Palstan naiset

Gallupoija

Kuinka monesti olet harrastanut seksiä tänä kesänä miespuolisen kanssa?

92

1013

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ujoatm27v

Ei ne huorat uskalla tunnustaa.

• 14_2

Mitä tarkoittaa huora?
        Olen vapaa nainen, tapailen ystäviäni. Tänä kesänä seksiä pari, kolme kertaa viikossa, enemmänkin voisi olla... ( lasketaanko 1x = 1 vkl x monta?)

• vastaaja1

En yhtään kertaa.

• niinpäps

Only one.

• tarralenkkari161

Vähintään joka toinen päivä.

• kivaa.on

35 kertaa

• Ei.palstalainen.nainen

En ole harrastanut seksiä moneen vuoneen.

• selibaattimies

Haluaisitko harrastaa?

• Ei.palstalainen.nainen

Kyllä, sitten kun löytyy sopiva kumppani.
        Hetken tapailuissa ei viitsi sellaiseen ryhtyä.

• selibaattimies
        Ei.palstalainen.nainen kirjoitti:

Kyllä, sitten kun löytyy sopiva kumppani.
        Hetken tapailuissa ei viitsi sellaiseen ryhtyä.

Mistäpäin olet? ikä?

• Olen harrastanut useamman kerran. Taisipa olla elämäni parasta seksiä tai ainakin ihan kärjessä.

• kaikysyäsaa

Jonkun palstaätmin kanssa?

• kaikysyäsaa kirjoitti:

Jonkun palstaätmin kanssa?

Eikö ätmit juoksekaan mua karkuun kun pyydän pusua suoraan suulle? Vamppi iskee.

• Tyyda

Niinhän ne jakorasiat tykkää harrastella.

• Tyyda kirjoitti:

Niinhän ne jakorasiat tykkää harrastella.

Oletko dp faneja jos jakaminen kiinnostaa?

• Kiinnostaa.tietää
        Nainen_28v kirjoitti:

Eikö ätmit juoksekaan mua karkuun kun pyydän pusua suoraan suulle? Vamppi iskee.

Saitko komeaa nuorta miestä?

• 12121212

Tulipahan kumotuksi sekin yleinen väittämä etteivätkö naiset muka vertailisi panoja.

Ei ihme että mitä enemmän panoja taustalla, sitä huonompaa p/s-materiaalia. Romanttisista nuorista tytöistä tulee kokeneita naisia jotka vertailevat sitä kuinka kesän eka pano oli hyvä muttei ihan huippu, toinen 8½ tai ehkä 9-, kolmas surkea ja parisuhde kiinnostaa muutaman panon verran jos löytyy jalat alta vievä pano joka on parempi kuin edelliset panot.

• 13cm
        12121212 kirjoitti:

Tulipahan kumotuksi sekin yleinen väittämä etteivätkö naiset muka vertailisi panoja.

Ei ihme että mitä enemmän panoja taustalla, sitä huonompaa p/s-materiaalia. Romanttisista nuorista tytöistä tulee kokeneita naisia jotka vertailevat sitä kuinka kesän eka pano oli hyvä muttei ihan huippu, toinen 8½ tai ehkä 9-, kolmas surkea ja parisuhde kiinnostaa muutaman panon verran jos löytyy jalat alta vievä pano joka on parempi kuin edelliset panot.

Paras pitääkin muistaa.

• Nainen_28v kirjoitti:

Oletko dp faneja jos jakaminen kiinnostaa?

Likainen yh-mamma.

• 12121212 kirjoitti:

Tottakai vertaa. Ei tuolla tavalla kylläkään. Eikä sano sitä miehelle todellakaan. Väitän kuitenkin että hieman eri asiat painaa vaakakupissa kuin miehellä. Esim. Se kuuluisa kemia.

• 12121212
        Nainen_28v kirjoitti:

Tottakai vertaa. Ei tuolla tavalla kylläkään. Eikä sano sitä miehelle todellakaan. Väitän kuitenkin että hieman eri asiat painaa vaakakupissa kuin miehellä. Esim. Se kuuluisa kemia.

Tuo olisi voinut mennä läpi ennen ympäriinsä paneskelua miesdildojen kanssa.

• OlisitItsekin
        12121212 kirjoitti:

Mielelläsi miesdildo, etkö siihen tähtää?
        Ja kannattaako asiaa kysyä muutenkaan neitseeltä, vai kokeneelta, mitä luulet?

• OlisitItsekin
        12121212 kirjoitti:

Mielelläsi miesdildo, etkö siihen tähtää?
        Ja kannattaako asiaa kysyä muutenkaan neitseeltä, vai kokeneelta, mitä luulet?

• 12121212 kirjoitti:

Enpä ole ikinä tavannut moista. Meneekö siihen aa vai aaa paristot? Se että sinä ajattelet naisten ajatelevan miehistä noin kertoo sinun ajattelumalleistasi, ei kenenkään muun.

