Minkälainen on tosi ruma mies?

Mieskysyyjapohtii

Eikö siihen ulkonäköön voi vaikuttaa? Moni mies jämähtää tyylissään johonkin tiettyyn vuosikymmeneen. Tuskin sillä mitään väliä on, jos ei välitä pinnallisista asioista, mutta tälleen äkkiseltään tulee mieleen, että jos nainen pitää saada, niin kai sitä ulkonäköä voi vähän päivittää?

80-luvun takatukka, tai 90-luvun pottakampaus (ilman vahaa tai geeliä molemmat) eivät kai ole ihan kuuminta hottia nykyään. Samoin ne 90-luvun pyöreät rillit voi vaihtaa. Jos housut lököttävät polvista ja takapuolesta liiallisen kulumisen vuoksi, niin uutta housua vaan kehiin.

Jos on täysin leuaton, niin ehkä parran kasvattaminen jeesaisi? Yleensä ne ovat nämä leuanalueen piirteet, jotka tekevät rumaksi.

Suomalaiseen äijäkulttuuriin ei kuulu ulkonäön korostaminen, mutta yllättävän moni äijä silti katsoo mitä laittaa päälle. Eikä olemuksessa tai käytöksessä ole tippaakaan naismaisuutta, vaan kyse on raavaista miehistä.

36

2455

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tretetret

      Tuota minäkin olen miettinyt. Onhan täällä paljon kaikkia vinkkejä annettu -nuokin on tosi hyviä. Viesti ei vaan mene perille. Ei niin sitte millään perkeleellä. Jp ainakin 10 uutta ketjua rumuudesta / saamattomuudesta. Ulkonäön totaalinen tylsyys ja mitäänsanomattomuus ei voi mitenkään houkutella ketään. Komea / sosiaalinen nyt voi pukeutua vaikka säkkiin..

    • Miehethän ovat kaikki rumia ainakin kolmenkympin ohitettuaan. Parista itseään rumana pitävästä välittyy viestien kautta kuva vihamielisinä änkyröinä, mikä panee miettimään, onko naisettomuuden syy tulkittu väärin.

    • keskitason-hc-ätmi

      Naisten mielestä 95% miehistä on keskimääräistä rumempia. Eipä siinä ole paljon mahdollisuuksia, jos itse on todellisuudessa keskitasoa ulkonäöltään.

      • Jfjxjxjfjx

        Nyt projisoit omaa naisihannettasi naisten miesihanteeksi. Naisille miehen ulkonäkö ei merkitse yhtä paljon kuin naisen ulkonäkö miehille (kaikkien miesten ihanne on parikymppinen nainen; naisen ihanne on omanikäistä vuoden tai pari vanhempi mies ja muuttuu siis koko ajan). Siksi meille ei ole edes kehittynyt tarvetta luokitella miehen ulkonäköä.


      • 12121212
        Jfjxjxjfjx kirjoitti:

        Nyt projisoit omaa naisihannettasi naisten miesihanteeksi. Naisille miehen ulkonäkö ei merkitse yhtä paljon kuin naisen ulkonäkö miehille (kaikkien miesten ihanne on parikymppinen nainen; naisen ihanne on omanikäistä vuoden tai pari vanhempi mies ja muuttuu siis koko ajan). Siksi meille ei ole edes kehittynyt tarvetta luokitella miehen ulkonäköä.

        Onko näin?

        http://blogs.sas.com/content/sastraining/files/2014/10/okc_rating_curve1.png
        http://blogs.sas.com/content/sastraining/files/2014/10/okc_rating_curve.png

        Yleensä naisen ajattelu menee about näin:
        "Tavallinen kelpaa, ei tarvitse olla mikään komistus" (kuvittelee mielessään vimpan päälle stailatun miesmallin joka ei ole edes useimpien naisten ihanne)
        ..."kunhan ei ole lyhyt ja hintelä"
        ..."kunhan ei ole leuaton"
        ..."tai pullohartiamies"
        ..."eikä pyöreäkasvoinen tai feminiinisen näköinen"
        ..."tykkään isoista käsistä"
        "siis ihan tavallinen mies"

        Ja hupsista, meillä onkin kasassa top 20% mies.


