Palstan homottajat ja Räyhikset; Repe Ruttotollo, mummomuori, MrMorden_, sage, torre, Pe.ku, qwerty, he-ma ja monet muut ovat täällä vain päätäänaukomassa ja solvaamassa uskovia. Antaa heidän räyhätä keskenään eikä vastata heille niin rauhoittuvat ja saadaan palstasta asiallisempi!
Annetaan Räyhisten räyhätä ja homottaa keskenään!
16
215
Vastaukset
- jokasanatottaon
NIIN ALOITTAJA KETKÄHÄN NÄILLÄ PALSTOILLA OIKEIN MEUHKAAVAT????????
KYLLÄ SE ON NIIN ETTÄ KALTAISESI USKONHIHHULIT OVAT AINA YHDEN RYHMÄN NISKASSA. SOLVAAMASSA VALEHTELEMASSA JA KIEROILEMASSA.
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
VÄILLÄ TUOMITEN NÄLVIEN IRVAILLEN
ASEGTUEN JOPA JUMALAN ASEMAAN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!- aaapuva
Oletko mielisairas?
- Räyhikset.typeriä
Taas mainitut räyhikset ivat näyttäneet tyhmyytensä ja sivistymättömyytensä! Menkää muualle aukomaan päätänne!
- skippaa.räyhikset
Joo, emme voi sille mitään mutta voimme edelleenkin olla menemättä mukaan heidän jankkauksiinsa ja olla vastaamatta yhtään mihinkään heille. Kovasti yrittävät kyllä provota.....
skippaa.räyhikset kirjoitti:
Joo, emme voi sille mitään mutta voimme edelleenkin olla menemättä mukaan heidän jankkauksiinsa ja olla vastaamatta yhtään mihinkään heille. Kovasti yrittävät kyllä provota.....
Kukapa sitä keskustelupalstalla haluaisikaan keskustella?
Ehdottaisin uskonharhaisille näin sunnuntaina hiljentymistä lähimmässä kirkossa epäjumalanpalveluksessa. Siellä ei keskustella, eikä kerrota kuluttajasuojaan liittyviä tosiasioita kolmioepäjumalan luoneista ihmisistä.- ihan.naurattaa
skippaa.räyhikset kirjoitti:
Joo, emme voi sille mitään mutta voimme edelleenkin olla menemättä mukaan heidän jankkauksiinsa ja olla vastaamatta yhtään mihinkään heille. Kovasti yrittävät kyllä provota.....
Joo, ovat huvittavia :D
- ovat.säälittäviä
ihan.naurattaa kirjoitti:
Joo, ovat huvittavia :D
Aattele, noilla räyhiksillä,eimole mitään muuta tekemistä kuin täällä jankuttaa vuodesta toiseen samoja jankutuksiaan!
- torremoliknos
ovat.säälittäviä kirjoitti:
Aattele, noilla räyhiksillä,eimole mitään muuta tekemistä kuin täällä jankuttaa vuodesta toiseen samoja jankutuksiaan!
Säälittävää tosiaan!
- räyhisvapaa
Taas uusi päivä torjua räyhikset!
- ihan.oksettaa
Joo ja niitä riittää....
- totisesti
ihan.oksettaa kirjoitti:
Joo ja niitä riittää....
Amen
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1101064
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82804Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat262586Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede15563- 65531
- 92499
- 26492
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.47491- 47427
- 30416