Mitä kannattaisi ottaa huomioon ennen laserhoitoon menemistä ja sen jälkeen?
Tarkoitan miten suojata, hoitaa ihoa, mitä tuotteita käyttää ja mitä välttää?
Mitä ihonpuhdistuksia voi ottaa, mitä taas kannattaa välttää ja miten kauan ennen toimenpidettä/sen jälkeen?
Menen hoitamaan laserilla pääasiassa couperosaa ja haluaisin lopputuloksen olevan mahdollisimman hyvä ja pysyvä.
Minulla myös lievä akne, jonka vuoksi tulee etenkin käytettyä joskus vahvempia aineita kuin mitä tahtoisi. Katson kyllä, että tuotteen kerrotaan olevan "kaikille ihotyypeille" tai herkälle iholle sopiva, mutta eivät nekään monet couperosaiholle niin hyviä ole, hellävaraisempia vain, kuin vastaavat tuotteet.
Mitä ainesosia kannattaa erityisesti välttää tuotteissa, jos haluaa ehkäistä couperosaa?
Mitä huomioida couperosaihon laserhoidon suhteen
kiitosvinkeistä
1
109
Vastaukset
- itselläsamaongelma
Missä annetaan laserhoitoa tuohon couperosaan? Onko kallista`?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsalaisuuden Päivän virallinen liputuspäivä poistettava VÄLITTÖMÄSTI!
Suomen valtion ja suomalaisuuden kannalta ei ole minkäänlaisia perusteita liputtaa virallisesti ruotsalaisuuden päivää,1055731Mikaela Nylander: Jos pakkoruotsi poistetaan, niin ruotsin kielen asema romahtaa
(Nylander on vanha RKP:nen) Mutta niin heikossa vedossa muumiruotsi siis on Suomessa, että vain tekohengityksellä se pys652572Nainen aion pilata elämäsi täysin, opetus sulle, että pelasit väärän ihmisen sydämellä.
Empatiani sua kohtaan katosi siinä kohtaan, kun teit tietoisen valinnan leikkiä mun sydämellä. Luulet olevas joku älykäs2411585- 941380
- 1241097
6 vkoa kulunut ilman sua
…ihme että olen vielä hengissä. 😔 Kyynelillä pessyt lattioita. Rakastan ja odotan sua ikuisesti❤️Projekti jäi kesken jo8901- 65882
- 66857
- 75798
Salailu jatkuu, poliisi tutkii
Nykyään Pienimäki toimii Ylitornion kaupunginjohtajana. HS tavoitti hänet puhelimitse. Pienimäki korosti, ettei ole enää17741