MIESTEN JA NAISTEN "MUODISTA"

Miesentinen

Mitä kaikkea merkillistä tämä totuuden todellisuudessa on? Olen Suomen passin mukaan virallisesti mies mutta eturauhasen poiston jälkeen poistetun syövän takia fyysisesti entinen mies. Ei enää erektiota eikä orgasmeja... Olen alkanut käyttämään kauneita värikkäitä vaateita jotka ovat “tarkoitettu naisille” mutta ne sopii minulle yhtä hyvin ja esim. wolfordin laatusukkikset tai naisten osaston Kappahl / H&M tiukat farkut sopii minulle pitkälle miehelle aivan mainiosti. Kiiltävät ja puristavat sukkikset ovat käyttötavaraa joita saa parhaiten Tallinnasta. Miksi on naisten osastolla muutenkin selvästi kauneimpia ja värikkäämpiä vaatteita kun miesten osastoilla yleensä harmaat, ylihinnoitellut ja rumat vaatteet? Miehet ovat yhtä seksikkäitä ja myös vaatetuksen pitäisi olla monipuolisempi ja parempi mitä se virallisesti on. For men Emancipation!

1

163

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Panamanräätäli

Miesten tyyli on perinteisesti erilaista kuin naisten. Naisten muoti on tosin aina ottanut mallia miesten muodista. Esimerkiksi 1700-luvun miesten vaatteet tulivat myöhemmin vähän muunneltuna naisten käyttöön ja miehet siirtyivät käyttämään pukua, jonka naisetkin omivat myöhemmin taas vähän muunneltuna... jne...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Helena Koivu menettänyt lapsensa. Onko Mikko Koivulla oma laki?

Voiko olla totta että äidiltä viedään lapset ja ei mitään syytä ole edes kerrottu äidille itselleen.?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      652
      8918
    2. Hannu Pikkarainen ehdottomaan vankeuteen

KKO tuomitsi 1 v 9 kk. Tämä ei ole Hannulle ilon päivä.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      361
      3462
    3. Pikkunaiselle terkkuja

Olet parasta koko maailmassa! Kaikkein ihmeellisin. Olisitpa täällä. 🧡 harmaasusi
      Ikävä
      465
      2407
    4. Kuinka paljon on

Merkitystä seksillä kun valitset kumppania?
      Ikävä
      132
      1436
    5. Kauniit naiset

Ketkä ne on suomussalamen kauniimpie naisie?
      Suomussalmi
      35
      1425
    6. Kuvataiteilija Johanna Oras lataa mielipiteensä Miina Äkkijyrkästä Farmilla: "Miinahan oli..."

Oho! Johanna Oras ottaa kantaa kollega-Äkkijyrkän Farmi-puuhiin. Farmi Suomi -realityssä koettiin v. 2024 todellinen yl
      Tv-sarjat
      15
      1325
    7. Kuka on mystinen heppamies?

Nyt tänne vinkkejä siitä kuka on Martinan seurassa viihtyvä hevosmiljonääri. On tullut jo muutamia nimiä esiin keskustel
      Kotimaiset julkkisjuorut
      109
      1271
    8. Muutto ei ratkaise mitään.

Sielläkin on naapurit. 😉 Nähdään?
      Ikävä
      94
      1177
    9. Olet vieläkin täällä

Tunnen energiasi. Tunnen että ajattelet minua. En aio koskaan enää ottaa sinuun yhteyttä. Voit ottaa minuun, jos itse h
      Ikävä
      65
      1117
    10. Hyvät valeet myllyistä

Tuuliviirit valehtelee myllyjen vaikutusta. Äänet kuuluu jopa kilometrien päähän. Se ei pidä paikkaansa. Eläimet häviää
      Puolanka
      72
      1015
    Aihe