Kesä vituttaa kun kaikilla muilla on kivaa ja mökkeillään ja matkustellaan hyvässä seurassa. Tulis äkkiä syksy ja talvi niin muitakin vituttais.
KESÄ ON PERSEESTÄ
14
660
Vastaukset
- vittusentään
Kaikki muut myös nussii paitsi palstan ätmit
Älä hätäile, kyllä se syksy sieltä tulee.. kohta on taas marraskuu.
- gfdgfdh
Kesä on kiva kun naisilla on vain vähän vaatteita päällään.
- solved_prob
ala mökkeillä ja matkustella ja hanki hyvää seuraa niin ei vituta.
- mission_impossible
Ei niitä nuoria kauniita naisia riitä kaikille.
- m-i-e-s
Voin pilata syksyn ja talvesikin. Syksylläkin on kivaa, kun mökkeillään ja matkustellaan hyvässä seurassa. Patikoidaan vaikka sateisessa metsässä sieniä keräten. Nautitaan ruskasta ja järvimaisemasta tuoreen kahvin kera, mökkiäkin joutaa tuuletta yöllisten soidinmenojen jäljiltä. Talvella sitten matka taittuu suksilla. Käydään harrastamassa pariluistelua, jonka jälkeen onkin hyvä lasketella. Ahkeran talviurheilun jälkeen on mukava pulahtaa lämpimään altaaseen tai nauttia kuumat kaakaot takkatulen ääressä ilman rihman kiertämää taljan päällä. Ei se kiva kesään lopu.
- Naisasialooseri1
http://www.terve.fi/terveyden-abc/kevat-saa-monet-tappamaan-itsensa
Niimpä - rumiakaikki
Ei nee oo hyvännäköisiä
Rannoilla on kesällä piukkapeppuisia nuoria naisia joita on mukava katsella.
- Anna-Kaisa_21v_tiukka
Katsoa saa, muttei koskea.
- Anonyymi
teidät louskuleuat pitäisi kaikki tappaa yhtään armoa antamatta. oli vielä aika ennen kun ei tarvinnut omalta kotitietokoneelta lukea tuollaisten kusipäiden paskajuttuja.
- Anonyymi
Voit aloittaa itsestäsi.
Miks sä tän nostit?
Vai nostiko...
BOTTI
Mutta juu, kyllä mä tykkään kesästä vaikkei mulla ketään oo.
- Anonyymi
kyllä se syksy ja talvi tulee,
ja, vanhenette onneksi,
ja, onneksi, joskus, ne, kesät loppuvat,
ja, syksyt ja talvet loppuvat,
ja, tulee ikääntyminen,
ja, kuolette onneksi pois,
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
IL - Kansanedustaja tehnyt ITSEMURHAN eduskuntatalossa!!
"IL:n tiedot: Kansanedustaja tehnyt itsemurhan Eduskuntatalossa Iltalehden tietojen mukaan kansanedustaja on tehnyt its3788343Eemeli Peltonen teki itsemurhan eduskuntatalossa
Kevyet mullat sitten vaan. Ei mulla muuta.1722726- 12980
- 76978
Sylikkäin.
Sylikkäin, suudellen. Milloin haluaisit näin nainen tehdä ? Vain häntä ajatellen 😘. Tietenkin jos häntä asia kiinnosta60873- 25866
- 55843
- 64822
- 46796
Eemeli Peltosen viimeinen postaus Facebookissa!
"Olen ollut kevätistuntokauden viimeisillä viikoilla paljon poissa eduskuntatyöstä. Sain toukokuussa hyvää hoitoa HUSiss72752