Tapailemani miehen oudot periaatteet

maaria_1985

Olen nyt tapaillut tovin miestä, jolla tuntuu olevan hieman kummalliset periaatteet. Hän haluaa tutustua minuun kunnolla pitkän aikaa (kuukausia) ennen kuin suostuu parisuhteeseen, eikä hän halua harrastaa seksiä kuin vasta sitten, kun ollaan oltu parisuhteessa väh. muutaman kuukauden. Hän on omien sanojensa mukaan toiminut samalla tavalla kaikissa parisuhteissaan.

Minusta miehellä on vähän oudot periaatteet, kun ensinnäkään ei halua seksiä ennen suhdetta ja haluaa odottaa suhteessakin kuukausitolkulla, ennen kuin suostuu menemään sänkyyn. Mies toisaalta on tosi ihana ja huomaavainen, mutta hänen periaatteensa ovat lähinnä luotaantyöntäviä. Kyllähän nyt viimeistään muutaman kuukauden tapailun perusteella pitäisi osata sanoa haluaako suhteeseen, ja en myöskään tajua miksi pihdata seksiä suhteen alussa.

En oikein tiedä miten edetä miehen kanssa, käyn häneen ihan kuumana mutten jaksa odottaa kuukausitolkulla milloin mies on valmis virallisesti olemaan yhdessä kanssani. Kannattaako jatkaa hänen kanssa, vai etsiä joku toinen joka ei jahkaile? Mielipiteitä?

85

1790

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ehkä se on varustuksestaan ja taidoistaan epävarma ja haluaa sitouttaa sinut henkisesti itseensä, ettet sitten petyttyäsi heti ottaisi hatkoja.

• 7plus11

Jätä se. Ei tuollainen mies ole ansainnut rakkautta.

• Nnnnnaaaa

Jooh... Pahimmassa tapauksessa miehen varustus on peukaloisen tasoa tai kyvyt naisen tyydyttämiseen muuten huonot.

Hyvässä tapauksessa kaikki menee hienosti ja seksikin on lopulta upeaa.

Itse tapailin yhtä miestä 2 kk ennen seksiä miehen toiveesta. Paljastui, ettei hänellä ollut paljoa kokemusta, jonka vuoksi odotutti itseään niin pitkään. Seksi oli kuitenkin hyvää.

• aseaseas

Reilua arvostella miestä asiasta mihin mies ei voi vaikuttaa.

• 111op
        aseaseas kirjoitti:

Arvostellaanhan täällä naisiakin vanhenemisesta, eikä sitäkään estää voi.

• Nnnnnaaa
        aseaseas kirjoitti:

Mitä arvostelua tuossa nyt oli? Miehen pieni varustus ei ole yhtä kuin heikot taidot sängyssä. Siellä oli "tai" -sana ja asiallahan selitin miehen syytä pihtaamiseen. Olen itse kokeillut peukaloista ja hän tuotti minulle kyllä kaksikin voimakasta orgasmia.

• olipapihi
        Nnnnnaaa kirjoitti:

Mitä arvostelua tuossa nyt oli? Miehen pieni varustus ei ole yhtä kuin heikot taidot sängyssä. Siellä oli "tai" -sana ja asiallahan selitin miehen syytä pihtaamiseen. Olen itse kokeillut peukaloista ja hän tuotti minulle kyllä kaksikin voimakasta orgasmia.

Vain kaksi. Ei ihme, että et huolinut kuin kokeiluksi.

• Naisasialooseri1

Huorahan sinä olet. Naisen kuuluu antaa vain vakavassa parisuhteessa ja mies joka suostuu tapailemaan ilman seksiä pitkän aikaa on joka naisen unelma. Vittusi on tarkoitettu vain yhden miehen käyttöön ja vain vakavassa parisuhteessa.

• erkki-täti

Eiköhän jokainen kuitenkin saa päättää ihan itse seksielämästään.

Jopa niissä kulttuureissa, joissa ylläpidetään illuusiota "vain yhden miehen naisista", on totuus toinen. Erotaan ja mennään yhteen...Hajoa siihen.

• 12121212

Oletko varma että muista suhteita on ollut? Viittaan siis todisteisiin, vielä tuossakin iässä suuri määrä miehiä on kokemattomia kun naiset ovat kuluttaneet nuoruutensa juoksuihin muutamien taitavien pelimiesten kanssa.

Ellei ole, epävarmuus ja jännittäminen voisi olla selitys.

• Naisasialooseri1

Hyvä pointti muuten. Ei mies todellakaan miltään kokeneelta panoneuvokselta vaikuta kun ei ole heti yrittämässä päästä panemaan. Voi hyvinkin olla, että ne muut"suhteet"ovat olleet muutama kännipano tai sitten yksi parisuhdeviritys joskus vuosia sitten, totaalikokemattomuuten en kuitenkaan usko jos mies on muuten luonnollinen naisen seurassa.

• sullonmunmies

Voi kun itsekin löytäisin tuollaisen miehen. Minä oon ikisinkku juuri siksi kun miehet tahtoo heti seksiä ja minä haluaisin odottaa, tutustua ens kunnolla. On se niin väärin kun ei toisilleen sopivat kohtaa.

• Kyseessä on todennäköisesti kulissisuhdetta hakeva kaappihomo.

• Ikis__M

Ehkäpä se mies haluaa puhdistaa sinut aiemmista lutkailuistasi pitämällä kunnollisen karanteeniajan, samalla sitten selviää voitko edes parantua lutkailusta? Jos olisit viettänyt kiltin & kunnollisen naisen elämää ei muutama kuukausi olisi ongelma mutta kun selvästikin on niin että taida olla sen kiltin & kunnollisen miehen arvoinen, siksi voisi olla parasta kaikille että etsit tasoistasi seuraa. Voihan olla myös niin että olet vastenmielinen fyysisesti eikä sitä miestä kiinnosta seksi kanssasi mutta ehkä muuten on mieltynyt sinuun? Joo en tiedä, tee niinkuin parhaalta tuntuu.

• need_want_sex

Muutama kuukausi?.. Kyllä tuossa kauemmin menee kun pari kuukautta ja itse en ainakaan ole viikkoa kauemmin ilman seksiä!! Naisena tulee sellainen olo että naisessa jotain vikaa kun ei "kelpaa".. Itse sanoisin: kuule se on sellanen juttu, että olen tottunut saamaan ja antamaan kun on huomattu olevamme ajatusmaailmalta ym samalla tasolla, koska seksi ja sen laatu paljastaa paljon suhteen jatkuvuudesta. Siis ihan asiallinen keskustelu, että jos/kun kaikki menee muutoin kivasti niin missä vika?....

