Pyysinpä piruuttani erästä tuntemaani, vähän yli kolmekymppistä naista, tekemään ihan testimielessä profiilin S24 treffeihin.
Tekstiin ei kirjoitettu mitään muuta, kun "moi" ja ikä. Ei siis kuvaa, eikä yhtään mitään muuta.
Reilussa kuukaudessa on tullut 14 mieheltä yhteydenotto. Ja kaikki ensisilmäyksellä jopa ihan asiallisia, kuvilla varustetusta profiileista.
Minulla (olen siis saman ikäinen mies) on myös oma ja tositarkoituksella tehty profiili samaisessa palvelussa. Kuvaa ei ole kummassakaan profiilissa. Tekstin olen yrittänyt kirjoittaa niin fiksusti ja asiallisesti, kun osaan. Tuttavani mukaan ei sen parempaa profiilia osaisi keneltäkään odottaakaan.
Profiili on ollut palvelussa reilu pari vuotta. Olen saanut sinä aikana tasan yhden yhteydenoton naisten suunnalta, poislukien ne venäläiset trollit.
Odotatteko naiset oikeasti vain sitä prinssiä valkoisella hevosella, vai miksi ette vaivaudu tekemään aloitetta? Miehet taas ottavat kuvattomiin profiileihin yhteyttä noinkin heppoisin perustein tietämättä yhtään mitään naisten taustoista.
S24 treffit, testi: naiset vs. miehet
26
869
Vastaukset
- 6plus15
Miksi ihmeessä naiset tekisivät aloitteita, kun heille tulee asiallisia yhteydenottoja enemmän mitä ehtivät ikinä käymään läpi ja reagoimaan? En minäkään tekisi aloitteita jos loota olisi jatkuvasti täynnä normaalipainoisten ja fiksujen naisten viestejä. Valkkaisin sieltä parhaimmat ja kävisin treffeillä.
- unelma-säleikkö
Pitikö nyt tästä itsestäänselvyydestä ja lukemattomia kertoja tälläkin keskustelupalstalla käsitellystä asiasta aloittaa taas uusi viestiketju, hohhoijaa
- pehmoIelu
Komppaan!
- Eikomppaa
Hohhoijaa voiskos edes joskus saada ratkaisuehdotuksia ettei se aihe vaan jäisi sille itsestäänselvyysasteelle. Miksi naiset ei tee aloitteita mutta miehet tekevät. No tietenkin siksi ettei naisten tarvitse. Saataisko siihen joku muutos?
Ainakin siten ettei mene nettideitteihin eikä tee enää aloitteita. No joku kuitenkin tekee niitä, joten kaikki pysyy ennallaan, jopa se että huokailija löytyy aina kun joku kirjoittaa jonkun itsestäänselvyyden.
- turhanettideitti
Naiset saa viestejä oli minkänäköinen tahansa ja profiilissa ei tarvii mitään tietoja olla. Serkkuni, nainen teki mulle profiilin ja tekstin ja valitsi parhaan kuvan. Vastasin sitten 30 naiselle saamatta vastauksia takas. Kyllä se niin on että ei naisia kiinnosta mikään tutustuminen.
- StandardGuy
Se on naisten tappio. Se joka kirjoittaa, saa valita. Jos vaan odottaa viestejä, varmasti menettää ne parhaimmat.
- millälogiikalla
Millä logiikalla? ei ne netin miehet muutu yhtään paremmiksi vaikka itse olisi se joka kirjoittaa ekan viestin. Siellä on kourallinen hyviä ja jos ne ovat minusta kiinnostuneita niin kyllä ne tekevät aloitteen.
- MrBolivar
Niin, no on ne miesten profiilit miten asiallisia hyvänsä mutta jos ottaa käytännössä tyhjään profiiliin yhteyttä, herää kysymys että miksi? Mikä herätti kiinnostuksen ? Miksi haluat juuri tutustua häneen ?
Lähinnä kuulostaa että nämä miehet ottavat naisen kuin naisen - pääasia kunhan sellaisen itselleen saavat.
Itselläni saa olla kuvat,tekstit ja tiedot ennen kuin edes harkitsen ottavani yhteyttä. En näe järkeä heittää sokkona postia ihmiselle joka ei tunnu lainkaan oikeasti kiinnostavalta. Ja huom! Tässä ei ole kyse pelkästään naamasta, painosta tai kropasta vaan ihmisestä kokonaisuutena.- yksinkertaistaa
Miesten epätoivoisuus on tähän syynä ja siihen on syynä naisten nirsoilu/hypergamia.