    • Tosi rumaa ei ole olemassakaan, riippuu aina omasta asenteesta ja suhtautumisesta. Minkä vaan näköisestä ihmisestä voi tykätä, mutta fyysinen vetovoima on siitä kurja kaveri, ettei se ole kaikkia kohtaan tasavahvaa. Joitain kohtaan sellaista vetovoimaa ei synny ollenkaan. Vrt. lihava nainen monen miehen kauhistus. :)

      "Sytyn vain hoikista naisista" johon nainen sanoo" Sytyn vain vaaleista miehistä". Esimerkkinä.

      • crux

        Esimerkistäsi tuli mieleen se ongelma että Suomessa on valtava määrä vaaleita miehiä ja aika vähän vaaleista miehistä pitäviä naisia. Voi olla että vaaleus on nouseva trendi ainakin nuorempien joukossa, mutta monet keski-ikäiset naiset ja vähän sitä nuoremmatkin on ohjelmoitu pitämään vain tummia miehiä komeina.


      • NäinMeillä

        Tuo on aika yleismaailmallista että sitä omassa maassa harvinaisempaa pidetään kauniimpana kuin sitä yleisempää. Ihan samoin blondi-naiset ovat erityisen suosittuja niissä maissa joissa suuri osa naisista on tummatukkaisia.


      • crux kirjoitti:

        Esimerkistäsi tuli mieleen se ongelma että Suomessa on valtava määrä vaaleita miehiä ja aika vähän vaaleista miehistä pitäviä naisia. Voi olla että vaaleus on nouseva trendi ainakin nuorempien joukossa, mutta monet keski-ikäiset naiset ja vähän sitä nuoremmatkin on ohjelmoitu pitämään vain tummia miehiä komeina.

        Luulen, että asia menee kokolailla kuten nimimerkki NäinMeillä kirjoitti. Itse olen ollut aina melko vaalea ja kuitenkin tykännyt niin vaaleista kuin tummistakin miehistä. Puhun nyt hiuksista ja karvoitukseen liittyen yleensä. Ja kotimaisen värisistä eli vaaleaihoisista.

        Jostain syystä (rasisti varmaan taas) en ole koskaan pitänyt afroja tai arabeja komeina. En tiedä mikä siinä on, mutta ei tunnu minkäänlaista vetoa, vaikka kuinka kauan katselisi ja ihmettelisi. Sen sijaan näen vastaavasti heidän naispuolisissa paljonkin kauniita yksilöitä, vaikka varsinaista vetoa en naisiin tunnekaan. :)


    • 937034

      Rumaa on ylipaino, hoitamattomat hiukset, viikset ja parta.
      Ruma vaatetus on epämääräistä, vaatteet eivät esim. istu kunnolla tai yhdistellään vaatteita mauttomasti; esim. kävelykengät, valkoiset tennissukat ja verkkarit (klassisisn vaatemoka).
      Itse en myöskään pidä massiivissista lihaskipuista, jotka ovat yhtä pitkiä, kuin paksujakin. Hoikka ja sporttinen mies on tyylikäs.
      Ruminta miehessä on kuitenkin huono asenne; negatiivinen, aggressiivinen tai koppava.
      Vaikka naama ja kroppa olisivat nätit, ns. kusipääasenne pilaa nekin aika tehokkaasti.
      Hymyä siis suupieleen, miehet! :)

      • hyihyi

        Ei helvetti sentään, älkää hyvät miehet lähtekö mukaan tuohon naisten tekohymyjuttuun, mikään ei ole typerämpää, kuin tekohymy ihmisiä miellyttääkseen. Olkaa aitoja, ei mitään teeskentelijäpellejä!


      • AsenneRatkaisee-

        Tuskin siinä tekohymyjä tarkoitettiinkaan, vaan asennetta.