• Ikis__M
        need_want_sex kirjoitti:

Muutama kuukausi?.. Kyllä tuossa kauemmin menee kun pari kuukautta ja itse en ainakaan ole viikkoa kauemmin ilman seksiä!! Naisena tulee sellainen olo että naisessa jotain vikaa kun ei "kelpaa".. Itse sanoisin: kuule se on sellanen juttu, että olen tottunut saamaan ja antamaan kun on huomattu olevamme ajatusmaailmalta ym samalla tasolla, koska seksi ja sen laatu paljastaa paljon suhteen jatkuvuudesta. Siis ihan asiallinen keskustelu, että jos/kun kaikki menee muutoin kivasti niin missä vika?....

Ehkäpä se juurikin on tuo tottumus ja laaja kokemus joka ei innosta. Ei minuakaan hirveästi kiinnostaisi sitoutua jokapojan yhteiseen polkupyörään ja saattaisin siksi vähän vältelläkin kun en haluaisi kiintyä semmoiseen ihmiseen ja seksin tuoma läheisyyden tunne vain mutkistaisi eroon pääsemistä.

• dbdfbhfch
        Ikis__M kirjoitti:

Ehkäpä se juurikin on tuo tottumus ja laaja kokemus joka ei innosta. Ei minuakaan hirveästi kiinnostaisi sitoutua jokapojan yhteiseen polkupyörään ja saattaisin siksi vähän vältelläkin kun en haluaisi kiintyä semmoiseen ihmiseen ja seksin tuoma läheisyyden tunne vain mutkistaisi eroon pääsemistä.

Ei minuakaan kiinnostaisi kiintyä noin katkeraan ja vihamieliseen luuseriin, joka ei ole kiinnostunut parisuhteesta ja vaatii itselleen lähinnä "sitoutunutta vakipanoa ja kodinkonetta" samalla, kun vittuaa kaikille ja kaikelle muulle 24/7 :D

• Ikis__M
        dbdfbhfch kirjoitti:

Ei minuakaan kiinnostaisi kiintyä noin katkeraan ja vihamieliseen luuseriin, joka ei ole kiinnostunut parisuhteesta ja vaatii itselleen lähinnä "sitoutunutta vakipanoa ja kodinkonetta" samalla, kun vittuaa kaikille ja kaikelle muulle 24/7 :D

Missä muka olen noin vaatinut? Mutta joo, lisätään noihin mainitsemiisi vielä hoikkuus, kauneus, älykkyys ja mukava luonne niin ollaan aika lähellä sopivaa :) Ja tuohon viimeiseeesi että on miehiä jotka yrittää vain miellyttää kaiken aikaa ja sitten on miehiä.

• aaabbbcc
        need_want_sex kirjoitti:

Minä en suostuisi suhteeseen naisen kanssa, joka haluaa jo muutaman viikon jälkeen seksiä. Joku moraali ja siveys sentään pitää olla.

• Isoterska-Arska

Huorittele äitees, mölyä vähemmän julkisesti. Ite nusasin heti tervehtiessä ja yhessä on pysytty jo 16 vuotta. Terveisin nussimisesta tykkäävä Arska !

• 2322
        Ikis__M kirjoitti:

Niin, sinua ei kiinnostaisi. Sinua ei ehkä myöskään kiinnostaisi tapailla häntä ja puhua vakavasta parisuhteesta hänen kanssaan siihen sävyyn, että jos kaikki sujuu hyvin niin sellainen olisi suunnitelmissa. Voimme siis ehkä varovaisesti tehdä johtopäätöksen, että aloittajaa treffaileva mies ei välttämättä ajattele samalla tavalla kuin sinä.

• Ikis__M
        2322 kirjoitti:

Niin, sinua ei kiinnostaisi. Sinua ei ehkä myöskään kiinnostaisi tapailla häntä ja puhua vakavasta parisuhteesta hänen kanssaan siihen sävyyn, että jos kaikki sujuu hyvin niin sellainen olisi suunnitelmissa. Voimme siis ehkä varovaisesti tehdä johtopäätöksen, että aloittajaa treffaileva mies ei välttämättä ajattele samalla tavalla kuin sinä.

Semmoisen oletuksen voimme varmaan tehdä enkä ihmettele yhtään, onhan niitä aisureiksi valmiita miehiä pilvin pimein aloittajallekin, en minä sillä. Itse en kyllä aikailisi punkkaan menon kanssa jos olen saanut sen verran selville ettei ole koko kylän yhteinen polkupyörä kyseessä vaan ihan kunnollinen nainen mutta jos olisi se yhteinen niin en paljon viitsisi alkaa tuhlaamaan kumpaisenkaan aikaa mihinkään suhde- tai edes panokuvioihin kun ne molemmat olisi poissuljettuja vaihtoehtoja.

• PerusSinkku

Juuri tuollaisista miehistä ne naiset aina ovat kiinnostuneita!

• Kannattaa etsiä joku toinen, vaikka jännämies joka ei pihtaa.

• JFklwejkjksdjklsdsd

Miehet eivät ole tuotteita jotka konfiguroidaan sinun tarpeillesi ja toiveillesi, vaan he ovat autenttisia ihmisiä ja persoonia.

Lähdet koko tarinassasi siitä ajatuksesta että miehen olisi palveltava sinun tarpeitasi ja mies on "rikki" jos ei niin tee. Minulle jää sinun asenteistasi hyvin epäkypsä kuva, oletko edes aikuinen oikeasti?

Etenkin seuraava lause "käyn häneen ihan kuumana mutten jaksa odottaa kuukausitolkulla milloin mies on valmis virallisesti olemaan yhdessä kanssani. " nosti niskavillani pystyyn. Mies on sinulle siis seksiobjekti ja sinä puolestasi et "jaksa" kohdata hänen periaatteitaan?

Mitäpä sinä sitten yleensäkään jaksat kenenkään miehen suhteen? Jos et kerran oikeasti jaksa, niin olisiko aikuismaista yksinkertaisesti todeta että ei ole sinun juttusi vaikka mies hottis onkin toisaalta ja täten kantaa vastuuta sekä itsestä että toisesta - kuten tosiaikuiset tekevät?