• 12121212
        Nainen_28v kirjoitti:

Enpä ole ikinä tavannut moista. Meneekö siihen aa vai aaa paristot? Se että sinä ajattelet naisten ajatelevan miehistä noin kertoo sinun ajattelumalleistasi, ei kenenkään muun.

Älä yleistä.

Vain naisten jotka vaihtavat petikumppania usein tai harrastavat suhteita jotka ovat pelkkää seksiä.

Nainen joka toimii näin on joko äärimmäisen kylmä luonteeltaan, tai hänelle miehet ovat pelkkiä dildoon verrattavia tyydyttäjiä joihin ei halutakaan oikeasti kiintyä. Jompi kumpi.

Nainen joka ei ole kumpaakaan näistä, haluaa kokea syvällisempiä tunteita miestä kohtaan ja silloin hommaa ei jätetä pelkkään seksiin.

• 12121212
        12121212 kirjoitti:

Älä yleistä.

Vain naisten jotka vaihtavat petikumppania usein tai harrastavat suhteita jotka ovat pelkkää seksiä.

Nainen joka toimii näin on joko äärimmäisen kylmä luonteeltaan, tai hänelle miehet ovat pelkkiä dildoon verrattavia tyydyttäjiä joihin ei halutakaan oikeasti kiintyä. Jompi kumpi.

Nainen joka ei ole kumpaakaan näistä, haluaa kokea syvällisempiä tunteita miestä kohtaan ja silloin hommaa ei jätetä pelkkään seksiin.

...niin, ja tässä ei kannata yrittää selitellä mitään tyyliin "on minulla tunteita fuckbuddyjä kohtaan". Tunteella ei tarkoiteta eläimellistä himoa tai kevyttä yhdessäoloa kunnes se on suihku ja moido.

Tarkoitan syvällisempiä tunteita, sellaisia joiden seurauksena toisen kanssa halutaan olla yhdessä jatkossakin, ts. seurustella.

Ympäriinsä paneskelijoilla tuntuu olevan vaikeuksia ymmärtää eroa.

• äläjaksaenää
        12121212 kirjoitti:

...niin, ja tässä ei kannata yrittää selitellä mitään tyyliin "on minulla tunteita fuckbuddyjä kohtaan". Tunteella ei tarkoiteta eläimellistä himoa tai kevyttä yhdessäoloa kunnes se on suihku ja moido.

Tarkoitan syvällisempiä tunteita, sellaisia joiden seurauksena toisen kanssa halutaan olla yhdessä jatkossakin, ts. seurustella.

Ja sulla vaikeuksia ymmärtää omaa seksuaalisuuttaan toteuttavia ihmisiä.

• 12121212 kirjoitti:

Antakaa tytön panna, piruako tuossa nillitetään..Mitenkä se hänen elämänsä paremmaksi muuttuisi jos ilman eläisi päivästä toiseen. Mieti nyt vaikka omaa elämääsi.

• 12121212
        stone81 kirjoitti:

Antakaa tytön panna, piruako tuossa nillitetään..Mitenkä se hänen elämänsä paremmaksi muuttuisi jos ilman eläisi päivästä toiseen. Mieti nyt vaikka omaa elämääsi.

Ei kukaan ole kieltämässä.

Paneskelijat ovat parisuhdekelvottomia, ja voivatkin pitäytyä paneskelussa. Suhteessa pysymiseen heistä ei ole, monellehan heistä vuosien suhde (joka siis odotetusti päättyi eroon kun paneskelija kyllästyi) on jo suuri saavutus.

• Nainen_28v kirjoitti:

Kyllä miehetkin vertailee kaikkia panojaan mielessään ja se paras muitetaan läpi elämän, mutta eihän sitä nyt herrantähden kenellekkään ääneen sanota.
        Ja kyllä ne samat kemiat toimii miehillä ihan siinä missä naisillakin. Ei siinä mitään eroa ole sukupuolten välillä.

• 12121212 kirjoitti:

Ei kukaan ole kieltämässä.

Paneskelijat ovat parisuhdekelvottomia, ja voivatkin pitäytyä paneskelussa. Suhteessa pysymiseen heistä ei ole, monellehan heistä vuosien suhde (joka siis odotetusti päättyi eroon kun paneskelija kyllästyi) on jo suuri saavutus.

Olet taas hämmentävä.

Sinä tässä olet se joka on käynyt maksullisissa naisissa.

Kyllä seksiin liittyy aina tunteita.

Mun ongelma on enemmänkin liika tunteellisuus kuin tunteettomuus.

Kannattaisi selvittää kenelle taas lähtee avautumaan, koska juttusi menee ihan ohi.

• stone81 kirjoitti:

Kyllä miehetkin vertailee kaikkia panojaan mielessään ja se paras muitetaan läpi elämän, mutta eihän sitä nyt herrantähden kenellekkään ääneen sanota.
        Ja kyllä ne samat kemiat toimii miehillä ihan siinä missä naisillakin. Ei siinä mitään eroa ole sukupuolten välillä.