    • Naiset ovat juuri niin pinnallisia kuin tässä aloituksessa tahattomasti implikoidaan.

    • Eräkettu

      Tohtori Kiminkinen...
      Siinä olis semmonen perus ruma sälli.

      Mutta ei sekään tosi ruma ole..

      Tosi rumia on sellaset joilla on esim. serkun nussimisen takia jääny leuka kehittymättä.

      • o9o9o9

        Ei Kiminkinen ole lainkaan ruma, pikemminkin ihan kivannäköinen ihminen.
        Danny De Vito ei ole mikään komistus, kuten ei esim. Woody Allenkaan. Eivät hekään kyllä pääse tosi rumien sarjaan läähellekään.


      • trtetretret

        Kiminkinen on The Persoona, joten ulkonäöllä ei ole väliä. Sinäkin olet -miehekäs, pitkä, pitkälettinen mies. (Kun vielä on aavistettavissa, että karheille poskilles tirahtaa kyynel rakkaan metsästyskoiran kuoltua, niin ei sullakaan mitään hätää ole..) :) Naiset on myytyjä.. :)


      • fghjklkjhghjkl
        trtetretret kirjoitti:

        Kiminkinen on The Persoona, joten ulkonäöllä ei ole väliä. Sinäkin olet -miehekäs, pitkä, pitkälettinen mies. (Kun vielä on aavistettavissa, että karheille poskilles tirahtaa kyynel rakkaan metsästyskoiran kuoltua, niin ei sullakaan mitään hätää ole..) :) Naiset on myytyjä.. :)

        Kiminkinen on rasittava tyyppi.


      • Eräkettu
        trtetretret kirjoitti:

        Kiminkinen on The Persoona, joten ulkonäöllä ei ole väliä. Sinäkin olet -miehekäs, pitkä, pitkälettinen mies. (Kun vielä on aavistettavissa, että karheille poskilles tirahtaa kyynel rakkaan metsästyskoiran kuoltua, niin ei sullakaan mitään hätää ole..) :) Naiset on myytyjä.. :)

        Niin mullako tirahtaa kyynel?

        Saattaa tirahtaakki. :D


      • Eräkettu
        o9o9o9 kirjoitti:

        Ei Kiminkinen ole lainkaan ruma, pikemminkin ihan kivannäköinen ihminen.
        Danny De Vito ei ole mikään komistus, kuten ei esim. Woody Allenkaan. Eivät hekään kyllä pääse tosi rumien sarjaan läähellekään.

        Matti Nykäsen kanssa samaa näköä.


      • trtrytyrryt
        Eräkettu kirjoitti:

        Niin mullako tirahtaa kyynel?

        Saattaa tirahtaakki. :D

        No voi helvetti sun kanssas! :) Just tuota tarkoitan.. :) Kun SINÄ oot tuollainen, se on hiton söpöä...


      • Eräkettu
        trtrytyrryt kirjoitti:

        No voi helvetti sun kanssas! :) Just tuota tarkoitan.. :) Kun SINÄ oot tuollainen, se on hiton söpöä...

        Ohan se koira hyvä metsästyskaveri ja kaveri muutenkin..

        Ne on niin lyhyt-ikäsiä verrattuna ihmiseen.. Kyllä siinä suru tulee kun pitää lopettaa.

        En oo mitenkään erikoinen tapaus.


      • vihatipunen
        Eräkettu kirjoitti:

        Niin mullako tirahtaa kyynel?

        Saattaa tirahtaakki. :D

        Oot seksikäs! Mulla on tippa siellä...

        Fantasiani on, että kaadat jauhelihakastiketta pienen kalusi päälle ja koirasi nuolee sitä innoissaan, kunnes hekumalliseksi lopuksi päättää puraista nakkia... Uuuuh :)


      • Eräkettu
        vihatipunen kirjoitti:

        Oot seksikäs! Mulla on tippa siellä...