- liugzln
yksinkertaistaa kirjoitti:
Miesten epätoivoisuus on tähän syynä ja siihen on syynä naisten nirsoilu/hypergamia.
No et säkään mee autokauppaan ottamaan väenväkisin jotain romua, jos vähänkin parempaan on mahiksia vaikka vaan onnen kantamoisena.
- Ailatiar
En tiedä mikä sitten mättää naisilla ja miehillä. Ainakin omassa ikäryhmässäni on enemmän miesten profiileja kuin naisten. Kysynnän ja tarjonnan lakikin saattaa olla osasyy koettuun epäsuhtaan.
Itselläni (silloin olin 55v) oli kuvaton profiili, jossa haeskentelin itseni ikäistä kumppania ja asian myös tekstissä erikseen mainitsin. Sain muutaman yhteydenoton huomattavasti nuoremmilta miehiltä joiden ikäero pahimmillaan minuun nähden oli 24v ja sitten pari viestiä senioreilta (70 - 75 v).
Ainuttakaan oman ikäryhmäni yhteydenottoa en saanut noin kolmen kuukauden kuluessa.
Profiilitekstini oli asiallinen ja sujuva, vähän hauskakin. Se oli nyt suunnattu niin tavismiehille kun vaan pystyy. Mitään ostoslistaa miesten ominaisuuksista, koulutuksesta, palkasta, harrastuksista, matkoista tai muusta semmoisesta en kirjoittanut edes rivien väliin. Kerroin itsestäni ja tavallisesta elämästäni. Olis varmaan pitänyt kans kirjoittaa vaan, että "Moi".
Olikohan nyt niin, että se glamouri jäi jotenkin syrjemmälle ja annoin itsestäni turhankin vaatimattoman kuvan, kun en mitään satuolentoa edes etsinyt. Onko miehet sittenkin jonkin ihmeellisen prinsessan tai vampin haussa vaikka usein muuta väittävät. Omaishoitajaksi en ainakaan havittele.
Se oli silloin kun vielä näki ketkä olivat sivulla vierailleet. Käytin taktiikkana vierailla mahdollisimman monien potenttiaalisten miesten sivuilla. No, hekin kävivät kurkkaamassa profiiliani mutta siihen se sitten jäikin. Kyllä mä jollekin yritin viestiä ja flirttiäkin laittaa... kovin olivat passiivisia herrat. Nyyhkistä nyyh!- crux
Näin tasa-arvon aikana profiilissa vierailu ja kirjoittamatta jättäminen on monen miehenkin mielestä merkki siitä että sinua ei vaan kiinnostanut. Mielenkiinnosta sitä toki käy katsomassa että kenelle en tällä kertaa kelvannut.
- Ailatiar
crux kirjoitti:
Näin tasa-arvon aikana profiilissa vierailu ja kirjoittamatta jättäminen on monen miehenkin mielestä merkki siitä että sinua ei vaan kiinnostanut. Mielenkiinnosta sitä toki käy katsomassa että kenelle en tällä kertaa kelvannut.
Ai halavattu! Tottahan toki, onhan se noinkin. Vaik vaan yritin pysyä näkösällä ja tulla huomatuksi. Parasta on mun pysyä pois koko sählingistä. Ja tais olla miesten onnikin etteivät itsekkään mitään yhteyttä sitten ottaneet tämmöseen ämpäripäähän joka kurkkii profiileja.
- fasfas
Ei sinussa varmasti yhtään mitään vikaa ole. Ikäisesi miehet elävät valheessa. He yrittävät itseään huomattavasti nuorempia, koska uskovat Sinkut-palstan höpötyksiä siitä miten vanhemmiten miehillä alkaa käydä ihan mieletön flaksi. Ja että suuri määrä nuoria naisia on vanhempien miesten perässä. Niin että jopa vaikka nuorempana ei ole saanut naisia, niin iän myötä niitä alkaa suorastaan tippua syliin. Sitten kun niitä nuoria naisia yritetään, tullaan ihmettelemään että mikä on kun ei naisille kelpaa, naiset on tosi nirsoja. Kuvitellaan olevansa niin kovin nuorekkaita ja viriilejä ja vaikka mitä, muttei tajuta että se nuorten naisten juna meni jo.
- hölöhölötti
crux kirjoitti:
Katsotaan minunkin profiiliani monta kertaa päivässä, mutta yhteydenottoja tulee harvakseltaan. En ajattele, että olisin jotenkin huono vaikka eivät viestittele/kelpuuta.