Toivon todellakin näin. :)

Joskus miehet tuntuvat yrittävän selittää asian pelkkänä seksinhimona vaikka kemia onkin paljon enemmän. Toki se on seksuaalistakin jos ei puhuta esim. Kaverikemiasta.

• 12121212
        Nainen_28v kirjoitti:

Olet taas hämmentävä.

Sinä tässä olet se joka on käynyt maksullisissa naisissa.

Kyllä seksiin liittyy aina tunteita.

Mun ongelma on enemmänkin liika tunteellisuus kuin tunteettomuus.

Kannattaisi selvittää kenelle taas lähtee avautumaan, koska juttusi menee ihan ohi.

Jos juttuihin liittyy tunteita, miten kykenet kerta toisensa jälkeen jättämään tunteidesi kohteen ja siirtymään seuraavaan?

On vain kaksi vaihtoehtoa.
        Juttuihin ei liity syvällisempiä tunteita, vain himoa/panetusta tms.
        Tai olet niin kylmä luonteeltasi että vaikka tunteita olisi, pystyt silti vaihtamaan yhdestä toiseen ihan tuosta vain.

"Kyllä seksiin liittyy aina tunteita."

Yhtä lailla voisi sanoa että kaikkeen elämässä liittyy tunteita, ei tuo ole mikään vastaus. Tuo on kuin pelimieskaverini puhetta, hänen mielestään kaikki seksi on rakkautta. Selvästikin ihmiset ovat erilaisia, ympäriinsä paneskelijat ja romanttiset ihmiset ovat eri rotua. Sinä ja pelimieskaverini ymmärtäisitte varmasti toisianne.

• Ikis__M

"Olen harrastanut useamman kerran. Taisipa olla elämäni parasta seksiä tai ainakin ihan kärjessä. "

"menneisyydellä ei ole väliä" naiset usein sanoo, kuinkas se sopii tähän logiikkaan kun te tunnutte kuitenkin panonne muistavan ja vertailette niitä menneisiin? Jälleen nyt ku elämän parasta seksiä saavutettu olet yhden pykälän verran korkeammalla hypergamian portailla, huonompi mies ei enää kelpaa vaikka olisi muuten ihan huippu elättäjäaisuriksi.

• Oikeasti_
        Ikis__M kirjoitti:

"Olen harrastanut useamman kerran. Taisipa olla elämäni parasta seksiä tai ainakin ihan kärjessä. "

"menneisyydellä ei ole väliä" naiset usein sanoo, kuinkas se sopii tähän logiikkaan kun te tunnutte kuitenkin panonne muistavan ja vertailette niitä menneisiin? Jälleen nyt ku elämän parasta seksiä saavutettu olet yhden pykälän verran korkeammalla hypergamian portailla, huonompi mies ei enää kelpaa vaikka olisi muuten ihan huippu elättäjäaisuriksi.

Katkeraa ruikutusta.

• Hyi.helvetti
        Nainen_28v kirjoitti:

Toivon todellakin näin. :)

Joskus miehet tuntuvat yrittävän selittää asian pelkkänä seksinhimona vaikka kemia onkin paljon enemmän. Toki se on seksuaalistakin jos ei puhuta esim. Kaverikemiasta.

Mutta huora sinä olet anyway.

• 12121212 kirjoitti:

Jos juttuihin liittyy tunteita, miten kykenet kerta toisensa jälkeen jättämään tunteidesi kohteen ja siirtymään seuraavaan?

On vain kaksi vaihtoehtoa.
        Juttuihin ei liity syvällisempiä tunteita, vain himoa/panetusta tms.
        Tai olet niin kylmä luonteeltasi että vaikka tunteita olisi, pystyt silti vaihtamaan yhdestä toiseen ihan tuosta vain.

"Kyllä seksiin liittyy aina tunteita."

Yhtä lailla voisi sanoa että kaikkeen elämässä liittyy tunteita, ei tuo ole mikään vastaus. Tuo on kuin pelimieskaverini puhetta, hänen mielestään kaikki seksi on rakkautta. Selvästikin ihmiset ovat erilaisia, ympäriinsä paneskelijat ja romanttiset ihmiset ovat eri rotua. Sinä ja pelimieskaverini ymmärtäisitte varmasti toisianne.

Mä en ole mikään pelinainen. En ole ikinä ollut eikä musta sellaista tule. En vaihda miestä kuin paitaa vaikka voin harrastaa seksiä esim. Ihastuneena. Ei vaadi rakkautta. Vaikka tietysti rakkaus, himo, välittäminen ovat parhaan seksin ainekset.

En ole mistään kohtaa kylmä ihminen.

Pääasiassa kulutan aikani lapseni kanssa, kavereiden kanssa, perheen kanssa, urheillen tai yksin kotona.

En kuitenkaan ole ikinä ajatellut että on mitään järkeä jäädä himaan itkemään suurta rakkautta. Eteenpäin, sano mummo hangessa.

• Ikis__M kirjoitti:

Ei se ole vaan se seksi vaan koko paketti. Jos kemia on puolin ja toisin kunnossa niin ei seksi ole koskaan huonoa.