Tekstisi perusteella olet itsekeskeinen ja alhainen ihminen joka kohtelee miehiä "tuotteina" joiden ainoa tehtävä on palvella itseä ja omia tarpeita.

• NäinMeillä

Tai sitten vain yksinkertaisesti haluaa ihmisen joka vastaa niihin omiin tunteisiin ja haluihin samalla tavalla. Se ei ole niin kauhean kummallinen "vaatimus" kun parisuhteesta puhutaan...

• KJfdewkjnkjnfsddsds

Sittenhän aloittajalla ei ole ongelmaa, mutta jotenkin vaikuttaisi siltä että aloittaja kuitenkin nimenomaan näkee tilanteen ongelmana ja tästä sitten syyllistetään miestä joka ei ole "omien piirustusten mukainen" sensijaan että hyväksyttäisiin tilanne ja sen tuomat selvät suunnat.

Naiset ovat vallassa ja naisille on annettu yksipuolinen oikeus shoppailla miehiä ja odottaa sitä että miehet ovat naiselle "palvelusväkeä". Tällä hetkellä tuolla naisella on mies joka ei halua palvella naisen pillua naisen ehdoilla. Koska tilanne on "ongelmallinen" niin nainen ei osaa aikuismaisesti luovuttaa ihmisestä joka ei palvele hänen kaikkia oikkujaan vaan tahtoo selvästikin että tuo mies muuttuu joksikin muuksi. Muuten hän ei täällä tuskailisi karua kohtaloaan kun maailma ja sen ihmiset - etenkään tuo paskempi sukupuoli elikkäs miehet - ole juuri pikkuprinsessalle mieleisiä. Sehän on se "ongelma" joka saa alkuperäisen kirjoittajan kirjoittamaan.

Tässä yritämme selittää tuolle lapsentasoiselle naiselle että kaikki karkit jotka näyttää ja maistuu hyvältä ei ole sinulle hyväksi ja siksi sinun ei ehkä kannattaisi hinguta niitä.

Mutta koska naiset ovat vallassa heillä on oikeus odottaa "parempaa" ja syyttää tästä miestä, tuo mies nimenomaan nähdään väkisin viallisena - pidättäytyvä mies koetaan vialliseksi. Miksei sitä viallisuutta voisi nähdä holtittomassa pillunsa ohjailemassa naisessa joka ei anna ihmiselle tilaa toteutua - tai pysty tekemään perusrationaalista päätöstä että tuo mies ei nyt vaan ole sopiva ja siirtyä herkemmin panevien miesten seuraan.

Väitän myös että nainen jätti kertomatta miehestä monta hyvää asiaa, jotta tuo pidättäytyvyys näyttäisi pahemmalta. Oliskohan kyseessä komea itsenäinen älykäs mies joka tietää arvonsa ja siksi munaa ei tarvi pyrkiä tunkemaan jokaiseen vastaan tulevaan limakoloon?

• NäinMeillä
        KJfdewkjnkjnfsddsds kirjoitti:

Sittenhän aloittajalla ei ole ongelmaa, mutta jotenkin vaikuttaisi siltä että aloittaja kuitenkin nimenomaan näkee tilanteen ongelmana ja tästä sitten syyllistetään miestä joka ei ole "omien piirustusten mukainen" sensijaan että hyväksyttäisiin tilanne ja sen tuomat selvät suunnat.

Naiset ovat vallassa ja naisille on annettu yksipuolinen oikeus shoppailla miehiä ja odottaa sitä että miehet ovat naiselle "palvelusväkeä". Tällä hetkellä tuolla naisella on mies joka ei halua palvella naisen pillua naisen ehdoilla. Koska tilanne on "ongelmallinen" niin nainen ei osaa aikuismaisesti luovuttaa ihmisestä joka ei palvele hänen kaikkia oikkujaan vaan tahtoo selvästikin että tuo mies muuttuu joksikin muuksi. Muuten hän ei täällä tuskailisi karua kohtaloaan kun maailma ja sen ihmiset - etenkään tuo paskempi sukupuoli elikkäs miehet - ole juuri pikkuprinsessalle mieleisiä. Sehän on se "ongelma" joka saa alkuperäisen kirjoittajan kirjoittamaan.

Tässä yritämme selittää tuolle lapsentasoiselle naiselle että kaikki karkit jotka näyttää ja maistuu hyvältä ei ole sinulle hyväksi ja siksi sinun ei ehkä kannattaisi hinguta niitä.

Mutta koska naiset ovat vallassa heillä on oikeus odottaa "parempaa" ja syyttää tästä miestä, tuo mies nimenomaan nähdään väkisin viallisena - pidättäytyvä mies koetaan vialliseksi. Miksei sitä viallisuutta voisi nähdä holtittomassa pillunsa ohjailemassa naisessa joka ei anna ihmiselle tilaa toteutua - tai pysty tekemään perusrationaalista päätöstä että tuo mies ei nyt vaan ole sopiva ja siirtyä herkemmin panevien miesten seuraan.

Väitän myös että nainen jätti kertomatta miehestä monta hyvää asiaa, jotta tuo pidättäytyvyys näyttäisi pahemmalta. Oliskohan kyseessä komea itsenäinen älykäs mies joka tietää arvonsa ja siksi munaa ei tarvi pyrkiä tunkemaan jokaiseen vastaan tulevaan limakoloon?

Sekä nainen että mies haluavat ihan samalla tavalla toisen käyttäytyvän eri tavalla kuin on heille luontevaa. Ei tässä asiassa mies tai nainen ole enempää oikeassa kuin toinen. Heidän käsityksensä seurustelusta poikkeavat toisistaan ja se aiheuttaa hankauksia.
        Voi olla että se kertoo niin perustavaa laatua olevista luonteen eroista että he eivät vain sovi yhteen vaikka tuntevatkin vetoa toisiaan kohtaan. Niinkin tapahtuu varsin usein.
        Ja tässä ihmiset menevätkin usein vikaan. Ajatellaan että vetovoima on sama asia kuin yhteensopivuus vaikka näin ei todellakaan ole.

