Moi!
Eli mulla on iso iso probleema. Mun ristikaulakoruni meni hukkaan rannal. Olin rannal menin uimaan. Huomasin että se jäi päälle. Kävin riisuu sen tavaroilla. Palasin kotiin ja huomasin että sitä ei löytynyt mistään. Pelkään että se on pudonnut kassista rantahiekkaan. Vuorovesi on voinut huuhtoa sen pois tai joku on löytänyt sen ja kantelee sitä mukanaan.
Tarviin apua!
Apua! Lempi ristikaulakoruni hukkunut
tarviinapua
5
72
Vastaukset
- Ihmettelijä24
Ja mitenköhän ajattelit että voidaan auttaa?
- sanansaattajana
Kadotit jumalan ja saat nyt kärsiä rangaistuksen, mitään ei ole enää tehtävissä. Olisit ollu huolellisempi, ei uskonto ole mitään leikkiä.
- Neuvon
Rukoile
- eiriitäsekään
Miten rukoilu poistaisi mitään pahaa.
Vai että vuorovesi.. järvessä.. Suomessa..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 60814
Naisten top-5 red flagit
1. Feminismi: kertoo keskenkasvuisuudesta, välttää vastuuta tekemällä miehistä kestosyyllisen kaikkeen 2. Ylipaino: kiel111783- 46660
Medvedev: Suomi tuhoutuu ydinsodassa ensimmäisenä
Venäjän ydinaseilla on lyhyin matka Suomeen, joten ydinsodassa Suomi tuhoutuu heti sodan alkuminuuteilla, muilla mailla215604- 42553
- 52536
- 76523
- 22516
Onko se loukkaavaa
Kun joka kerta tuijotan sun peppua. En mahda sille mitään, että se vangitsee katseeni. Pohdin vain että ei minusta ole k82483Onko kaivattusi seinäruusu?
Kun hän saapuu paikalle, huomaako kukaan, vai kääntyvätkö päät? Onko se hyvä vai huono juttu? Oletko sinä huomattu vai37480