Onko se niin hankala asia ymmärtää?

Tuossa ei edes kysytty kenen kanssa sitä on harrastettu vaan kertoja.

• Hyi.helvetti kirjoitti:

Mutta huora sinä olet anyway.

Siitähän sinä et tiedä yhtään mitään. Voin olla vaikka vuosikaupalla jalat ristissä jos haluan.

• Ikis__M
        Nainen_28v kirjoitti:

Ei se ole vaan se seksi vaan koko paketti. Jos kemia on puolin ja toisin kunnossa niin ei seksi ole koskaan huonoa.

Onko se niin hankala asia ymmärtää?

Tuossa ei edes kysytty kenen kanssa sitä on harrastettu vaan kertoja.

Tuo on pelkkää selittelyä, kemia ei kuitenkaan koskaan ole enää niin ihmeellistä ja ainutkertaista edes "sen oikean" kanssa kun kemiaa & panoja on takana lukuisten eri kumppanien kanssa.

• Ikis__M kirjoitti:

Tuo on pelkkää selittelyä, kemia ei kuitenkaan koskaan ole enää niin ihmeellistä ja ainutkertaista edes "sen oikean" kanssa kun kemiaa & panoja on takana lukuisten eri kumppanien kanssa.

Hölynpölyä.

Oikean ihmisen kanssa se on aina mahtavaa.

Vaikea sanoa onko niin vaikka 100 kumppanin jälkeen kun ei ole kokemusta sellaisesta.

• eräkettu

Niin no saa kait ne naisetki vähäsen paneskella.. :D

• Ikis__M
        Nainen_28v kirjoitti:

Hölynpölyä.

Oikean ihmisen kanssa se on aina mahtavaa.

Vaikea sanoa onko niin vaikka 100 kumppanin jälkeen kun ei ole kokemusta sellaisesta.

varmaan siitä oikeasta ihmisestäkin on mahtavaa kun pääsee jonon viimeisenä kokemaan jotain mitä sata muuta ennen häntä. Tai no melkein tai vähän alle jos ei ole sellaisesta kokemusta.

• Ikis__M
        eräkettu kirjoitti:

Niin no saa kait ne naisetki vähäsen paneskella.. :D

No ei saa kun ne kuitenkin paneskelee liikaa ja liian monen kanssa ja ne on sitten pilalla sekä henkisesti että fyysisesti.

• Eräkettu
        Ikis__M kirjoitti:

No ei saa kun ne kuitenkin paneskelee liikaa ja liian monen kanssa ja ne on sitten pilalla sekä henkisesti että fyysisesti.

Suurinosa niistä ei paneskele kovinkaan monen kanssa..

• Ikis__M
        Eräkettu kirjoitti:

Suurinosa niistä ei paneskele kovinkaan monen kanssa..

Niinhän ne sinulle sanoo muttei se pelkkä sanominen tee siitä totta. Jos minulle kolmekymppinen sinkkunainen sanoisi ollleensa X-verran miehiä kanssa kertoisin mielessäni lukeman kymmenellä ja silti varmaan arvelisin vielä alakanttiin.

• Ikis__M kirjoitti:

Niinhän ne sinulle sanoo muttei se pelkkä sanominen tee siitä totta. Jos minulle kolmekymppinen sinkkunainen sanoisi ollleensa X-verran miehiä kanssa kertoisin mielessäni lukeman kymmenellä ja silti varmaan arvelisin vielä alakanttiin.

Ei mulla ole ongelmaa kertoa miehelle kenen kanssa olen ollut. Ei ole niin monia että pitäisi nolostella. Täytyy miehellä olla sen verran kanttia että tajuaa että jos hänen kanssaan olen niin olen hänen. En muiden.

Kenellä on sata kumppania? En tiedä yhtään sellaista ihmistä.

• Ikis__M
        Nainen_28v kirjoitti:

Ei mulla ole ongelmaa kertoa miehelle kenen kanssa olen ollut. Ei ole niin monia että pitäisi nolostella. Täytyy miehellä olla sen verran kanttia että tajuaa että jos hänen kanssaan olen niin olen hänen. En muiden.

Ei ehkä sulla mutta aika monella naisella varmaan on jos ne vaikka ajattelee että mies ei tykkää jos kuulee ryhmäseksisessioista kulttuurilähettiläiden kanssa. Joo, varmaan täytyy ja sitten kun joku sinun menneen elämän isomuna ex-pano ilmestyy maisemiin ja haluaa sinut takaisin ja sinä menet kun sen kanssa oli niin ihanaa seksiä niin sittenkin miehellä pitää vain olla kanttia hyväksyä asia.

