Alkaa totaalisesti ärsyttämään vaikkakin on aivan sama kun en rumuuttani naisia saa muutenkaan mutta esim nettitreffeillä naisten profiileissa ja myös tuttava piireissä se naisten ainainen hehkuttaminen matkustamisesta. Nettiprofiileissa naisilla on poikkeuksetta mielekkäimpinä asioina matkustelu matkustelu matkustelu matkustelu matkustelu jne. "kerran kaks vuodessa pitää päästä ainakin sinne" Ensinnäkin kysymys a. Millä rahalla naiset yleensä matkustelee? Useinmiten naiset ovat jopa työttömiä tai erittäin pienipalkkaisissa naisvaltaisissa aloilla yms mutta silti rahaa riittää tuhansia matkusteluun joka vuosi ja aikaa myös. Ja kun katselee näitä naisten matka kohteita niin ne ei todellakaan ole halvemmista päästä. Käydään etelä-amerikoissa, afrikassa safareilla, jenkkilässä kaupunkilomilla yms joissa eläminen muutenkin on jotain muuta kuin kotosuomessa "ostan nakkipaketin, kivennäisveden ja tamppooneja ja pärjään näillä kaksviikkoa" olemista. Isä maksaa asumisen, äiti siivoaa ja satunnaiset ukot kustantaa baari iltojen drinksut.
Useinhan naiset perustelee matkustamis intoa että "se sivistää" Mitä helvettiä sivistää matkustaa johonkin hiton palmun alle röhnöttämään viikoks aurinkoon ja imeskelemään drinksuja? Samaa sivistystä saa kesällä ihan ilmaiseksi suomessakin. Kaikista huvittavinta on kun moni täällä ääri vihreyttä ja ympäristöä yms kannattava nainen jolla kaupunkilaisena on muka vara valittaa kaikesta yksityisautoilusta ja ydinvoimasta yms ei sitten yllättäen tunnukkaan lähteä lentokoneella toiselle puolen maapalloa. Sillä kerosiinimäärällä tuokin ituhippi olisi omalla nissan mikrallaan kiertäny suomen kaikki maakunnat moneen kertaan ja käyny naapurimaissakin mutta kun se yksityisautoilu niin saastuttaa että. Jostainsyystä kun miesporukka lähtee thaimaaseen pariks viikkoo ei se enään naisten mielestä olekaan sivistävää. Ja mikähän ero tossa sitten on?
Itse näen suomen hienona matkailumaana ja täällä on paljon mielenkiintoisempaa nähtävää kuin lentää johonkin hutvitunjeeraan. Lisäksi se tulee paljon halvemmaksikin. Olen kyllä reissannut kaikissa pohjoismaissa, parissa etelä-euroopa maassa ja aasiassa. Tämän viisaammaksi en ole tullut enkä edes näe koskaan tarvetta retostella näillä kuten monet naiset tekee "siis kun me käytiin artsin kanssa viime marraskuussa losissa" Tuo tuntuu olevan se naisten ainoa kriteeri matkailulle että pääsee lesoilemaan. Ei mulla ole tarvetta matkustaa muualle enään kun suomessa. Eikä kyllä tarvetta koskaan edes kertoa että olen tietyissä maissa käynyt. Jos joku kysyy ja tulee puheeks saatan ohimennen mainita. Ehkä ajella tulevaisuudessa maksimissaan helposti ruotsin ja norjan rajan yli ja kierrellä näissä lähinaapureissa mut ei todellakaan tarvetta ylpeillä millään australian reissuilla. Tv matka vie yhtähyvin nykyään paikanpäälle.
Tulipahan tää mieleen kun kaverin naisystävällä on joku pakottava hinku mennä ympäriinsä. Kumpikin opiskelee. Rahaa ei riitä mihinkään. Ruokaa saavat vanhemmiltaan, vuokrat asunnosta aina tiukilla, auto ei starttaa parkkipaikalta kun on joku vika mut ei ole rahaa huollattaa. Mut rahaa löytyy lähteä viimevuonna keski-amerikkaan, samana vuonna etelä-eurooppaan pariinkin kohteeseen, edellis vuonna johonkin en muista aurinko rannalle ja nyt kun kaverin kanssa juttelin ovat menossa kuulemma taas syksyllä johonkin "ikupakupikupakulle" Ei muuten mut kyselin jos hän lähtis taas kaveriks harrastus seuraks ihan vaan suomeen pariks päiväks viettään mukavaa eräily päivää. Ei oo kuulemma rahaa. Siis ei ole rahaa matkustaa suomeen mut johonkin hutvitunjeeraan löytyy kun ämmä sanoo. Et semmosta. Olen itse sentään kohtuu hyvä tuloinen enkä elä edes velka helvetissä kuten normaalit ihmiset mut ei mulla ensinnäkään ole aikaa saati mieltä heittää tuhansia euroja palamaan viikon matkustushumalaan ihan vaan sentakia kun "on sivistävää nähdä muuta maailmaa" (ylpeillä facessa kavereille) Nykypäivänä kun kaikki on parin hiiren napsun päässä tuosta on sivistys kaukana.
Mikä siinä matkustelussa ämmiä kiehtoo?
177
3155
Vastaukset
- Eimullamuuta
Ei mulla muuta, mutta se on ThaiMaahan ei ThaiMaaseen!!
- PalstanRuminMies
No jos mä parkkeeraan auton metsätien varteen kun kusihätä yllättää, aukaisen sepaluksen ja alan lorottaa. Aikani helpotusta toteuttaessani vilkaisen olkapääni yli näen kun karhuemo on selkäni takana ja kaksi sen pentua edessäni puuhun kiivenneenä. Tästä säihkähtäessäni kaadun maahan aiheuttamaani lammikkoon. Onko tilanne se että olen kusella vai kusessa?
PalstanRuminMies kirjoitti:
No jos mä parkkeeraan auton metsätien varteen kun kusihätä yllättää, aukaisen sepaluksen ja alan lorottaa. Aikani helpotusta toteuttaessani vilkaisen olkapääni yli näen kun karhuemo on selkäni takana ja kaksi sen pentua edessäni puuhun kiivenneenä. Tästä säihkähtäessäni kaadun maahan aiheuttamaani lammikkoon. Onko tilanne se että olen kusella vai kusessa?
Vissiin sekä että. :-)
- ksdjafökjskj
Kuuluuko Helsinkin Uusimaaseen?
- vitunidiootit
Aivan!
- kiehtoo
Kiehtojia lienee paljonkin erilaisia. Tutut naiset kertovat käyvänsä Kreikassa sikäläisten miesten takia.
Eksoottinen kulli, ei mikään muu.
- kuksoottinen---
.
"Kuksoottinen elli?????????" hyiiiiiiiii
har!1
. Miehet on ihan liian fallos-keskeisiä, jos ne kuvittelee, et naiset kiertää maailmaa vaan "eksoottisen kullin" perässä. Saat ajatella genitaaleja niin paljon kuin haluat, mutta älä luule, että muutkin tekee niin.
- 101
Marrrnie kirjoitti:
Miehet on ihan liian fallos-keskeisiä, jos ne kuvittelee, et naiset kiertää maailmaa vaan "eksoottisen kullin" perässä. Saat ajatella genitaaleja niin paljon kuin haluat, mutta älä luule, että muutkin tekee niin.
peukku
- 2322
Marrrnie kirjoitti:
Miehet on ihan liian fallos-keskeisiä, jos ne kuvittelee, et naiset kiertää maailmaa vaan "eksoottisen kullin" perässä. Saat ajatella genitaaleja niin paljon kuin haluat, mutta älä luule, että muutkin tekee niin.
Samaa mieltä, ja etenkään se ei selitä naisten hinkua raahata se miesystävä mukaan....
No nyt sitten hoksasit, et mitä ne monet naiset sieltä treffipalstoilta hakee ja miks ne ei välitä vastata perseaukisille taviksille:D
Kyllä joo...Matkojen maksajia ne sieltä hakee. Ei opiskelijoilla ole varaa thaikuissa pörrätä ja ympäri maailmaa.- mahdollisuuksien.maailma
"Ei opiskelijoilla ole varaa thaikuissa pörrätä ja ympäri maailmaa."
Paitsi jos ns. istuu pankin päällä... - sfghjkl
Miten kukaan voi olla niin yksinkertainen, että kuvittelee, että naisia kiinnostaisi treffipalstoilla mies, joka kustantaisi heille matkoja ja se olisi seurustelun tarkoitus? Minkälaiselle ihmiselle tällainen tulee edes mieleen? Ihan sairasta. Opiskelijallakin on varaa matkustaa, kun osaa säästää ja useimmat käyvät vähintään kesätöissä. Ei nainen tarvitse miestä elättämään itseään. Opiskelijoillakin on myös vanhempia, jotka antavat taskurahaa elämiseen, mutta pääosin itse he elävät omilla töillään ja tuilla.
- 1711
sfghjkl kirjoitti:
Miten kukaan voi olla niin yksinkertainen, että kuvittelee, että naisia kiinnostaisi treffipalstoilla mies, joka kustantaisi heille matkoja ja se olisi seurustelun tarkoitus? Minkälaiselle ihmiselle tällainen tulee edes mieleen? Ihan sairasta. Opiskelijallakin on varaa matkustaa, kun osaa säästää ja useimmat käyvät vähintään kesätöissä. Ei nainen tarvitse miestä elättämään itseään. Opiskelijoillakin on myös vanhempia, jotka antavat taskurahaa elämiseen, mutta pääosin itse he elävät omilla töillään ja tuilla.
Kummallistahan tuo kuvittelu onkin.
Nämä palstapojat vain elävät omassa mielikuvitusmaailmassaan (heillähän ei ole minkäänlaisia kontakteja juuri oman sukupuolensakaan edustajiin, saati sitten naisiin) joten kaikenlaiset vääristymät ovat siinä maailmassa mahdollisia. sfghjkl kirjoitti:
Avaappa tytteli silmäsi..Tänäpäivänä moinen on aivan arkipäivää.
Valtava joukko opiskelija typyjä myymässä itseään ja sitten on nämä, jotka tekevät sen toisella tapaa..Annetaan persettä matkaseuraa vastaan. Näitä he kutsuvat tuttavuuksiksi. Aina on mukava tutustua uusiin ihmisiin ja ystäviä ei ole koskaan liikaa on ne vakio lauseet.
- Realistinenimmeinen
No sitten etsit naisen jota ei kiinnosta tai hyväksyt riskin joutua ulkomaille joskus. Problem solved.
Ei jaksa kuin ihmetellä, miten pieniin asioihin sinkut jaksavat tarttua. "Se tykkää matkustella, se syö väärin, puhuu liikaa, liian vähän, rumat kulmakarvat, jäkätijäkäti..." Ei ihme ettei mieleistä löydy :D- PalstanRuminMies
Minä etsin naista? Hah!! Olen kuule kolmekytäviis vuotta etsiny tuloksetta ja voin sanoa vaikka varallisuus riittäisikin kustantamaan treffi naiselle sen maailmanympäri matkan ei kysyntää tällä naamalla ikinä ole ollut. Ja en muuten edes maksais. Itseäni kun ei pillulla osteta jos muita miehiä ostetaan. Se miksi otin juuri tämän asian puheeksi johtuu siitä että se näkyy olevan oleellinen osa naisten profiileja sekä ihan yleistä tuttavapiirin elämää olkoon heidän taloudellinen tilanteensa mikä hyvänsä. Se että mistä stone tietää naisten tietävän minkä tulotason miehille he vastaa en itse tiedä mutta kai sekin näkyy naamasta kuten kohdallani vaikka se naama valehteleekin sen että olen hyvin elämässäni menestyvä.
- Kkgncnc
Minä etsin naista? Hah!! Olen kuule kolmekytäviis vuotta etsiny tuloksetta ja voin sanoa vaikka varallisuus riittäisikin kustantamaan treffi naiselle sen maailmanympäri matkan ei kysyntää tällä naamalla ikinä ole ollut. Ja en muuten edes maksais. Itseäni kun ei pillulla osteta jos muita miehiä ostetaan. Se miksi otin juuri tämän asian puheeksi johtuu siitä että se näkyy olevan oleellinen osa naisten profiileja sekä ihan yleistä tuttavapiirin elämää olkoon heidän taloudellinen tilanteensa mikä hyvänsä. Se että mistä stone tietää naisten tietävän minkä tulotason miehille he vastaa en itse tiedä mutta kai sekin näkyy naamasta kuten kohdallani vaikka se naama valehteleekin sen että olen hyvin elämässäni menestyvä.
Tästä täytyy siis tehdä johtopäätös, että olet treffisivustoilla vain etsimässä haukuttavaa. Mikäs siinä, huvinsa kullakin.
- PalstanRuminMies
Kkgncnc kirjoitti:
Tästä täytyy siis tehdä johtopäätös, että olet treffisivustoilla vain etsimässä haukuttavaa. Mikäs siinä, huvinsa kullakin.
Niinkö? No eipä tarvi haukkua ketään henkilökohtaisesti vaan todeta kohtelu kun keskimäärin 200 lähetettyyn ASIALLISEEN viestiin vastausprosentti on nolla niin mun pitäisi varmaan mielestäsi riemuita "ai että kun on niin ihanaa kun kukaan nainen ei vastaa viesteihini. Olette te niin mahtavia kaikki" Et sellaiset on huvit. Tuttaatuttaa huvituttaa!
- Naisasialooseri1
Naiset ovat monesti tuhlureita, varsinkin sinkkunaiset, kamunainen on rahoistaan vielä vähemmän tarkka kuin tavarastaan ja vaikka tienaakin kohtalaista palkkaa niin aina on loppukuusta rahat loppu vaikka hän ei juurikaan edes matkustele.
Ai että mistäkö tiedän?
Se, että nämä tietyt naiset niin kovin siellä painottaa sitä matkustelua on "täky" ja viehe ja sitten paikalle tulee rahamies ja jättää tälle tytölle viestin, jossa pyydetään tyttöä matkaseuraks thaikkuihin ja sehän ei tietenkään maksa tytölle mitään..Nää on niitä viestejä joihin nämä tytöt sitten vastaa...Miehellä on niin sanotusti jotain tarjottavaa hälle. Tottakait sen molemmat tietää sitten siinä vaiheessa, että seksi kuuluu asiaan, eihän kukaan kehtaa ottaa matkaa vastaan ilman tiettyjä vastapalveluksia.- matkustelematon.ätmi
Mitkähän sitten ovat oleellisia kriteereitä, jos perustavanlaatuiset erot elämäntavoissa, harrastuksissa ja arvoissa ovat pikkuasioita?
- fjfjfjopspsps
stone81 kirjoitti:
Ai että mistäkö tiedän?
Se, että nämä tietyt naiset niin kovin siellä painottaa sitä matkustelua on "täky" ja viehe ja sitten paikalle tulee rahamies ja jättää tälle tytölle viestin, jossa pyydetään tyttöä matkaseuraks thaikkuihin ja sehän ei tietenkään maksa tytölle mitään..Nää on niitä viestejä joihin nämä tytöt sitten vastaa...Miehellä on niin sanotusti jotain tarjottavaa hälle. Tottakait sen molemmat tietää sitten siinä vaiheessa, että seksi kuuluu asiaan, eihän kukaan kehtaa ottaa matkaa vastaan ilman tiettyjä vastapalveluksia.Heh, höpöjä. Nuo "rahamiehet" jotka yrittää houkutella naisia matkoille, on yleinen naurunaihe. Hyvin harva nainen niiden kanssa minnekään lähtee.
Mä tunnen useamman köyhän naisen, joka matkustaa paljon ja kauas, ja tässä se, miten he sen tekee (miksi-kysymykseen en ota kantaa).
- esimerkiksi yksi tuntemani söi yhden kunnollisen ruuan päivässä, muut ateriat kaurapuuroa
-itse kokattu ruoka on edullisempaa; sinkkumiehissä olen törmännyt moniin pizzan ja kebabin mättäjiin
-matkabudjetti on todella pieni (monissa maissa elää todella halvalla; tätä siellä käymätön pölvästi ei tajua
-autotta eläminen; monet miehet kuluttaa älyttömiä summia tuohon kapineeseen, joka menttää arvonsa nopeast; kuinka epätaloudellinen voikaan mies olla? Ja joka kuukausi autoon menee rahaa.
-miehet tuhlaavat myös paljon rahaa teknologiaan
- Ikis__M
Kuten tuossa totesitkin niin naiset varmaan mielellään esittää sivistyvänsä ja oppivansa vieraista kulttuureista matkaillessaan mutta aika vähiin se sivistys taitaa jäädä kun röhnöttää haarat levällään jonkun mehmetin alla. Kyllä tuollakin olevan linkin videolla esiintyneet naiset on varmaan matkustelleet muttei niiden sivistys tai ainakaan yleistietämys paljon vakuuta:
http://keskustelu.suomi24.fi/t/14350267/olisiko-tomppelikumppani-vaihtoehto - Rose_91
Rahakysymykseesi voisi sanoa, että ei ne suuret tulot vaan pienet menot. Jos haluaa matkustella niin jotkut tinkivät muista asioista ja säästävät rahat matkailuun. Lisäksi äkkilähtöjä etsimällä voi päästä suht halvallakin.
Ja sitten on ne ihmiset, jotka eivät välitä raha-asioista tippaakaan. Jotkut ihan oikeasti vaan kuluttavat, vaikka rahaa ei olisi. Ostetaan luotolla jos ei muuten saada.
Matkakuumeeseen en osaa sanoa mitään. Olen nainen, mutta en erityisesti kaipaa matkustelua. Joskus saattaisi tehdä mieli etelään, koska pidän uimisesta ja lämmöstä, mutta eipä tuo mieliteko koskaan kestä kovin pitkään.- PalstanRuminMies
Ei mulla ole suuria tuloja mutta ei ole suuria menojakaan. Olen elämääni saanut säästeliään opin vanhemmiltani. En edes elä kitsaasti ja aina on varaa ostaa hajonneen kodinkoneen tilalle uusi jos niikseen on tai uusiauto jne tosin auton aina huollatan joten ne ei hajoa. Kaikki vaan perustuu elämän hallintaan. Säästän kuukausittain tuloistani aina 1000-1500e. Sijoitan nämä järkevästi esimerkiksi päälläni olevaan asuntoon. Edellisen asunnon myydessäni nettosin siitä noin 30 000 kun oli hyvät ajat muutenkin käsillä. Tämän asunnon kanssa sama. Voittoa saan jos myyn. Ei ole tosin tarvetta. Homman nimi vaan on se että miten varattomilla ihmisillä on varaa matkustaa mutta ei esim varaa maksaa itse vuokria, pakollisia laskuja, ruokaa yms yms? Tää on se mikä mua ihmetyttää. Sitten miehiä sanotaan sivistymättömiksi koska he eivät tykkää matkustaa. Ja mitä ratikan kommenttiin tulee omistukseeni ostamillani asioilla on mulle vuosikausien hyöty kun jos laittaisin saman rahan parinviikon humputteluun. Ja laittakoon kuka tykkää mutta sitä mä en ymmärrä miten naisilla vaan on varaa tuhansien eurojen matkailuun vaikka mihinkään muuhun ei ole. On tosin poikkeuksiakin. Tiedän kyllä niitäkin naisia lähipiiristäni joilla on omat autot ja asunnot ja omistaan varaa lähteä vaikka sinne australiaankin. Mutta tekeekö se ratikka musta sivistymättömän ihmisen jos mä laitan kuten viime hankinnassani 9000e mönkijään josta on suuri apu puun ajossa, lumihommissa, marja metsä yms retkissä, pienkylvö töissä, riista ruokinnoissa yms ja pärjään tämän laitteen kanssa vähintään kymmenen vuotta kun taas laittaisin 9000e vuodessa parin viikon matkusteluun ehkä parissa kohteessa? Tämä on se yks kysymys mikä sitten minusta tekee juntin kusipään näillä hankinnoilla mutta matkustamiseen tuhlatut rahat ovat sitten taas sivistyneisyyden merkki? Mä olen sentään ostanut tuotteen kotimaasta. Matkustus rahat on viety rajojen ulkopuolelle. Tuohan on perus kapitalistista ajattelua. "Oma maa mustikka muu maa mansikka"
- Rose_91
Kyllähän sellaiset ihmiset minuakin ihmetyttävät, jotka ostavat sitä ja tätä (esim. lentoja makusteluun), vaikka varaa ei olisi. Sanoisin, että näissä tapauksissa rahaa ei olla koskaan opittu käsittelemään ja siksi niin huolimaton asenne. Mutta sitten joillekin tahtovat esim. omat vanhemmat kustantaa matkan eikä minusta siinä mitään väärää ole. Kunhan siis tilanne ei ole se, että automaattisesti vaan oletetaan jonkun muun maksavan itselle paljon kaikkea.