• Fewikjdsodsdsds

Mutta ainoastaan miestä saa syyttää näistä eroista, sukupuolena. Naiselle on annettu valta olla mitä tahansa lutkan ja nunnan väliltä; mies sensijaan ei saa olla mitään muuta kuin joku joka on käytössä välittömästi kun nainen haluaa.

Naisen tarve seksiin on äärettömästi tärkeämpää kuin miehen henkilökohtainen mielipide siitä milloin mies itse on valmis. Tällöin mies joka ei halua seksiä kun nainen haluaa koetaan vialliseksi ja hänet saa tuomita.

Jos nainen ei halua kun mies haluaa niin silloin mies on sika ja miehen tulisi ymmärtää naisen ainutlaatuista luonnetta jne jne jne.

• NäinMeillä
        Fewikjdsodsdsds kirjoitti:

Mutta ainoastaan miestä saa syyttää näistä eroista, sukupuolena. Naiselle on annettu valta olla mitä tahansa lutkan ja nunnan väliltä; mies sensijaan ei saa olla mitään muuta kuin joku joka on käytössä välittömästi kun nainen haluaa.

Naisen tarve seksiin on äärettömästi tärkeämpää kuin miehen henkilökohtainen mielipide siitä milloin mies itse on valmis. Tällöin mies joka ei halua seksiä kun nainen haluaa koetaan vialliseksi ja hänet saa tuomita.

Jos nainen ei halua kun mies haluaa niin silloin mies on sika ja miehen tulisi ymmärtää naisen ainutlaatuista luonnetta jne jne jne.

"Mutta ainoastaan miestä saa syyttää näistä eroista, sukupuolena. Naiselle on annettu valta olla mitä tahansa lutkan ja nunnan väliltä"

No jos rehellisiä ollaan niin kyllä se lutkaksi haukkuminen tulee ihan sieltä miesten puoleta. Ei se mikään naisen valinta ole.

" mies sensijaan ei saa olla mitään muuta kuin joku joka on käytössä välittömästi kun nainen haluaa."

Kyse ei kai ollut siitä että ei saisi olla erilainen. Erilaisuus suhteessa aiheuttaa kuitenkin usein ongelmia ja väärinymmärryksiä siitä mitä toinen ajattelee. Eikä se eroa kauheasti puhutaan sitten seksistä tai sitten vaikka siitä että toinen haluaa bailata kaupungin sykkeessä ja toinen hiljentyä mökin rauhassa.

"Naisen tarve seksiin on äärettömästi tärkeämpää kuin miehen henkilökohtainen mielipide siitä milloin mies itse on valmis. Tällöin mies joka ei halua seksiä kun nainen haluaa koetaan vialliseksi ja hänet saa tuomita. "

Tuota tapahtuu valitettavasti molempiin suuntiin. Nainen joka ei anna on "pihtari" ja joka antaa on "lutka". Molempia sukupuolia määrittävät valitettavan monet stereotypiat ja nyt tässä tapauksessa on törmätty siihen stereotypiaan että miehen pitäisi aina olla heti halukas. Se on ihan yhtä lailla väärä stereotypia kuin kaikki muutkin vastaavat.

• pihtarinmies
        Fewikjdsodsdsds kirjoitti:

Siis ensin rääyt, että pitää ottaa mies huomioon yksilönä, mutta sitten kategorisoit naiset samaan läjään? Kaikki naiset eivät halua seksiä, jotkut naiset eivät jopa ollenkaan. Olisiko siinä sellainen yksilö sinulle, joka sopisi? Olisiko niin että pariskunnan seksihalut jos eivät kohtaa, ei ole kyse miesten ja naisten oikeuksista, vaan ihan siitä että toinen on tilanteeseen tyytymätön ja pitäisi etsiä sopivampaa seuraa.

Naisten tarve seksiin ei ole sen tärkeämpää kuin miestenkään, mutta se joka joutuu puutteessa elämään, se on sille ihmiselle äärettömän suuri taakka ja se on fakta ihan sukupuoleen katsomatta. Nainen on frigidi ämmä joka pihtaa kusipäisyyttään, mies munaton tossu jonka testosteronitasot ovat lapsen tasoilla. Helppohan se on määritellä massoja ja tuntemattomia, mutta kyllä se itsestä pahalle tuntuu jos kumppani mielummin raapii persettään kun harrastaa kumppaninsa kanssa seksiä. Sinä näet tilanteen vain omasta näkökulmastasi ja ehkä siksi on helpompaa vaan sysätä ongelma koskemaan sukupuolieroja kuin sitä faktaa, että parisuhde voi huonosti jos yksilöt voi huonosti. Jos toinen haluaa enemmän muttei saa, hän kärsii ja kun se toinen haluaa vähemmän, sekin kärsii syyllisyydestä ym. Sillon kannattaa katsoa peiliin ja miettiä onko sellainen kiusaaminen kummankaan kohdalla sen arvoista. Perustarpeet on perustarpeita, kyllä sinuakin varmaan vituttaa olla aina nälkäisenä, voi siitä miettiä miltä tuntuu elää seksittä.

• Ihanamuttavarattu

Olen minäkin tapaillut nyt muutaman kk miestä. On kyllä ihana olen ihastunut kovasti. Olemme tavanneet muutaman kerran käynyt jo luonani. Ihanaa keskustelua ja hyväilyjä mutta ei ole menty loppuun vielä. Nyt viimeisin vei lopullisesti jalat alta ovelleni toi lähetti ihania isoja ruusuja. Muisti mun syntymäpäivän ihana mies. Mutta Tässä on pieni ongelma. Se on varattu kertoi sen heti aluksi ennenkuin aloitimme suhteen. On eroamassa ollut jo pitkään hankalassa aviossa. puoliso on matkoillaan pettänyt sitä. Yrittänyt antaa anteeksi muttei pysty. Tunteet kuolleet puolisoaan kohtaan ja . kuin kaverit. Sanoi kun me tavattiin että on varmistunut kuinka haluaa erota ja näkee sen selkeästi. On selkeästi ihastunut minuun. Nyt odottelen tuota eroa. Käy luonani kun pääsee. Ymmärrän että meidän pitää salata tämä ettei ero pitkity. Onneksi sillä sellainen työ (reissuhommaa) pääsee tulemaan luokseni. Nyt harmittaa tää juhannus ei pääse luokseni. Samoin tulee pitempi jakso kun jää lomalle ei pääse. (Järjestää eroa varten asiat kuntoon) . Odotanko turhaan?

