Annetaan Räyhisten räyhätä ja homottaa keskenään!

palstarauhaa

Palstan homottajat ja Räyhikset; Repe Ruttotollo, mummomuori, MrMorden_, sage, torre, Pe.ku, qwerty, he-ma ja monet muut ovat täällä vain päätäänaukomassa ja solvaamassa uskovia. Antaa heidän räyhätä keskenään eikä vastata heille niin rauhoittuvat ja saadaan palstasta asiallisempi!

16

215

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jokasanatottaon

      NIIN ALOITTAJA KETKÄHÄN NÄILLÄ PALSTOILLA OIKEIN MEUHKAAVAT????????
      KYLLÄ SE ON NIIN ETTÄ KALTAISESI USKONHIHHULIT OVAT AINA YHDEN RYHMÄN NISKASSA. SOLVAAMASSA VALEHTELEMASSA JA KIEROILEMASSA.
      !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
      VÄILLÄ TUOMITEN NÄLVIEN IRVAILLEN
      ASEGTUEN JOPA JUMALAN ASEMAAN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

      • aaapuva

        Oletko mielisairas?


    • Räyhikset.typeriä

      Taas mainitut räyhikset ivat näyttäneet tyhmyytensä ja sivistymättömyytensä! Menkää muualle aukomaan päätänne!

      • skippaa.räyhikset

        Joo, emme voi sille mitään mutta voimme edelleenkin olla menemättä mukaan heidän jankkauksiinsa ja olla vastaamatta yhtään mihinkään heille. Kovasti yrittävät kyllä provota.....


      • skippaa.räyhikset kirjoitti:

        Joo, emme voi sille mitään mutta voimme edelleenkin olla menemättä mukaan heidän jankkauksiinsa ja olla vastaamatta yhtään mihinkään heille. Kovasti yrittävät kyllä provota.....

        Kukapa sitä keskustelupalstalla haluaisikaan keskustella?

        Ehdottaisin uskonharhaisille näin sunnuntaina hiljentymistä lähimmässä kirkossa epäjumalanpalveluksessa. Siellä ei keskustella, eikä kerrota kuluttajasuojaan liittyviä tosiasioita kolmioepäjumalan luoneista ihmisistä.


      • ihan.naurattaa
        skippaa.räyhikset kirjoitti:

        Joo, emme voi sille mitään mutta voimme edelleenkin olla menemättä mukaan heidän jankkauksiinsa ja olla vastaamatta yhtään mihinkään heille. Kovasti yrittävät kyllä provota.....

        Joo, ovat huvittavia :D


      • ovat.säälittäviä
        ihan.naurattaa kirjoitti:

        Joo, ovat huvittavia :D

        Aattele, noilla räyhiksillä,eimole mitään muuta tekemistä kuin täällä jankuttaa vuodesta toiseen samoja jankutuksiaan!


      • torremoliknos
        ovat.säälittäviä kirjoitti:

        Aattele, noilla räyhiksillä,eimole mitään muuta tekemistä kuin täällä jankuttaa vuodesta toiseen samoja jankutuksiaan!

        Säälittävää tosiaan!


    • räyhisvapaa

      Taas uusi päivä torjua räyhikset!

      • ihan.oksettaa

        Joo ja niitä riittää....


      • totisesti
        ihan.oksettaa kirjoitti:

        Joo ja niitä riittää....

        Amen


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1064
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      804
    3. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      262
      586
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      15
      563
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      65
      531
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      92
      499
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      492
    8. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    9. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      427
    10. Haluatko vain sitä

      Kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      30
      416
    Aihe