Sinä ja kaverisi olette sitten aika "kilttejä" naisiksi:

http://www.turkulainen.fi/artikkeli/258227-naisilla-on-yllattavan-vilkasta-seksielamaa

Jokatapauksessa, jos jollain miehellä on kaksi vaihtoehtoa, sinä ja joku sadan panon saija ei se voi tietää kummastakaan koska saijakaan ei varmaan kerro panojensa määrää, saattaa jopa esittää sinua siveämpää ja viedä sitten siitä miehestä sadannenensimmäisen ja sinä jäät ilman kun rehellisesti kerrot panokumppaneista.

• 12121212
        Nainen_28v kirjoitti:

Minä tunnen kaksi, molemmat kovia pelimiehiä. Siis naisten kielellä "ihania miehiä", "sytyttäviä miehiä", "sielunkumppaneita" tai "miehiä joiden kanssa vain on sitä kemiaa".

Mutta tehdäänpä laskuharjoitus.

Kuinka monta kumppania sinulla oli viime vuonna?

Ajatellaan että jatkat samaan tehtiin vaikkapa seuraavat 30 vuotta.

Kuinka monta kumppania sinulla on plakkarissasi 58-vuotiaana?

• 12121212
        Nainen_28v kirjoitti:

Mä en ole mikään pelinainen. En ole ikinä ollut eikä musta sellaista tule. En vaihda miestä kuin paitaa vaikka voin harrastaa seksiä esim. Ihastuneena. Ei vaadi rakkautta. Vaikka tietysti rakkaus, himo, välittäminen ovat parhaan seksin ainekset.

En ole mistään kohtaa kylmä ihminen.

Pääasiassa kulutan aikani lapseni kanssa, kavereiden kanssa, perheen kanssa, urheillen tai yksin kotona.

En kuitenkaan ole ikinä ajatellut että on mitään järkeä jäädä himaan itkemään suurta rakkautta. Eteenpäin, sano mummo hangessa.

Kukaan ei itse usko olevansa kylmä ihminen tai playeri.

Lämmin ja tunteellinen ihminen ei toimi niin kuin sinä, hakien panoja jotka jätetään ja siirrytään seuraavaan.

Minun pelimieskavereistanikin toinen näkee itsensä tavallisena, mukavana ja luotettavana heppuna (mitä nyt on pettänyt naisiaan esim tyttöystävän siskon, 16v teinin, jne kanssa...on kylläkin mukava ja luotettava heppu muuten). Toinen näkee itsensä rakkauden apostolina joka ei tee mitään väärää koska kaikki seksi on rakkautta ja siksi kaunis asia.

• Ikis__M kirjoitti:

Ei ehkä sulla mutta aika monella naisella varmaan on jos ne vaikka ajattelee että mies ei tykkää jos kuulee ryhmäseksisessioista kulttuurilähettiläiden kanssa. Joo, varmaan täytyy ja sitten kun joku sinun menneen elämän isomuna ex-pano ilmestyy maisemiin ja haluaa sinut takaisin ja sinä menet kun sen kanssa oli niin ihanaa seksiä niin sittenkin miehellä pitää vain olla kanttia hyväksyä asia.

Sinä ja kaverisi olette sitten aika "kilttejä" naisiksi:

http://www.turkulainen.fi/artikkeli/258227-naisilla-on-yllattavan-vilkasta-seksielamaa

Jokatapauksessa, jos jollain miehellä on kaksi vaihtoehtoa, sinä ja joku sadan panon saija ei se voi tietää kummastakaan koska saijakaan ei varmaan kerro panojensa määrää, saattaa jopa esittää sinua siveämpää ja viedä sitten siitä miehestä sadannenensimmäisen ja sinä jäät ilman kun rehellisesti kerrot panokumppaneista.

Jos se mies haluaa sen sadan panon saijan niin emmä halua sitä miestä. Jos se mies on itse sadan panon sami niin en halua sitäkään.

Mulla ei ole lähelläkään sataa seksikumppania. Ei ole edes 1/5 osaa siitä.

• 12121212 kirjoitti:

Lämmin ja tunteellinen ihminen ei toimi niin kuin sinä, hakien panoja jotka jätetään ja siirrytään seuraavaan.

Minun pelimieskavereistanikin toinen näkee itsensä tavallisena, mukavana ja luotettavana heppuna (mitä nyt on pettänyt naisiaan esim tyttöystävän siskon, 16v teinin, jne kanssa...on kylläkin mukava ja luotettava heppu muuten). Toinen näkee itsensä rakkauden apostolina joka ei tee mitään väärää koska kaikki seksi on rakkautta ja siksi kaunis asia.

Älä tunge noita rajoittuneita käsityksiä toisten suihin. Ensinnäkin kaverisi ovat varsin huolestuttavia. Hanki parempia?

"Lämmin ja tunteellinen ihminen ei toimi niin kuin sinä, hakien panoja jotka jätetään ja siirrytään seuraavaan."

Mä en ole ikinä toiminut noin. Älä oleta mitään jos et tiedä mitään.

• äläjaksaenää
        12121212 kirjoitti:

Sen lisäksi että sulla on pituuskompleksi, niin sulle näyttää palstanaisten seksielämä olevan jokin ongelma. Haluat selvästikin syyllistää heitä. Avaisitko vähän tätä?