Ja sitten kun rahaa oikeasti on niin jokainen tietysti käyttää ne miten tahtoo. Joku tykkää matkustelusta, toinen tietotekniikasta ja kolmas käy konserteissa. Ei mielestäni mikään tapa ole toista huonompi vaan riippuu täysin siitä mikä on käyttäjälle itselleen tärkeää. Koska esim. sinä tykkäät mönkijästä, sinulla on sille tarvetta ja sinulla on tarvittavat rahat niin silloin sinulla on sellainen oikeus se hommata ja hankinta voi olla tosi järkevä. Minulle taas mönkijän ostaminen olisi hulluutta, koska käyttöä ei ole.
Minä olen viimeisen vuoden aikana "hurahtanut" säästämiseen ja siitä onkin tullut lähes toinen harrastus. Tykkään siitä, että ylimääräistä rahaa on saatavilla ja yllättävät kulut voi maksaa ilman osamaksua. Sijoittaminenkin kiinnostaa. Silti minulla on budjetoituna rahat, jotka käytän rakkaaseen harrastukseeni. Varmaan jonkun mielestä sekin olisi rahan taivaantuuliin heittämistä, mutta juuri minulle se on tärkeä asia. PalstanRuminMies kirjoitti:
Ei mulla ole suuria tuloja mutta ei ole suuria menojakaan. Olen elämääni saanut säästeliään opin vanhemmiltani. En edes elä kitsaasti ja aina on varaa ostaa hajonneen kodinkoneen tilalle uusi jos niikseen on tai uusiauto jne tosin auton aina huollatan joten ne ei hajoa. Kaikki vaan perustuu elämän hallintaan. Säästän kuukausittain tuloistani aina 1000-1500e. Sijoitan nämä järkevästi esimerkiksi päälläni olevaan asuntoon. Edellisen asunnon myydessäni nettosin siitä noin 30 000 kun oli hyvät ajat muutenkin käsillä. Tämän asunnon kanssa sama. Voittoa saan jos myyn. Ei ole tosin tarvetta. Homman nimi vaan on se että miten varattomilla ihmisillä on varaa matkustaa mutta ei esim varaa maksaa itse vuokria, pakollisia laskuja, ruokaa yms yms? Tää on se mikä mua ihmetyttää. Sitten miehiä sanotaan sivistymättömiksi koska he eivät tykkää matkustaa. Ja mitä ratikan kommenttiin tulee omistukseeni ostamillani asioilla on mulle vuosikausien hyöty kun jos laittaisin saman rahan parinviikon humputteluun. Ja laittakoon kuka tykkää mutta sitä mä en ymmärrä miten naisilla vaan on varaa tuhansien eurojen matkailuun vaikka mihinkään muuhun ei ole. On tosin poikkeuksiakin. Tiedän kyllä niitäkin naisia lähipiiristäni joilla on omat autot ja asunnot ja omistaan varaa lähteä vaikka sinne australiaankin. Mutta tekeekö se ratikka musta sivistymättömän ihmisen jos mä laitan kuten viime hankinnassani 9000e mönkijään josta on suuri apu puun ajossa, lumihommissa, marja metsä yms retkissä, pienkylvö töissä, riista ruokinnoissa yms ja pärjään tämän laitteen kanssa vähintään kymmenen vuotta kun taas laittaisin 9000e vuodessa parin viikon matkusteluun ehkä parissa kohteessa? Tämä on se yks kysymys mikä sitten minusta tekee juntin kusipään näillä hankinnoilla mutta matkustamiseen tuhlatut rahat ovat sitten taas sivistyneisyyden merkki? Mä olen sentään ostanut tuotteen kotimaasta. Matkustus rahat on viety rajojen ulkopuolelle. Tuohan on perus kapitalistista ajattelua. "Oma maa mustikka muu maa mansikka"
Kunhan vain yritin sanoa, että ihmiset arvostavat erilaisia asioita elämässään. Eikä ole mitään absoluuttista mittaria, jolla niiden hyvyyttä voisi mitata. Nehän ovat vain mielipideasioita. Joku sijoittaa pari tonnia matkaan, toinen stereoihin. Minä olen pyrkinyt tasapainoilemaan näiden välillä.
Kunhan ihmettelen, miksi naisten matkustelu niin kovin ärsyttää monia miehiä. Vastaavia aloituksia kun on ollut ennenkin.- Pääasiassa
Ratikkakuski kirjoitti:
Kunhan vain yritin sanoa, että ihmiset arvostavat erilaisia asioita elämässään. Eikä ole mitään absoluuttista mittaria, jolla niiden hyvyyttä voisi mitata. Nehän ovat vain mielipideasioita. Joku sijoittaa pari tonnia matkaan, toinen stereoihin. Minä olen pyrkinyt tasapainoilemaan näiden välillä.
Kunhan ihmettelen, miksi naisten matkustelu niin kovin ärsyttää monia miehiä. Vastaavia aloituksia kun on ollut ennenkin."Kunhan ihmettelen, miksi naisten matkustelu niin kovin ärsyttää monia miehiä. "
Niitä ärsyttää mustan makkaran himo. :) Pääasiassa kirjoitti:
"Kunhan ihmettelen, miksi naisten matkustelu niin kovin ärsyttää monia miehiä. "
Niitä ärsyttää mustan makkaran himo. :)Niin minäkin vähän luulen, vaikka osa ärsyyntyneistä ei asiaa suoraan sanokaan.
- etsin-naista-kotiin
Ratikkakuski kirjoitti:
Kunhan ihmettelen, miksi naisten matkustelu niin kovin ärsyttää monia miehiä. Vastaavia aloituksia kun on ollut ennenkin.Ärsyttää siksi, että matkustelu on turhaa ajan, rahan ja luonnonvarojen tuhlausta, ja ärsyttävän ongelman siitä tekee se, että niin valtava osa naisista harrastaa sitä (=rajoittaa kumppaniehdokasvalikoimaa aika lailla).
etsin-naista-kotiin kirjoitti:
Ärsyttää siksi, että matkustelu on turhaa ajan, rahan ja luonnonvarojen tuhlausta, ja ärsyttävän ongelman siitä tekee se, että niin valtava osa naisista harrastaa sitä (=rajoittaa kumppaniehdokasvalikoimaa aika lailla).
No niinpä tietysti.
- ei_autoidiootti
9000e mä olisin reissussa vuoden. Halvalla elää, kun tietää mistä kohteessa saa edulliset matkat, majoitukset ja ruuat.
Mullakin on asunto, jonka myymällä saisin sen 30 000e vähintään voittoa. Uusi auto on täysi turhake, joka menettää arvonsa nopeasti. Paljon hukkaan heitetympää rahaa kuin matkustelu. - ei_autoidiootti
Ja ottaen huomioon palstan pervouden; eläisin sillä rahalla (9000e) käyttämättä persepankkiani.
Eli kun sinä et pidä matkustelusta, niin johan on kummallista, että joku toinen pitää. Tai että sinä pidät eräretkeilystä ja pikkupitäjistä, niin muidenkin pitäisi tykätä.
Jokainen tekee rahoillaan mitä lystää. Ja minä ainakin sijoitan mielummin elämyksiin, kuten esimerkiksi matkailuun, kun mönkkäriin, kelkkaan tai harrasteautoon, kuten monet, etenkin maalla asuvat kaverini näyttävät tekevän.
Minäkin usein ihmettelen, että millä rahalla naiset niitä matkoja tekevät. Tosin harvoin niillä omaa kämppää tai muhkeaa osakesalkkua onkaan.- käytiinlosissahei
Ja ratikkakin se taas lesoilee kunnon perinaiselliseen tapaan
käytiinlosissahei kirjoitti:
Ja ratikkakin se taas lesoilee kunnon perinaiselliseen tapaan
Mikäs nyt vituttaa? Rahattomuus, matkustelemattomuus vai pillun puute?
- kunnollinen_mies_2
"Jokainen tekee rahoillaan mitä lystää." Siinä oikein kapitalismin ja länsimaisen ajattelun saastaa. Oksettavaa.
- 817
kunnollinen_mies_2 kirjoitti:
"Jokainen tekee rahoillaan mitä lystää." Siinä oikein kapitalismin ja länsimaisen ajattelun saastaa. Oksettavaa.
Sinunko pitäisi saada päättää mitä muut ihmiset omilla nettotuloillaan tekevät? Vai olisitko ihan innoissasi, jos ylhäältäpäin saneltaisiin mihin sinä saat nettotulosi käyttää?
kunnollinen_mies_2 kirjoitti:
No jos minä ja moni muu pistää rahansa matkailuun, niin osta sinä rahoillasi vaikka pahoinvointilääkettä.
- 2322
Siis tarkoitatko, että sinun tuntemillasi naisilla ei ole omistusasuntoja, vai että naisilla yleensä ei ole? Tuota ihmettelin myös aloituksessa, kun siinäkin sanottiin naisten olevan yleensä työttömiä tai erittäin pienipalkkaisessa työssä. Tilastojen mukaan suurin osa työttömistä on kuitenkin miehiä. Ja minä tunnen vain keskituloisia naisia, joista jokaisella on omistusasunto, osalla tosin puolison kanssa yhteinen mutta silti. En ymmärrä mistä tämä (lähes) kaikki naiset on köyhiä -ajatus tulee.
Paitsi ehkä osalla palstalaisilla siitä, että työelämässä olevat naiset on jo auttamatta niin vanhoja ettei ne kiinnosta. :P - 411
2322 kirjoitti:
Siis tarkoitatko, että sinun tuntemillasi naisilla ei ole omistusasuntoja, vai että naisilla yleensä ei ole? Tuota ihmettelin myös aloituksessa, kun siinäkin sanottiin naisten olevan yleensä työttömiä tai erittäin pienipalkkaisessa työssä. Tilastojen mukaan suurin osa työttömistä on kuitenkin miehiä. Ja minä tunnen vain keskituloisia naisia, joista jokaisella on omistusasunto, osalla tosin puolison kanssa yhteinen mutta silti. En ymmärrä mistä tämä (lähes) kaikki naiset on köyhiä -ajatus tulee.
Paitsi ehkä osalla palstalaisilla siitä, että työelämässä olevat naiset on jo auttamatta niin vanhoja ettei ne kiinnosta. :P"Paitsi ehkä osalla palstalaisilla siitä, että työelämässä olevat naiset on jo auttamatta niin vanhoja ettei ne kiinnosta. :P"
Tuohan se asian ydin juurikin on.
Nämä tyypithän kuolaavat niitä yläaste/lukioikäisiä tyttöjä, ja silti odottavat heillä olevan aikuisen ihmisen elämä. Näiden alaikäisten pitäisi mukamas itse elättää itsensä, eikä olla vanhempiensa elätettävänä, kuten laki määrää. 2322 kirjoitti:
Paitsi ehkä osalla palstalaisilla siitä, että työelämässä olevat naiset on jo auttamatta niin vanhoja ettei ne kiinnosta. :PPalstapoikien mielestä 25-vuotias nainen on jo ikäloppu kurppa, joten noin se varmaan menee. :-)
- tutkijaX
Naiset luontaisina papukaijoina matkivat toisiaan ja tekevät täysin kritiikittä sitä mikä on trendikästä tai mitä auktoriteetti käskee.
Onko naisella omia ajatuksia? Mielestäni ei.- 930
Pitäisi väen vängällä pakottaa itsensä "tykkäämään" eräretkeilystä (yäk), todistaakseen että on olemassa "omia ajatuksia"?
Minusta on täysin naurettavaa vaatia naisia tykkäämään miesten kanssa samoista asioista, todistellakseen "osaavansa ajatella omilla aivoillaan". Täysin päinvastaistahan siinä todistetaan, kun pakottaudutaan miehen/miesten vaatimaan muottiin, täysin ilman omaa kiinnostusta.
Ps. Miksi niin valtavan suuri osa nuorista miehistä pelaa tietokonepelejä? Koska se on trendikästä ja poapukaijana pitää tehdä samaa kuin muutkin? Eikö miehillä ole ollenkaan omia ajatuksia? - PalstanRuminMies
930 kirjoitti:
Pitäisi väen vängällä pakottaa itsensä "tykkäämään" eräretkeilystä (yäk), todistaakseen että on olemassa "omia ajatuksia"?
Minusta on täysin naurettavaa vaatia naisia tykkäämään miesten kanssa samoista asioista, todistellakseen "osaavansa ajatella omilla aivoillaan". Täysin päinvastaistahan siinä todistetaan, kun pakottaudutaan miehen/miesten vaatimaan muottiin, täysin ilman omaa kiinnostusta.
Ps. Miksi niin valtavan suuri osa nuorista miehistä pelaa tietokonepelejä? Koska se on trendikästä ja poapukaijana pitää tehdä samaa kuin muutkin? Eikö miehillä ole ollenkaan omia ajatuksia?Mene selaamaan nettideiteille naisten profiileja niin kyllä naisten vaatimuksissa on aina se että "miehellä pitää olla samoja mielenkiinnon kohteita ja harrastuksia" Toisinsanoen miehen on harrastettava tämä nainen saadakseen zumbaa, aeropikkiä, ratsastusta ja äänestettäväkin varmaan vihreitä. Tuo sinun kirjoituksesi on itsessään malliesimerkki nettideittien naisten vaatimuksista. Miehen pitää olla identtinen minun mielitekojeni suhteen mutta kaikki miehen omat harrastukset ja mieliteot ovat turnoff.
- 930
Mene selaamaan nettideiteille naisten profiileja niin kyllä naisten vaatimuksissa on aina se että "miehellä pitää olla samoja mielenkiinnon kohteita ja harrastuksia" Toisinsanoen miehen on harrastettava tämä nainen saadakseen zumbaa, aeropikkiä, ratsastusta ja äänestettäväkin varmaan vihreitä. Tuo sinun kirjoituksesi on itsessään malliesimerkki nettideittien naisten vaatimuksista. Miehen pitää olla identtinen minun mielitekojeni suhteen mutta kaikki miehen omat harrastukset ja mieliteot ovat turnoff.
Olipas omituinen vastine. Kummallinen ajatuksen juoksu sulla.
Sä siis tosissasi näytät olevan sitä mieltä, että jomman kumman on saneltava mistä toinen saa tykätä. Minusta tuo jos mikä on naurettavaa.
Se, että minun mielestänin ei osoita "omaa ajattelukykyä" se, jos naisen on teeskenneltävä tykkäävänsä samoista asioista miehen kanssa, ei todellakaan tarkoita, että vaatisin samanlaista teeskentelyä miehiltä!
On se ihan luonnollista etsiä sellainen kumppani, joka on kiinnostunut samoista asioista mistä itsekin on. Ethän sinäkään voi sietää niitä matkustelevia naisia. Ratkaisu ei kuitenkaan olisi se, että pakottaisit naisen luopumaan matkustelusta ja kulkemaan sinun kanssasi eräretkillä, vaikka hän inhoaisi sitä. Kyllä sinun vain olisi etsittävä eränkäynnistä TYKKÄÄVÄ nainen, ja antaa sen matkustelua hinkuvan naisen hakeutua matkailusta tykkäävän miehen seuraan. - PalstanRuminMies
930 kirjoitti:
Olipas omituinen vastine. Kummallinen ajatuksen juoksu sulla.
Sä siis tosissasi näytät olevan sitä mieltä, että jomman kumman on saneltava mistä toinen saa tykätä. Minusta tuo jos mikä on naurettavaa.
Se, että minun mielestänin ei osoita "omaa ajattelukykyä" se, jos naisen on teeskenneltävä tykkäävänsä samoista asioista miehen kanssa, ei todellakaan tarkoita, että vaatisin samanlaista teeskentelyä miehiltä!
On se ihan luonnollista etsiä sellainen kumppani, joka on kiinnostunut samoista asioista mistä itsekin on. Ethän sinäkään voi sietää niitä matkustelevia naisia. Ratkaisu ei kuitenkaan olisi se, että pakottaisit naisen luopumaan matkustelusta ja kulkemaan sinun kanssasi eräretkillä, vaikka hän inhoaisi sitä. Kyllä sinun vain olisi etsittävä eränkäynnistä TYKKÄÄVÄ nainen, ja antaa sen matkustelua hinkuvan naisen hakeutua matkailusta tykkäävän miehen seuraan.Et taas tarkoituksellasikaan halua ymmärtää viestin bointtia. No se kertoo sinusta ja feministisestä ajattelutavastasi joten siitä sen enempää en jaksa vääntää jos luetun ymmärtäminen oman ideologian kanssa on vaikeaa. Mutta se seikka on taivaan tosi eli suurinosa naisista kuvittelee pillullaan saavan miehen käännytettyä naista miellyttääkseen siihen suuntaan että yhtäkkiä mies "tykkääkin" samoista asioista. Siksi suurinosa naisista ostaa jalkovälillään näitä retkiensä rahoittajia netistä yms vaikka oma tulotaso ei riitä edes paikallisjunan lippuun. Kuten joku sanoi riittää kun istuu pankin päällä 24/7. Se että minun on etsittävä eränkäynnistä tykkäävä nainen onkin jo eri juttu. On niitäkin treffipalvelussa mutta kaskummaa edes samoista asioista pitävä mies ei yhtäkkiä kelpaakkaan kun ulkonäkö ei ole miellyttävä. Tässä taas tullaan siihen tosiseikkaan vaikka kaikki yhteiset mielenkiinnon kohteet olisivat liki identtiset niin yllättäen nekin kaatuu ulkonäköön. On mulla kavereita joilla on maalaiseränkäviöinä täysin kaupunkilaisia ja yllätys niihin matkusteluihin hurahtaneita akkoja parisuhteessa. On lapsiakin yms vaikka on täysin eri mieltymykset elämäntapoihin mutta yllättäen kaverini ovat karskeja ja komeita miehiä niin yhtäkkiä täysin eriasioita arvostavat naiset ovat silti yllättäen lääpällään "yök eränkävijään" Kyllä vaan niin vitun selkeesti näkee että ainoastaan ulkonäkö sanelee teille naisille miehen kriteerit olkoon hänen mielitekonsa elämässään millaiset tahansa.
- Järisyttäväälogiikkaa
Et taas tarkoituksellasikaan halua ymmärtää viestin bointtia. No se kertoo sinusta ja feministisestä ajattelutavastasi joten siitä sen enempää en jaksa vääntää jos luetun ymmärtäminen oman ideologian kanssa on vaikeaa. Mutta se seikka on taivaan tosi eli suurinosa naisista kuvittelee pillullaan saavan miehen käännytettyä naista miellyttääkseen siihen suuntaan että yhtäkkiä mies "tykkääkin" samoista asioista. Siksi suurinosa naisista ostaa jalkovälillään näitä retkiensä rahoittajia netistä yms vaikka oma tulotaso ei riitä edes paikallisjunan lippuun. Kuten joku sanoi riittää kun istuu pankin päällä 24/7. Se että minun on etsittävä eränkäynnistä tykkäävä nainen onkin jo eri juttu. On niitäkin treffipalvelussa mutta kaskummaa edes samoista asioista pitävä mies ei yhtäkkiä kelpaakkaan kun ulkonäkö ei ole miellyttävä. Tässä taas tullaan siihen tosiseikkaan vaikka kaikki yhteiset mielenkiinnon kohteet olisivat liki identtiset niin yllättäen nekin kaatuu ulkonäköön. On mulla kavereita joilla on maalaiseränkäviöinä täysin kaupunkilaisia ja yllätys niihin matkusteluihin hurahtaneita akkoja parisuhteessa. On lapsiakin yms vaikka on täysin eri mieltymykset elämäntapoihin mutta yllättäen kaverini ovat karskeja ja komeita miehiä niin yhtäkkiä täysin eriasioita arvostavat naiset ovat silti yllättäen lääpällään "yök eränkävijään" Kyllä vaan niin vitun selkeesti näkee että ainoastaan ulkonäkö sanelee teille naisille miehen kriteerit olkoon hänen mielitekonsa elämässään millaiset tahansa.
