Juhannuksena krillattiin mökillä moninaisia krillaustuotteita ja todella kaunis ilma ja saunomista ja veneilyä yms. Oli siis niin mahtavaa ja kun vielä tiesi, että leikirahaa on tilillä ettei meinannut ulkohuusissa paskalle taipua, niin oli kyllä hyvä mieli, vaikei sillä leikkirahalla* rep.jarvinen* mitään arvoa olekkaan, niin vesisuksilla menttiin ja aivan valtavan kiitosaiheinen mieli kokoajan.
Kyllä minä olen niin iloinen!
4
192
Vastaukset
Ihanko oikein KRILLAUS tuotteita. Ja että ihan oikeilla VESI SUKSILLA mentiin. Ja että on LEIKI RAHAA ettei paskalle taivu, ULKO HUUSISSAKAAN. Varo ettei tuu UMME TUSTA!
Se on hieno juttu että maailmassa on iloisia ja onnellisia ihmisiä, jotka pääsee joskus vesi suksille ja jotka ovat kiitollisia ... jollekin ... ei tullut selväksi kenelle/mille ... ehkä kenties ignatovalle?
Jos vastaus edelliseen oli ignatova, niin asia on täysin toisinpäin. Ignatova on kiitollinen sinulle, että olet maksanut ja/tai värvännyt lisää jäseniä. Sinulla sen sijaan ei ole mitään syytä olla ignatovalle kiitollinen. Hän on huijari joka elostelee sinun rahoillasi.- Kylläseonpoijaat
Avotampiota harmittaa nyt todella kovasti.
Kylläseonpoijaat kirjoitti:
Avotampiota harmittaa nyt todella kovasti.
Miten sinä nyt sen noin otit? Kyllähän minä olen vilpittömästi iloinen kaverin puolesta, että noin aurinko hymyilee! Kiinnitin vain huomiota noihin kirjoitusvirheisiin, niihin kun tämmöinen ADHD veikko aina tarttuu ;-)))
MUAHAHAHAMUAHAHAHA
- OC-Sioittaja
Vastustajat on kateellisia kun mökillä aurinko paistaa. OneCoin sioittajat on too pig to fail ja siinä ei pankilla ole mitään sanomista. Koulutus paketit on tulevaisuuden maksuvaluutta ja Ruja on tupla tohtori.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies
Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?591144Tumman vihreä mercedes
Mikä se on tuo kylää ympäri ajava vihreä mercedes, takakontti tärisee kuin hullu ja välillä kylän juoppojakin kuskailee,11830Miksi tällainen pelottaa ja aiheuttaa joillakin ärtymystä?
"Sitoudun ystävien ja kollegoiden kanssa puuttumaan seksistisiin vitseihin ja vähättelyyn. Sanon ääneen, kun jokin ei ol75785- 53624
Käyttäkää kumia kajaanilaisten naisten kanssa
Elkää ottako riskiä ilman kumia kun saattaa käydä niin että sinusta tuleekin isä lapselle ja elättäjä molemmille.83593Pakkomielle
Tahdon pyytää anteeksi, että olen kaivannut sinua kaikki nämä vuodet ja olet ollut minulle pakkomielle. Nyt on aika pääs45522Oletko nainen enää täällä?
En ole tunnistanut kirjoituksiasi hetkeen. Ainoastaan yhdessä neutraalissa ketjussa, missä ei ollut kyse tunteista. Hyv36514Tunnusmerkkejä Kaivatulle
Jotain mistä toinen tunnistaa. Täällä vaalea nainen kaipaa miestä jolla vaaleat hiukset ja asuu maalla. Pelataanko kortt31498Hurmasit sitten minut
kauneudellasi nainen ja kun sait minut rakastumaan itseesi muutuit ihan porsaaksi etkä välitä vartalostasi enää yhtään.43493Tietysti olen varovainen,
ei kaikki ole pelkkää epävarmuutta. En halua sotkea mitään, enkä aiheuttaa kenellekään hankaluuksia. Ja luulen että ehkä40487