• 12121212
        Nainen_28v kirjoitti:

Jos se mies haluaa sen sadan panon saijan niin emmä halua sitä miestä. Jos se mies on itse sadan panon sami niin en halua sitäkään.

Mutta missä ajassa ne kumppanit on hankittu?

Nuo pelimiehet ovat yli 30-vuotiaita ja olleet sinkkuna suuremman osan aikuisiästään kuin sinä.

Voi hyvinkin olla että sinkkuaikoina sinulle kertyy seksikumppaneita kovempaan tahtiin kuin sadan panon pelimiehille. Pitäisi olla tuhannen panon pelimies kuten Frederik tai Tauski kerätäkseen panoja kovempaan tahtiin kuin sinä.

• 12121212
        Nainen_28v kirjoitti:

Sitten ei huolta. Kumpikaan pelimieskavereistani ei halua elämänkumppaniksi mitään sadan panon saijaa. Seksikumppaniksi toki.

• 12121212
        Nainen_28v kirjoitti:

Älä tunge noita rajoittuneita käsityksiä toisten suihin. Ensinnäkin kaverisi ovat varsin huolestuttavia. Hanki parempia?

"Lämmin ja tunteellinen ihminen ei toimi niin kuin sinä, hakien panoja jotka jätetään ja siirrytään seuraavaan."

Mä en ole ikinä toiminut noin. Älä oleta mitään jos et tiedä mitään.

Miten niin huolestuttavia? Sinun kirjoituksesi voisivat olla kuin heidän kirjoittamiaan, mielipiteet ja käsitykset seksistä useiden kumppanien kanssa ovat aivan samanlaisia. Sama ajatus rajoittuneisuudesta jos yrittää vetää rajan suhteen ja irtoseksin/fuckbuddyilyn välille; kaikki on tunnetta ja rakkautta ja sitä rataa.

Lakoaisit täysin jos tapaisit jomman kumman pelimieskavereistani, siitä huolimatta ettei kumpikaan osu alkuunkaan mieltymyksiisi ulkonäön osalta. Erityisesti "rakkauden apostoli" olisi täydellinen sielunkumppani sinulle. Eikä tämä ole edes vitsi.

• Eräkettu
        Ikis__M kirjoitti:

Mie tiiän mitä ne jutustelee naisten kesken...

On tullu silloin tällöin ohimennen kuunneltua.

• kerrontotuuden
        Nainen_28v kirjoitti:

"Edes"?

Varmaan siellä 12121212:n mainitsemissa Tauskin bändärityttöpiireissä lähemmäs 20 seksikumppania ei ole paljon.

Kaikkialla muualla se todellakin on.

• 12121212 kirjoitti:

Miten niin huolestuttavia? Sinun kirjoituksesi voisivat olla kuin heidän kirjoittamiaan, mielipiteet ja käsitykset seksistä useiden kumppanien kanssa ovat aivan samanlaisia. Sama ajatus rajoittuneisuudesta jos yrittää vetää rajan suhteen ja irtoseksin/fuckbuddyilyn välille; kaikki on tunnetta ja rakkautta ja sitä rataa.

Lakoaisit täysin jos tapaisit jomman kumman pelimieskavereistani, siitä huolimatta ettei kumpikaan osu alkuunkaan mieltymyksiisi ulkonäön osalta. Erityisesti "rakkauden apostoli" olisi täydellinen sielunkumppani sinulle. Eikä tämä ole edes vitsi.

Siis kenen urpon mielestä seksi ja rakkaus ovat sama asia?

Kenen mielestä on joku tavoite hankkia mahdollisimman paljon seksikumppaneita?

Ei mun ainakaan.

• SamanVaiEri

tyypin kanssa? Lasketaanko ätmit? Entä palstaätmit?

• Gallupoija

Kerrat.

• SamanVaiEri

Vaikea laskea, joskus kät niin, että on melkein nonstoppia.

• SamanVaiEri
        SamanVaiEri kirjoitti:

Vaikea laskea, joskus kät niin, että on melkein nonstoppia.

Silloin on helpompi laskea päivät jolloin on harrastettu. Eli nöhty.

• Kuka niitä kertoja laskee.

• Gallupoija

0-5kpl
        5-10kpl
        10-20kpl
        20kpl-> ??

• Gallupoija kirjoitti:

0-5kpl
        5-10kpl
        10-20kpl
        20kpl-> ??

Kuka niitä kertoja laskee? Mä en laske.

• 12121212

Eihän niitä parisuhteessa tarvitse laskeakaan.

Vain irtosuhteet ja panosuhteet lasketaan.
        - 10 pts per irtosuhde
        - 100 pts per fuckbuddy

• 12121212
        12121212 kirjoitti:

- 10 pts per irtosuhde
        - 100 pts per fuckbuddy

...ja nämä luonnollisesti ovat miinuspisteitä.

• JokaToistaSanoo
        12121212 kirjoitti:

...ja nämä luonnollisesti ovat miinuspisteitä.