• erkki-täti

Vaikea sanoa.

Mutta mitä ihmeen asioita on niin paljon järjesteltävää, että ihan koko loma pitää niitä setviä? Suomessa eron saa, kun laittaa hakemuksen sisään. Puolen vuoden koeaika alkaa raksuttaa heti kun on nimi hakemuksessa.

Omaisuus ja muu vastaava ositellaan sitten myöhemmin. Helpointa on, kun on selkeä avioehto.

• erkki-täti kirjoitti:

Vaikea sanoa.

Mutta mitä ihmeen asioita on niin paljon järjesteltävää, että ihan koko loma pitää niitä setviä? Suomessa eron saa, kun laittaa hakemuksen sisään. Puolen vuoden koeaika alkaa raksuttaa heti kun on nimi hakemuksessa.

Omaisuus ja muu vastaava ositellaan sitten myöhemmin. Helpointa on, kun on selkeä avioehto.

Omaisuuden voi osittaa jo eron harkinta-aikana. Heti kun avioerohakemus on tullut käräjäoikeudessa vireille. :)

• mitäihanaapettäjässä

Mieshän on ammattilainen pettämisessä. Koukuttaa sut tempuillaan ja sanomisisllaan. Arvaa miksi? Saadakseen pesää. Kun sitä saa, avioerosta ei enää puhuta. Älä nyt ole hölmö. Kai sä aikuisena (vaikkakin ilmeisesti hyvin nuorena) naisena tajuat, että sua viedään kuin pässiä narussa.
        Kun tiesit miehen varatuksi, fiksuin teko olisi sulta ollut sanoa että ota yhteyttä sitten kun olet oikeasti eronnut. Mun mielestä odotat turhaan. Nää on niin nähty nuo selkärangattomat pettäjät. Miten voit luottaa ihmiseen, joka pystyy valehtelemaan vaimolleen? Mikä susta tekee niin erityisen, ettei sulle valehtele?
        Eroon ei tarvitse selitellä syytä. Sen voi hakea yksinkin.
        Tottakai tulee pitempi jakso ettette tapaa, ensin juhannus, sitten loma. Jotka viettää perheensä kanssa ilman mitää aiettakaan kertoa vaimolle että haluaa erota. Sitten kohta on joulu ja sen vuoksi ei voi eroa vireille laittaa...

• NäinMeillä

"Ymmärrän että meidän pitää salata tämä ettei ero pitkity. "

??? Eron saa ihan samssa ajassa, salaatte suhteenne tai ette. Jo tuon pitäisi saada hälytyskellot soimaan ja lujaa...

• Ruusujamyössaanut

Kyllä nyt kannattaa todella harkita mitä teet. Yleensä kun mies joka ei ole eronnut ja asiat kesken tulee ilmi se valehtelu ja hyväksikäyttö. Mietippäs sitä miksi hakee vierasta kun ei ole eronnut vielä. Varsinkin jos kulkee tykönäsi sua suutelemassa ja hyväilemässä. Kuinka monta kk olette tavanneet? Sekin kertoo paljon onko todella eroamassa. Jos sen vaimo tietäisi asian ja olisivat eroamassa eikö se alkaisi viettämään aikaa kanssasi enempi eikä sitä vaimoa silloin haittaa suhteenne? Ja vielä tuo salailu? Olen myös kokenut samankaltaisen jutun. Venytti ja minä sokea uskoin. Tarina sinänsä tuntui tutulta ruusujen toimituksesta lähtien. Ettei sattus olemaan sama ukkomies? Onko hommannut sulle brebeidin millä voitte pitää yhteyttä? Olen kuullut siitä miehestä myöhemmin kuinka tavoitteli mun puolituttua naista samoin tempuin ja kertomuksin.

• palstailija

Et odota turhaan, seksiä on luvassa varatun miehen kanssa. Niin naiivi et voi olla, että luulet sen jättävän nykyisen naisensa. Saattaa olla hyvinkin toimiva parisuhde. Sinusta ja muista naisista hakee hupia elämään. Kertomukset petetyksi tulemisesta tod.näk. tekaistuja, joilla hakee hyvitystä teoilleen ja sympatiaa sinulta. Kaikkea ei kannata uskoa...

• Tämän täytyy olla provo. Eihän naiset voi kerta toisensa jälkeen uskoa näihin satuihin eihän.

• ytj5
        Ruusujamyössaanut kirjoitti:

Kyllä nyt kannattaa todella harkita mitä teet. Yleensä kun mies joka ei ole eronnut ja asiat kesken tulee ilmi se valehtelu ja hyväksikäyttö. Mietippäs sitä miksi hakee vierasta kun ei ole eronnut vielä. Varsinkin jos kulkee tykönäsi sua suutelemassa ja hyväilemässä. Kuinka monta kk olette tavanneet? Sekin kertoo paljon onko todella eroamassa. Jos sen vaimo tietäisi asian ja olisivat eroamassa eikö se alkaisi viettämään aikaa kanssasi enempi eikä sitä vaimoa silloin haittaa suhteenne? Ja vielä tuo salailu? Olen myös kokenut samankaltaisen jutun. Venytti ja minä sokea uskoin. Tarina sinänsä tuntui tutulta ruusujen toimituksesta lähtien. Ettei sattus olemaan sama ukkomies? Onko hommannut sulle brebeidin millä voitte pitää yhteyttä? Olen kuullut siitä miehestä myöhemmin kuinka tavoitteli mun puolituttua naista samoin tempuin ja kertomuksin.

En koskaan tapailisi naista joka ei osaa kappalejakoa.

• Miesmannn kirjoitti:

Tämän täytyy olla provo. Eihän naiset voi kerta toisensa jälkeen uskoa näihin satuihin eihän.

Valitettavasti kyllä me uskotaan vaikka mitä!

En kuitenkaan usko että tämä on vain naisten ongelma, miehetkin osaa olla hölmöjä. "Kyllä se nainen vielä muuttuu ja kaikki tulee hyväksi." Niin varmaan.

• ykshorotsu

Öhm, jotenkin kyllä turnoff että sanelee tuollaiset säännöt.
      Mutta tosiaan kiihottavaa on odottaa, odottaa toooosi kauan ennen kuin pääsee nauttimaan. Tosi kauan voi kiihkeässä suhteessa tarkoittaa paria viikkoa/kuukautta.

