Juhannuksena krillattiin mökillä moninaisia krillaustuotteita ja todella kaunis ilma ja saunomista ja veneilyä yms. Oli siis niin mahtavaa ja kun vielä tiesi, että leikirahaa on tilillä ettei meinannut ulkohuusissa paskalle taipua, niin oli kyllä hyvä mieli, vaikei sillä leikkirahalla* rep.jarvinen* mitään arvoa olekkaan, niin vesisuksilla menttiin ja aivan valtavan kiitosaiheinen mieli kokoajan.
Kyllä minä olen niin iloinen!
4
182
Vastaukset
Ihanko oikein KRILLAUS tuotteita. Ja että ihan oikeilla VESI SUKSILLA mentiin. Ja että on LEIKI RAHAA ettei paskalle taivu, ULKO HUUSISSAKAAN. Varo ettei tuu UMME TUSTA!
Se on hieno juttu että maailmassa on iloisia ja onnellisia ihmisiä, jotka pääsee joskus vesi suksille ja jotka ovat kiitollisia ... jollekin ... ei tullut selväksi kenelle/mille ... ehkä kenties ignatovalle?
Jos vastaus edelliseen oli ignatova, niin asia on täysin toisinpäin. Ignatova on kiitollinen sinulle, että olet maksanut ja/tai värvännyt lisää jäseniä. Sinulla sen sijaan ei ole mitään syytä olla ignatovalle kiitollinen. Hän on huijari joka elostelee sinun rahoillasi.- Kylläseonpoijaat
Avotampiota harmittaa nyt todella kovasti.
Kylläseonpoijaat kirjoitti:
Avotampiota harmittaa nyt todella kovasti.
Miten sinä nyt sen noin otit? Kyllähän minä olen vilpittömästi iloinen kaverin puolesta, että noin aurinko hymyilee! Kiinnitin vain huomiota noihin kirjoitusvirheisiin, niihin kun tämmöinen ADHD veikko aina tarttuu ;-)))
MUAHAHAHAMUAHAHAHA
- OC-Sioittaja
Vastustajat on kateellisia kun mökillä aurinko paistaa. OneCoin sioittajat on too pig to fail ja siinä ei pankilla ole mitään sanomista. Koulutus paketit on tulevaisuuden maksuvaluutta ja Ruja on tupla tohtori.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 453513
Riikka on siis suomalaisille velkaa 84 mrd
Jos kauhukabinetti istuu vaalikauden loppuun. Keskimäärin yli 20 miljardia uutta velkaa rikkaiden veronalennuksiin jokai693201Luotathan siihen tunteeseen, joka välillämme on?
Uskothan myös, että se kestää tämän? Kaipaan sinua valtavasti. Vielä tehdään yhdessä tästä jotain ihmeellistä ja kaunist302985Sanna on suomalaisille siis velkaa 24 mrd euroa
Muistanette vielä kuinka Italian remonttirahoja perusteltiin sillä, että italialaiset ostaa suomalaisilta paidatkin pääl1592748En saa sua mielestäni vaikka tekisin mitä
Mikä tähän auttaa.. ei mikään. Edes aika. Kaivan sut kohta vaikka kivenkolosta että saan kysyä haluatko sinäkin💛122273- 252269
Kirjotan ikävää ulos
Haluaisin kuulla mitä ajattelet minusta. ihan mitä vaan mitä mietit. Voisit kertoa minulle, tai sitten kirjoittaisit run141698Sinä se vaan jaksat
Suosittelen lopettamaan hyvissä ajoin, tuo toimintas ei auta unohtamiseen. Jossain vaiheessa asia julkistuu enkä usko et231557Onnettomuus
Hukkajärventiellä kolaroi lavetti ja henkilöauto. Uutista ei missään! Hys hys ollaanko hiljaa tästäkin?31537- 151346