Täytyy välillä käyttää Windowsiakin

Ettei se unohdu kokonaan kun tuo Ubuntu Mate on ollut käytössä pääsääntöisesti http://ra.fi/uFr2

Viimeksi viikko sitten kävin Windows kympissä mutta kyllä käyttö vieläkin sujuu hienosti kuten huomaatte

9

115

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kaukainen_muisto

Ei kyllä ole mikään pakko.

• Tuota Örkkivarastoani kävin tuolla Kympissä katsomassa, ei Örkeillä ollut mitään hätää vaan aika kuhina kävi siellä http://ra.fi/MhJ9

• apua____

Mihin ongelmaasi pyysit apua?

• jtitktkk

Miksihän ihmiset sotkevat työpöydän kaikenmaailman pikakuvakkeilla ja asentelee koneeleen kaiken mitä netistä saa ladattua. Äkkiä laskettuna ainakin 5 eri nettiselainta. HöpöhöpöScannereita löytyy joka lähtöön.

Taitaa olla se Ubuntu MATE työpöytäkin sotkettu pikakuvakkeilla.

• pöhpöh

Örkkikuhina näytti kuvakeviidakkoa katsoen olevan ihan itse aiheutettu.
        Mutta se pääasia. Mihin sinä sitä käyttöjärjestelmää oikein tarvitset? Windows työpöydällä näytti olevan tinahattuohjelimen lisäksi kuvankäsittelyohjelmia, versioita en noista kuvista tunnistanut, mutta sen voin omasta kokemuksesta sanoa, että Windows ja Adoben ohjelmistot ovat hyvin toimiva kokonaisuus. Miten hyvin Adobe on sovittanut ohjelmiaan Ubuntu ympäristöön, hetkinen, eihän se ole?

• olkjuy

• Hieno-homma

Hyviä kuvia

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ajattelit siis löytäneesi onnen minusta

Etkä sitä silloin sanonut. Miksi oi miksi. Olisit avannut suusi. Olisin kääntänyt vaikka minkä kiven, että oltaisiin voi
      Ikävä
      43
      3604
    2. Päivän Teemu Selänne: Köyhät ovat vastuussa köyhyydestään!

https://www.youtube.com/watch?v=2rmgjJAJ7s8 Teemu lyö köyhää oikealla suoralla!
      Maailman menoa
      443
      3217
    3. Kiitos rakastamani,

tämän päiväisestä toisaalla, jos tahdoit minulle sillä myös jotain viestittää. ❤️ Toivon, että nähdään vielä ja saadaan
      Ikävä
      29
      2885
    4. Nainen, olen huolissani sinusta

Onko kaikki varmasti hyvin? Minulla on pahoja aavistuksia, mutta toivon olevani väärässä. Toivotan kaikkea hyvää sulle!
      Ikävä
      83
      1957
    5. Ollaanko me päästy

Toisista yli vai mikä on tilanne
      Ikävä
      87
      1547
    6. Mikä siinä naisessa

Sinua kiehtoo?
      Ikävä
      130
      1414
    7. Kello käy ja ilta pimenee

Alkaa jo väsyttämään kovasti. 🥱 Toivottelen hyvää yötä ja kauniita unia. Oman kulla kuvatuksia. 😊💤💖💤✨💤🌌 Lokakuun
      Ikävä
      254
      1390
    8. Miksi et lähesty

kaivattuasi jos olet kiinnostunut? Palstailu ei auta asiaa. 🤔
      Ikävä
      110
      1320
    9. SEO!! Pyhäsalmi

Tässä vasta muuton tehneenä pyhäsalmelle.. mietin tätä huoltoasemaa. Setelit ei kelpaa tankkaus pisteeseen, sisällä epäs
      Pyhäjärvi
      72
      1173
    10. Ruumisvaunut

Ompa järjen köyhyyttä vetää ruumiskärryjä pitkin kylää ja säikytellä ihmisiä. Vain Kuhmon hoitajat tähän pystyy.
      Kuhmo
      35
      1053
    Aihe