Oudot periaatteet ja en kyllä alistuisi tuollaiseen.

• flowersreally

"Hän on omien sanojensa mukaan toiminut samalla tavalla kaikissa parisuhteissaan."

Hän taitaa toimia naisten kanssa kuin seppä. Monta rautaa tulessa, ei niitä kaikkia yksi mies ehdi jatkuvasti takomaan.

• fsgfdjhbfvbfhj

Hienosti taas revitty johtopäätös ilmaan mitään lähtökohtia sen tueksi.

• flowersreally
        fsgfdjhbfvbfhj kirjoitti:

Hienosti taas revitty johtopäätös ilmaan mitään lähtökohtia sen tueksi.

Mun mutu on aika loukkaantunut nyt.

• Onneksikatsoin

Meillä meni yli vuosi ilman seksiä, mutta täytyy sanoa että ainoa mies jonka kanssa saa sarjaorkkuja.

• Tutustua kunnolla ennenkuin haluaa parisuhteeseen?
      -Mitä tuo edes tarkoittaa..Päätetäänkö sitä ikäänkuin virallisesti yks kaks, että nyt ollaan parisuhteessa.
      En lähtisi puhumaan parisuhteesta ennen kuin siinä on seksikin mukana ja ollaan tiiviisti tekemisissä. Sitä ennen se on jotain muuta kuin parisuhde.
      En myöskään käsitä mitään päätöksiä seksin harrastamisesta jonkin tietyn ajan kuluttua. Eiköhän se yleensä tule kuvioon silloin kun sen aika on katsomatta kalenteria.
      Missä spontaanius? Esim. Kiihkeä suutelu päättyy siihen, että kaivat kalun hoisuista ja otat suihin.

• Tämä oli hyvä. ;):)

• 448

Hyi yök. Voisiko joku siirtää minut 100 v. tulevaisuuteen, jolloin länsimainen yhteiskunta on romahtanut ja tilalla on jotain moraalisempaa?

• 449
        Nainen_28v kirjoitti:

Tämä oli hyvä. ;):)

Hyvä kun teit kaikille kunnon miehille selväksi, että sinut kannattaa kiertää kaukaa.

• 448 kirjoitti:

Hyi yök. Voisiko joku siirtää minut 100 v. tulevaisuuteen, jolloin länsimainen yhteiskunta on romahtanut ja tilalla on jotain moraalisempaa?

Moraalisempaa?? :D Voi veljet näitä ihmisiä, kun niillä osaa olla panta kireällä.

• atännä
        449 kirjoitti:

Hyvä kun teit kaikille kunnon miehille selväksi, että sinut kannattaa kiertää kaukaa.

Minutkin kannattaa kiertää kaukaa jos on kovin ahdasmielinen seksiasioissa, minäkin pidin stone81:n kirjoituksesta :))

• 449 kirjoitti:

Tässähän ei missään sanottu että menen suutelemaan ventovierasta miestä baarissa ja otan kalun spontaanisti suuhun. XD spontaanius on jees myös myöhemmin.

En myöskään ymmärrä jotain naistenlehdestä luettua kaavaa että vasta kolmansilla treffeillä sänkyyn. Eikö pitäisi käyttää enemmän omaa harkintaa? Mennä joskus vaikka tokilla ja joskus vaikka kymmenensillä? Kysymys vain. :)

• bmncvmncxc
        atännä kirjoitti:

Minutkin kannattaa kiertää kaukaa jos on kovin ahdasmielinen seksiasioissa, minäkin pidin stone81:n kirjoituksesta :))

Moraaliton kutsuu moraalista ahdasmieliseksi. Niin se maailma rappeutuu.

• Isoterska-Arska
        448 kirjoitti:

Odota kotona 10 VUOTTA ja pihtaa niin paljon, ettei kusikaan tule ku jauheena. Kyllä ISIS sut sitten kotoa noutaa uuteen ihmeelliseen itämaiseen yhteiskuntaan.

• KanaalinLaivat

Miehet ovat tulleet tarkemmiksi !
      Pelkällä Vitulla ei saa enää kunnon kundia koukkuun..... varsinkin sos.dem naiset ovat toimineet vittunsa kanssa verottajan tavoin, enää se ei käy, Panamasta tulee parempaa, eikä tartte anella "verotettuna"

• ota_kunnon_mies

Kummallisia ja outoja miehiä ei kannata tapailla. Ne ovat joka tapauksessa pettymyksiä ja voivat olla jopa vaarallisia hulluja.

• kunnollisuus-kunniaan

Niinpä. Sen takia aloittajan kuvailemia hyviä miehiä kannattaakin tapailla, ja antaa heti pakit kummallisille jännämiehille, jotka ovat heti sänkyyn menossa.

• Eräkettu

Kyllä meikä ois kuumaa naista heti yrittämässä...

:D

• 78787

Eräkettu se on varsinainen romantikko.

• Bi-nainen

Voi olla, et on demiseksuaali, eli tarvii hyvän luottamuksen ja kiintymyksen ennen seksiä. Voi olla, että sillä on monta rautaa tulessa ja panee muita samalla. Ei voi kukaan ulkopuolinen tietää mistä todella on kyse.

• Äädämi11111

Olet vanha kurppa ja pillusi laatu on huono. Järkevä mies yrittää etsiä 10 vuotta sinua nuorempia naisia ja päästä panemaan niitä. Ehkä on onnistunutkin, koska olet ikään kuin varasijalla ja pilluusi voi käydä ruikkimassa, jos tulee epätoivoinen korkean pallipaineen tilanne eteen ja parempaa ei ole tarjolla.

• TekosyytLöytyy

"Lutkaksi haukkuminen tulee ihan miesten puolelta. Ei se mikään naisen valinta ole." Niinkö ?. Eli pillun jakaminen ympäriinsä ei ole naisen oma valinta. Onko hänet siis raiskattu joka kerta ?.

