Millainen kaverin tyttöystävä/vaimo herättää miehissä arvostusta? Millaisesta naisesta ajattelette, että ompa kaveri saanut mukavan mimmin itselleen? Millainen luonne naisessa? Tai millainen käyttäytyminen porukassa? Millaisesta kaverin mimmistä miehet ajattelee, että on kiva viettää aikaa sen kaverin tydyn kanssa? Ehkä jopa aattelee, että saisimpa itse tuollaisen vaimon :) . Joo, ulkonäköasiat lienee niin arvattavia, että jätetään ne tästä nyt pois. :)
Millaista kaverin vaimoa/naista arvostatte?
9
197
Vastaukset
- Mainehansetärkein
Kunhan kunnollinen on eikä pilannut mainettaan mistä voisi vääntää paskaa. Silloin voi arvostaa kaverin akkaa että on löytynyt kunnon naisen.
- Kiira257
Onko miehelle tärkeää että kaverit arvostaa akkaa ja että kaverit aattelee sun löytäneen kunnon naisen?
- voehitto
Öyh mitä paskaa. Vaikka olis miten väännetty paskaa selän takana muijasta. Kiinnostavan ja arvostettavan tekee hänestä se miten kohtelee mua jos vaikka kahvilla kipasen. Nalkuttava tiejyrä ei saa mun sympatioita vaikka kuinka olis näennäiskilttinä ja uskollisena pysyvää sorttia!
- Tieonneenko
Rehellinen,ehkä samoja asioita harrastava,joskus kainalossa kiehnäävä,ei mikään määräilevä.
Tavallinen,puhe ja keskustelutaitoinen,tavallinen,iloinen mussu.
Myös periksiantamisen vara pitää ihmisellä olla. Sellasta joka ei sekaannu ukkojen juttuihin ja menoihin...
- renttupöllö
Ei voi kuin arvailla mikä ajatus on kysymysten takana....
Yhtä realistista kysyä mikä lisuke sopii parhaiten ruokaan?! Omppuhilloa coutree pihville ja punaviinikastiketta kaurapuuron päälle...
Lähinnä tulee mieleen homoseksuaalin miehen/pojan suunnitelma löytää "oikeanlainen" tyttöystävä tai "tyttöystävä" joka haluaa kovasti soluttautua piiriin....
" Ehkä jopa aattelee, että saisimpa itse tuollaisen vaimon :) "
Kannattaa olla suorempi niin elämä on helpompaa ja vastaukset nopeampia suurissa kysymyksissä. - bgnfdgklmfdg
Rehellinen, ei puhu kuulemistaan asioista kolmannelle osapuolelle, mukava muttei flirttaava, osaa kuunnella eikä ole ns. höpöttäjä jne.
- rahaanzzy
Arvostan Ratikan kumivaimoa syvästi
Kaunis, kuin nukke--ei kälätä--eikä syö Ratikan viimeisiä riisejä
Hänestä otan itselleni vaimon heti, kun saan sen nuken ohjelmoitua
pöllimään Ratikan lompakon - eräsmies-
ihan samanlaista kuin ketä tahansa naaraspuolista kulkijaa.
Eli arvostan avointa, inhimillistä tyyppiä, joka uskaltaa näyttää tunteensa ja joka on kokeilunhaluinen intohimoinen seksuaalinen olento. Tykkää hieman myös söpistellä sohvalla kainalossa, muttei kuitenkaan koko ajan.
Tuollainen nainen kun kaverilla on, niin olen kaverin puolesta onnellinen.
Mulla on yksi hyvä kaveri kenellä on tuollainen nainen ja pikkaisen olen kyllä kateellinenkin. (Onneksi on niin hyvä kaveri, etten pahasti.) Mistähän mulle saatais tuollainen nainen? Nykyinen ulkokultainen tapaus ei vastaa käsitystäni kaikilta osin onnellisesta parisuhteesta :(
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 4510712
- 817203
Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon445314- 624870
Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella734534Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme334053- 472938
- 362835
- 402360
Sinällään hauska miten jostakin
jaksetaan juoruta vaikka mitä. Jakorasia yms. Raukkamaista toimintaa. Annetaan jokaisen elää rauhassa eikä levitellä per362094