Itse olet yksi iiiiso minus koko tyyppi. Hyvä saavutus pieneltä.

• 12121212
        JokaToistaSanoo kirjoitti:

Itse olet yksi iiiiso minus koko tyyppi. Hyvä saavutus pieneltä.

ExPuaa lainaten, taisi osua ja upota.

• JokaToistaSanoo
        12121212 kirjoitti:

ExPuaa lainaten, taisi osua ja upota.

Kumpa sinuunkin joskus, niin ei tarviis sun täällä natista, ystävä rakas.

• 12121212 kirjoitti:

- 10 pts per irtosuhde
        - 100 pts per fuckbuddy

Okei, ei ole kertynyt irtosuhteita eikä fb:ja. Mutta onhan siinä aina se riski, että vaikka itse olen ajatellut olevani suhteessa jonkun kanssa, se onkin ajatellut että mä olen vaan sen hoito. :)

Näin ollen vaikea sanoa.

• sönkkö kirjoitti:

Okei, ei ole kertynyt irtosuhteita eikä fb:ja. Mutta onhan siinä aina se riski, että vaikka itse olen ajatellut olevani suhteessa jonkun kanssa, se onkin ajatellut että mä olen vaan sen hoito. :)

Näin ollen vaikea sanoa.

Koskee nyt nimenomaan niitä suhteita, jotka ovat olleet heikkolaatuisia ja joissa on ollut mukana epävarmuus aspekti.

• Öhöm, sanotaanko vaikka näin etten varmaan roikkuisi suomi24ssä iltaisin jos mulla olis sellainen elämä :)

• Totuudenkertojatar

Enpä ole laskenut, mutta jos kolmisen kertaa viikossa keskimäärin ja mitä nyt on kulunut...viisi viikkoa, niin noin 15 kertaa.

• oonsaanu

3 kertaa viikossa omalta ja kerran viikossa naapurin mieheltä "kyytiä"

• Voi helvetti! xD haha!

• Lutkaa-korville
        Nainen_28v kirjoitti:

Voi helvetti! xD haha!

Noinko on hauskaa kun nainen pettää? Voi vittu että sinä olet yksi paskiainen, nyrkillä pitäisi pätkiä niin että korvat soi.

• Ikis__M
        Lutkaa-korville kirjoitti:

Noinko on hauskaa kun nainen pettää? Voi vittu että sinä olet yksi paskiainen, nyrkillä pitäisi pätkiä niin että korvat soi.

Nykyaikaiselle naiselle se että kuulee jonkun pettäneen on tottakai riemastuksen paikka. On hauskaa kun miestä kusetettiin ja asian hauskaksi maalaaminen oikeuttaa se myös itselle pettämisen kun ei muka ole paha ja tuomittava asia kyseessä, huora huoraa tukee niinnsanotusti.

• Ikis__M kirjoitti:

Nykyaikaiselle naiselle se että kuulee jonkun pettäneen on tottakai riemastuksen paikka. On hauskaa kun miestä kusetettiin ja asian hauskaksi maalaaminen oikeuttaa se myös itselle pettämisen kun ei muka ole paha ja tuomittava asia kyseessä, huora huoraa tukee niinnsanotusti.

Lähdekritiikki.

Tietysti pettäminen on väärin ja vakava asia. En ole tietääkseni tullut petetyksi enkä ole pettänyt mutta nainen pettää yleensä onnettomana. Vaikea lähteä kuitenkaan tuomitsemaan tilannetra tuntemaan. Harva ihminen on oikeasti paha ja haluaa satuttaa muita paneskeluillaan.

• Nainen_28v kirjoitti:

Lähdekritiikki.

Tietysti pettäminen on väärin ja vakava asia. En ole tietääkseni tullut petetyksi enkä ole pettänyt mutta nainen pettää yleensä onnettomana. Vaikea lähteä kuitenkaan tuomitsemaan tilannetra tuntemaan. Harva ihminen on oikeasti paha ja haluaa satuttaa muita paneskeluillaan.

*tilannetta tuntematta

• Ikis__M
        Nainen_28v kirjoitti:

Lähdekritiikki.

" En ole tietääkseni tullut petetyksi enkä ole pettänyt mutta nainen pettää yleensä onnettomana."

Olet pettänyt tulevaa sulhastasi paneskelemalla ympäriinsä jo ennen kuin olet edes tavannut häntä.

"Harva ihminen on oikeasti paha ja haluaa satuttaa muita paneskeluillaan. "

Kyllä aika monet naiset nimenomaan ovat pahoja koska satuttavat kilttejä & kunnollisia miehiä paneskeluillaan.

• 78787
        Nainen_28v kirjoitti:

Lähdekritiikki.

Ja mikähän vitun lähdekritiikki? Sinä ilakoit toisten pettämisillä ja elämän tuhoamisilla, eikä muotisanat sitä muuksi muuta.
        Olet kusiainen.

• Ikis__M kirjoitti:

" En ole tietääkseni tullut petetyksi enkä ole pettänyt mutta nainen pettää yleensä onnettomana."