Miksi sitten valita naisten matkustelua ja haluat lopettaa sen, jos tosiasiassa olet katkera ulkonäöstään? Sinulla on paha mieli joten kaikilla muillakin pitää olla,vai?
- Kgkgk
Järisyttäväälogiikkaa kirjoitti:
Miksi sitten valita naisten matkustelua ja haluat lopettaa sen, jos tosiasiassa olet katkera ulkonäöstään? Sinulla on paha mieli joten kaikilla muillakin pitää olla,vai?
* valittaa naisten matkustelusta
Goddammit autocorrect - 1415
Kgkgk kirjoitti:
* valittaa naisten matkustelusta
Goddammit autocorrectJuu, ja tässäkin aloituksessa asian ydin näyttää olevan kateus siitä, että kaveri valitsee vaimonsa seuran aloittajan sijaan. Aloittajan pitäisi päästä kaverinsa ja tämän vaimon väliin huseeraamaan.
- PalstanRuminMies
Järisyttäväälogiikkaa kirjoitti:
Se että toiset (naiset) saavat kaiken ilmaiseksi vain senvuoksi että ovat syntyneet naisiksi ärsyttää. Tottakai olen katkera komeille kavereilleni jotka saavat naisia vain ulkonäöllään. Ei näille naisille miehen sisin ole vaikuttanut valintaan pätkääkään ja mieliteotkin ovat erilaiset. Lisäksi yksi kaverini on alkoholisti ja toinen väkivaltainen. Kummankin nainen on valittanut kohtaloaan minulle mutta niin vaan ovat ja pysyvät suhteessa vuosia ja mahat turpoo lapsista tasaisin väliajoin. Sitten mies jolla kaikki elämässä on kunnossa mutta ulkonäkö ei miellytä naisia saa elää yksin elämäänsä. Totta vitussa se katkeroittaa. Ja se kuinka kaksinaismoralisteja naiset ovat valheissaan "kyllä miehen sisin on se tärkein" Lopeta sinäkin se valehtelu. Vaikka pyrit henkilöhyökkäyksellä varsinaisen asian kaatamaan toisarvoisella seikalla "että kaveri valitsee vaimonsa seuran aloittajan sijaan" pyrkiäksesi vaientamaan varsinaisen kysytyn kysymyksen tuo kaveri ei ole ainoa kaverini joten kyllä vapaa-ajalleni muitakin löydän jos seuraa tarvitsen vaan kyse oli siitä kuinka naiset hallinnoivat tässätapauksessa esim matkalle pakottamalla toisinsanoen kokevat pillun valtansa niin ylivoimaiseksi että pystyvät sitomaan miesystävänsä nuoraan "kyllä kulta" otteeseen on lähinnä säälittävää ja itsekeskeistä toimintaa.
- 1415
Se että toiset (naiset) saavat kaiken ilmaiseksi vain senvuoksi että ovat syntyneet naisiksi ärsyttää. Tottakai olen katkera komeille kavereilleni jotka saavat naisia vain ulkonäöllään. Ei näille naisille miehen sisin ole vaikuttanut valintaan pätkääkään ja mieliteotkin ovat erilaiset. Lisäksi yksi kaverini on alkoholisti ja toinen väkivaltainen. Kummankin nainen on valittanut kohtaloaan minulle mutta niin vaan ovat ja pysyvät suhteessa vuosia ja mahat turpoo lapsista tasaisin väliajoin. Sitten mies jolla kaikki elämässä on kunnossa mutta ulkonäkö ei miellytä naisia saa elää yksin elämäänsä. Totta vitussa se katkeroittaa. Ja se kuinka kaksinaismoralisteja naiset ovat valheissaan "kyllä miehen sisin on se tärkein" Lopeta sinäkin se valehtelu. Vaikka pyrit henkilöhyökkäyksellä varsinaisen asian kaatamaan toisarvoisella seikalla "että kaveri valitsee vaimonsa seuran aloittajan sijaan" pyrkiäksesi vaientamaan varsinaisen kysytyn kysymyksen tuo kaveri ei ole ainoa kaverini joten kyllä vapaa-ajalleni muitakin löydän jos seuraa tarvitsen vaan kyse oli siitä kuinka naiset hallinnoivat tässätapauksessa esim matkalle pakottamalla toisinsanoen kokevat pillun valtansa niin ylivoimaiseksi että pystyvät sitomaan miesystävänsä nuoraan "kyllä kulta" otteeseen on lähinnä säälittävää ja itsekeskeistä toimintaa.
"matkalle pakottamalla"
Et kyllä aloituksessasi kertonut että kaverisi pakotetaan sille matkalle.
Sinä kerroit että hän ei tule kanssasi eräretkelle kun rahat menevät tulevaan matkaan vaimon kanssa. Et sanonut kaverisi valittaneen, että ". tietysti minä huomattavasti mielummin sinun kanssasi lähtisin, kuin tuon ämmän, mutta kun hän pakottaa minut".
Aloituksestasi sai sen käsityksen, että mies ihan vapaaehtoisesti valitsi rahoilleen kohteen, ja tällä kertaa se oli matkustelu vaimon-, eikä sinun kanssa. Ja sekös sinua vituttaa, että hän valitsi vaimonsa sinun sijaan. - PalstanRuminMies
1415 kirjoitti:
"matkalle pakottamalla"
Et kyllä aloituksessasi kertonut että kaverisi pakotetaan sille matkalle.
Sinä kerroit että hän ei tule kanssasi eräretkelle kun rahat menevät tulevaan matkaan vaimon kanssa. Et sanonut kaverisi valittaneen, että ". tietysti minä huomattavasti mielummin sinun kanssasi lähtisin, kuin tuon ämmän, mutta kun hän pakottaa minut".
Aloituksestasi sai sen käsityksen, että mies ihan vapaaehtoisesti valitsi rahoilleen kohteen, ja tällä kertaa se oli matkustelu vaimon-, eikä sinun kanssa. Ja sekös sinua vituttaa, että hän valitsi vaimonsa sinun sijaan.Et halua ymmärtää ja jauhat samaa joten vääntämisen kanssasi tuon feministisen ajatuksesi luotsaamana saa omalta osaltani keskustelun loppumaan tähän. Sinä voit veivata asiaa mielinmäärin omaan ideologiaasi ihan yksinäs.
- 1415
Et halua ymmärtää ja jauhat samaa joten vääntämisen kanssasi tuon feministisen ajatuksesi luotsaamana saa omalta osaltani keskustelun loppumaan tähän. Sinä voit veivata asiaa mielinmäärin omaan ideologiaasi ihan yksinäs.
Minä ymmärsin ihan hyvin mikä sinua kaverisi muuvissa vituttaa. Ymmärsin myös naisvihasi noista nimittelyistäsi. Ja kaikkein parhaiten ymmärrän sen, ettei kukaan nainen halua tuollaisen öykkärin kanssa olla tekemisissä, täysin riippumatta öykkärin pärstävärkistä.
- S24.nFemakotRy
1415 kirjoitti:
Minä ymmärsin ihan hyvin mikä sinua kaverisi muuvissa vituttaa. Ymmärsin myös naisvihasi noista nimittelyistäsi. Ja kaikkein parhaiten ymmärrän sen, ettei kukaan nainen halua tuollaisen öykkärin kanssa olla tekemisissä, täysin riippumatta öykkärin pärstävärkistä.
Vai on se helkan manttelinperijä tullut jo tännekin sabotoimaan toisten keskusteluja. Mitkä ovatkaan sinun intressisi vastata ap.n kirjoituksiin? Mitä olen näitä sinun multinikkisi teesejä lukenut tästäkin ketjusta, niin oliskohan ne metsästysharrastuksen vastaisuus, epämiellyttävän näköisen mieshenkilön vastaisuus yms lapsellisuus joka ainoastaan kumpuaa sinun täydellisestä katkeruudesta ja miesvihastasi. Menen hyvä ihminen hoidattamaan tuo päänuppisi kuntoon, kun et osaa suoltaa sieltä mitään muuta, kun kirvelevää katkeruutta ympäri s24.n suhteet eri osa-alueissa. On aivan sama mitä tänne kirjoittaa, koska vastauksesi ovat vain sukupuolisidonnaisia. Jos nainen laittaa, että "olipa kiva aamulla puukottaa miestäni selkään" sinä olet kyllä sitä puoltamassa. Enemmän kun yhdelläkään ätmillä täällä on katkeruutta, niin sinulla sitä on miehiä kohtaan moninkertaisesti. Ja kohta se vasta rääkyminen vasta alkaakin, kun sinun luonnettasi olen näissä keskusteluissa seurannut:D Sinullahan ei kritiikin sieto kykyä ole milliäkään:DD
- 2322
S24.nFemakotRy kirjoitti:
Vai on se helkan manttelinperijä tullut jo tännekin sabotoimaan toisten keskusteluja. Mitkä ovatkaan sinun intressisi vastata ap.n kirjoituksiin? Mitä olen näitä sinun multinikkisi teesejä lukenut tästäkin ketjusta, niin oliskohan ne metsästysharrastuksen vastaisuus, epämiellyttävän näköisen mieshenkilön vastaisuus yms lapsellisuus joka ainoastaan kumpuaa sinun täydellisestä katkeruudesta ja miesvihastasi. Menen hyvä ihminen hoidattamaan tuo päänuppisi kuntoon, kun et osaa suoltaa sieltä mitään muuta, kun kirvelevää katkeruutta ympäri s24.n suhteet eri osa-alueissa. On aivan sama mitä tänne kirjoittaa, koska vastauksesi ovat vain sukupuolisidonnaisia. Jos nainen laittaa, että "olipa kiva aamulla puukottaa miestäni selkään" sinä olet kyllä sitä puoltamassa. Enemmän kun yhdelläkään ätmillä täällä on katkeruutta, niin sinulla sitä on miehiä kohtaan moninkertaisesti. Ja kohta se vasta rääkyminen vasta alkaakin, kun sinun luonnettasi olen näissä keskusteluissa seurannut:D Sinullahan ei kritiikin sieto kykyä ole milliäkään:DD
Ihan oikeassahan tuo 1415 minusta oli. Aloittajan kaveri, aikuinen ihminen on itse valinnut mennä mieluummin vaimonsa kuin kaverinsa kanssa reissuun. Myös minun naiskaverini ovat joskus valinneet samoin, ja jos on hetken harmittanut, niin olen ollut harmistunut sille kaverille enkä väittänyt että mies pakotti. Kyllä aikuiset ihmiset on ihan itse vastuussa valinnoistaan. Ja jos se AP:n kaveri on oikeasti niin nössö, ettei pysty tekemään omia päätöksiä, niin kannattaisi miettiä fiksumpien kavereiden hankkimista eikä edelleenkään solvata sitä puolisoa.
Mitä nähtävää Suomessa on? Lapissa ehkä, mutta ei se kyllä halvaksi enää tule, ellei halua körötellä 12 tuntia Onnibussin kyydissä.
- 17plus7
Tyypillinen epäisänmaallisen naisen kommentti. Suomessa matkustelu on aina halvempaa kuin ulkomailla. Mutta eihän nämä "vaan heinäkuu on paras aika" nillittäjät sellaista ymmärrä.
17plus7 kirjoitti:
Tyypillinen epäisänmaallisen naisen kommentti. Suomessa matkustelu on aina halvempaa kuin ulkomailla. Mutta eihän nämä "vaan heinäkuu on paras aika" nillittäjät sellaista ymmärrä.
Enpä nyt sanoisi. Hotellit maksavat tyyliin satkun yö, ja VR:n hinnat vähänkin kauemmas vetävät hinnaltaan vertoja halpalennoille Eurooppaan. Hyvinkin voi yhtä halvalla päästä kaupunkiviikonlopulle Eurooppaan tai rantalomalle Turkkiin kuin mitä jokin Lapin matka kustantaa. Minä en tosin jaksaisi matkustella ulkomaille(kaan), liian vaivalloista.
- 874
Ihan tarpeeksi nähtävää minulle löytyy jo pk-seudulta. Vaihtelua eksoottisemmista paikoista saa katsomalla elokuvia ja netin kautta. Miksi kaikkialla pitää käydä paikan päällä?
874 kirjoitti:
Ihan tarpeeksi nähtävää minulle löytyy jo pk-seudulta. Vaihtelua eksoottisemmista paikoista saa katsomalla elokuvia ja netin kautta. Miksi kaikkialla pitää käydä paikan päällä?
Samaa olen miettinyt. Virtuaalitodellisuus vähentänee entisestään matkailun tarvetta.
Pohjoisessa tosiaan on nähtävää, jos jossain. Lapissa tuli rampattua monet kerrat, milloin henkilöautolla ja milloin omalla matkailudösällä.
Posotettiin kerrankin aikalailla yhtä soittoa Nuorgamiin saakka. :)
Ei se tosiaan ilmaista ole.- Om---
Saat katsella maisemia sen 12 tuntia, mutta sulla ne maisemat onkin kaljaräkälässä.
Om--- kirjoitti:
Saat katsella maisemia sen 12 tuntia, mutta sulla ne maisemat onkin kaljaräkälässä.
Etelä- ja Keski-Suomen maisemissa ei paljon ole näkemistä. Talousmetsä.. pelto... järvi... talousmetsä.. pelto... Olen nykyisin abso.
- Kuulkaakaikki
Ulkomailla käydään, jotta saadaan sanoa, että on käyty ulkomailla.
- Ex----------PUA
Suomalaisten naisten kohdalla kyseessä on perseenajakaminen ulkomaalaisille miehille.
Tänne ei kerran tule tarpeeksi australaialaisia miehiä.- Ex----------PUA
Osu ja uppos! :D
Mamupatja älähti, ja tietysti osoittaen naisten lapsellisen ja pinnallisen ajatusmaailman jossa on vain kateellisia tai kateutta.
Miten moni ulkomaalainen on sinua käyttänyt, aj paljonko sillä turistipatjalla on jo ikää? - sdfghdf
Ex----------PUA kirjoitti:
Osu ja uppos! :D
Mamupatja älähti, ja tietysti osoittaen naisten lapsellisen ja pinnallisen ajatusmaailman jossa on vain kateellisia tai kateutta.
Miten moni ulkomaalainen on sinua käyttänyt, aj paljonko sillä turistipatjalla on jo ikää?"Miten moni ulkomaalainen on sinua käyttänyt, aj paljonko sillä turistipatjalla on jo ikää?"
Sitä voit pohdiskella katkerana samalla kun dildottelet itseäsi perseeseen yksinäisinä öinä.. - Ex----------PUA
sdfghdf kirjoitti:
"Miten moni ulkomaalainen on sinua käyttänyt, aj paljonko sillä turistipatjalla on jo ikää?"
Sitä voit pohdiskella katkerana samalla kun dildottelet itseäsi perseeseen yksinäisinä öinä..Miten moni ulkomaalainen on sinua käyttänyt, aj paljonko sillä turistipatjalla on jo ikää?
- fghfdr
Ex----------PUA kirjoitti:
Miten moni ulkomaalainen on sinua käyttänyt, aj paljonko sillä turistipatjalla on jo ikää?
Montako dildoa olet loppuunkäyttänyt ja paljonko persereijälläsi on ikää?
- Ex----------PUA
fghfdr kirjoitti:
Montako dildoa olet loppuunkäyttänyt ja paljonko persereijälläsi on ikää?
Miten moni ulkomaalainen on sinua käyttänyt, aj paljonko sillä turistipatjalla on jo ikää?
- Huomattuon
Aloittajelle vastaan,että oikeassa olet.Hki-Vantaa kentällä,kun ympärilleen katselee niin tottahan tuo on.Naismatkustajia/Tyttöporukoita ihan innoissaan eivätkä muita edes huomaa.Minusta tällä voisi tehdä sen,että lentomatkustamista olisi verotettava,hyvin helppoa rahaa valtiolle.Matkan pituudesta vero olisi porrastettu esim 100e ylöspäin ja kyllä he sen maksavat,kun hinku on niin kova sinne ulkomaille.Työmatkajo tämä ei koskisi.
- 1216
Voi jestas kun sä olet kateellinen niille!
- Bi-nainen
Erilaisten paikkojen näkeminen on kivaa.
Ja toki sie miehiä vituttaa, että naisilla on kivaa keskenään. Varsinkin niitä jotka eivät itse osaa pitää hauskaa.- Ex----------PUA
Naisilla kivaa keskenään?
Eksoottisen kullinhan perässä ne siellä on, joten ilman miehiä tuota heidän hauskanpitoa ei edes voisi olla.
Muuten taas tuo on tyypillistä pikkumaista naisten ajattelutapaa, missä nähdään kaikki pelkästään kateuden kohteina, tai kateellisina.
Pieni aikuistiminen voisi sopia tuon ikäiselle naiselle.
Ai niin, et pysty siihen, sillä naisten kehitys lakkaa 15 ikävuoteen.
Erilaisten kulttuurien ja maiden näkeminen, lämmin ilmastokin vetää puoleensa. Nämä nyt ainakin mitkä itseä matkustelussa kiinnostavat.
Parikymppisenä kiinnosti ostaa oma koti ja yhden ihmisen (eli minun) rahat meni siihen, nyt vanhempana sitten kiinnostaa mm. matkustella. Kunhan nyt ennättää ja tulee sopiva kohta sellaiseen. :)- Matu-kiilaa-haaroihin
Entäs haarakiilan jakaminen matiaisille, kiinnostaako se?
Matu-kiilaa-haaroihin kirjoitti:
Entäs haarakiilan jakaminen matiaisille, kiinnostaako se?
Mua ei haarakiilan jakaminen ole kiinnostanut koskaan, ei suomalaisille eikä matiaisille. Mä olen yksiavioinen luonteeltani. Eli omalle kullalle annetaan, ei muille. :)
Ja en ole koskaan ollut kiinnostunut ulkkiksista kumppanina, vain paljasjalka suomalaisista. Sama kulttuuri kumppanin kanssa on minusta melko oleellinen juttu. Tiedän, että olen punaniska tässä asiassa. :)- Kjgcgg
sönkkö kirjoitti:
Mua ei haarakiilan jakaminen ole kiinnostanut koskaan, ei suomalaisille eikä matiaisille. Mä olen yksiavioinen luonteeltani. Eli omalle kullalle annetaan, ei muille. :)
Ja en ole koskaan ollut kiinnostunut ulkkiksista kumppanina, vain paljasjalka suomalaisista. Sama kulttuuri kumppanin kanssa on minusta melko oleellinen juttu. Tiedän, että olen punaniska tässä asiassa. :)Valehtelee.. Samanlainen matupatja tämä on kuin muutkin, ainut vaan että yrittää esittää siveää.
Kjgcgg kirjoitti:
Valehtelee.. Samanlainen matupatja tämä on kuin muutkin, ainut vaan että yrittää esittää siveää.
