Etiketti kysymys

tbrstrt

Onko pakko omistaa valkoinen Audi tai Skoda että voi harrastaa golfia vai pidetäänkö mua ihan persaukisena jos hurautan kentälle jollakin Toyotalla? Aikoinaan oli Bemmit, Mersut ja Volvot menestyjän merkki, mutta nehän on nykyään saaneet sellaisen virolaisten raksajäbien veronkierto biilien maineen.

10

366

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Asian_tuntija

Ei ole pakko. Myös musta Audi käy.

• rwerewr

Suksiboksi täytyy olla myös katolla ja muista parkkeerata hieman vinoon.

• htysdfe

Musta A4 vei naapureilta yöunet ja lapsien koulukiusaaminen loppui kokonaan.
        Vasta nyt tiedän mikä merkitys autolla on ihmisen hyvinvointiin.

• dtnrtr

Vaivuin syvään masennukseen kun naapurini hommasi valkoisen Audi A8n. En voi olla hetkeäkään ajattematta niitä eepeeässiä aabeeässiä ja jopa bensaluukkukin aukeaa sähköisesti napista painamalla.

• ohjeistusta

Skodallahan on edelleen se vanha itäblokkiin viittaavan pirssin leima, joten Audi vain
      noista kahdesta käy tuohon tarkoitukseen.
      Suomalaisilla kilvillä kelpaa myös BMW, Mersu ja Volvo.

• rsezsezr

Skodahan on Pirkka-Audi. Audin tehtaan jämäosista kasattuja aletuotteita.

• S500xl

Joo, kyllä autot ja vaatteet pitää olla viimosenpäälle. Ei mielellään mikään halpa a4 audi tai pikkumersu, uutena ostettu kk-erällä. Golfia harrastetaan että saadaan näkyä ja elvistellä.

• Gömmings

Kolopallon huitasijoille sopii Volkswagen Golf.

• hcp9

Merkillä ei ole niin väliä. Oleellista on, että on oma autonkuljettaja joka kantaa mailat klubille ja toimii myös kädinä.

• RiverLakeside

Mulla on mennyt läpi avobemari Z-4 viimeiset 10 vuotta. Sitä ennen todellakin valkoinen Audi.
      Käytän myös mustia farkkuja ja vaikka ovatkin etiketin vastaisia, kaikki luulevat niitä suoriksi housuiksi...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Useita puukotettu Tampereella

Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht
      Tampere
      232
      4431
    2. Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?

Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii
      Puolanka
      74
      2862
    3. Leipivaaran päällä on kuoleman hiljaista.

Suru vai suuri helpotus...
      Puolanka
      47
      2403
    4. Meneeköhän sulla

oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua
      Ikävä
      43
      1687
    5. Koska näit kaivattusi viimeksi

Milloin tapasit rakkaasi? Ja etenikö suhde yhtään?
      Ikävä
      78
      1379
    6. Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle

Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘
      Ikävä
      75
      1114
    7. PS uusimman gallupin rakettimainen nousija

https://yle.fi/a/74-20170641 Aivan ylivoimaisesti suurin kannatuksen nousu PS:lle. Nousu on alkanut ja jatkuu 2 vuoden
      Maailman menoa
      137
      919
    8. Tekiskö nainen mieli tavata...

Viikonloppuna ja...?
      Ikävä
      64
      860
    9. Sellainen tunne sydämessä

Että nainen olet kaivannut minua. Tai sanonko että oikeastaan koet sitä samaa nostalgiaa, kaipuuta ja mukavia muistoja,
      Ikävä
      86
      854
    10. Annan meille mahdollisuuden

Olen avoimin mielin ja katson miten asiat etenevät. Mutta tällä kertaa sun on tehtävä eka siirto.Sen jälkeen olen täysil
      Ikävä
      53
      832
    Aihe