Olen aikeissa ostaa mp4 soitinta ja

yksmp4käyttelijä

5

104

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • yksmp4käyttelijä

Ja onko muuten soittimessa häiriönpoistaja koska edellisessä creativessa
      videoissa ääni särisi/oli häiriötä.

• Setä.neuvoo

En tiedä muiden mieltymyksistä, mutta jos tuo huutonetin malli olisi ainoa saatavissa oleva mp3-soittimen malli, luultavasti olisin jo ostanut sen. Tuossa on kiinnostavaa mm. txt-tiedostojen lukemisen mahdollisuus. Niitähän voi tehdä Windowsin muistio-ohjelmalla tai tallettamalla Wordillä txt-muotoon, valikosta valiten.

Haittapuolena tuossa mallissa taitaa olla akunvaihdon hankaluus, tai tarve ladata tietokoneella /USB-liitännän kautta.

Kysymykseen Windowsista on vastauksena mainoksen teksti: "Järjestelmävaatimukset: Windows SE,ME,2000,XP,Vista"

MP3-soittimeksi voi olla varsin näppärä vaihtoehto jokin digitaalinen sanelukone mallia Olympus, joku WS-tyyppinen, johon pystyy vaihtamaan mikrokoon paristoa (AAA) tai akkua, sekä MicroSD-korttia.

Ovat varsin pienikokoisia nykyään ja löytyy monenlaisia toimintoja, sekä äänitykseen että toistoon. Joissakin on USB-liitäntä.

Videontoistolaitteeksi voi sopia vaikka joku parinkympin vanha läppäri kirpputorilta ja VLC-soitin netistä, videolan.org.

• Setä.neuvoo

Joissakin sanelukoneissa ja muissa audiolaitteissa kuulokeliitännän teho tai vastus ( 8 ohmia tms.) on niin pieni, ettei kaikilla (tavallisilla, 32 ohmin) kuulokkeilla pysty luukuttamaan kovin lujalla äänellä heviä ynnämuita bassonkorostuksia. Siihen ongelmaan ratkaisuna kuulokkeet, joissa vastus, ohmien määrä on sopivan pieni. Sen verran pieni, ettei mene käyttöohjeen suositusten alle, eikä puuroudu ääni, mutta riittää äänenvoimakkuutta silti. Esim. johonkin Olympus WS -sanelimeen riitti 16 ohmia varsin hyvin, kun käyttöohjeessa alaraja oli 8 ohmia.

• yksmp4käyttelijä

miksi tää tarttee windowsin.

• Setä.neuvoo

Luultavasti tarvitsee Windowsia
        - tiedostojen siirtoon
        - tietokoneeseen kytkemisen takia,
        - hakemistorakenne Windows-tyylinen, tietokoneella järjesteltävä
        - tms. syitä.

Kaikilla MP3- ja MP4-soittimilla ei saada kovin kummoisia temppuja tehtyä tiedostojen järjestelemiseksi (kansioihin siirtely yms.), vaan laite on ehkä suunniteltu Windows-tietokoneen oheislaitteeksi - jolla sitten pystyy paremmin käsittelemään / järjestelemään laitteen tiedostoja - käyttöjärjestelmän kautta.

Laitteen liittäminen tietokoneeseen luultavasti näkyisi Windowsissa Tietokone-sivulla, josta kautta sen tiedostoluetteloihin pääsee selailemaan ja siirtelemään, käyttöjärjestelmän toiminnoilla. Näin siis yleensä MP3-laitteiden liittäminen tietokoneisiin. Mutta tämän keskustelunavauksen tietystä laitemerkistä minulla ei ole kokemusta, toimiiko samoin.

MP3-laite saattaa toki toimia ilmankin, että tarvitsee ikinä liittää mihinkään tietokoneeseen. Näin varsinkin jotkut Olympus WS-sanelimet. Mutta jos laitteessa on kiinteä sisäinen akku, jota pitäisi ladata USB-liitännällä, sitten akun lataus tietokoneella, tai pistorasia-USB-adapterilla, joita on myyty tavarataloissa muutamilla euroilla.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      123
      1863
    2. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      100
      1650
    3. Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä

Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy
      Maailman menoa
      51
      1225
    4. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      49
      1108
    5. Multa sulle

Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M
      Ikävä
      31
      988
    6. Nainen, olen tutkinut sinua paljon

Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm
      Ikävä
      50
      876
    7. Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?

Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s
      Ikävä
      47
      876
    8. Olet myös vähän ärsyttävä

Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.
      Ikävä
      37
      810
    9. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      56
      798
    10. Onko sulla empatiakykyä?

Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet
      Ikävä
      38
      797
    Aihe