Mun ei tarvitse valehdella. Mitä mä sillä voittaisin? :)
sönkkö kirjoitti:
Mun ei tarvitse valehdella. Mitä mä sillä voittaisin? :)
Ätmit ei ole tottuneet rehellisiin naisiin
sönkkö kirjoitti:
Nyt saa sitten luvan tottua. :D
Ätmit ei saa naista, koska ne epäilee naisia
super-ytm kirjoitti:
Ätmit ei saa naista, koska ne epäilee naisia
Hmm, niin ilman luottamusta ei kyllä ainakaan rakenneta mitään. Vertakusvallisesti. Jos oppilas ei luota opettajaan, ei se ota opikseenkaan mitään mitä opettaja sanoo. Oishan se ihan hyvä, jos naisia kuunteliskin sen sijaan että vaan epäilee. :)
Nyt tartten mennä.- PalstanRuminMies
sönkkö kirjoitti:
Hmm, niin ilman luottamusta ei kyllä ainakaan rakenneta mitään. Vertakusvallisesti. Jos oppilas ei luota opettajaan, ei se ota opikseenkaan mitään mitä opettaja sanoo. Oishan se ihan hyvä, jos naisia kuunteliskin sen sijaan että vaan epäilee. :)
Nyt tartten mennä.Nainen voisi välillä kuunnella meitä ätmejäkin. Mutta kun ulkonäkö on teille se juttu on se yhtäkuin rumalla miehellä ei voi olla järkevää sanottavaa joten miten kuunnella edes naisia koska naiset eivät suostu kuuntelemaan minuakaan?
- 860
Nainen voisi välillä kuunnella meitä ätmejäkin. Mutta kun ulkonäkö on teille se juttu on se yhtäkuin rumalla miehellä ei voi olla järkevää sanottavaa joten miten kuunnella edes naisia koska naiset eivät suostu kuuntelemaan minuakaan?
Sinun jutut on kyllä niin rasittavaa jankkaamista, ettei niitä kukaan jaksaisi kuunnella, vaikka sinulla olisi miten komea pärstä tahansa.
Nainen voisi välillä kuunnella meitä ätmejäkin. Mutta kun ulkonäkö on teille se juttu on se yhtäkuin rumalla miehellä ei voi olla järkevää sanottavaa joten miten kuunnella edes naisia koska naiset eivät suostu kuuntelemaan minuakaan?
Palstalla aika moni nainen nähdäkseni yrittääkin "kuunnella" ja nähdä sinne verhon taakse. Mutta hiukan se vaatii mieheltäkin sitä, että ei ota naisia ennakkoluuloisesti ja asenteellisesti joka lauseella. Jos lähtökohta on kummallakaan sukupuolella se, että toi kuitenkin ajattelee ja tekee näin (pessimistinä pahin mahdollinen skenaario tietysti), niin veikkaan ettei kumpikaan saa kuuntelusta/keskustelusta muuta kuin pahan mielen.
Molempien pitää yrittää kuunnella ja kuulla. Vuorovaikutuksen syvin olemus. Jos ei millään kaikesta yrityksestä huolimatta saa kiinni toisen punaisesta langasta, niin sille ei sitten mahda mitään. Ei vaan ajatukset kohtaa ja ymmärrys aukea.
Tuo Super-Ytm on mielestäni oikeassa siinä, että jos epäilee aina vastapuolen motiiveja ja tarkoitusperiä, niin ryssii kaiken jo lähtöviivalla. :)Piti vielä kurkata tämäkin epäilys-sanan merkitys ja hyvin se kiteytyy tässä.
epävarmuutta aiheuttava passiivisesti vaikuttava kyseenalaistus
Epäilys nakertaa luottamusta, vaikka mitään näyttöä rikkomuksista ei ole.
Siinä syyttömätkin joutuivat epäilyksen alaisiksi.
Linkki;
https://fi.wiktionary.org/wiki/epäilys- PalstanRuminMies
sönkkö kirjoitti:
Palstalla aika moni nainen nähdäkseni yrittääkin "kuunnella" ja nähdä sinne verhon taakse. Mutta hiukan se vaatii mieheltäkin sitä, että ei ota naisia ennakkoluuloisesti ja asenteellisesti joka lauseella. Jos lähtökohta on kummallakaan sukupuolella se, että toi kuitenkin ajattelee ja tekee näin (pessimistinä pahin mahdollinen skenaario tietysti), niin veikkaan ettei kumpikaan saa kuuntelusta/keskustelusta muuta kuin pahan mielen.
Molempien pitää yrittää kuunnella ja kuulla. Vuorovaikutuksen syvin olemus. Jos ei millään kaikesta yrityksestä huolimatta saa kiinni toisen punaisesta langasta, niin sille ei sitten mahda mitään. Ei vaan ajatukset kohtaa ja ymmärrys aukea.
Tuo Super-Ytm on mielestäni oikeassa siinä, että jos epäilee aina vastapuolen motiiveja ja tarkoitusperiä, niin ryssii kaiken jo lähtöviivalla. :)Kommentistasi päätellen olet kyllä tämän palstan fiksuimpia naisia. Se minkätakia mä langetan tuon lausumasi epäilyksen varjon aina naisiin johtuu siitä että, lainaan omilla teeseillä "jos epäilee aina ruman miehen motiiveja ja tarkoitusperiä pelkkään ulkonäköön tuijottaen, niin ryssii kaiken jo lähtöviivalla." Tää on se miksi äsyttää että jo pelkkä ulkonäkö sanelee naisille sen millainen muka olen luonteeltani.
- 1120
Kommentistasi päätellen olet kyllä tämän palstan fiksuimpia naisia. Se minkätakia mä langetan tuon lausumasi epäilyksen varjon aina naisiin johtuu siitä että, lainaan omilla teeseillä "jos epäilee aina ruman miehen motiiveja ja tarkoitusperiä pelkkään ulkonäköön tuijottaen, niin ryssii kaiken jo lähtöviivalla." Tää on se miksi äsyttää että jo pelkkä ulkonäkö sanelee naisille sen millainen muka olen luonteeltani.
Ja minkälainen olet luonteeltasi? Muistampa yhden ketjun, joss vähän valotit itseäsi. Siinä seliti jankkaavalla tyylilläsi, että sinulle ei koko maailmassa kelpaa mikään muu, kuin se, että maailman KAIKKI kympin naiset kuolaavat juuri sinua. Mikään vähempi ei sinulle riitä.
Ei siis todellakaan ole ihme, ettei sitä naista löydy. - PalstanRuminMies
1120 kirjoitti:
Ja minkälainen olet luonteeltasi? Muistampa yhden ketjun, joss vähän valotit itseäsi. Siinä seliti jankkaavalla tyylilläsi, että sinulle ei koko maailmassa kelpaa mikään muu, kuin se, että maailman KAIKKI kympin naiset kuolaavat juuri sinua. Mikään vähempi ei sinulle riitä.
Ei siis todellakaan ole ihme, ettei sitä naista löydy.Lainaa tänne sellainen teksti missä noin olen muka väittänyt. Koska tiedän että ikipäivänä en tuollaista lausetta ole kirjoittanut et sellaista tekstiä tule täältä edes löytämään. Kas kun et satu muistamaan niitä tekstejäni jossa mainitsin että rumakin nainen kelpaa mutta itse en näy edes rumille kelpaavan. Ja toisekseen tämä oli viimeinen viesti jonka sinulle näihin samaa jankkaaviin numeraali provoihisi vastaan.
Kommentistasi päätellen olet kyllä tämän palstan fiksuimpia naisia. Se minkätakia mä langetan tuon lausumasi epäilyksen varjon aina naisiin johtuu siitä että, lainaan omilla teeseillä "jos epäilee aina ruman miehen motiiveja ja tarkoitusperiä pelkkään ulkonäköön tuijottaen, niin ryssii kaiken jo lähtöviivalla." Tää on se miksi äsyttää että jo pelkkä ulkonäkö sanelee naisille sen millainen muka olen luonteeltani.
Ihan ymmärrettävää, että ärsyttää. Sinua tuo ulkonäön perusteella epäileminen. Itse olen kohdannut epäilyjä heikon terveyden takia monenmonituista kertaa. Jos sinä et "rumana" pääse todistamaan luonteesi hyviä ja hienoja puolia, niin itse olen kohdannut samaa terveydentilan takia. Ei tota, kun se on sairas.
Töissä ja koulussa, ei kaikissa ihmissuhteissakaan saa samanlaista arvostusta kuin terveet. Olenhan heikko lenkki, vaikka ihan takuulla olen tunnollinen ja säntillinen, teen minkä lupaan. Mut ei, niin ei.
Ihmiset hylkii monenlaisien asioiden takia. Siinä mielessä tajuan henkilökohtaisestikin tuon seinän mikä nousee eteen ihmisien epäilyjen kanssa. Eri syystä kuin sinulla, mutta ärsyttävää kuitenkin.
- Pikkuinenharmis
Joku matkustelusta viehättynyt voi samoin kummastella sen mönkkärin ostoa tai metsissä haahuilua. Mielenkiinnon kohteet vaihtelee. Usein nähdään täysin turhana rahanmenona ne asiat, jotka eivät tuota mielihyvää itselle..
Pakko myöntää kummastelevani myös sitä "sivistävää vaikutusta". Samat tiedot kun tosiaan löydän netistä kuvineen päivineen. Eri kulttuurienkin tavat, uskomukset jne olen aikani kuluksi tutkinut. :D
Mutta.. Kun minä saan käsiini uuden sipuli-siemen-kuvaston tai hurmoksessa hipeltelen puutarhaliikkeessä taimia niin silloin rahaa menee.. Olen saattanut vetää nuudelikuuria himoitsemieni kasvien vuoksi. ;) Enkä käy baareissa tms eikä ole hienoa elektroniikkaa. Vähemmilläkin tuloilla voi tehdä valintoja mikä on tärkeintä. Voisin säästää myös kivaan maakuntamatkailureissuunki jos mukavaa matkaseuraa löytyisi. Teltassa vois yöpyä osan ja päläpälä..
Esim.pari bimboa kävi Intiassa. Kovin ovat sivistyneitä kun näkivät katujen varsilla ruumiita.. Niitä en itse ole kiinnostunut livenä näkemään edes. Ruokakulttuuriin pääsen hyvässä ravintolassa tutustumaan ja ei ole vaaraa vatsataudista tällöin, heh.
Vaikka mielummin syön nuotiolla valmistettua pöperöä.. Jos viel itse ongittua niin aijai!
Omaan lieviä Aspergerin piirteitä, kuulemma. Nainenkin jopa. Ei kaikille naisille se matkustelu ole tärkeintä elämässä. Mutta me luonnossa liikkuvat sun muut höppänät harvemmin ollaan sitten muuten harvoja miehiä kiinnostavia ;)- PalstanRuminMies
Kaikille naisille ottajia löytyy. Itse luonnosta kiinnostuneena tosin ulkonäköhän se sen kohdallani määrää en kelpaa naisille koska luonto ihmiset eivät ole "khuulia" naisten keskuudessa. Harva nainen kehtaa kehua kavereilleen että "minun mies se taas metsästi meille ruokaa" vaan vastavuoroon ennemmin kehuvat "minun mies se voitti taas kyläkupin lentopallomestaruuden tai sai karatessa punasen vyön tai pääs jokkis kisoissa kolmanneksi yms. Toisaalta kaikki erätouhuissa mukana olevat kaverini ovat parisuhteessa joten jäljelle jää kohdallani enään rumuus miksi en kelpaa.
- 389
Läheskään kaikki naiset eivät ihaile tappamista.
- erkki-täti
Olen joskus matkustellut ajoittain aika paljon. Ymmärrän tavallaan sen innon, mikä siihen voi tulla. En tarkoita mitään etelän lomia, vaan kaupunkimatkoja. Oli joskus ihan tavattoman kutkuttavaa matkustaa vaikka Berliiniin, ja seuraavalla viikolla Pariisiin ja sitten vaikka Lontooseen, muutaman päivän tai maksimissaan viikon välein. Siinä tulee sellainen "mihinkäs seuraavaksi" -fiilis. Uteliaisuuttahan se pohjimmiltaan varmaan on. Mutta on noissa isoissa kaupungeissa tarjolla sellaisia asioita, joita Suomessa ei pääse kokemaan! Esimerkkinä vaikkapa musikaalit, teatteriesitykset tai ooppera.
Olen matkaillut myös Suomessa. En voi kuin sääliä ihmisiä, jotka väittävät ettei Suomessa ole nähtävää tai koettavaa. Suomessa matkailu on vahvistanut rakkauttani tähän maahan, ja jopa sen ihmisiin (vaikkei kaikki kohtaamiset ole olleet hyviä). Mutta se on sanottava, että jos aitoja maanläheisiä elämyksiä etsii, niin Pohjoismaat ovat maailmassa ihan ykköskohde. Vastaavaa on vaikea muualta löytää, koska niin moni kolkka maailmassa on turismin pilaama eikä aitouteen pääse yhtä helposti käsiksi :)
Suomessa matkaileminen on huomattavasti kalliimpaa kuin ulkomaanmatkalle lähteminen. Se on miinus. Parin viikon Suomen kiertämiseen menee tonni, noin pyöreästi, pelkkiin majoituksiin matkoihin perusruokaan. Muut menemiset siihen päälle. Ja toinen miinus on Suomea terrorisoiva abc-ketju. Se kaventaa ruokatarjontaa, jos on järkibudjetilla liikkeellä. Ihan karmeaa moskaa, ja kautta Suomen! Toisaalta se ohjaa ihmisiä mökkimajoituksiin ja leirintäalueille, niissä voi kokkailla.
Ulkomaille matkustaminen on nykyään todella halpaa. Joten sikäli en oikein ymmärrä, miksi puhutaan jostain säästöbudjetista kun on matka tilattu.
Oikeastaan se on väärin ja käsittämätöntä, kuinka halpaa lentomatkailu on. Näin niinku ilmastosta murehtimisen aikakaudella.
Ja joo, en varsinaisesti ole innokas matkustelija. Mutta Ahvenanmaalle aion lähteä, ja jos joku tarjoaa Lontooseen musikaalilippuja, niin olen valmis! Suomalaisten naisten kohdalla kyseessä on perseenajakaminen ulkomaalaisille miehille.
Tänne ei kerran tule tarpeeksi australaialaisia miehiä.- paskahousutäti
EX PUA ON SANONUT MUA VANHAKSI JA KOSKA SE SAA MINUT RAIVOIHINI KOSTAN SEN NÄIN!!! :D:D:D:D:D HUOMATKAA MUT PLIIIS!!!!!
- Ex--------PUA
paskahousutäti kirjoitti:
EX PUA ON SANONUT MUA VANHAKSI JA KOSKA SE SAA MINUT RAIVOIHINI KOSTAN SEN NÄIN!!! :D:D:D:D:D HUOMATKAA MUT PLIIIS!!!!!
Henkilöhyökkäys! Shaming tactics!
- Ex----------PUA
Ex--------PUA kirjoitti:
Matkiminen on suurinta ihailua. :)
A-a-a-a-a-a-alfastatus todistettu!
PS. Suututtaako? ;) - ljlkjlkjlj
Ex--------PUA kirjoitti:
Painu nyt jo VITTUUN pilaamasta sönkkäyksilläs tämäkin ketju!
- Ex----------PUA
ljlkjlkjlj kirjoitti:
Painu nyt jo VITTUUN pilaamasta sönkkäyksilläs tämäkin ketju!
Suututtaako? ;)
- matkusteleva_pari
Olen aina rakastanut matkustamista, seurustelukumppanin kanssa. Muuten en ole matkustanut kuin lapsuuden perheeni kanssa keski-euroopassa autolla, heiltä varmaan niin innon matkustamiseen. Suomessakin matkustan mielelläni, mutta kuten joku mainitsikin, se on huomattavan kallista, hotellit, ruoka, bensa, ostokset... Kumppanini kanssa maksetaan matkat puoliksi ja suunnitellaan jo puoli vuotta aiemmin, missä kaikkialla kiertelemme. Meillä kun on tapana vuokrata auto määräpäässä. Kun vielä selailee maailman kauneimpia luontonähtävyyksiä netistä, niin siitä se kuume pahenee. Matkan jälkeen olo on kuin uudesti syntynyt. Kuinka monen näköistä, makuista ja lämpöistä paikkaa maailmassa onkaan :)
Jos hakisin kumppania, niin tosi tärkeää olisi, että mieskin pitäisi matkustelusta. Yksin tai kaverinkaan kanssa kun matkustelu ei ole samanlaista kuin oman rakkaan kumppanin :) Näin luulisin, ei ole muusta kyllä kokemustakaan.- PalstanRuminMies
Kyllä provokaatio taas kotimaata kohden jyllää. No asia lienee sama jos alkoholisti perustelisi kaljan ostoa sillä että 24 laatikko kaljaa tulee halvemmaksi kuin 24 laatikko pilponaatia. Siksi hän ostaa mielummin kaljaa "janojuomaksi" Puhut kuin politiikko eu.n puolesta matkailusta vaikka kalliiksi tulee mutta kun on kivaa. Ensinnäkin nämä sinun auto vuokrat, hotellit, maisemakierrokset, lennot, yms pelkästään euroopan mantereella maksavat halvimmillaankin 1000e/hlö ja kohde ei ole kummoinen silloin. Yleensähän nainen matkustaa kumppanin kanssa koska naiset eivät ole koskaan pakkosinkkuja kuten rumat miehet. Jos suuntaat vastaavan matkan euroopan ulkopuolelle muuttuu äkkiä summan etummainen numero muutaman pykälän paremmaksi. Kysymys kuuluu millä ihmeen logiikalla te saatte suomen matkailun tätä kalliimmaksi??? Ottaen esimerkiksi että teen kerran kaks vuodessa reissun lappiin. Äkkiä lasken että reilu viikon retki tulee kustantamaan noin 500e. Auto on pieni ruokainen 5l/100km ja vakionopeuden kanssa alle tämänkin. Ruuan voi valmistaa itse. Miksi pitäisi käydä siinä viiden tähden miseliinissä syömässä? Tai jos haluaa ulkona evästää niin lounas aikaan saa syödä pienellä kustannuksella itsensä ähkyyn. Tässä ajassa näen reilu puolet suomesta omaan tahtiin ja matka muutenkin on usein se juttu. Jos ajattelee teitä normaaleja ihmisiä jotka saatte vielä parisuhteitakin elämänne iloksi niin esim halvemmalla euroopan reissulla kiertelisitte parin tontun pudjetilla suomea herroiksi asti. Vaikka suomi on hintava maa mutta niin kallis tämäkään ei ole että tuo sinun matkustus propakandasi menisi minulle läpi.
- kerronpa_sinulle
Kyllä provokaatio taas kotimaata kohden jyllää. No asia lienee sama jos alkoholisti perustelisi kaljan ostoa sillä että 24 laatikko kaljaa tulee halvemmaksi kuin 24 laatikko pilponaatia. Siksi hän ostaa mielummin kaljaa "janojuomaksi" Puhut kuin politiikko eu.n puolesta matkailusta vaikka kalliiksi tulee mutta kun on kivaa. Ensinnäkin nämä sinun auto vuokrat, hotellit, maisemakierrokset, lennot, yms pelkästään euroopan mantereella maksavat halvimmillaankin 1000e/hlö ja kohde ei ole kummoinen silloin. Yleensähän nainen matkustaa kumppanin kanssa koska naiset eivät ole koskaan pakkosinkkuja kuten rumat miehet. Jos suuntaat vastaavan matkan euroopan ulkopuolelle muuttuu äkkiä summan etummainen numero muutaman pykälän paremmaksi. Kysymys kuuluu millä ihmeen logiikalla te saatte suomen matkailun tätä kalliimmaksi??? Ottaen esimerkiksi että teen kerran kaks vuodessa reissun lappiin. Äkkiä lasken että reilu viikon retki tulee kustantamaan noin 500e. Auto on pieni ruokainen 5l/100km ja vakionopeuden kanssa alle tämänkin. Ruuan voi valmistaa itse. Miksi pitäisi käydä siinä viiden tähden miseliinissä syömässä? Tai jos haluaa ulkona evästää niin lounas aikaan saa syödä pienellä kustannuksella itsensä ähkyyn. Tässä ajassa näen reilu puolet suomesta omaan tahtiin ja matka muutenkin on usein se juttu. Jos ajattelee teitä normaaleja ihmisiä jotka saatte vielä parisuhteitakin elämänne iloksi niin esim halvemmalla euroopan reissulla kiertelisitte parin tontun pudjetilla suomea herroiksi asti. Vaikka suomi on hintava maa mutta niin kallis tämäkään ei ole että tuo sinun matkustus propakandasi menisi minulle läpi.
