Millaista kaverin vaimoa/naista arvostatte?

Tyt78

Millainen kaverin tyttöystävä/vaimo herättää miehissä arvostusta? Millaisesta naisesta ajattelette, että ompa kaveri saanut mukavan mimmin itselleen? Millainen luonne naisessa? Tai millainen käyttäytyminen porukassa? Millaisesta kaverin mimmistä miehet ajattelee, että on kiva viettää aikaa sen kaverin tydyn kanssa? Ehkä jopa aattelee, että saisimpa itse tuollaisen vaimon :) . Joo, ulkonäköasiat lienee niin arvattavia, että jätetään ne tästä nyt pois. :)

9

197

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mainehansetärkein

Kunhan kunnollinen on eikä pilannut mainettaan mistä voisi vääntää paskaa. Silloin voi arvostaa kaverin akkaa että on löytynyt kunnon naisen.

• Kiira257

Onko miehelle tärkeää että kaverit arvostaa akkaa ja että kaverit aattelee sun löytäneen kunnon naisen?

• voehitto

Öyh mitä paskaa. Vaikka olis miten väännetty paskaa selän takana muijasta. Kiinnostavan ja arvostettavan tekee hänestä se miten kohtelee mua jos vaikka kahvilla kipasen. Nalkuttava tiejyrä ei saa mun sympatioita vaikka kuinka olis näennäiskilttinä ja uskollisena pysyvää sorttia!

• Tieonneenko

Rehellinen,ehkä samoja asioita harrastava,joskus kainalossa kiehnäävä,ei mikään määräilevä.
      Tavallinen,puhe ja keskustelutaitoinen,tavallinen,iloinen mussu.
      Myös periksiantamisen vara pitää ihmisellä olla.

• Sellasta joka ei sekaannu ukkojen juttuihin ja menoihin...

• renttupöllö

Ei voi kuin arvailla mikä ajatus on kysymysten takana....

Yhtä realistista kysyä mikä lisuke sopii parhaiten ruokaan?! Omppuhilloa coutree pihville ja punaviinikastiketta kaurapuuron päälle...

Lähinnä tulee mieleen homoseksuaalin miehen/pojan suunnitelma löytää "oikeanlainen" tyttöystävä tai "tyttöystävä" joka haluaa kovasti soluttautua piiriin....

" Ehkä jopa aattelee, että saisimpa itse tuollaisen vaimon :) "

Kannattaa olla suorempi niin elämä on helpompaa ja vastaukset nopeampia suurissa kysymyksissä.

• bgnfdgklmfdg

Rehellinen, ei puhu kuulemistaan asioista kolmannelle osapuolelle, mukava muttei flirttaava, osaa kuunnella eikä ole ns. höpöttäjä jne.

• rahaanzzy

Arvostan Ratikan kumivaimoa syvästi

Kaunis, kuin nukke--ei kälätä--eikä syö Ratikan viimeisiä riisejä

Hänestä otan itselleni vaimon heti, kun saan sen nuken ohjelmoitua

pöllimään Ratikan lompakon

• eräsmies-

ihan samanlaista kuin ketä tahansa naaraspuolista kulkijaa.

Eli arvostan avointa, inhimillistä tyyppiä, joka uskaltaa näyttää tunteensa ja joka on kokeilunhaluinen intohimoinen seksuaalinen olento. Tykkää hieman myös söpistellä sohvalla kainalossa, muttei kuitenkaan koko ajan.

Tuollainen nainen kun kaverilla on, niin olen kaverin puolesta onnellinen.

Mulla on yksi hyvä kaveri kenellä on tuollainen nainen ja pikkaisen olen kyllä kateellinenkin. (Onneksi on niin hyvä kaveri, etten pahasti.) Mistähän mulle saatais tuollainen nainen? Nykyinen ulkokultainen tapaus ei vastaa käsitystäni kaikilta osin onnellisesta parisuhteesta :(

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tykkään sinusta ikuisesti

Olet niin mukava ja ihana ihminen rakas. ❤️
      Ikävä
      45
      10712
    2. Minä häviän tämän taistelun

Ikä tekee tehtävänsä. En enää miellytä silmääsi.
      Ikävä
      81
      7203
    3. Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi

En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon
      Ikävä
      44
      5314
    4. Jos jokin ihme

Tapahtuisi huomenna niin mikä se olisi sinun elämässäsi?
      Ikävä
      62
      4870
    5. Onko muita oman polkunsa kulkijoita

Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella
      Iisalmi
      73
      4534
    6. Sydän karrella

Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme
      Ihastuminen
      33
      4053
    7. Miksi halusit

Tällaisen suhteen?
      Ikävä
      47
      2938
    8. Onko yhtään ikävä

Vai pitäisikö sinut unohtaa
      Ikävä
      36
      2835
    9. Mikä tarkoitus tällä kaikella

On ollut? Osaatko vastata tähän?
      Ikävä
      40
      2360
    10. Sinällään hauska miten jostakin

jaksetaan juoruta vaikka mitä. Jakorasia yms. Raukkamaista toimintaa. Annetaan jokaisen elää rauhassa eikä levitellä per
      Ikävä
      36
      2094
    Aihe