- hulluatouhua
fasfas kirjoitti:
Ei sinussa varmasti yhtään mitään vikaa ole. Ikäisesi miehet elävät valheessa. He yrittävät itseään huomattavasti nuorempia, koska uskovat Sinkut-palstan höpötyksiä siitä miten vanhemmiten miehillä alkaa käydä ihan mieletön flaksi. Ja että suuri määrä nuoria naisia on vanhempien miesten perässä. Niin että jopa vaikka nuorempana ei ole saanut naisia, niin iän myötä niitä alkaa suorastaan tippua syliin. Sitten kun niitä nuoria naisia yritetään, tullaan ihmettelemään että mikä on kun ei naisille kelpaa, naiset on tosi nirsoja. Kuvitellaan olevansa niin kovin nuorekkaita ja viriilejä ja vaikka mitä, muttei tajuta että se nuorten naisten juna meni jo.
Miehet ovat menneet sekaisin, että ne ei tajua, että kaikista naisista saa kauniin meikkaamalla ja ottamalla kuvan oikealla valolla. Se profiilikuva on usein huuhaata. Arkena naisetkin piereskelee (ei vaan miehet) ja henki haisee aamulla. Oikean ihmisen näkee livenä ja mitä korvien välissä on vai onko siellä mitään. Miehetkin valehtelevat profiilikuvissa. Vatsa vedetään sisään, jos on yläosa paljaana, ettei kaljamaha näy. :-) Profiilit ovat valehtelevia. "Alkoholia hyvässä seurassa" tarkoittaa 12-24 kaljaa päivässä.
- hupop
hulluatouhua kirjoitti:
Miehet ovat menneet sekaisin, että ne ei tajua, että kaikista naisista saa kauniin meikkaamalla ja ottamalla kuvan oikealla valolla. Se profiilikuva on usein huuhaata. Arkena naisetkin piereskelee (ei vaan miehet) ja henki haisee aamulla. Oikean ihmisen näkee livenä ja mitä korvien välissä on vai onko siellä mitään. Miehetkin valehtelevat profiilikuvissa. Vatsa vedetään sisään, jos on yläosa paljaana, ettei kaljamaha näy. :-) Profiilit ovat valehtelevia. "Alkoholia hyvässä seurassa" tarkoittaa 12-24 kaljaa päivässä.
Mä olenkin ihmetellyt miten vapaat miehet kaikki ovatkin raittiita tai vain pikkuriikkisen sapuskan kanssa ehkä lasin viiniä ottavat. Semmoisia on suurin osa treffipalstojen miehistä. Mikäs sen parempaa :-)
- palstailijaa
fasfas kirjoitti:
Sinkut-palstalla ainakin se Ex-PUA ja BEM saa ihan uskomattomia nuoria naisia, että totta se on! Ja siellä on paljon todisteitakin tästä että miehen MA nousee iän myötä!
- ullakkoulla
Ajattelin laittaa profiilin treffeihin. Tätä palstaa kun lukee, menee sisu kaulaan. Yhtä ja samaa kissanhännänvetoa naisten ja miesten välillä aloituksesta toiseen. Taitaa olla toivotonta puuhaa edes yrittää mokomaa touhua. :-/
- Lmp-
Laita vaan profiili et siinä mitään häviä, hyvällä tuurilla löydät sen mitä etsitkin.
Pettyy sitä kun hakee sitä mitä ei ole olemassakaan.
- hulluatouhua
Eräs mies, joka erosi, on lähettänyt kymmenille naisille satoja viestejä ja saanut takaisin paljon viestejä ja koska tunnen tän miehen, niin tiedän, että puolet profiilin jutuista on keksittyä. Osa treffailijoista on niin koukussa juttuun, todellisuuden taju hämärtyy. Vaihdetaan proofiileja, aletaan seurustelemaan, erotaan, sitten taas suomi 24 treffeille. Se on koukku, kuin huumetta. Salakavalasti oikea elämä menee hukkaan, ei jaksa pitää huolta itsestään. Tosi surullista.
- treffimies123
Mulla on ollut parisen kuukautta ilmoitus tuolla suomi24-treffeillä. Hiukan on alkanut ärsyttämään se, että useimmat naiset ovat ensimmäisessä viestissään kysyneet kuvaa. Ja kun kuvan antaa, he katoavat kuin pieru saharaan. Olen tästä päätellyt, että ainoastaan ulkonäkö on tärkeä juttu. Onkohan niin, että tinder ja suomi24-treffit eivät juurikaan eroa toisistaan? Sekin on minua hämmästyttänyt, että miten paikkakunnaltani olevat naiset ovat pysyneet koko ajan samoina tuolla palstalla. Vaikuttaa siltä, että joko he ovat todella ronkeleita, tai sitten tuolta ei vaan kukaan löydä itselleen kumppania. Tai siis molemmat.