Esimerkkinä: lento Budapestiin alkaen 50e/henkilö, autonvuokra ei siellä pakollinen, jos on kaupunkiloma, mutta alkaen 15 e/päivä. 10 eurolla/henkilö syö jo hienosti ravintolassa, eikä tarvitse itse kokkailla, juomat käytännössä ilmaiset jos vertaa Suomeen. Majoitus mukavassa hotellissa, kaikkine mukavuuksineen 20 euroa yö. Toki saa siellä rahaa menemäänkin jos haluaa, mutta jos Suomessa asuu hotellissa, vuokraa auton ja syö ja juo ravintolassa niin .. huhhuh..
Jos halvalla haluaa päästä ulkomailla, pitää hieman nähdä ennakkosuunnittelun vaivaa, siinä kaikki. Sama täällä, itse en myöskään ole matkustellut kuin kumppanini kanssa. Sekä lapsena vanhempieni kanssa, yksin tai kavereiden kanssa en ole koskaan käynyt 100km kauempana. Suomessa on kyllä tullut matkusteltua ihan hirmusti, lapsena varsinkin.
Mitä nyt aikuisena käynyt missään kumppanin kanssa, niin kyllä vaan kalliimmaksi tulee kotimaan matkailu kaikkine majoituksineen, bensoineen ja ruokineen.
Toki perheellisenä nyt varmaan tulee jatkossa maksamaan myös ne ulkomaan matkat ailailla enemmän, mitä silloin kun kaksin kuljettiin. :)
Oispa kiva taas lähteä maailmalle.sönkkö kirjoitti:
Sama täällä, itse en myöskään ole matkustellut kuin kumppanini kanssa. Sekä lapsena vanhempieni kanssa, yksin tai kavereiden kanssa en ole koskaan käynyt 100km kauempana. Suomessa on kyllä tullut matkusteltua ihan hirmusti, lapsena varsinkin.
Mitä nyt aikuisena käynyt missään kumppanin kanssa, niin kyllä vaan kalliimmaksi tulee kotimaan matkailu kaikkine majoituksineen, bensoineen ja ruokineen.
Toki perheellisenä nyt varmaan tulee jatkossa maksamaan myös ne ulkomaan matkat ailailla enemmän, mitä silloin kun kaksin kuljettiin. :)
Oispa kiva taas lähteä maailmalle.Minne päin maailmaa meinaat mennä? Mikä matkailu kiinnostaa eniten erityisesti lasten kanssa? :D
SININEN.ENKELI kirjoitti:
Minne päin maailmaa meinaat mennä? Mikä matkailu kiinnostaa eniten erityisesti lasten kanssa? :D
En kyllä oikeasti minnekään päin ihan lähivuosina. On niin paljon mitä pitää tehdä ensin. Se eteläinen eurooppa jaksaa kiinnostaa. :)
sönkkö kirjoitti:
En kyllä oikeasti minnekään päin ihan lähivuosina. On niin paljon mitä pitää tehdä ensin. Se eteläinen eurooppa jaksaa kiinnostaa. :)
sönkkö: "En kyllä oikeasti minnekään päin ihan lähivuosina. On niin paljon mitä pitää tehdä ensin. Se eteläinen eurooppa jaksaa kiinnostaa. :) "
No sitten paremmalla ajalla kun lapset ovat vähän isompia! :) Eteläisessä Euroopassa suosittelen Italiaa ja Kreikan saaria, esim. Kreetaa. Turkki ja Egypti Euroopan ulkopuolella olisivat mahtavia matkakohteita, mutta eivät tällä hetkellä turvallisia! :(
Ja tietysti Espanjan aurinko ja mukavat matkakohteet! :DSININEN.ENKELI kirjoitti:
sönkkö: "En kyllä oikeasti minnekään päin ihan lähivuosina. On niin paljon mitä pitää tehdä ensin. Se eteläinen eurooppa jaksaa kiinnostaa. :) "
No sitten paremmalla ajalla kun lapset ovat vähän isompia! :) Eteläisessä Euroopassa suosittelen Italiaa ja Kreikan saaria, esim. Kreetaa. Turkki ja Egypti Euroopan ulkopuolella olisivat mahtavia matkakohteita, mutta eivät tällä hetkellä turvallisia! :(
Ja tietysti Espanjan aurinko ja mukavat matkakohteet! :DEspanja imaisi mut itseensä ja sinne aion vielä mennä. Keski-eurooppa on enemmän miehen mieleen, joten luultavasti seuraavaksi sinne sitten. :)
Pidin aina turhana matkustelua, nuorempana eikä se kiinnostanut. Nyt sitten tekee mieli nähdä muutakin kuin kotimaata. Kotimaa on jo niin tuttu. Kotiin on kiva palata, mutta kotoa on joskus mukavaa lähteäkin. :)sönkkö kirjoitti:
Espanja imaisi mut itseensä ja sinne aion vielä mennä. Keski-eurooppa on enemmän miehen mieleen, joten luultavasti seuraavaksi sinne sitten. :)
Pidin aina turhana matkustelua, nuorempana eikä se kiinnostanut. Nyt sitten tekee mieli nähdä muutakin kuin kotimaata. Kotimaa on jo niin tuttu. Kotiin on kiva palata, mutta kotoa on joskus mukavaa lähteäkin. :)"Espanja imaisi mut itseensä ja sinne aion vielä mennä. Keski-eurooppa on enemmän miehen mieleen, joten luultavasti seuraavaksi sinne sitten. :) "
Minäkin pidän enemmän Espanjasta kuin Keski-Euroopasta. Saksassa on ehkä paljon nähtävää, vaikka Keski-Eurooppa taitaa tarkoittaa terminä enemmän Itävalta-Tsekki-seutua?
"Pidin aina turhana matkustelua, nuorempana eikä se kiinnostanut. Nyt sitten tekee mieli nähdä muutakin kuin kotimaata. Kotimaa on jo niin tuttu. Kotiin on kiva palata, mutta kotoa on joskus mukavaa lähteäkin. :) "
Minä tässä yritin kotimaan telttamatkailua, kun ei ollut oikein rahaa asua hotelleissa. Jossain tuli käytyä teltan kanssa: Jyväskylässä juhannuksen tienoilla ja heinäkuussa Kolilla. Kivaa oli nähdä Jyväskylä ja Suomen kansallismaisema Kolilla. Olihan ne matkat elämyksiä, mutta ei sen jälkeen telttamatkailu oikein kotimaassa kiinnostanut. Pienenä tuli kierretty Suomea vanhempien mukana asuntovaunulla ja autolla. Olen käynyt ympäri maata, vaikka ei se täydellisesti tuttu ole. Harmittaa se, että ei ole nyt rahaa matkustaa edes Ouluun tai Pariisiin. Molempiin on tullut kutsu, mutta ei ole oikein rahaa. Pariisissa olisi ihana ystävätär, Deborah, joka näyttäisi minulle kaupunkia ja tarjoaisi minulle aterian. Olisi kiva tavata jälleen mukava nuori nainen, joka oli Suomessa vaihto-opiskelijana! :)
Nyt valitettavasti talous rajoittaa minulla matkustelua! :(SININEN.ENKELI kirjoitti:
"Espanja imaisi mut itseensä ja sinne aion vielä mennä. Keski-eurooppa on enemmän miehen mieleen, joten luultavasti seuraavaksi sinne sitten. :) "
Minäkin pidän enemmän Espanjasta kuin Keski-Euroopasta. Saksassa on ehkä paljon nähtävää, vaikka Keski-Eurooppa taitaa tarkoittaa terminä enemmän Itävalta-Tsekki-seutua?
"Pidin aina turhana matkustelua, nuorempana eikä se kiinnostanut. Nyt sitten tekee mieli nähdä muutakin kuin kotimaata. Kotimaa on jo niin tuttu. Kotiin on kiva palata, mutta kotoa on joskus mukavaa lähteäkin. :) "
Minä tässä yritin kotimaan telttamatkailua, kun ei ollut oikein rahaa asua hotelleissa. Jossain tuli käytyä teltan kanssa: Jyväskylässä juhannuksen tienoilla ja heinäkuussa Kolilla. Kivaa oli nähdä Jyväskylä ja Suomen kansallismaisema Kolilla. Olihan ne matkat elämyksiä, mutta ei sen jälkeen telttamatkailu oikein kotimaassa kiinnostanut. Pienenä tuli kierretty Suomea vanhempien mukana asuntovaunulla ja autolla. Olen käynyt ympäri maata, vaikka ei se täydellisesti tuttu ole. Harmittaa se, että ei ole nyt rahaa matkustaa edes Ouluun tai Pariisiin. Molempiin on tullut kutsu, mutta ei ole oikein rahaa. Pariisissa olisi ihana ystävätär, Deborah, joka näyttäisi minulle kaupunkia ja tarjoaisi minulle aterian. Olisi kiva tavata jälleen mukava nuori nainen, joka oli Suomessa vaihto-opiskelijana! :)
Nyt valitettavasti talous rajoittaa minulla matkustelua! :(Saksasta juuri olisi eniten kiinnostunut. Itävallastakin. Itsellä kuitenkin se tietynlainen Etelä-Eurooppalainen "letkeys", siestat yms. lämmin miellyttää enemmän. Ehkä mulla on vääränlainen mielikuva, mutta ajattelen saksankin kuuluvan Suomen tavoin enemmän suorituskeskeisempään kulttuuriin.
Josta taas tykkäisin päästä pois. Edes lomalla. :)
Telttailua en olekaan kokeillut, kuin lapsena vanhempien kanssa. Nyt vois olla jo haastavaa, munalukot teltan vetoketjuissa ettei ipanat karkaa kun nukkuu. :)
En minäkään koko maat tunne joka kolkalta, mutta Suomea se on joka puolella kun kotimaassa matkustaa. Joten aikalailla samanlaiset pääpiirteet löytyy kaikkialta. Toki murteet yms. on erilaisia ja elämäntyylikin voipi vaihdella paikan mukaan. :)sönkkö kirjoitti:
Saksasta juuri olisi eniten kiinnostunut. Itävallastakin. Itsellä kuitenkin se tietynlainen Etelä-Eurooppalainen "letkeys", siestat yms. lämmin miellyttää enemmän. Ehkä mulla on vääränlainen mielikuva, mutta ajattelen saksankin kuuluvan Suomen tavoin enemmän suorituskeskeisempään kulttuuriin.
Josta taas tykkäisin päästä pois. Edes lomalla. :)
Telttailua en olekaan kokeillut, kuin lapsena vanhempien kanssa. Nyt vois olla jo haastavaa, munalukot teltan vetoketjuissa ettei ipanat karkaa kun nukkuu. :)
En minäkään koko maat tunne joka kolkalta, mutta Suomea se on joka puolella kun kotimaassa matkustaa. Joten aikalailla samanlaiset pääpiirteet löytyy kaikkialta. Toki murteet yms. on erilaisia ja elämäntyylikin voipi vaihdella paikan mukaan. :)"Saksasta juuri olisi eniten kiinnostunut. Itävallastakin. Itsellä kuitenkin se tietynlainen Etelä-Eurooppalainen "letkeys", siestat yms. lämmin miellyttää enemmän."
Ehkä saksalaista letkeää siestaa on syyskuun lopussa Octoberfest, jossa baijerilaisissa polvihousuissa juodaan olutta ja nauttitaan kesänlopusta noin 20-asteen lämpötilassa. Ehkä miestäsi voi tuollainen viehättää? Pidättökö Saksasta ja oluesta? =)
"Ehkä mulla on vääränlainen mielikuva, mutta ajattelen saksankin kuuluvan Suomen tavoin enemmän suorituskeskeisempään kulttuuriin. Josta taas tykkäisin päästä pois. Edes lomalla. :) " Ehkä Saksassa elämä on tavoitteellisempaa ja ei eletä latino "Huomenna"-tunnelmissa. Mutta lomalla pitää rentoutua, miksi saksalainen hitti vuodelta 1974 kuuluu "E Viva Espana!".
"Telttailua en olekaan kokeillut, kuin lapsena vanhempien kanssa. Nyt vois olla jo haastavaa, munalukot teltan vetoketjuissa ettei ipanat karkaa kun nukkuu. :) "
En suosittele lasten kanssa yöllä telttailua! :)
Palaan vasta myöhempään illalla netin ääreen eli hyvää päivää lasten kanssa! :DSININEN.ENKELI kirjoitti:
"Saksasta juuri olisi eniten kiinnostunut. Itävallastakin. Itsellä kuitenkin se tietynlainen Etelä-Eurooppalainen "letkeys", siestat yms. lämmin miellyttää enemmän."
Ehkä saksalaista letkeää siestaa on syyskuun lopussa Octoberfest, jossa baijerilaisissa polvihousuissa juodaan olutta ja nauttitaan kesänlopusta noin 20-asteen lämpötilassa. Ehkä miestäsi voi tuollainen viehättää? Pidättökö Saksasta ja oluesta? =)
"Ehkä mulla on vääränlainen mielikuva, mutta ajattelen saksankin kuuluvan Suomen tavoin enemmän suorituskeskeisempään kulttuuriin. Josta taas tykkäisin päästä pois. Edes lomalla. :) " Ehkä Saksassa elämä on tavoitteellisempaa ja ei eletä latino "Huomenna"-tunnelmissa. Mutta lomalla pitää rentoutua, miksi saksalainen hitti vuodelta 1974 kuuluu "E Viva Espana!".
"Telttailua en olekaan kokeillut, kuin lapsena vanhempien kanssa. Nyt vois olla jo haastavaa, munalukot teltan vetoketjuissa ettei ipanat karkaa kun nukkuu. :) "
En suosittele lasten kanssa yöllä telttailua! :)
Palaan vasta myöhempään illalla netin ääreen eli hyvää päivää lasten kanssa! :D"Ehkä saksalaista letkeää siestaa on syyskuun lopussa Octoberfest, jossa baijerilaisissa polvihousuissa juodaan olutta ja nauttitaan kesänlopusta noin 20-asteen lämpötilassa. Ehkä miestäsi voi tuollainen viehättää? Pidättökö Saksasta ja oluesta? "
Heh, vaikea kuvitella että miestä sellainen Octoberfest kiinnostaisi tai en vanno, en voi olla varma. Polvihousuista sillä kyllä pääsisi helkkarinmoinen röhönauru. Pellepuku. Olut nyt ehkä joo menisi, itselläkin ehkä yksi tai kaksi pientä annosta.
Mies pitää Saksalaisesta musiikista, kuten Rammstein ja taitaa olla jo nuoruudesta lähtien joku juttu siinä, miksi se maa kiinnostaa. Puhuu jonkun verran Saksaa. Enkkua nyt päivittäin. Mä tykkään Scorppareista ja Sashasta. :D
Pari muutakin Saksalaista muusikkoa löytyy, tiettykin myös Matula on pop. Ei mulla Saksan suhteen ole ihmeempiä intressejä. Kai se syy joskus selviää miksi Saksaan. :)
Jep, just se "huomenna sitten" olis munlaiselle ihmiselle asia, jota pitäis tavoitella. Edes lomalla. :)
Mulla olis muuttoa varten pakkaushommia. Ei tiedä mistä päästä alkais. Mutta näkyillään taas, jossain kohtaa. Hyvää päivää sullekin. :)sönkkö kirjoitti:
"Ehkä saksalaista letkeää siestaa on syyskuun lopussa Octoberfest, jossa baijerilaisissa polvihousuissa juodaan olutta ja nauttitaan kesänlopusta noin 20-asteen lämpötilassa. Ehkä miestäsi voi tuollainen viehättää? Pidättökö Saksasta ja oluesta? "
Heh, vaikea kuvitella että miestä sellainen Octoberfest kiinnostaisi tai en vanno, en voi olla varma. Polvihousuista sillä kyllä pääsisi helkkarinmoinen röhönauru. Pellepuku. Olut nyt ehkä joo menisi, itselläkin ehkä yksi tai kaksi pientä annosta.
Mies pitää Saksalaisesta musiikista, kuten Rammstein ja taitaa olla jo nuoruudesta lähtien joku juttu siinä, miksi se maa kiinnostaa. Puhuu jonkun verran Saksaa. Enkkua nyt päivittäin. Mä tykkään Scorppareista ja Sashasta. :D
Pari muutakin Saksalaista muusikkoa löytyy, tiettykin myös Matula on pop. Ei mulla Saksan suhteen ole ihmeempiä intressejä. Kai se syy joskus selviää miksi Saksaan. :)
Jep, just se "huomenna sitten" olis munlaiselle ihmiselle asia, jota pitäis tavoitella. Edes lomalla. :)
Mulla olis muuttoa varten pakkaushommia. Ei tiedä mistä päästä alkais. Mutta näkyillään taas, jossain kohtaa. Hyvää päivää sullekin. :)"Mä tykkään Scorppareista ja Sashasta. :D Pari muutakin Saksalaista muusikkoa löytyy, tiettykin myös Matula on pop. Ei mulla Saksan suhteen ole ihmeempiä intressejä. Kai se syy joskus selviää miksi Saksaan. :) "
Scorpparit on mulle tuttu, vaikka on ikivanha bändi. Jostain syystä tykkään heidän biisistä "Wind of Change". Se on jotenkin symbolinen ja siinä ihanasti vihelletään! :D Tästä Sashasta ja Matulasta en ollut oikein kuullut. Ehkä olen joskus kuullut Sashan "If You Believe"-biisin, jota nyt kuuntelen. Mitä hyviä biisejä heillä on?
"Jep, just se "huomenna sitten" olis munlaiselle ihmiselle asia, jota pitäis tavoitella. Edes lomalla. :)"
Minä meinaan nyt pitää suurimman osan heinäkuuta lomaa. Nyt ei huomenna vaan "ensikuussa, elokuussa sitten"! :)
"Mulla olis muuttoa varten pakkaushommia. Ei tiedä mistä päästä alkais. Mutta näkyillään taas, jossain kohtaa. Hyvää päivää sullekin. :) "
Muutatteko kaupungin sisällä vai ihan toiselle paikkakunnalle? Minulle oli aikanaan suuri muutos muuttaa Helsinkiin ja sitten sieltä pois. Toivottavasti ei tarvitse stressata muuton kanssa? :) vai :( vai :/ ?
Tulinkin käväisemään netissä toisin kuin suunnittelin, sillä oli vähän yllättäin aikaa! :)
Hyvää matkaa sitten tulevaisuudessa sinne Saksaan, Etelä-Euroopaan ja uuteen kotiin! :)- EinFallfyrZwei
SININEN.ENKELI kirjoitti:
"Mä tykkään Scorppareista ja Sashasta. :D Pari muutakin Saksalaista muusikkoa löytyy, tiettykin myös Matula on pop. Ei mulla Saksan suhteen ole ihmeempiä intressejä. Kai se syy joskus selviää miksi Saksaan. :) "
Scorpparit on mulle tuttu, vaikka on ikivanha bändi. Jostain syystä tykkään heidän biisistä "Wind of Change". Se on jotenkin symbolinen ja siinä ihanasti vihelletään! :D Tästä Sashasta ja Matulasta en ollut oikein kuullut. Ehkä olen joskus kuullut Sashan "If You Believe"-biisin, jota nyt kuuntelen. Mitä hyviä biisejä heillä on?
"Jep, just se "huomenna sitten" olis munlaiselle ihmiselle asia, jota pitäis tavoitella. Edes lomalla. :)"
Minä meinaan nyt pitää suurimman osan heinäkuuta lomaa. Nyt ei huomenna vaan "ensikuussa, elokuussa sitten"! :)
"Mulla olis muuttoa varten pakkaushommia. Ei tiedä mistä päästä alkais. Mutta näkyillään taas, jossain kohtaa. Hyvää päivää sullekin. :) "
Muutatteko kaupungin sisällä vai ihan toiselle paikkakunnalle? Minulle oli aikanaan suuri muutos muuttaa Helsinkiin ja sitten sieltä pois. Toivottavasti ei tarvitse stressata muuton kanssa? :) vai :( vai :/ ?