        Fantasiani on, että kaadat jauhelihakastiketta pienen kalusi päälle ja koirasi nuolee sitä innoissaan, kunnes hekumalliseksi lopuksi päättää puraista nakkia... Uuuuh :)

        Sie et ymmärrä...

        Mene pois.


      • vihatipunen
        vihatipunen kirjoitti:

        Oot seksikäs! Mulla on tippa siellä...

        Fantasiani on, että kaadat jauhelihakastiketta pienen kalusi päälle ja koirasi nuolee sitä innoissaan, kunnes hekumalliseksi lopuksi päättää puraista nakkia... Uuuuh :)

        Nyt joku on tosissaan loukkaantunut mulle jostain ja herne on juuttunut nenukkiin. Minä en siis ole oikeasti kirjoittanut tuota.


      • Eräkettu
        vihatipunen kirjoitti:

        Nyt joku on tosissaan loukkaantunut mulle jostain ja herne on juuttunut nenukkiin. Minä en siis ole oikeasti kirjoittanut tuota.

        No vähän aattelin...


      • vihatipunen kirjoitti:

        Nyt joku on tosissaan loukkaantunut mulle jostain ja herne on juuttunut nenukkiin. Minä en siis ole oikeasti kirjoittanut tuota.

        Kannattaisi vain rekisteröityä. Näkisit samalla saman tien, jos joku on vastannut viestiisi.


    • Eräkettu

      Alexander Stubb on niin vastenmielisen näkönen mies ku olla ja voi...

      Näyttää sellaselta kiuvahtaneelta lesbo hurri tantalta.

    • Tuli mieleei, että tosi rumaksi voi ihmisen tehdä kirurgiset toimenpiteet. Naama on muokattu ihan piloille. Kuminaamaksi. Kun tietää, että joku on synnynnäisesti millainen on, niin siihen ulkonäköön suhtautuu (pehmeämmin) erilailla, kun tekemällä tehtyyn ulkonäköön.

      Jotenkin sekin asia vaikuttaa varsinkin, kun ihmisien kanssa juttelee että millaisena sen ihmisen kokee. Jos ihminen tuntuu mukavalta, niin ei se ulkonäkökään tunnu pahalta. Psyykkistä siis. vastaavasti inhottavasta ihmisestä helpommin ajattelee, että eipä oo kummoinen. Kai se on joku primitiivireagtio?

      • K:lla siis reaktio. :D


      • tretrtee

        Ymmärrän, mitä tarkoitat. Jos kohtaaminen kenen tahansa ihmisen kanssa on miellyttävä, niin sellaisen ihmisen haluaa tavata jatkossakin. Näytti se naama sitten miltä tahansa. Olen usein tavannut "rumia" ihmisiä (hävettää edes käyttää tätä sanaa, koska pidän heistä niin paljon..), jotka ovat valaisseet persoonallaan tilan siinä määrin, ettei ulkonäköä edes huomaa. Tälläinen valovoimaisuus ja ihmisestä huokuva "hyvyys ja inhimillisyys" ei vaan tälle palstalle ulotu. Väkisinkin tulee mieleen, että toivon näille tämän palstan miespuolisille ätmeille vaan kaikkea pahaa. Olen onnellinen siitä elämästä, jonka he käytöksellään ansaitsevat. Ei rakkautta, ei hyvyyttä. (Toki tämä ei tarkoita peteä, ratikkaa tms.) Suurinta osaa kylläkin. Jopa ennen suuresti fanittamani Ikis on alentunut olemaan vittupää nykyään. "Kauas pilvet karkaavat".. -ja niin myös naiset tuolla käytöksellä.


