Miten, kenelle kolikot maksetaan Suomessa?
Minkälaisen kuitin maksusta saa?
Kuittia kolikoiden ostosta?
18
467
Vastaukset
- Vyölaukkku
Turhaaa
- TurhaaTodellakin
Naurahdin. Ei pelkästään siksi, että tämä on niin Wincapitamainen kusetus, vaan myös siksi, koska vyölaukkumies on mukana tässä. :D
- Mahdotonta5
Ei kolikkoja voi maksaa. Laskuja voi maksaa.
- KarvaLaukkuunkoMenee
Sijoittaja tarvitsee lopullista verotusta varten dokumentin hankintahinnasta.
Muuten verotus kohdistuu koko myynnistä saatavaan tuloon, josta normaalisti vähennetään hankintahinta tai hankintahintaolettamus. - Verotarkastaja
Hankintaolettama 20% nollasta...nollaan.
- Karavaani_nääntyy
Kuitti tarvitaan tappion vähentämiseen. Kun ostaa viidellätuhannella ja kolikot ovatkin nollan arvoisia, siitä saa 1500 euron vähennykset.
- Verohomo
Karavaani_nääntyy kirjoitti:
Kuitti tarvitaan tappion vähentämiseen. Kun ostaa viidellätuhannella ja kolikot ovatkin nollan arvoisia, siitä saa 1500 euron vähennykset.
Tuo onkin ainoa tuotto.
Mutta onko rikollinen tappio verovähennysoikeus..
Hannu vei miljoonia, verottaja ei hyväksynyt mitään. - oneLaskuoppi
Onko silloin voitolla jos 5000 meni ja verottajalta kotiutat 1500
- Luspan_Jooseppi
Verohomo kirjoitti:
Tuo onkin ainoa tuotto.
Mutta onko rikollinen tappio verovähennysoikeus..
Hannu vei miljoonia, verottaja ei hyväksynyt mitään.Ei ollut pojilla kuittia Wincapita-rahoista.
- KuittiKauppa
Kirjanpitolaissa on pykälä jos ei saa kuittia voi sen itse tehdä.. Voipi laittaa samalla vähän isomman..ahne saa olla.
- TästäEiLäpi
Hyväksyykö verottaja oikeasti kuitin " maksettu jaskalle 38'000€, tällä on ostettu koulutusta ja sen kylkiäisenä saatu jotain kolikoita, arvoltaan tuntematon ostohetkellä "
Onko yksityishenkilön verotusdainoadtaatio ainoasataa kirjanpitolain säätelemä?
Myöskin maksettu veronmäärä pitäisi pystyä yksilöimään. Koulutusmateriaalista tulee maksaa veroa 8 vai 10% ?
Kuitista tulee selvitä kenelle on maksettu yksiselitteisesti.
Kun maksu vastaanotetaan Suomessa, on maksetun rahan fyysinen vastaanottaja vastuussa lainmukaisesti menettelystä.
Palkkatyösuhteessa raskas vastuu siirtyy yritykselle. - tahat-rakaisin
Saatana saatana nyrkkiä iskua puukkoa sinkoa helvetti helvetti rahat takaisin
Tota noin ... tekisit mieluummin rikosimoituksen. Sillä tavalla saataisiin poliisi tähän mukaan. Kun on kyseessä asianomistajarikos, niin jonkun pitää tehdä rikosilmoitus sitä henkilöä vastaan joka sinut on tähän mukaan huijannut!
- Kylläseonpoijaat
Avotampio_ kirjoitti:
Tota noin ... tekisit mieluummin rikosimoituksen. Sillä tavalla saataisiin poliisi tähän mukaan. Kun on kyseessä asianomistajarikos, niin jonkun pitää tehdä rikosilmoitus sitä henkilöä vastaan joka sinut on tähän mukaan huijannut!