• ftyggyuk

Hei ihmispaska, valitsit itse olla ihmispaska juuri äsken. Pudottiko äiti lapsena pää edellä lattialle? Korkea libido ei tarkoita seksityöläistä. Senkin keva luuseri. Huora on vasta sitten, kun raha liikkuu. Mutta eihän ihmispaska suomea ymmärrä ja vittuilee elämänvihaansa jollain anopalstalla :)

• Huora.köyteen
        ftyggyuk kirjoitti:

Hei ihmispaska, valitsit itse olla ihmispaska juuri äsken. Pudottiko äiti lapsena pää edellä lattialle? Korkea libido ei tarkoita seksityöläistä. Senkin keva luuseri. Huora on vasta sitten, kun raha liikkuu. Mutta eihän ihmispaska suomea ymmärrä ja vittuilee elämänvihaansa jollain anopalstalla :)

Muistappa sinäkin vajakkipaska että nainen joka jakaa ilmaiseksi on pahempi kuin oikea seksityöläinen. Taidatkin olla pitäjäsi pahin lutka? Montako eri kyrpää imit viime viikolla?

• Llltktlt
        Huora.köyteen kirjoitti:

Muistappa sinäkin vajakkipaska että nainen joka jakaa ilmaiseksi on pahempi kuin oikea seksityöläinen. Taidatkin olla pitäjäsi pahin lutka? Montako eri kyrpää imit viime viikolla?

Pahimmanlaatuinen muita stalkkaava ja happamena muiden iloja lyttäävä kerrostalopirkko olet - aina paasaamassa ja tuomitsevaan kulmaryppyysi voisi piilottaa neitsyytensä eikä kukaan sitä koskaan löytäisi :D

Muttei ole huora. Keksi uusi nimi vittuilusi kohteelle, saastainen sonninsuti ja jää vihaasi makaamaan. Ihmisviha ja yksityiselämillä mässäily onkin ainoa mitä osaat. Muista käydä oksentamassa ruuan jälkeen, ettet liho enempää, läski!

Jää möhöämään surkeuteesi vielä vähän lisää ja raiskaa joku huora gta:ssa, ehkä sadistin mieli siitä vähän paranee? Meiti lähtee ulkoilemaan. Onneksi toisia ei ulkomaailma pelota (vaikka siellä onkin naapurit elämineen, huuuuui!!) ;D

• retu44

Täysin vajakki aloitus, suosittelen että aloittaja pysyy sinkkuna.

• atännä

Mulle tulee tuosta mieleen, että mahtaako seksuaaliset halut, himot ja aktiivisuus kohdata jatkossakaan, jos jo aluksi on noin vaikeaa. Tuskinpa sieltä puolen vuoden jälkeen mikään kiihkeä, mielikuvituksellinen ja spontaani seksipeto paljastuu.

Jotain ongelmia on ilmeisesti ollut aikaisemminkin, kun "Hän on omien sanojensa mukaan toiminut samalla tavalla kaikissa parisuhteissaan." Siis "kaikissa". Mihin ne kaatuivat?

Syitä pihtaamiseen voi olla monia, kannattaisi kysyä se hänen syynsä. Mulle tulee mieleen epävarmuus seksitaidoissa ja huono itsetunto. Epäluottamus toiseen. Ehkä hän on demiseksuaali, mutta aika pitkä aika tuo on siihenkin nähden. Ehkä siis aseksuaali? Jonkinlainen koukutusyritys tai muu huijaus tulee myös mieleen. Hänellä voi olla jokin sairaus tai vamma (ruumiillinen tai henkinen). Luultavasti seksi ei ole hänelle tärkeässä osassa suhteessa jatkossakaan.

Minusta seksuaalinen ja henkinen tutustuminen kulkevat rinnan. Kumpi vaan voi tuottaa pettymyksen, tai molemmat.

Seksuaalisen persoonan yhteentoimiminen on ainakin omasta mielestäni todella tärkeää parisuhteessa. Ystävät ovat sitten erikseen.

• Ikis__M

"Syitä pihtaamiseen voi olla monia, kannattaisi kysyä se hänen syynsä. Mulle tulee mieleen epävarmuus seksitaidoissa ja huono itsetunto."

Jotenkin niin naisellista hakea syytä miehestä, lisää nyt tuohon vielä että on aika varmasti homo. Tietenkään kyseeseen ei voi tulla se että miestä kiihottaa vain n. 50kg painoiset kauniit naiset ja sitten kun joku käytetty, rivopuheinen läskitiinu ei kiihota niin se on miehen vika.

• atännä
        Ikis__M kirjoitti:

"Syitä pihtaamiseen voi olla monia, kannattaisi kysyä se hänen syynsä. Mulle tulee mieleen epävarmuus seksitaidoissa ja huono itsetunto."

Jotenkin niin naisellista hakea syytä miehestä, lisää nyt tuohon vielä että on aika varmasti homo. Tietenkään kyseeseen ei voi tulla se että miestä kiihottaa vain n. 50kg painoiset kauniit naiset ja sitten kun joku käytetty, rivopuheinen läskitiinu ei kiihota niin se on miehen vika.

Häh? Aloittajahan jo kertoi tapailevansa sitä miestä. Ei kai tapailisi, jos aloittaja olisi jotain sellaista joka ei edes kiihota, "joku käytetty, rivopuheinen läskitiinu". Voi kun nättisti kirjoitettu taas, Ikis.

Aika useasti tälläkin palstalla ovat neitsytsedät neitsyytensä yhdeksi syyksi nimenneet tuon epävarmuuden ja huonon itsetunnon. Ei siis naisista lähtöisin tuo väittämä.

Nykyaikana homous on niin luontevaa ja normaalia, etten oikein usko että sen varjoon kukaan piiloutuisi tuolla tavalla.

Tuosta "käytetystä" vielä.. Myös mies on "käytetty", jollei ole enää neitsyt.

Mun mielestäni jokaisen pitäisi panna niin paljon kuin vaan mieli tekee ja hyvältä tuntuu :)

• oiaikojaoitapoja

Mikä ihmeen pihtaaminen ja vaikeaa? Se nyt on vähintäänkin tervettä ja kunniallista, ettei heti aleta uuden tuttavuuden kanssa paneskelemaan vaan aloitetaan suhde ensin.

• atännä
        oiaikojaoitapoja kirjoitti:

Mikä ihmeen pihtaaminen ja vaikeaa? Se nyt on vähintäänkin tervettä ja kunniallista, ettei heti aleta uuden tuttavuuden kanssa paneskelemaan vaan aloitetaan suhde ensin.

Minä en ainakaan aloita suhdetta kenenkään kanssa, jonka kanssa seksi ei toimi.
        Jokainen omalla tavallaan. :)

• dtrtdddddd
        atännä kirjoitti:

Häh? Aloittajahan jo kertoi tapailevansa sitä miestä. Ei kai tapailisi, jos aloittaja olisi jotain sellaista joka ei edes kiihota, "joku käytetty, rivopuheinen läskitiinu". Voi kun nättisti kirjoitettu taas, Ikis.

