Heräsin yöllä huutoon, voi olla et kuulin sen unissani. No sit menin vessaa ja päätin kurkata ulos ikkunast. Sit näin ulkona jonkun epäselvän hahmon/jutun. Se niinku säpsähteli vähä, sen mä näin. Mua pelotti ihan helvetisti jo siinä vaiheessa koska toi näytti niin epärealistiselta. Mut sitte se jotenki lennähti ihan perkeleen nopeesti meiän talon vierest ja siit kuulu iha hirvee ääni, en nähny sitä enää. Ja ei vitussa ollu mikään lintu. En voi enää ikinä nukkuu.
Mitä helvettiiäää:,,(((!!!!
acwgkwps0uejqå1981374sja
4
113
Vastaukset
- wtgmitää
Hei! Millon karkasit hullujen huoneelta?
- OnceUponTime
Usein olen herännyt ovikellon ääneen, ääni unessa...
Kerran heräsin laukaukseen, ja sen jälkeen sitä kuunteli oikeen tosissaan oliko se totta... - Psykoottinen121
Sulla oli psykoosi
Se oli räystäspääsky
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 60814
Naisten top-5 red flagit
1. Feminismi: kertoo keskenkasvuisuudesta, välttää vastuuta tekemällä miehistä kestosyyllisen kaikkeen 2. Ylipaino: kiel111783- 46660
Medvedev: Suomi tuhoutuu ydinsodassa ensimmäisenä
Venäjän ydinaseilla on lyhyin matka Suomeen, joten ydinsodassa Suomi tuhoutuu heti sodan alkuminuuteilla, muilla mailla215604- 42553
- 52536
- 76523
- 22516
Onko se loukkaavaa
Kun joka kerta tuijotan sun peppua. En mahda sille mitään, että se vangitsee katseeni. Pohdin vain että ei minusta ole k82483Onko kaivattusi seinäruusu?
Kun hän saapuu paikalle, huomaako kukaan, vai kääntyvätkö päät? Onko se hyvä vai huono juttu? Oletko sinä huomattu vai37480