Kyllä minä olen niin iloinen!

Leikiraha.com

Juhannuksena krillattiin mökillä moninaisia krillaustuotteita ja todella kaunis ilma ja saunomista ja veneilyä yms. Oli siis niin mahtavaa ja kun vielä tiesi, että leikirahaa on tilillä ettei meinannut ulkohuusissa paskalle taipua, niin oli kyllä hyvä mieli, vaikei sillä leikkirahalla* rep.jarvinen* mitään arvoa olekkaan, niin vesisuksilla menttiin ja aivan valtavan kiitosaiheinen mieli kokoajan.

4

160

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ihanko oikein KRILLAUS tuotteita. Ja että ihan oikeilla VESI SUKSILLA mentiin. Ja että on LEIKI RAHAA ettei paskalle taivu, ULKO HUUSISSAKAAN. Varo ettei tuu UMME TUSTA!

Se on hieno juttu että maailmassa on iloisia ja onnellisia ihmisiä, jotka pääsee joskus vesi suksille ja jotka ovat kiitollisia ... jollekin ... ei tullut selväksi kenelle/mille ... ehkä kenties ignatovalle?

Jos vastaus edelliseen oli ignatova, niin asia on täysin toisinpäin. Ignatova on kiitollinen sinulle, että olet maksanut ja/tai värvännyt lisää jäseniä. Sinulla sen sijaan ei ole mitään syytä olla ignatovalle kiitollinen. Hän on huijari joka elostelee sinun rahoillasi.

• Kylläseonpoijaat

Avotampiota harmittaa nyt todella kovasti.

• Kylläseonpoijaat kirjoitti:

Avotampiota harmittaa nyt todella kovasti.

Miten sinä nyt sen noin otit? Kyllähän minä olen vilpittömästi iloinen kaverin puolesta, että noin aurinko hymyilee! Kiinnitin vain huomiota noihin kirjoitusvirheisiin, niihin kun tämmöinen ADHD veikko aina tarttuu ;-)))

MUAHAHAHAMUAHAHAHA

• OC-Sioittaja

Vastustajat on kateellisia kun mökillä aurinko paistaa. OneCoin sioittajat on too pig to fail ja siinä ei pankilla ole mitään sanomista. Koulutus paketit on tulevaisuuden maksuvaluutta ja Ruja on tupla tohtori.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. JOKO OLETTE KUULLET, MITÄ KIURUVEDELLÄ ON SATTUNUT!

Oletteko jo kuulleet, mitä Kiuruvedellä on sattunut, voi hyvänen aika? Aivan viime tuntien aikana olisi sattunut, jos t
      Kiuruvesi
      32
      11433
    2. Hetken jo luulin, että en ikävöi sinua koko aikaa

Mutta nyt on sitten taas ihan hirveä ikävä jotenkin. Tiedätköhän sinä edes, kuinka peruuttamattomasti minä olen sinuun r
      Ikävä
      36
      7477
    3. V*ttuu että mä haluan sua

Jos jotain ihmistä voi kunnolla haluta, niin hän on se. Voi Luoja auta jo! Joku jeesus hjelppa mej!
      Ikävä
      82
      3899
    4. Nolointa ikinä miehelle

On ghostata nainen jonka kanssa on ollut ystävä tai ollu orastavaa tapailua pidemmän aikaa. Osoittaa sellaista moukkamai
      Ikävä
      106
      3809
    5. Katsoitko mua yhtään

Kun nähtiin 🥺.
      Ikävä
      42
      3338
    6. Outoa että Trump ekana sanoutui irti ilmastosopimuksesta

kun Kaliforniaa riepottelee siitä johtuvat tuhoisat maastopalot. Hirmumyrskytkin ovat USA:ssa olleet tuhoisia.
      Maailman menoa
      611
      3227
    7. Eli jos toisen hiki haisee ns. omaan nenään siedettävältä

Se kertoo hyvästä yhteensopivuudesta. Selvä! Olet mies minun. 🫵🥳
      Ikävä
      50
      3163
    8. Mikä sinua eniten

Huolestuttaa tässä tilanteessa?
      Ikävä
      91
      3088
    9. Sattuma ja muutama väärinkäsitys

vaikuttivat siihen millaiseksi tämä kaikki muodostui. Pienet aikanaan huomaamattomat käänteet. Seuraava näytös on jo tul
      Ikävä
      32
      2033
    10. Koska olet viimeksi nähnyt ikävän kohteesi?

Ja mitä tarjoat hänelle kun koputtaa oveesi?
      Ikävä
      36
      1830
    Aihe