Aika useasti tälläkin palstalla ovat neitsytsedät neitsyytensä yhdeksi syyksi nimenneet tuon epävarmuuden ja huonon itsetunnon. Ei siis naisista lähtöisin tuo väittämä.

Nykyaikana homous on niin luontevaa ja normaalia, etten oikein usko että sen varjoon kukaan piiloutuisi tuolla tavalla.

Tuosta "käytetystä" vielä.. Myös mies on "käytetty", jollei ole enää neitsyt.

Mun mielestäni jokaisen pitäisi panna niin paljon kuin vaan mieli tekee ja hyvältä tuntuu :)

"Mun mielestäni jokaisen pitäisi panna niin paljon kuin vaan mieli tekee ja hyvältä tuntuu :)"

jajaja... Ihmeen negatiivinen ja kielteinen asenne täällä on seksiä kohtaan. (Onko näille ihmisille kotona opetettu, että seksi on jotenkin väärin, likaista ja syntiä.. Ei seksistä nyt kannata syyllisyyttä tuntea. Luonnollinen asia.. Ja ihan luonnollista sekin, että varsinkin nuoret haluaa kokeilla kaikkea. Ei se nyt kenestäkkän HUORAA tee.)

• Otappa_selvää

Homo?

• kiitosmoi

Jokaien tyylillään. Jos jaksat odottaa ja "sitoutua" toisen periaatteisiin-mikäs siinä sitten. Minä en alkaisi kovin pitkään odottamaan vaan sanoisin että antaa olla-löytyy seksihaluisiempiakin miehiä ja ei periaatteita johon en ole halukas sitoutumaan.

• kunnon.mies.itsekin

Huora pitää kunnon miestä outona ja huonona. Sopii palstan teeseihin.

• Pe69

Hienoa, että asia on näin päin. Eikös se ole normisti toisinpäin, mies vonkaa seksiä ja nainen ei suostu, vaan haluaa ensin tutustua ensin.

Ehkä mies on saanut näpeilleen nuorempana vongatessaan ihastuksensa kohteelta ja haluaa toimia epäonnistumisen jälkeen kunnon miehen tavoin. Voihan se sinua karanteenissakin pitää, mutta ne hoituisi testeissäkin.

Jos olet kuumana, suuteleminen ja läheisyys tuntuu hyvältä, totta kai odotat, jos haluat kunnollisen miehen. Et varmaan saa kokeneinta, mutta tuskimpa sinulla semmoinen on haussa. Olette keskustelleet asiasta, joten toiminnallisempaan voisi vaivihkaa edetä. Ylempänä mainittu spontaania poskihommia voisit kokeilla. Ehkä sen ja sormipimpan voi aloittaa aikaisemmin. Ota miehen kädestä kiinni ja vie haaroihisi sekä pyydä hyväilemään hellästi. Sekin helpottanee, kunnes saat varsinaista. Ja saattaahan se lipsahtaa aikaisemminkin, kun sormi löytää kostea huulet.

• tarralenkkari161

Ei tuo nyt niin oudolta kuulosta. Paitsi jos asiaan liittyy jokin uskovaistyyppinen ehdottomuus.

• piimäleili

sillä ei ota eteen, on kokemusta eli ei kannata aikaa tuhlata tommoseen nahjukseen

• Epäsopupari

Ihan tuossa mitään väärää ole, päinvastoin. Taitaa ola paras, että jätät miehen jollekin fiksulle naiselle. Vaikutat vain seksihalukkaalta. Mies haluaa suhteelta muutakin. Ette sovi toisillenne.

• Huhuhuh

Mies on sinua kehittyneempiä henkisesti. Anna hänelle tilaisuus,sano, että hän on puolestasi vapaa muuhun suhteeseen, kuin sinuun. Hän on Katsos fiksu mies. Sinulla vielä paljon opettelemista.

• Isoterska-Arska

Toki venttaillessa prinssin käynnistystä. Voisit meikäpojan päällä ratsastella tukka hulmuten.

• MikäVikaRakkaudessa

Järkyttävää arvailua ja jossittelua. Kukaan ei kuitenkaan mitään tiedä. Inhottavaa negatiivisuutta kaikenkaikkiaan. Hyvä kun on miehellä periaatteita. Minä katsoisin hommaa rauhassa. Voi tulla upea parisuhde.

• Luuleeolevansasalattu

Periaatteet ovat tärkeitä loppupeleissä. Niiden noudattaminen on hyvä juttu. Kertoo paljon ihmisestä. Kuullostaa terveeltä on asiallinen mies. Nykyään naisilla on periaatteet niin löysiä että hävettää monenkin puolesta. Salasuhteen aloittaminen kertoo todella paljon noista periaatteiden katoamisesta. Nytkin mietin miten voin katsoa yhtä ystävääni silmiin jutellessa kun olen saanut tietooni sen touhista. Ja nähnyt kuinka touhuilee ukkomiehen kanssa. Kyllä meidän ystävyys tuli tiensäpäähän tulee sen huomaamaan. En olisi uskonut tätä tapahtuvaksi. Onko jo epätoivoinen kun ikää tullut ja edelleen sinkkuna pyörii ja alentuu kakkoseksi. Minusta hävettäävää toimintaa naiselta.

Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nurmossa kuoli 2 Lasta..

Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .
      Seinäjoki
      97
      5248
    2. Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!

https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/1525663
      Kotimaiset julkkisjuorut
      145
      3553
    3. Vanhalle ukon rähjälle

Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen
      Ikävä
      50
      3205
    4. Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi

Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi
      Kotimaiset julkkisjuorut
      438
      2467
    5. Purra hermostui A-studiossa

Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.
      Perussuomalaiset
      248
      1513
    6. Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."

Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito
      Ensitreffit alttarilla
      12
      1281
    7. Miten meinasit

Suhtautua minuun kun taas kohdataan?
      Ikävä
      83
      1275
    8. Mitä sanoisit

Ihastukselle, jos näkisitte?
      Tunteet
      76
      1227
    9. Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!

Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde
      Suomalaiset julkkikset
      32
      1213
    10. Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle

Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että
      Maailman menoa
      136
      1125
    Aihe