Vaikeahan sitä on tehdä ilmoitusta jos ei ole edes mukana? Mennä nyt tekemään ilmoitus että olen suomi24 sivulla vastustaja ja kirjoittelen sinne mitä sattuu. Kirjoittelin sinne vähän rumia sanoja ja uhkailin käyttää sinkoa ja puukkoa. Hyvä tulee jatkakaa poijaat vain satujen kirjoituksia. Hehhehehhehehe
Kylläseonpoijaat kirjoitti:
Vaikeahan sitä on tehdä ilmoitusta jos ei ole edes mukana? Mennä nyt tekemään ilmoitus että olen suomi24 sivulla vastustaja ja kirjoittelen sinne mitä sattuu. Kirjoittelin sinne vähän rumia sanoja ja uhkailin käyttää sinkoa ja puukkoa. Hyvä tulee jatkakaa poijaat vain satujen kirjoituksia. Hehhehehhehehe
Jaa ... taisin sitten käsittää kommenttisi totaalisen väärin. Sorry. Ja ei ollut eka kerta eikä takuulla viimeinenkään .... näillä mennään ...
- Suomicoini
Miten, kenelle kolikot myydään Suomessa?
Millaisen eurosumman kolikoista saa?- KauppapaikatAukeaa
Omalle alalinjalle/ylälinjalle voi myydä ja hinnan saa varmaankin päättää itse.
Kenellekään ulkopuoliselle myynti ei onnistu, eikä niitä kukaan ulkopuolinen haluakaan. Tuskin saa edes alalinjalleen myytyä tuohon reilun 5 euron hintaan.
Nythän myydään OneTabletia 550 eur 30eur postit tullit ja alvit päälle.
Hienoa seurata mitä Rujo keksiikään ja kukaan "asiakas" ei kyseenalaista mitään.
- Koulutustaostamaan
Ei 5000€ koulutuksesta tule mitään tappioita. En tiedä saako koulutusmaksuja vähentää verotuksessa. Tokenithan ovat lain kiertämisen takia ilmaisia, joten louhintaopiskelun jälkeen tulevat kolikotkin ovat ilmaisia. Ei niillä kai ole mitään hankintahintaa verotuksen näkökulmasta. Louhinta varmaan on hirveen vaikeeta. Joutuuko painamaan hiirellä yhtä nappia "siirrä toukkenit louhintaan" vai lukeeko sivuilla "muuta nappia painamalla ilmaiset tokenit arvottomiksi Onecoiksi". En ole itse mukana tässä Onecoin miljonääripelissä. Kiinnostaisi tietää kuitenkin, minkälaisen koulutuksen saa 5000€:lla? Oppii painamaan hiirellä nappia vai onko monimutkaisempi koulutus kyseessä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
JOKO OLETTE KUULLET, MITÄ KIURUVEDELLÄ ON SATTUNUT!
Oletteko jo kuulleet, mitä Kiuruvedellä on sattunut, voi hyvänen aika? Aivan viime tuntien aikana olisi sattunut, jos t3211263Hetken jo luulin, että en ikävöi sinua koko aikaa
Mutta nyt on sitten taas ihan hirveä ikävä jotenkin. Tiedätköhän sinä edes, kuinka peruuttamattomasti minä olen sinuun r357467V*ttuu että mä haluan sua
Jos jotain ihmistä voi kunnolla haluta, niin hän on se. Voi Luoja auta jo! Joku jeesus hjelppa mej!813848Nolointa ikinä miehelle
On ghostata nainen jonka kanssa on ollut ystävä tai ollu orastavaa tapailua pidemmän aikaa. Osoittaa sellaista moukkamai1063799- 423298
Outoa että Trump ekana sanoutui irti ilmastosopimuksesta
kun Kaliforniaa riepottelee siitä johtuvat tuhoisat maastopalot. Hirmumyrskytkin ovat USA:ssa olleet tuhoisia.6113227Eli jos toisen hiki haisee ns. omaan nenään siedettävältä
Se kertoo hyvästä yhteensopivuudesta. Selvä! Olet mies minun. 🫵🥳453106- 913088
Sattuma ja muutama väärinkäsitys
vaikuttivat siihen millaiseksi tämä kaikki muodostui. Pienet aikanaan huomaamattomat käänteet. Seuraava näytös on jo tul322033Keskusta hajoaa Palojärvi lähtee
Suomen Keskustan ryhmä hajoaa Kemijärvellä. Kalastaja Palojärvi sai tarpeekseen ja loikkasi Sitoutumattomat Aati Virkkul251785