Lievästi ylipainoinen 184/90 mitoiltaan oleva nuorimies kaipaa apua elämäntapamuutokseen. Haluan kuluvana kesänä laihduttaa noin 5kg, jotta saisin jenkkakahvat ja patavatsan pois. En polta, enkä juo alkoholia. Syön makeisia usen ja pikaruokaa 1-2 kertaa viikossa. Lenkkeilen ja pyöräilen noin 1-2 kertaa viikossa. Cooper 2400 metriä. Antakaa hyviä vinkkejä kuntoiluun ja ruokailuun liittyen. Maitoa aion edelleen juoda ja makeutusaineita en käytä. Kyseessä on siis "luomulaihdutus". Haluaisin kuulla myös tavoiteaikoja ja niihin liittyviä ruokavaliota. Kiitos.
Nuoren miehen laihdutus
Patavahta
3
50
Vastaukset
- veijovaankysyy
luomulaihdutus??
- luomu.jyrää
Eli siis ei onneksi ns. kehonrakentajalaihdutus steroidien ja amfetamiinin avulla. Hyvä päätös!
- hpv4
Jos syöt usein makeisia tai sokeroituja virvoitusjuomia niin kaikella todennäköisyydellä niiden pois jättö riittää.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 937748
- 403722
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘1021876- 241160
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html321013Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,28973Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk53827Olisinko mä voinut käsittää sut väärin
Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt31772Tähän vaivaan ei auta kuin kaksi asiaa
1. Tapaaminen uudestaan tai 2. Dementia Anteeksi kun olen olemassa🙄60739TÄSTÄ TAITAA TULLA SUOMEN HISTORIAN SUURIN USKONNONVAPAUDEN OIKEUDENKÄYNTI.
Sinun täytyy hyväksyä se että jos sinä vetoat uskonnonvapauteen, silloin sinun tulee antaa myös muille vastaava vapaus o268703