- balblaahh
ja luuletko ettei miehet tee tismalleen samoin, vaikka kuinka vannois omansakin sitten lähettävän.. Melko pian aloin lähettää kuvaani vain kuvaa vastaan, ja mitkä lie kuvankeräilijät ym. turhuudet saa karkotettua jo tässä vaiheessa kun ei niillä tietenkään oo aikomuksenakaan mitään takasin lähettää.
- Tillipersilja
Kyllä 8/10 miehestä pyytää valokuvaa. Itse ei profiilissani ole kuvaa, eikä tule. Yllättävän moni ehdottaakin tapaamista, usein jopa samalle päivälle. Polte on kova. Se ärsyttää, kun lukihäiriöisiä on paljon liikkeellä. Itseäni kun ei seksiseura näin heti alkuun kenenkään kanssa kiinnosta, ja profiilissani sekin näkyy. Ikähaarukka on tiukka. Haluan ikäistäni seuraa, silti alle 30 miehiltä saanut yhteydenottoja. Ja mikähän siinä on, että kun tavataan niin kyllä miehen kädet puristelevat siellä ja täällä. En ole kenellekkään antanut siihen lupaa. Tällaiset miehet jäävät kyllä sivuun, olkoonkin miten hyvännäköisiä vaan. Sillä paljastavat minulle, että seksin perässä ovat. Minua kiinnostaa korvienväli. Ei status, raha. Näitä on itselläni enkä tarvitse miestä pönkittämään itsetuntoani. Yhdessä asiassa olen nirso. Isovatsaiset miehet. Kyllä itsestään on pidettävä huolta. Sydänkohtaukseen ja diabeteksen tuomiin liitännäisssairauksiin voi tietysti kuolla hoikassakin kunnossa oleva ihminen, mutta ylipaino moninkertaistaa sen riskin kyllä. Paheita saa olla, itsellänikin on enkä niistä luovu edes toisen vuoksi. Jos en kelpaa sellaisena kuin olen, menkööt muualle.
- OnOlemassaVaihtoehto
Katseppa venäläisiä tai ukrainalaisia naisia Mail.ru - znakomstva. Pääsääntöisesti vastavat hyvin asiallisesti asiallisiin yhteydenottoihin ellei kieli ole väärä tai nimenomaisesti mainittu että ei ulkomaisia. Tuossa on vielä sallainen ominaisuus, että voit piilottaa oman profiilisi ja sen näkevät vain ne keille sinä kirjoitat. Suojaa niin spämmiltä kuin muultakin paskalta sekä naapureiden ja kavereiden mielenkiinnolta.
Kannattaa kokeilla. Hiukan erilainen maailma.- lkhlkhl
Venäjällä ja muuallakin on ammattimaisia deittisivustojen vastaajia. He saavat palkan ja opiskelevat samalla mm. kieliä.
Keväällä tuli telkkarista semmonen dokumentti.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Martinan uusi poikakaveri
Sielläpä se sitten on. Instastoorissa pienissä speedoissa retkottaa uusin kulta Martinan kanssa. Oikein sydämiä laitettu2053101Suomessa helteet ylittää vasta +30 astetta.
Etelä-Euroopassa on mitattu yli +40 asteen lämpötiloja. Lähi-Idässä +50 on ylitetty useasti Lämpöennätykset rikkoutuva2391590Laita mulle viesti!!
Laita viesti mesen (Facebook) kautta. Haluan keskustella mutta sinun ehdoilla en halua häiriköidä tms. Yhä välitän sinus921442- 891349
Vanhemmalle naiselle
alkuperäiseltä kirjoittajalta. On olemassa myös se toinen joka tarkoituksella käyttää samaa otsikkoa. Ihan sama kunhan e461304Fazer perustaa 400 miljoonan suklaatehtaan Lahteen
No eipä ihme miksi ovat kolminkertaistaneen suklaalevyjensä hinnan. Nehän on alkaneet keräämään rahaa tehdasta varten.1521219Ajattelen sinua tänäkin iltana
Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin121168Ökyrikkaat Fazerit saivat 20 MILJOONAA veronmaksajien varallisuutta!
"Yle uutisoi viime viikolla, että Business Finland on myöntänyt Fazerille noin 20 miljoonaa euroa investointitukea. Faze123999Miehelle...
Oliko kaikki mökötus sen arvoista? Ei mukavalta tuntunut, kun aloit hiljaisesti osoittaa mieltä ja kohtelit välinpitämät89912Tuntuu liian hankalalta
Lähettää sulle viesti. Tarvitsen apuasi ottaa koppi tilanteesta. Miehelle meni.44793