Mitä kaikkea merkillistä tämä totuuden todellisuudessa on? Olen Suomen passin mukaan virallisesti mies mutta eturauhasen poiston jälkeen poistetun syövän takia fyysisesti entinen mies. Ei enää erektiota eikä orgasmeja... Olen alkanut käyttämään kauneita värikkäitä vaateita jotka ovat “tarkoitettu naisille” mutta ne sopii minulle yhtä hyvin ja esim. wolfordin laatusukkikset tai naisten osaston Kappahl / H&M tiukat farkut sopii minulle pitkälle miehelle aivan mainiosti. Kiiltävät ja puristavat sukkikset ovat käyttötavaraa joita saa parhaiten Tallinnasta. Miksi on naisten osastolla muutenkin selvästi kauneimpia ja värikkäämpiä vaatteita kun miesten osastoilla yleensä harmaat, ylihinnoitellut ja rumat vaatteet? Miehet ovat yhtä seksikkäitä ja myös vaatetuksen pitäisi olla monipuolisempi ja parempi mitä se virallisesti on. For men Emancipation!
MIESTEN JA NAISTEN "MUODISTA"
Miesentinen
1
141
Vastaukset
- Panamanräätäli
Miesten tyyli on perinteisesti erilaista kuin naisten. Naisten muoti on tosin aina ottanut mallia miesten muodista. Esimerkiksi 1700-luvun miesten vaatteet tulivat myöhemmin vähän muunneltuna naisten käyttöön ja miehet siirtyivät käyttämään pukua, jonka naisetkin omivat myöhemmin taas vähän muunneltuna... jne...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Voitaisko olla kavereita?
Haluaisin aloittaa puhtaalta pöydältä sinun kanssasi, tabula rasa. Minä lopetan sinun perääsi haikailun, ja sitten sinäk244432Deodoranttiteollisuus
Annan ilmaisen vinkin. Kyseinen teollisuus voisi alkaa valmistaa kuolleen ruumiin hajua. Olisi varma hittituote, ainakin132978Rukoilimme Länsimuurilla 2000 vuoden jälkeen, Jumalamme oli antanut meille kaiken takaisin
Western Wall, In our Hands. 55th Para. https://www.youtube.com/watch?v=u4BJAppyCSo https://en.wikipedia.org/wiki/55th_141239Kerro kaivattusi
Jokin tapa/piirre mikä sinua viehättää ja mistä hän voisi myös tunnistaa itsensä.441003Oulaisten kaupunki tuomittiin maksamaan korvauksia
Mikäs juttu tämä on? Kaupunki syyllistänyt useamman vuoden koneyrittäjiä ja nyt tuomittu.23984PURRA TULEE !
Valtiovarainministeri Riika Purra, joka on lisäksi varapääministeri ja perussuomalaisten puheenjohtaja, tulee puoluesiht119809Onko MOT tulossa Ähtärin valtuuston kokoukseen?
Esityslistan mukaan Ähtärin kaupunginvaltuuston valtapuolueet aikovat maanantaina estää tilintarkastajan laatiman raport38786- 37764
- 109743
- 135687