      • tretrtee kirjoitti:

        Ymmärrän, mitä tarkoitat. Jos kohtaaminen kenen tahansa ihmisen kanssa on miellyttävä, niin sellaisen ihmisen haluaa tavata jatkossakin. Näytti se naama sitten miltä tahansa. Olen usein tavannut "rumia" ihmisiä (hävettää edes käyttää tätä sanaa, koska pidän heistä niin paljon..), jotka ovat valaisseet persoonallaan tilan siinä määrin, ettei ulkonäköä edes huomaa. Tälläinen valovoimaisuus ja ihmisestä huokuva "hyvyys ja inhimillisyys" ei vaan tälle palstalle ulotu. Väkisinkin tulee mieleen, että toivon näille tämän palstan miespuolisille ätmeille vaan kaikkea pahaa. Olen onnellinen siitä elämästä, jonka he käytöksellään ansaitsevat. Ei rakkautta, ei hyvyyttä. (Toki tämä ei tarkoita peteä, ratikkaa tms.) Suurinta osaa kylläkin. Jopa ennen suuresti fanittamani Ikis on alentunut olemaan vittupää nykyään. "Kauas pilvet karkaavat".. -ja niin myös naiset tuolla käytöksellä.

        Tyypillinen feministin kommentti, jolla toivotaan rumille miehille kaikkea pahaa. Sinun takia teen naisten elämästä mahdollisimman vaikeaa.


    • Hotuliini

      Huono j ruma sellanen mies,jolla ei ole muuta jäykkää,kuin,niska ja käytös.

    • Rumamiess

      Niin mielellään muuttaisin ulkonäköä, mutta esim. Hörökorvat pakottaa pitämään pidempää nynny tukkaa, vaikka muuten pitäisin lyhyttä siiliä.
      Parran kasvattaisin ilman muuta, jos se kasvaisi tuuheana, mutta sekin vain onnetonta risupartaa, niin joutuu leikkaan. Nämä on niitä juttuja, jotka estää saamasta naisen.
      Korvat tulen leikkuuttamaan varmaan muutaman vuoden sisään, mutta valitettavasti sitten on jo monin tavoin liian myöhäistä. Yksinäinen elämä oli kohtaloni mun.

    • Eräkettu
    • 145523652

      Eli toisinsanoen naiset ovat pinnallisia ja heille ulkokuori merkitsee eniten

      • eiseniinmene

        Ei suinkaan, kokonaisuus merkitsee.


    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä tehdä asialle?

      Jos laitan deitti-ilmon "40-vuotias nainen etsii seuraa" niin ketään ei kiinnosta (korkeintaan paria runkkaripenaa joill
      Sinkut
      169
      3059
    2. Selänteiden kommentit

      Se on kesä taas. On alkanut Selänteen rouvakin antamaan lausuntoja ja ohjeita meille. Ei voi olla totta. Yksi Selännekki
      Kotimaiset julkkisjuorut
      302
      2457
    3. Ethän syytä itseäsi

      siitä miten asia menivät. Mä en antanut sulle tilaisuutta.
      Ikävä
      195
      1850
    4. 79
      1391
    5. Miljonääri-Miehensä palkalla elelijä-Sirpa Selänne kertoo: lapsemme eivät osoita mieltä!

      Miksi osoittaisivatkaan kun saavat kaiken isin miljoonilla? Luontoakaan ei kannata suojella niin kovin kun isin autotal
      Julkkikset
      82
      1357
    6. Kirkon kuoronjohtajalle varoitus

      Oulun hiippakunnan oratoriokuoro johtaja on saanut varoituksen. Lähettänyt seksuaalissävytteisiä viestejä naiskuorolais
      Luterilaisuus
      33
      1219
    7. Nyt kun pride on ohi on siks

      Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että homoseksuaalisuuden harjoittaminen on syntiä (1. Moos. 19:1-13; 3. Moos. 18:22;
      Luterilaisuus
      339
      1170
    8. Miksi et mies halua

      Seksiä minun kanssa?
      Ikävä
      81
      1076
    9. Muistatteko itsenne vuonna 1986?

      Millainen olit, mitä haaveilit? Ovatko haaveet toteutuneet, jäänyt vajaaksi vai oletko jopa saanut enemmän mitä olisit t
      Sinkut
      184
      955
    10. Et vastannut vielä

      Herättikö jokin tunteesi uudelleen vai mistä nyt tuulee?
      Ikävä
      65
      898
    Aihe