Tulinkin käväisemään netissä toisin kuin suunnittelin, sillä oli vähän yllättäin aikaa! :)
Hyvää matkaa sitten tulevaisuudessa sinne Saksaan, Etelä-Euroopaan ja uuteen kotiin! :)https://fi.wikipedia.org/wiki/Josef_Matula
Ein Fall für Zwei EinFallfyrZwei kirjoitti:
https://fi.wikipedia.org/wiki/Josef_Matula
Ein Fall für ZweiEin Zwei! ;) Hei niitä Matuloita on kaksi. Toinen on saksalainen bändi ja toinen linkkisi tv-sarjan henkilö. Ich liebe dich, Matula? :) Tuo taisi olla liioittelua! Sönkkö ehkä rakastaa sitä bändi, jonka mainitsi! :D
- Voyager70
Jos haluut naisen, mutta et saa kun oot ruma, niin muuta ulkonäköös. Jos on finnejä, niihin on lääkkeet, nenää voi leikata, hampaita oikoa jne. Rahaa siihen menee, mutta so what, kyllä sitä itteensäkin voi remontoida kuten autoja ja asuntoja.
Monet naisetkin upottaa tonnikaupalla rahaa silikooneihin yms. Että siitä vaan kauneuskirurgin luo, kipikapi.- PalstanRuminMies
Ei ole finnejä. Nenäkin on ihan normaali. Hampaatkin jopa niin suorat että lähes aina hamaslääkäri tarkastuksessa käydessäni ihmettelevät miten voi olla näin tasainen purenta ja eivät meinaa uskoa että niitä ei ole koskaan oiottu vaan ovat nätissä rivissä luonnostaan. Elintasomahaakaan ei ole joten kyllä se rumuus on naisten silmissä ei sinun luettelemissa asioissa.
- PalstanRuminMies
Ei ole finnejä. Nenäkin on ihan normaali. Hampaatkin jopa niin suorat että lähes aina hamaslääkäri tarkastuksessa käydessäni ihmettelevät miten voi olla näin tasainen purenta ja eivät meinaa uskoa että niitä ei ole koskaan oiottu vaan ovat nätissä rivissä luonnostaan. Elintasomahaakaan ei ole joten kyllä se rumuus on naisten silmissä ei sinun luettelemissa asioissa.
Ennenkun asiayhteys unohtuu "hamaslääkäri" tarkoitin hammaslääkäri.
- sddfsdds
No MIKÄ siinä sun naamassa sitten mättää? Osaat kyllä taatusti kertoa. Tihru /mulkosilmät? Läskiposket hoikkuudesta huolimatta? Ei leukaa?
- PalstanRuminMies
sddfsdds kirjoitti:
No MIKÄ siinä sun naamassa sitten mättää? Osaat kyllä taatusti kertoa. Tihru /mulkosilmät? Läskiposket hoikkuudesta huolimatta? Ei leukaa?
Sitä pitää kysyä naisilta. Itse en itseäni aikoinaan ole pitänyt erityisen rumana mutta naisten karttaminen minua kohtaan koko ikäni on saanut vaan sen tuntemuksen että olen ruma. Syytä en tiedä. Kertokoot ne naiset jotka eivät halua minuun tutustua. Ulkonäkö seikkahan se on koska aikanaan kasvottomana treffeillä sain hyvinkin ylistäviä kommentteja aina niin kauan kun kuva piti lähettää.
- Jfjxnxkxkc
Sitä pitää kysyä naisilta. Itse en itseäni aikoinaan ole pitänyt erityisen rumana mutta naisten karttaminen minua kohtaan koko ikäni on saanut vaan sen tuntemuksen että olen ruma. Syytä en tiedä. Kertokoot ne naiset jotka eivät halua minuun tutustua. Ulkonäkö seikkahan se on koska aikanaan kasvottomana treffeillä sain hyvinkin ylistäviä kommentteja aina niin kauan kun kuva piti lähettää.
Bitchy resting face? Se kyllä karkottaa kaikki, sukupuolesta riippumatta. Kukapa äkämyksestä kiinnostuisi :( Minulla se oli merkki masennuksesta, jota olen hoidatellut nyt kaksi vuotta. Pikkuhiljaa ylöspäin, sekä mieliala että suupieleni :)
- rumaämmämatkustaa
RUMAÄMMÄ tykkää matkustella nyt on ollut lomalla ja matkustellut vaikka missä ja tanssinut komeitten miesten kanssa ja on nauttinut lomastaan ja jatkaa lomailua rumaämmä on niin onnellinen ja tasapainoinen ja puhtaat alushousut on hänellä ja kavaljeeria riittää.
- eisuuriavaatimuksia
Matkustaminen ei välttämättä vaadi paljoa rahaa, jos osaa netistä kaivella matkakohteita eikä tarvitse mitään luxusluokan matkaa. Oikeastaan sellainen matka, jossa pääsee jollakin lailla lähemmäs paikallisia ihmisiä, tapahumat, näyttelyt, urheilutapahtumat, pienet perhemajoitukset ym. ovat oiva tilaisuus sellaiseen. Onhan matkustelu avartavaa ja minusta Suomen ilmasto on sellainen, että joskus on hyvä päästä ihan aurinkoon, vaikka vaan lekottelemaan ja vesiurheilemaan.
- PalstanRuminMies
Mikäs vika suomen ilmastossa? Täällä on neljä kaunista vuodenaikaa ja kaikissa niissä on suomessa nähtävää. Jos vertaa johonkin tylsään aurinkolekottelumaahan jossa on aina kesä ja 40 astetta varjossa niin ihme että ne ihmiset ei muuta sieltä pois.
- tahallasiprovoat
Tässä ketjussa varmaan kukaan matkustamisesta pitävä ei harrasta aurinkolekottelulomia. Mutta onhan se kieltämättä mukava mennä sateisena kesänä keski-euroopan lempeän lämpimään ilmaan ihastelemaan vihreyttä ja kukkaloistoa.
- PalstanRuminMies
tahallasiprovoat kirjoitti:
Tässä ketjussa varmaan kukaan matkustamisesta pitävä ei harrasta aurinkolekottelulomia. Mutta onhan se kieltämättä mukava mennä sateisena kesänä keski-euroopan lempeän lämpimään ilmaan ihastelemaan vihreyttä ja kukkaloistoa.
Kyllä pitää ihmisen olla luonnosta erkaantunut jos näkee sateen niin rassaavana ja epämiellyttävänä että sentakia pitää oikein pois lähteä. Olet ilmeisesti syntynyt väärään maahan ja toisekseen et osaa pukeutua. Kaikkiin suomen keleihin -30 30 ja siltä väliltä pystyy hyvin pukeutumaan ja mennä ulos viihtymään jos on viitseliäisyyttä. Kaltaisesi ajattelutapa on laiskan kultalusikkaperseessä syntyneen hienohelman saamattomuutta. Ajattele jos olisit syntynyt Norjan Bergeniin. Olisit varmaan tehnyt jo itsemurhan.
- 183
Kyllä pitää ihmisen olla luonnosta erkaantunut jos näkee sateen niin rassaavana ja epämiellyttävänä että sentakia pitää oikein pois lähteä. Olet ilmeisesti syntynyt väärään maahan ja toisekseen et osaa pukeutua. Kaikkiin suomen keleihin -30 30 ja siltä väliltä pystyy hyvin pukeutumaan ja mennä ulos viihtymään jos on viitseliäisyyttä. Kaltaisesi ajattelutapa on laiskan kultalusikkaperseessä syntyneen hienohelman saamattomuutta. Ajattele jos olisit syntynyt Norjan Bergeniin. Olisit varmaan tehnyt jo itsemurhan.
Sinulla on täysi oikeus nauttia 30 asteen pakkasista. Meillä muilla on myöskin täysi oikeus omiin mieltymyksiimme.
Alkaa vähitellen tuntua siltä, että rumuus on se kaikkein vähäpätöisin esteesi naisen saamiselle. Tuollainen kontrollifriikki, jonka pitäisi saada muuttaa tuntemattomat palstakirjoittajatkin omien mieltymystensä mukaisiksi, on kyllä vihoviimeinen parisuhdekumppani. Parisuhteessa ON hyväksyttävä toisen erilaisuutta. - retererer
183 kirjoitti:
Sinulla on täysi oikeus nauttia 30 asteen pakkasista. Meillä muilla on myöskin täysi oikeus omiin mieltymyksiimme.
Alkaa vähitellen tuntua siltä, että rumuus on se kaikkein vähäpätöisin esteesi naisen saamiselle. Tuollainen kontrollifriikki, jonka pitäisi saada muuttaa tuntemattomat palstakirjoittajatkin omien mieltymystensä mukaisiksi, on kyllä vihoviimeinen parisuhdekumppani. Parisuhteessa ON hyväksyttävä toisen erilaisuutta.Sitä minäkin. Eipä ole naama tuon ihmisen suurin ongelma.. Vois sitä pipoa vähän löysätä. Itsekin viihdyn luonnossa arviolta 10h viikossa. Miten siitä nauttisi sellaisen ihmisen kanssa, joka ruikuttaisi koko ajan joka asiasta? Mistä juttelisi, kun vaan pieni ja kapea ajatusmaailma on "oikein".
- PalstanRuminMies
183 kirjoitti:
Alkaa vähitellen tuntua siltä, että rumuus on se kaikkein vähäpätöisin esteesi naisen saamiselle. Tuollainen kontrollifriikki, jonka pitäisi saada muuttaa tuntemattomat palstakirjoittajatkin omien mieltymystensä mukaisiksi, on kyllä vihoviimeinen parisuhdekumppani. Parisuhteessa ON hyväksyttävä toisen erilaisuutta.Niin sinäpä sen sanoit että parisuhteessa on ymmärrettävä erilaisuutta. Koskee ilmeisesti ainoastaan minua sillä eivät naiset halua ymmärtää minua rumana eli erilaisena. Eivätkä näinollen hyväksy minun erilaisuuttani. Sinä se tästä teit narsisti kysymyksen. Hauskinta tässä on se että puhut/puhutte kuin muka tuntisitte minut. Sillä erotuksella että naamastani ette voi sanoa mitään koska todellisuudessa ette ole minua nähneet. Ja milläs periaatteella retee väittää että valitan harrastuksissani? Luonto on viimeinen paikka missä tässä maailmassa en näe valittamisen aihetta. Eipä ole kukaan erällä kulkeva kaverinikaan minusta tuollaista väittänyt mutta ainiin tehän olette niitä kaikkitietäviä jotka näette ip osoitteiden läpi kirjoittavien henkilöiden kasvot ja samalla olette tuntevinanne kyseisen henkilön koko elämän kattavan henkilöhistoriankin. Näkyy Noora Karman vikaa olevan. Pitäiskö siteerata sitten teitä. (Yhtä kauniita kuin Noora te ette sentään ole) Ja epäisänmaalliselle vielä. Suomi on muutakin kuin -30 pakkaset.
- 810
Niin sinäpä sen sanoit että parisuhteessa on ymmärrettävä erilaisuutta. Koskee ilmeisesti ainoastaan minua sillä eivät naiset halua ymmärtää minua rumana eli erilaisena. Eivätkä näinollen hyväksy minun erilaisuuttani. Sinä se tästä teit narsisti kysymyksen. Hauskinta tässä on se että puhut/puhutte kuin muka tuntisitte minut. Sillä erotuksella että naamastani ette voi sanoa mitään koska todellisuudessa ette ole minua nähneet. Ja milläs periaatteella retee väittää että valitan harrastuksissani? Luonto on viimeinen paikka missä tässä maailmassa en näe valittamisen aihetta. Eipä ole kukaan erällä kulkeva kaverinikaan minusta tuollaista väittänyt mutta ainiin tehän olette niitä kaikkitietäviä jotka näette ip osoitteiden läpi kirjoittavien henkilöiden kasvot ja samalla olette tuntevinanne kyseisen henkilön koko elämän kattavan henkilöhistoriankin. Näkyy Noora Karman vikaa olevan. Pitäiskö siteerata sitten teitä. (Yhtä kauniita kuin Noora te ette sentään ole) Ja epäisänmaalliselle vielä. Suomi on muutakin kuin -30 pakkaset.
Sähän valittaisit siitä naisesta joka sun kanssas sinne erälle lähtis. Koko ajan nalkuttaisit, kuinka väärin hän kaiken aikaa tekee ja elämäänsä elää.
Juuri sellaisen nalkuttajan kuvan IHAN ITSE olet kirjoituksillasi itsestäsi antanut. Siitä kuvasta saat kyllä oikeasti syyttää ihan omaa itseäsi. Mistään muusta sellaista vaikutelmaa ei tule, kuin noista sinun omista avautumisistasi.
- MatkusteluEiSivistä
Ämmiä kiehtoo luultavasti elämyksellisyys, vapauden tunne ja elämä vailla yhteisön tiettyihin normeihin pakottavaa tarvetta. Naiset taitavat olla pohjimmiltaan anarkisteja ja siksihän nuo jännämiehet ovat kovin suosittuja naisten mielestä. Sivistyksellä ei näitä asioita perustella.
Elämykset & helpot miehet
- matkaajamartta
Matkailu voisi komistaa sinua. Jos ei ulkoisesti, niin ainakin sisäisesti. :)
- 1012
Siäistä kauneutta tuo tyyppi eniten tarvitsisikin. Ulkoisestahanmeillä kellään ei ole mitään tietoa.
- Neliöjuuri
Sisäistä kauneutta ei tule matkustelulla. Jos nainen on löyhätapainen alapäänsä suhteen, niin se näkyy paljon matkustelleessa naisessa myös ulospäin väittipä hän itsestään mitä tahansa.
- ryppis
Elämä on tylsää, pitää päästä mahdollisimman kauas karkuun mahdollisimman usein.
- Eräkettu
Se on näille pohjosen juntti lahnoille iso juttu...
Niinkuin appelsiinien tuominen Tukholmasta. :D Aloittaja: "Ensinnäkin kysymys a. Millä rahalla naiset yleensä matkustelee?"
Minä en opiskelijana oikein matkustele, mutta äitini ja isosiskoni ovat matkustelleet aika paljon. Palkkatuloilla naiset matkustelevat. Säästävät rahaa matkoja varten ja pihistelevät jostain muusta. Lisäksi puolisot saattavat olla apuna siinä, että puoliso maksaa vaikka perheen ruokalaskua ja jotain muuta - niin naiselle jää jotain säästöön matkaa varten.
"Useinhan naiset perustelee matkustamis intoa että "se sivistää" Mitä helvettiä sivistää matkustaa johonkin hiton palmun alle röhnöttämään viikoks aurinkoon ja imeskelemään drinksuja?..."
Esimerkiksi Italiassa ja Kanariansaarilla on palmuja sekä aurinkoa tarjolla. Molemmissa matkailu sivistää, vaikka Kanarian saarilla matka on enemmän aurinkoloma. Kanariansaarilla esimerkiksi Teneriffalla voi tutustua paikalliseen kulttuuriin ja käydä vaikka Teidellä. Ei se minulla mitään drinkien juomista ja bailaamista siellä ole. Italiassa on vaikka Roomassa palmujen ja aurinkon lisäksi, vaikka mitä koettavaa kulttuurillisesti: ruoka, nähtävyydet, historia, Italian kulttuuri, taidemuseot... Kyllä matkoilta löytyy, vaikka mitä sivistävää kun oikein etsii. :)
"Tuo tuntuu olevan se naisten ainoa kriteeri matkailulle että pääsee lesoilemaan. Ei mulla ole tarvetta matkustaa muualle enään kun suomessa. Eikä kyllä tarvetta koskaan edes kertoa että olen tietyissä maissa käynyt. Jos joku kysyy ja tulee puheeks saatan ohimennen mainita."
Naisia on moneksi. Ei kaikki matkailullaan lesoa. Sinä taidat olla punaniska suomalainen, kun ei ole tarvetta käydä ulkomailla? ;)
Valitettavasti itselläni ei ole tällä hetkellä vara oikein matkustaa, sillä tänä vuonna en ole ollut töissä ollenkaan vaan olen opiskellut. Jos on töissä niin silloin mielelläni sivistäisin itseäni käymällä monessa paikassa Euroopassa ja muuallakin. :D- 1816
"Sinä taidat olla punaniska suomalainen, kun ei ole tarvetta käydä ulkomailla?"
Luepa tarkemmin hänen kirjoituksensa. Ei hän malttanut olla mainitsematta itsekin matkustelleensa ympäri maailmaa. Hänellä ei ole ENÄÄ siihen tarvetta :D
Ja koska hänellä ei ENÄÄ ole tarvetta matkustella ympäriinsä, niin kenelläkään muullakaan ei saisi olla. - 308
1816 kirjoitti:
Luepa tarkemmin hänen kirjoituksensa. Ei hän malttanut olla mainitsematta itsekin matkustelleensa ympäri maailmaa. Hänellä ei ole ENÄÄ siihen tarvetta :D
Ja koska hänellä ei ENÄÄ ole tarvetta matkustella ympäriinsä, niin kenelläkään muullakaan ei saisi olla.Älä patista muita lukemaan hänen tekstejään uudelleen, koska et näy niitä itsekään ymmärtävän.
1816 kirjoitti:
Ja koska hänellä ei ENÄÄ ole tarvetta matkustella ympäriinsä, niin kenelläkään muullakaan ei saisi olla.Sininen.Enkeli: "Sinä taidat olla punaniska suomalainen, kun ei ole tarvetta käydä ulkomailla? ;) "
Siinä oli silmäisku eli se oli vitsinä heitetty kommentti. Punaniskaisuudella tarkoitin haluttomattomuutta matkustaa ulkomailla. Varsinkin Yhdysvalloissa tämänkaltaista "punaniskaisuutta" on. Jotkut Jenkkilässä ylpeilevät sillä, että eivät koskaan ole käyneet ulkomailla, Yhdysvaltain ulkopuolella. Heillä maailmana riittää USA - muulla maailmalla ei ole niin väliä. Yhdysvallat on heille maailma, jossa on baseballissa World Series, jossa on kylläkin muutama joukkue Canadasta. Heille Pohjois-Amerikka on maailmannapa, jossa noteraataan Yhdysvaltojen lisäksi vähän Canada ja Mexico? ;)
Huomasin kirjoittajan matkustaneen ulkomaailla, mutta hänen haluttomuutensa matkustaa vielä muistuttaa amerikkalaisesta "punaniskaisuudesta"? :)
- dfgdgfdgdg
Instagram kuvien takia ne matkustelee. Tyypillinen suominainen on valmis maksamaan tuhansia euroja vuodessa siitä, että saavat oman blogi ja glamour elämän, edes hetkeksi :D Siitä sitten matkan jälkeen syömään hernekeittoa siihen kunnan vuokrakämppään Korsoon.
