olla pimeyttä ja toivottomutta jotta joku valoa ja toivoa ha
      Kaste
      624
      936
    9. Robotiikka korvaa tulevaisuudessa seurustelusuhteet

Haluan herättää keskustelua aiheesta. Asiantuntijoiden mukaan robottien kehitys on 10-15 vuoden päässä siitä että voidaa
      Sinkut
      243
      924
    10. kamera hakokylässä

kamera kuvaamassa yleistä tietä laittomasti ristauksessa hakokylä-raatevaara!
      Hyrynsalmi
      17
      873
    Aihe