Olet pettänyt tulevaa sulhastasi paneskelemalla ympäriinsä jo ennen kuin olet edes tavannut häntä.

"Harva ihminen on oikeasti paha ja haluaa satuttaa muita paneskeluillaan. "

Kyllä aika monet naiset nimenomaan ovat pahoja koska satuttavat kilttejä & kunnollisia miehiä paneskeluillaan.

Olet sekaisin. Vaan suhteessa voi pettää.

• Ikis__M
        Nainen_28v kirjoitti:

Olet sekaisin. Vaan suhteessa voi pettää.

Toiset ihmiset ajattelee toisella tavalla kuin toiset. Jos sinä vaikka löydät "ihanan" miehen ja sitten myöhemmin selviää että se on harrastellut jos vaikka mitä seksin saralla ja saanut vaikkapa pedofiilituomion niin eikö se ole sinusta pettämistä jos menneisyydestään huolimatta laittaa sinut rakastumaan itseensä? Sehän ihan hyvin voi jättää kertomatta asioita menneisyydestään ihan niin kuin naisetkin tekee.

• Ikis__M kirjoitti:

Toiset ihmiset ajattelee toisella tavalla kuin toiset. Jos sinä vaikka löydät "ihanan" miehen ja sitten myöhemmin selviää että se on harrastellut jos vaikka mitä seksin saralla ja saanut vaikkapa pedofiilituomion niin eikö se ole sinusta pettämistä jos menneisyydestään huolimatta laittaa sinut rakastumaan itseensä? Sehän ihan hyvin voi jättää kertomatta asioita menneisyydestään ihan niin kuin naisetkin tekee.

Pedofiilituomio pettämistä? On taas niin kaukaa haettua. Varmaan jos mies olisi pedofiili niin miettisin enemmän sitä onko se koskenut mun lapseen.

• Ikis__M
        Nainen_28v kirjoitti:

Pedofiilituomio pettämistä? On taas niin kaukaa haettua. Varmaan jos mies olisi pedofiili niin miettisin enemmän sitä onko se koskenut mun lapseen.

On se pettämistä jos se ei siitä kerro eikä varmaan kerro. Näin siis menneisyyden tekemiset voi olla pettämistä ja uskon että on paljon tuonkaltaista pettämistä ettei kerrota avoimesti menneisyyden tekemisistä. Minua ainakin harmittaisi jos tapaisin naisen ja myöhemmin selviäisi jotain minkä vuoksi joutuisin puhaltamaan pelin poikki ja olo olisi varmaan tosi petetty, en varmaan ikinä voisi antaa anteeksi sitä että tietoisesti salasi asioita ja samaan aikaan sai kiintymään itseensä.

• ätmittelijä
        Nainen_28v kirjoitti:

Miksi? Menneisyyshän on menneisyyttä. Eihän naisenkaan seksuaalisella historialla tai seksuaalisilla mieltymyksillä ole väliä, vaikka menneisyydessä olisi nussittu ympäriinsä kaiken maailman paskojen kanssa niin eihän se tulevaisuuteen liity mitenkään.

• 12121212
        ätmittelijä kirjoitti:

Miksi? Menneisyyshän on menneisyyttä. Eihän naisenkaan seksuaalisella historialla tai seksuaalisilla mieltymyksillä ole väliä, vaikka menneisyydessä olisi nussittu ympäriinsä kaiken maailman paskojen kanssa niin eihän se tulevaisuuteen liity mitenkään.

Ehkei pedofilia nyt ole ihan sama asia, kuin ympäriinsä paneskelu, vaikka pointti menneisyyden vaikutuksesta tulevaisuuteen (kertoo luoteesta ja mieltymyksistä) onkin validi.

• juyi

Uusi mies, 3kk... 100?
      Useamman kerran päivässä, saa syttyy ihan pelkällä katseella.

• Useasti mutta mehän ollaan vanhapari

• aamupahvinainen

Tuli just ajatus, että onneksi vielä ei ole semmoista ranneketta, joka sitäkin hommaa aktiivisesti valvoisi ja laskisi

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nurmossa kuoli 2 Lasta..

Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .
      Seinäjoki
      62
      3862
    2. Vanhalle ukon rähjälle

Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen
      Ikävä
      49
      3020
    3. Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!

https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/1525663
      Kotimaiset julkkisjuorut
      131
      2951
    4. Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi

Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi
      Kotimaiset julkkisjuorut
      372
      2021
    5. Mitä sanoisit

Ihastukselle, jos näkisitte?
      Tunteet
      73
      1152
    6. Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."

Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito
      Ensitreffit alttarilla
      10
      1151
    7. Purra hermostui A-studiossa

Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.
      Perussuomalaiset
      210
      1146
    8. Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!

Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde
      Suomalaiset julkkikset
      27
      969
    9. Miten meinasit

Suhtautua minuun kun taas kohdataan?
      Ikävä
      47
      941
    10. Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle

Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että
      Maailman menoa
      109
      940
    Aihe