Menee hermot kun tulee samanlaista saatanan lorttoa tinderissä vastaan. Eihän noita edes erota toisitaan kun valokuvat vedetään eka kymmenen filtterin läpi, sitten jotain ihan geneerisiä matkakuvia. Täysin persoonattomia ja älyttömiä robotteja.Jopas oli suomalaista naista halventavaa tekstiä. Minä en ainakaan tunne yhtään kuvaamasi kaltaista naista. Isosiskoni kylläkin taitaa pitää haloota siitä, että matkustellut esimerkiksi Thaimaassa miehensä kanssa, mutta ei se bloggaa tai tinderöi sentään matkakokemuksiaan. Tämä taisi olla kärjistys edellisen kirjoittaneelta nimimerkiltä? :) Glamouria nainen löytää elämäänsä muutenkin kuin jakamalla omia matkakuviaan! :D
Jos et olis sovinistikusipää niin olisin sun kanssa samaa mieltä tuosta somekanailusta ja pikkusievästä asioiden kaunistelusta - ei voi myöntää haluavansa etupäässä vain maata auringossa koska voi kamalaa, ja sit ollaan niin vihreitä niin vihreitä ja hyviä! Ja kotimaassa ei kehdata sanoa kavereille "en tuu ku makaan auringossa" kun siitähän tulee ihan huono nainen jos ei kokoajan häslää ja sählää ja purkita ja nyplää. Ärsyttää monissa naisissa se kun pitää kokoajan leuhottaa ja touhottaa ja olla olevinaan ja kaikkeen pitää keksiä joku pikkusievä perustelu kuten tuo mainitsemasi "sivistys". Sen sanottuani muistuttaisin että meitä on moneen junaan: keski- ja hyvätuloisia naisia on suhteessa naisten kokonaismäärään enemmän kuin miehiä. Miesten keskimääräistä tulotasoa hilaa ylöspäin se että suurin osa huipputuloisista on miehiä. Eli naiset eivät ole köyhiä :) Suomessa on vaan vieläkin olemassa kulttuurijako eri piirien välillä ja toi "hoitsumeininki" kuuluu ihan tiettyihin.
- Jfjcjckz
Kuulostaa siltä, että palkkaus alkaa mukaillen älykkyysjakaumaa; miehet joko neroja tai idiootteja ja kaikki naiset näiden kahden ääripään välillä :P
Jfjcjckz kirjoitti:
Kuulostaa siltä, että palkkaus alkaa mukaillen älykkyysjakaumaa; miehet joko neroja tai idiootteja ja kaikki naiset näiden kahden ääripään välillä :P
Joo uskon että se että miehissä on enemmän neroja selittää sen huippupalkkaisten osuuden mutta siitä miksi keskimääräisissä luokissa naiset tienaavat vähemmän voidaan käydä vähän pitempää keskustelua koska se on luultavasti useamman tekijän summa. "Keskiluokkaiseen" työelämäänhän vaikuttaa mm. se miten kommunikoi ja tulee toimeen todennäköisesti suurelta osin miespuolisen johtoportaan kanssa miesten vuosisatojen aikana hyväksi toteaman protokollan mukaan. Toisaalta moni nainen ei ole yhtä valmis uhraamaan työelämälle aikaansa kuin miehet keskimäärin, ja äitiyslomatkin saattavat vaikuttaa asioihin. Sen jälkeen voidaan vielä riidellä siitä kuinka paljon jälkimmäiset tekijät ovat luonnon muovaamia ja kuinka paljon kulttuurin, ja lisätä soppaan viisi muuta muuttujaa.
- älänysiihensynnytä
Useimmat naiset työttömiä? Miten niin?
https://www.google.com/publicdata/explore?ds=z8o7pt6rd5uqa6_&ctype=l&strail=false&bcs=d&nselm=h&met_y=unemployment_rate&fdim_y=age_group:y_lt25&fdim_y=seasonality:sa&fdim_y=sex:m&scale_y=lin&ind_y=false&rdim=country_group&idim=country:fi:no:se&ifdim=country_group&hl=fi&dl=fi&ind=false
Näyttäisi miehet johtavan sekä nuorten että yleistä sarjaa. Tosin yleinen sarja on aika tasoissa.
Matkailusta:
http://www.stat.fi/til/smat/2015/smat_2015_2016-03-30_kat_005_fi.html
Näyttäisi olevan aika tavallista kun 91% suomalaisista teki ainakin yhden ulkomaan matkan viime vuonna.
Ja onhan se reissaaminen kivaa. Ei se silti tarkoita, että se deittailua estäisi. Etsi joku kumppani joka tulee mielellään kanssasi vaikka metsään ja luontoon Suomessa. Ja lähtekää yhdessä myös ulkomaille jos mieli tekee. Ei se niin kallista ole, ettei normipalkoilla sitä maksaisi. Itse ainakin diggasin viime vuonna pitkästä viikonlopusta Roomassa.
Parilla sadalla sai lennot ja majoituksen kaupasta ja tavallisista kupiloista ruokaa. Historiallisia paikkoja, aurinkoa, hyvää ruokaa ja puoli-ilmaista viiniä kylmää olutta.
Sesonki ei ilmeisesti ollut päällä kun eräässäkin jokilaivaravintolassa avasivat koko puljun minua varten kun tulin portille kuikuilemaan. Mikäs siinä fiilistellessä ja katsellessa Tiberiä. Samalla tuli treenattua reissuengalntiakin. Tosin italiaanot tuntuivat olevan vähintään yhtähuonoja siinä kuin minäkin. - Nainen40Vee
Kehottaisin sinua "Palstan rumin mies" miettimään sitä sanomaa mitä nyt kirjoitan sinulle, koska se saattaa auttaa sinua muuttamaan elämäsi.
Ensinnäkään en usko lainkaan, että naisettomuutesi johtuu rumasta ulkonäöstä. Olet mitä ilmeisimmin ihan ok näköinen. Sinun ongelmasi on henkisellä puolella ja sitä sinun kannattaa nyt kriittisesti tarkastella.
Sinun kirjoituksestasi paistaa läpi, että samaan aikaan kaipaat naista elämääsi, mutta toisaalta taas sinulla on sisälläsi paljon negatiivisia tunteita naisia kohtaan. Tekstistäsi huokuu kunnioituksen ja arvotuksen puute naisia kohtaan. Olet hyvin kriittinen ja jopa vihamielinen naisia kohtaan. Sinulla tuntuu olevan hyvin voimakas käsitys siitä millainen nainen on ja pidät sitä käsitystä yleisenä totuutena. Jos sinä olet kohdannut vain kertomasi kaltaisia naisia, niin se ei todellakaan tarkoita, että kaikki naiset olisivat sellaisia. Syystä tai toisesta sinun "ihana luonteesi" vetää puoleensa kuvailemasi kaltaisia naisia.
Kerrot olevasi kunnollinen ja mukava mies ja sinulla on talous kunnossa. Sitten sinä haukut naiset työttömiksi loiseläjiksi, jotka saavat kaiken pillullaan ja yrittävät muuttaa miehen mieleisekseen. Sinä haukut asiat, joita et arvosta naisissa.. muun muassa tämän matkustelun ja samaan syssyyn ylistät eräreissailuasi. Minusta olet erittäin joustamaton ja jäykkä ihminen, joka pitää omaa tapaansa elää ja ajatella ainoana oikeana.
Sinun naiskuvasi on kaikkea muuta kuin positiivinen. Sen voi jokainen lukea näistä sinun kirjoituksistasi. Mistä tämmöinen naisen kuva on peräisin? Kannattaisi miettiä mikä on sinun suhteesi äitiisi? Onko äitisi pitänyt sinua sylissä ja rakastanut sinua vai onko hän ollut vihainen ja etäinen äiti? Jostain tämmöinen syvällä oleva nais viha kumpuaa ja juuret ovat yleensä aina siellä lapsuudessa.
Rakastavat, kunnolliset ja viisaat naiset kiertää sinut kaukaa. Ihminen tekee arvion toisesta ihmisestä ihan muutamassa sekunnissa ja se tapahtuu täysin tiedostamattomalla tasolla. Ihminen reagoi toisen energiakenttään. Sinun energiakenttäsi ei vedä naisia puoleensa, koska siinä on paljon naisten halveksuntaa ja vihaa.
Parisuhde on kahden kauppa. Siinä kasvetaan ja kehitytään yhdessä. Ei parisuhde ole sellainen, että siitä tehdään lista, jonka mukaan shoppaillaan ostamassa se mikä itselle sopii.
Hyvässä parisuhteessa ihmisen ei tarvitse luopua itsestään, eikä kiinnostuksen kohteistaan (tämä on yksi sinun paha vääristymäsi!). Minä olen ollut miehen kanssa 9 vuotta. Meillä on yhteisiä kiinnostuksen kohteita ja erillisiä kiinnostuksen kohteita. En ole koskaan vaatinut miestäni luopumaan mistään minun vuokseni, vaan yhdessä löydämme luovan tien, jossa kummankin tarpeet täyttyy.
Minun kiinnostuksen kohteet ovat monipuolinen liikunta. Harrastan useimmiten yksin. Joskus mieheni tulee mukaan pyörälenkille (hän ei ole kovin liikunnallinen). Me kumpikin pidämme luonnossa olemisesta, joten muutama eräretki kesässä tulee tehtyä. Kesäpaikalla vietämme yhdessä aikaa. Hoidamme jonkin verran pihaa, saunomme ja grillaamme ja ihan yhteistuumin teemme kummallekin mieleisiä ruokia.. mies saattaa haluta pihvin ja minä kanaa.
Asuntoautolla reissaamme jonkin verran. Ne kohteet saattavat olla esimerkiksi Nesterallit, jonne lähden mieheni seuraksi. Minua ei rallit kiinnosta, mutta metsässä asuntoautolla on aina mukavaa.
Miehelläni on kotona hyvä mahdollisuus "ajaa rallia". Hänellä on siihen ihan oma huone. Siellä hänellä on todella iso ruutuinen televisio ja tasokas ratti polkimineen. Ymmärrän todella hyvin, että hän nauttii tästä, koska minunkin mielestä se on aika mageeta. En ole puuttunut millään tavalla ajamiseen, koska se on järkevyyden rajoissa ja hän ei laiminlyö muita asioita.
Ennen joulua menemme usein Thaimaahan, koska me molemmat pidämme lämmöstä ja merestä (kumpikin maksaa itse maksansa). Kevät talvella menemme usein Ylläkselle, koska me molemmat pidämme hiihtämisestä ja laskettelusta.
Toisinaan mieheni lähtee jollekin reissulle yksin pariksi päiväksi ja minä saatan olla kotona tai mennä jollekin kaverilleni.
Meidän suhteemme perustuu luottamukseen ja siihen, että rakkaus on vapaata (ei tarkoita syrjähyppyjä tietenkään!). Meillä on hyvä olla yhdessä varmaan sen takia, että kumpikin saa olla oma itsensä ja tulee arvostetuksi ja kuulluksi omana itsenään. Yhteinen hyvä elämä rakentuu ajan kanssa ja kummankin kasvun myötä :)"Ensinnäkään en usko lainkaan, että naisettomuutesi johtuu rumasta ulkonäöstä. Olet mitä ilmeisimmin ihan ok näköinen. Sinun ongelmasi on henkisellä puolella ja sitä sinun kannattaa nyt kriittisesti tarkastella."
Sinun ongelmasi on se, ettet myönnä naisten pinnallisuutta ja kriittisyyttä miesten ulkonäön suhteen.super-atm kirjoitti:
"Ensinnäkään en usko lainkaan, että naisettomuutesi johtuu rumasta ulkonäöstä. Olet mitä ilmeisimmin ihan ok näköinen. Sinun ongelmasi on henkisellä puolella ja sitä sinun kannattaa nyt kriittisesti tarkastella."
Sinun ongelmasi on se, ettet myönnä naisten pinnallisuutta ja kriittisyyttä miesten ulkonäön suhteen.super-atm: "Sinun ongelmasi on se, ettet myönnä naisten pinnallisuutta ja kriittisyyttä miesten ulkonäön suhteen."
Ei naiset katso niinkään miehen ulkonäköä kuin ehkä sitä, mitä miehen on elämässään saavuttanut ja saavuttaa. Kiva kunnonmies kiinnostaa - ei siinä ulkonäkö ensimmäisenä tekijänä ole kuin ehkä joillakin teinitytöillä. Miehet ne enemmän pinnallisia ja kriittisiä naisten ulkonäön suhteen ovat! :( Tietysti naisia on monenlaisia, mutta yleensä nainen ei katso miehessä niinkään ulkonäköä kuin miehen elämän sisältöä ja sitä miten tämä mies sisältöineen hänen elämäänsä sopisi!! :)SININEN.ENKELI kirjoitti:
super-atm: "Sinun ongelmasi on se, ettet myönnä naisten pinnallisuutta ja kriittisyyttä miesten ulkonäön suhteen."
Ei naiset katso niinkään miehen ulkonäköä kuin ehkä sitä, mitä miehen on elämässään saavuttanut ja saavuttaa. Kiva kunnonmies kiinnostaa - ei siinä ulkonäkö ensimmäisenä tekijänä ole kuin ehkä joillakin teinitytöillä. Miehet ne enemmän pinnallisia ja kriittisiä naisten ulkonäön suhteen ovat! :( Tietysti naisia on monenlaisia, mutta yleensä nainen ei katso miehessä niinkään ulkonäköä kuin miehen elämän sisältöä ja sitä miten tämä mies sisältöineen hänen elämäänsä sopisi!! :)"Ei naiset katso niinkään miehen ulkonäköä kuin ehkä sitä, mitä miehen on elämässään saavuttanut ja saavuttaa."
Hyvä huomautus. Sen lisäksi että nainen vaatii että mies on komea, niin miehellä pitää olla suuret tulot, ainakin paremmat tulot kuin naisella. Sitä on naisten pinnallisuus ja hypergamia.super-atm kirjoitti:
"Ei naiset katso niinkään miehen ulkonäköä kuin ehkä sitä, mitä miehen on elämässään saavuttanut ja saavuttaa."
Hyvä huomautus. Sen lisäksi että nainen vaatii että mies on komea, niin miehellä pitää olla suuret tulot, ainakin paremmat tulot kuin naisella. Sitä on naisten pinnallisuus ja hypergamia.Ei kyse ole tuloista vaan siitä, että mies on kykenevä saamaan aikaan hyviä asioita, joista on hyötyä niin yhteisölle kuin perheelle. Tietysti varakas mies on parempi kuin köyhä, mutta enemmän naiselle merkitsee se, että mies rakastaa häntä. Nainen valitsee hyvän miehen, joka rakastaa häntä! :)
Luonnollisesti on hienoa, jos perheen talous on kunnossa ja on mahdollisuus matkustella ulkomaille, mutta tärkein on rakkaus, ei ulkonäkö! :)SININEN.ENKELI kirjoitti:
Ei kyse ole tuloista vaan siitä, että mies on kykenevä saamaan aikaan hyviä asioita, joista on hyötyä niin yhteisölle kuin perheelle. Tietysti varakas mies on parempi kuin köyhä, mutta enemmän naiselle merkitsee se, että mies rakastaa häntä. Nainen valitsee hyvän miehen, joka rakastaa häntä! :)
Luonnollisesti on hienoa, jos perheen talous on kunnossa ja on mahdollisuus matkustella ulkomaille, mutta tärkein on rakkaus, ei ulkonäkö! :)Blaablaablaa. Nainen rakastaa miestä joka on komea ja rikas ja toivoo mieheltä tietysti myös rakkautta mikä tarkoittaa käytännössä myös sitä että nainen pääsee käyttämään miehen rahoja.
super-atm kirjoitti:
Blaablaablaa. Nainen rakastaa miestä joka on komea ja rikas ja toivoo mieheltä tietysti myös rakkautta mikä tarkoittaa käytännössä myös sitä että nainen pääsee käyttämään miehen rahoja.
Ei nainen välttämättä miehen rahoja tavoittele! Tänään kuulin kahden nuoren naisen saaneen yliopistosta opiskelupaikan. He opiskelevat tutkinnon ja pääsevät ilmeisesti ihan hyvä palkaiseen työhön molemmat. Eivät he molemmat mitään miehen rahoja tarvitse. Luonnollisesti jos he meinaavat perheen perustaa niin työssäkäyvä kunnonmies on tukena ja turvana, mutta ei nykynainen mitään perheen yksinelättävää rikasta miestä etsi. Nykyaikana naiset saavat hyviä tutkintoja aikaiseksi ja sijottuvat hyvin työelämään. Ei he ensisijassa miehessä ole rahan ja rikkauden perään! Tietysti on niitä vähemmän koulutusta saaneita kauniita naisia, joille rikas mies perheen ja naisen elättäjänä käy, mutta aika on muuttunut ja miehen rikkaus&komeus ei ole välttämättä se ensisijainen tekijä parisuhdetta rakennettaessa. Hyvä niin! :)
Matkusteluun liittyen - on naisia jotka mielellään ottavat vastaan miehiltä ilmaisia matkoja tai matkatarjouksia. Jos mies tarjoaa kustantamaan romanttisen matkan vaikka Venetsiaan ja gondooliajaluja - niin nainen kuin nainen suostuu, jos mies on mukava ja sietettävä. Pelkällä komeudella ja rikkaudella naista ei saa Venetsiaan eikä muuallekaan! Nykyään naisilla on omaa rahaa, joilla kustantaa omat matkansa! =)SININEN.ENKELI kirjoitti:
Ei nainen välttämättä miehen rahoja tavoittele! Tänään kuulin kahden nuoren naisen saaneen yliopistosta opiskelupaikan. He opiskelevat tutkinnon ja pääsevät ilmeisesti ihan hyvä palkaiseen työhön molemmat. Eivät he molemmat mitään miehen rahoja tarvitse. Luonnollisesti jos he meinaavat perheen perustaa niin työssäkäyvä kunnonmies on tukena ja turvana, mutta ei nykynainen mitään perheen yksinelättävää rikasta miestä etsi. Nykyaikana naiset saavat hyviä tutkintoja aikaiseksi ja sijottuvat hyvin työelämään. Ei he ensisijassa miehessä ole rahan ja rikkauden perään! Tietysti on niitä vähemmän koulutusta saaneita kauniita naisia, joille rikas mies perheen ja naisen elättäjänä käy, mutta aika on muuttunut ja miehen rikkaus&komeus ei ole välttämättä se ensisijainen tekijä parisuhdetta rakennettaessa. Hyvä niin! :)
Matkusteluun liittyen - on naisia jotka mielellään ottavat vastaan miehiltä ilmaisia matkoja tai matkatarjouksia. Jos mies tarjoaa kustantamaan romanttisen matkan vaikka Venetsiaan ja gondooliajaluja - niin nainen kuin nainen suostuu, jos mies on mukava ja sietettävä. Pelkällä komeudella ja rikkaudella naista ei saa Venetsiaan eikä muuallekaan! Nykyään naisilla on omaa rahaa, joilla kustantaa omat matkansa! =)Et ymmärrä asiaa, tai ymmärrät, mutta länkytät vastaan koska olet feministi.
Jokainen ihminen tulee toimeen omilla tai "omilla" tuloillaan, koska Suomessa on melko hyvä sosiaaliturva. Jos taas nainen hankkii itselleen hyvätuloisenkin työn, niin ei se sitä tarkoita että hänelle kelpaisi huonotuloisempi mies. Ihan samalla tavalla köyhät kuin rikkaatkin naiset vaativat että miehellä on heitä paremmat tulot.
Feministit vaativat tasa-arvoa, mutta ei se naisten hypergamiseen kumppaninvalintaan päde millään tavalla.super-atm kirjoitti:
Et ymmärrä asiaa, tai ymmärrät, mutta länkytät vastaan koska olet feministi.
Jokainen ihminen tulee toimeen omilla tai "omilla" tuloillaan, koska Suomessa on melko hyvä sosiaaliturva. Jos taas nainen hankkii itselleen hyvätuloisenkin työn, niin ei se sitä tarkoita että hänelle kelpaisi huonotuloisempi mies. Ihan samalla tavalla köyhät kuin rikkaatkin naiset vaativat että miehellä on heitä paremmat tulot.
Feministit vaativat tasa-arvoa, mutta ei se naisten hypergamiseen kumppaninvalintaan päde millään tavalla.super-atm: "Jos taas nainen hankkii itselleen hyvätuloisenkin työn, niin ei se sitä tarkoita että hänelle kelpaisi huonotuloisempi mies. Ihan samalla tavalla köyhät kuin rikkaatkin naiset vaativat että miehellä on heitä paremmat tulot."
En ole nähnyt tilastoja, mutta noin ei välttämättä ole. Itse en ole ainakaan tuloihin niin paljon katsomassa, vaikka en tällä hetkellä ole perustamassa mitään perhettä.
Minusta Sinulla on vähän liian ulkonäkö&raha-keskeinen maailmankatsomus! ;)super-atm kirjoitti:
"Ei naiset katso niinkään miehen ulkonäköä kuin ehkä sitä, mitä miehen on elämässään saavuttanut ja saavuttaa."
Hyvä huomautus. Sen lisäksi että nainen vaatii että mies on komea, niin miehellä pitää olla suuret tulot, ainakin paremmat tulot kuin naisella. Sitä on naisten pinnallisuus ja hypergamia.Ilmankos suurimmalla osalla miehistä on naisystävä, koska valtaosa miehistä on kuitenkin sekä komeita että hyvätuloisia.
outsider1 kirjoitti:
Ilmankos suurimmalla osalla miehistä on naisystävä, koska valtaosa miehistä on kuitenkin sekä komeita että hyvätuloisia.
Yrität vittuilla säälittävän huonolla menestyksellä.
Naisten hypergamiassa on kyse siitä että miehen pitää olla naista parempi. Eli alimman tason nainen kelpuuttaa yleensä keskitason miehen. Jos nainen on liian hypergaminen, eli nasille tyypilliseen tapaan yrittää saada itselleen vain parhaita miehiä niin sitten hän on "mielummin yksin kuin huonossa suhteessa".SININEN.ENKELI kirjoitti:
super-atm: "Jos taas nainen hankkii itselleen hyvätuloisenkin työn, niin ei se sitä tarkoita että hänelle kelpaisi huonotuloisempi mies. Ihan samalla tavalla köyhät kuin rikkaatkin naiset vaativat että miehellä on heitä paremmat tulot."
En ole nähnyt tilastoja, mutta noin ei välttämättä ole. Itse en ole ainakaan tuloihin niin paljon katsomassa, vaikka en tällä hetkellä ole perustamassa mitään perhettä.
Minusta Sinulla on vähän liian ulkonäkö&raha-keskeinen maailmankatsomus! ;)"En ole nähnyt tilastoja, mutta noin ei välttämättä ole. Itse en ole ainakaan tuloihin niin paljon katsomassa, vaikka en tällä hetkellä ole perustamassa mitään perhettä."
http://tilastokeskus.fi/artikkelit/2014/art_2014-02-26_006_002.gif
Nyt olet nähnyt tilaston ja asia juurikin niin kuin kerroin.
"Minusta Sinulla on vähän liian ulkonäkö&raha-keskeinen maailmankatsomus! ;)"
No jopas yrität kääntää asian minun syyksi ;)
Naiset ovat ahneita (miesten) rahojen suhteen. Eivät miehet niinkään ole, koska suostuvat parisuhteisiin itseään huonompituloisten naisten kanssa. Yleensä se on nainen joka juuri sinun tavallasi alkaa väittää että mies on ilkeä, kitsas ja ajattelee pelkkää rahaa, jos ei suostu luovuttamaan suuria summia tuloistaan naisen käytöön.super-atm kirjoitti:
"En ole nähnyt tilastoja, mutta noin ei välttämättä ole. Itse en ole ainakaan tuloihin niin paljon katsomassa, vaikka en tällä hetkellä ole perustamassa mitään perhettä."
http://tilastokeskus.fi/artikkelit/2014/art_2014-02-26_006_002.gif
Nyt olet nähnyt tilaston ja asia juurikin niin kuin kerroin.
"Minusta Sinulla on vähän liian ulkonäkö&raha-keskeinen maailmankatsomus! ;)"
No jopas yrität kääntää asian minun syyksi ;)
Naiset ovat ahneita (miesten) rahojen suhteen. Eivät miehet niinkään ole, koska suostuvat parisuhteisiin itseään huonompituloisten naisten kanssa. Yleensä se on nainen joka juuri sinun tavallasi alkaa väittää että mies on ilkeä, kitsas ja ajattelee pelkkää rahaa, jos ei suostu luovuttamaan suuria summia tuloistaan naisen käytöön.No tunnustetaan se, että isäni on ollut vuosia rehtorina koulussa ja äitini ollut pienempi tuloinen. Isosiskoni mies on parempi tuloinen kuin siskoni. Pikkusiskoni on menossa naimisiin "nuoren" yrityksen omistaja&toimitusjohtajan kanssa. Mies on luonnollisesti parempi tuloinen kuin siskoni. Miehet siis ovat monesti parempituloisia, mutta se ei välttämättä tue väitteitäsi. Ei nainen ole niin paljon rahan perään niin kuin sinä väität, tai ainakin näin on niiden naisten suhteen, jotka minä tunnen.
Lopetetaan keskustelu tähän, sillä taidan alkaa pian nukkumaan. Jos Sinulla on jotain tähteellistä sanottavaa niin vastaan tarpeen tullen sitten huomenna! Hyvää yötä! :)SININEN.ENKELI kirjoitti:
No tunnustetaan se, että isäni on ollut vuosia rehtorina koulussa ja äitini ollut pienempi tuloinen. Isosiskoni mies on parempi tuloinen kuin siskoni. Pikkusiskoni on menossa naimisiin "nuoren" yrityksen omistaja&toimitusjohtajan kanssa. Mies on luonnollisesti parempi tuloinen kuin siskoni. Miehet siis ovat monesti parempituloisia, mutta se ei välttämättä tue väitteitäsi. Ei nainen ole niin paljon rahan perään niin kuin sinä väität, tai ainakin näin on niiden naisten suhteen, jotka minä tunnen.
Lopetetaan keskustelu tähän, sillä taidan alkaa pian nukkumaan. Jos Sinulla on jotain tähteellistä sanottavaa niin vastaan tarpeen tullen sitten huomenna! Hyvää yötä! :)"Miehet siis ovat monesti parempituloisia, mutta se ei välttämättä tue väitteitäsi."
Päin vastoin, kertomasi tuloerot tuntemissasi parisuhteissa nimen omaan vahvistavat tosiasiaa.
Lisäksi kaikista eniten sinkkuja on vähiten ansaitsevissa miehissä sekä kaikista parhaiten ansaitsevissa naisissa. Sekin todistaa naisten hypergamiaa ja tarvetta olla parisuhteessa ainoastaan itseään paremmin ansaitsevan miehen kanssa.super-atm kirjoitti:
"Miehet siis ovat monesti parempituloisia, mutta se ei välttämättä tue väitteitäsi."
Päin vastoin, kertomasi tuloerot tuntemissasi parisuhteissa nimen omaan vahvistavat tosiasiaa.
Lisäksi kaikista eniten sinkkuja on vähiten ansaitsevissa miehissä sekä kaikista parhaiten ansaitsevissa naisissa. Sekin todistaa naisten hypergamiaa ja tarvetta olla parisuhteessa ainoastaan itseään paremmin ansaitsevan miehen kanssa.super-atm: "Päin vastoin, kertomasi tuloerot tuntemissasi parisuhteissa nimen omaan vahvistavat tosiasiaa."
Minulla esimerkeissäni oli ansa. Isäni ei nimittäin ollut äitiäni rikkaampi suhteen alussa. Äitini oli vähän yli 20-vuotias toimistovirkailija ja isäni jokseenkin varaton opettaja-opiskelija, kun he 20-lukunsa alussa rakastuivat toisiinsa ja menivät naimisiin. Nainen ei siis rakastunut itseään rikkaampaan mieheen; oikeastaan kävi melkein päinvastoin. Pikkusiskoni mies ei ollut yrityksen perijä ja pääjohtaja kuin vasta viime vuoden lopulla kun hänen isänsä kuoli. 30-luvullaan oleva "nuorimies" peri yrityksen ja vasta sen jälkeen hänestä tuli rikas. Pikkusiskoni ei siis iskenyt alunperin itseään rikkaampaa toimitusjohtajaa vaan pikemmin tuleva toimitusjohtaja iski hänen firmansa ulkopuolella töissä olevan nuoren naisen! :)
Ei se raha ja ulkonäkö merkitse kaikkea rakkaudesta, sillä rakkaudessa on kyse muustakin kuin ulkoisesta. Se on tunnetta, jossa nainen ei katso miehen lompakon paksuutta vaan jotain muuta! :)SININEN.ENKELI kirjoitti:
super-atm: "Päin vastoin, kertomasi tuloerot tuntemissasi parisuhteissa nimen omaan vahvistavat tosiasiaa."
Minulla esimerkeissäni oli ansa. Isäni ei nimittäin ollut äitiäni rikkaampi suhteen alussa. Äitini oli vähän yli 20-vuotias toimistovirkailija ja isäni jokseenkin varaton opettaja-opiskelija, kun he 20-lukunsa alussa rakastuivat toisiinsa ja menivät naimisiin. Nainen ei siis rakastunut itseään rikkaampaan mieheen; oikeastaan kävi melkein päinvastoin. Pikkusiskoni mies ei ollut yrityksen perijä ja pääjohtaja kuin vasta viime vuoden lopulla kun hänen isänsä kuoli. 30-luvullaan oleva "nuorimies" peri yrityksen ja vasta sen jälkeen hänestä tuli rikas. Pikkusiskoni ei siis iskenyt alunperin itseään rikkaampaa toimitusjohtajaa vaan pikemmin tuleva toimitusjohtaja iski hänen firmansa ulkopuolella töissä olevan nuoren naisen! :)
Ei se raha ja ulkonäkö merkitse kaikkea rakkaudesta, sillä rakkaudessa on kyse muustakin kuin ulkoisesta. Se on tunnetta, jossa nainen ei katso miehen lompakon paksuutta vaan jotain muuta! :)Naiset miettivät asiat tulevaisuuden kannalta. Jos nainen "rakastuu" nuoreen mieheen joka opiskelee yliopistolla tai mies on perustanut juuri yrityksen jolla on hyvät kasvuennusteet, niin sehän on hyvä naisen sijoitus naisen kannalta. Se tuottaa naiselle korkoa tulevaisuudessa ja takaa parisuhdehuoralle varakkaan elämän toisen kustannuksella.
super-atm kirjoitti:
Naiset miettivät asiat tulevaisuuden kannalta. Jos nainen "rakastuu" nuoreen mieheen joka opiskelee yliopistolla tai mies on perustanut juuri yrityksen jolla on hyvät kasvuennusteet, niin sehän on hyvä naisen sijoitus naisen kannalta. Se tuottaa naiselle korkoa tulevaisuudessa ja takaa parisuhdehuoralle varakkaan elämän toisen kustannuksella.
super-atm: "Se tuottaa naiselle korkoa tulevaisuudessa ja takaa parisuhdehuoralle varakkaan elämän toisen kustannuksella."
Jopas on maailmankuva. Minä en oikein äidistäni, siskostani tai itsestäni käyttäisi sanaa "parisuhdehuora". Kenties jotkut ihmissuhteet ovat jonkinlaisia vaihtosuhteita joillekin, mutta naisilla valinnoissa ovat enemmän tunteet mukana. Niitä toisten kustannuksella eläviä naisia löytyy lähinnä Beverly HIllsistä tai Kauniaisen pikkukaupungista keskeltä Espoota. Suomessa on pääasiassa työssä käyviä naisia tai sitten naisia, jotka tekevät perheäiteinä arvokasta työtä kotonaan lasten kanssa. Sinulla on hivenen kumma maailmankuva vai provoiletko Sinä tällä aiheella kärjistetysti? :)
Minä en taida enää tätä keskusteluaihetta jatkaa, sillä tämä on alkanut vaikuttaa vähän vanhan idean toistolta? :(SININEN.ENKELI kirjoitti:
super-atm: "Se tuottaa naiselle korkoa tulevaisuudessa ja takaa parisuhdehuoralle varakkaan elämän toisen kustannuksella."
Jopas on maailmankuva. Minä en oikein äidistäni, siskostani tai itsestäni käyttäisi sanaa "parisuhdehuora". Kenties jotkut ihmissuhteet ovat jonkinlaisia vaihtosuhteita joillekin, mutta naisilla valinnoissa ovat enemmän tunteet mukana. Niitä toisten kustannuksella eläviä naisia löytyy lähinnä Beverly HIllsistä tai Kauniaisen pikkukaupungista keskeltä Espoota. Suomessa on pääasiassa työssä käyviä naisia tai sitten naisia, jotka tekevät perheäiteinä arvokasta työtä kotonaan lasten kanssa. Sinulla on hivenen kumma maailmankuva vai provoiletko Sinä tällä aiheella kärjistetysti? :)
Minä en taida enää tätä keskusteluaihetta jatkaa, sillä tämä on alkanut vaikuttaa vähän vanhan idean toistolta? :(Nainen on aina parisuhdehuora kun elää kokonaan tai osittain miehen rahoilla. Parisuhdehuora voi vedota siihen että joku toinen nainen elää vielä enemmän miehen rahoilla, mutta ei se asiaa muuta mitenkään.
- Jjfnxjdjd
super-atm kirjoitti:
Nainen on aina parisuhdehuora kun elää kokonaan tai osittain miehen rahoilla. Parisuhdehuora voi vedota siihen että joku toinen nainen elää vielä enemmän miehen rahoilla, mutta ei se asiaa muuta mitenkään.
Ja sinulla vain huorat mielessä.
Kuinka moninkertainen huora itse olet, kun elät muilta verotetuilla rahoilla? Jjfnxjdjd kirjoitti:
Ja sinulla vain huorat mielessä.
Kuinka moninkertainen huora itse olet, kun elät muilta verotetuilla rahoilla?Monenko miehen käyttämä huora olet?
Minä maksan paljon veroja ja toiset elävät minun rahoillani.
- hhhhhhuuuuuuuui
Asunto on hyvä sijoitus, mutta uusi auto ja mönkijä ovat todella typeriä hankintoja, koska niiden arvo laskee kuin ätmin potenssi.
- PalstanRuminMies
Tuon sanonnan kuulee yleensä aina henkilöiltä joilla ei itsellä ole varaa esim uuteen autoon. Pienenä vinkkinä uuden auton hankintaan sanon sen että kannattaa hommata hyvin arvonsa pitävä auto. On totta että auton arvo laskee kun ajat liikkeestä pihalle mutta auton arvoon vaikuttaa myös se kuinka sitä pidät. Huollot tekemättä, huoltokirja hukassa, sisusta kun pommin jäljiltä ja pesun hoitaa lähinnä luontoäiti niin kyllä saat todella nopeasti arvon laskemaan. Viimevuonna vaihtamani auton väliraha oli uuteen vain 10 000e. Kahdeksan vuotta olin ajanut edellisellä uudesta saakka. Myyjä sanoi että on parhaiten pidettyjä tuon ikäisiä sen merkin autoja joka tulee käytettynä. Sanoi että sen voi ajaa jo tuollaisena liikkeeseen ja laittaa hintalapun ikkunaan. Sain pelkästään 3000e enemmän mitä vastaavanlaisia on yleisesti myynnissä. Nykyisen autoni olen ajatellut vaihtaa kun tulee ensi katsastus parin vuoden päästä tai todennäköisesti auton ollessa neljän vuoden ikäinen. Lasken saavani siitä silloin vielä hyvin hommatakseni taas uuden. Jos vertaa autoihin joita minulla oli ajotaipaleen ensi vuosina niin laitoin näiden remontteihin, useisiin katsastuksiin yms helposti enemmän rahaa vuositasolla ja kerran yhden autorievun korjuu kustannuksia laskiessani totesin että olisin saanut koko rempparahastolla kaikkineen uuden pakasta vedetyn. Siksi näinollen en enään koskaan osta käytettyä autoa. Jos laskee että laitan tuon verran vaihdossa rahaa kiinni uuteen ja varmasti toimivaan on vanhojen autojen kanssa tappeleva kuluttanut herkästi enemmän euroja kahdeksassa vuodessa ostamalla muutaman tonnin risoja huoltoineen.
Ja mitä mönkijään tulee. Merkki mönkkärit pitää hintansa. Jos ostaa halpoja shinsilloja ja mitä lie vinkuintiaanimaissa valmistettuja leluja laittaa varmasti rahansa turhuuteen. Viime mönkijällä ajoin 11v. Maksoin siitä 8000e silloin. Tunnettuna merkkinä sen jälleenmyyntiarvo oli vaihtaessani sen äsken uuteen 3500e. Laitoin lisäksi 5000e väliin että sain uuden ja edelleen merkki on maailman eniten myytyjä ja varmempia. Pidän tuota ainakin sen 10v ja tiedän että saan siitä hyvän hinnan koska pidän sen myös kunnossa. Ja se mitä typeryyteen tulee näiden hankinnoissa on ne minulle tarpeellisia jokapäiväisessä elämässä vaikka sinä joka todennäköisesti et osaa hallita talouttasi oletkin siitä katkera. Jos nuo välirahat laitetaan vaikkapa siihen "ah niin ihanaan" matkusteluun niin tuollainen summa ei tunnu muutamassa vuodessa missään ja matkustelu ei edes säilytä rahallista arvoaan vaan kaikki menee mitä siihen sijoitatkin. Se siitä järkevyydestä.
- Eräkettu
Mieki oon matkustellu..
Mikään ei voita Suomen karua luontoa.. - Nainen40vee
Muun muassa ap ja Super atm nimimerkillä tuntuu olevan hyvin voimakkaita käsityksiä naisista ja heidän vaatimuksistaan.
Haluaisin kysyä teiltä muutaman viisaan kysymyksen. Jos kaikki naiset haluavat KOMEAN JA VARAKKAAN MIEHEN, niin mitä tapahtuu niille köyhille ja "rumille" miehille???
Ensinnäkin Suomessa hyvin, hyvin vähän miehiä, jotka olisivat sekä komeita että varakkaita. Jos vain nämä miehet kelpaa naisille, niin suurin osa miehistä ja myös NAISISTA jäisi ilman kumppania.
Näin ei kuitenkaan käytännössä ole, vaan suurin osa ihmisistä löytää kumppanin ja useammankin, koska suhteet päättyvät usein jossain vaiheessa eroon. Suuri osa siis pariutuu ja se tapahtuu ihan TAVALLISEN IHMISEN KANSSA ja tämä koskee sekä miehiä että naisia.
Jos et usko tätä totuutta, niin menepä johonkin paikkaan, jossa kulkee paljon ihmisiä. Millaisia ihmisiä näät? Millaisia pareja näät? Näet lihavia, laihoja, nuoria, vanhoja ja niin edes päin. Kun katsot millaisten miesten kanssa naiset ovat, niin voit todeta, että kyllä valtaosa ihmisistä kuuluu luokkaan tavallisen näköinen.. ei ruma, eikä kaunis!! Tosin kauneus ja komeus on aina katsojan silmissä. Mutta jos tilannetta katsotaan ihan objektiivisesti, niin jokainen voi havaita, että pariutuminen EI OLE KIINNI ULKONÄÖSTÄ! Naiset ovat usein kuitenkin se näyttävämpi sukupuoli ja että naiset pariutuu, kertoo siitä, että naiset kelpuuttavat itselleen ihan tavallisen näköisen ja kaikkiin tuloluokkiin kuuluvan miehen. Ja että nainen ei valitse miestä ulkonäön, eikä varallisuuden mukaan. Nainen valitsee miehen, joka kohtelee naista hyvin ja hyväksyy naisen sellaisena kuin nainen on. Tottakai myös fyysistä kemiaakin tulee olla, mutta se syntyy henkisen läheisyyden ja kohtaamisen kautta.
Tottakai on ihmisiä sekä miehiä että naisia, joille ulkonäkö on korostuneen tärkeä. Tämä koskee pääsääntöisesti enemmän nuorempaa ikäluokkaa 15-25 vuotiaat. Kun ihmiselle tulee ikää ja kypsyyttä, niin sisäiset arvot korostuu ja ulkonäkö ei ole merkittävin asia.Tämä oli kypsän naisen mielipide, siitä peukku, sillä pidin tekstistä tosi paljon. Nainen ei siis ole vain rikkaiden ja komeiden miesten perään. Minulla on sama käsitys siitä, että siinä 15-25-vuotiaitten naisten kohdalla sitä ulkonäköä lähinnä katsotaan. Sen jälkeen ratkaisee miehen persoona ja parin henkilökemia! :)
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .984781Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631403203Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen503145Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi4132264Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2361392Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito111233- 761207
- 711151
Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde311118Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1181028