Mie ei pääse exästä ja lapistaan eroon

niinärsyttävää

Aina puhuu ja ajattelle vaikka meitä on nyt täällä minä uusi vaimo ja minun apsetja yhteiset lapset, niin ne ei oo mitään ollu aikoihin. Olemme yrittäneet kaikkemme että mies unohtaa entisen elämän muttei olla onnistuttu. Mikä eteen.
Kurjaa kun me kärsimme tilanteesta ja entiset ihmiset vaan keikistelee.

4

162

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mitähäntarkoitit

      Eipä kuulosta järin aikuismaiselta sinun kommenttisi. Miksi miehen pitäisi päästä "entisestä elämästä eroon"? Entinen elämä ja etenkin lapset tulevat aina olemaan osa miehesi elämää. Oletko mustasukkainen ja haluat omia miehen täysin vain itsellesi, omille lapsillesi ja teidän yhteisille?
      "Entiset ihmiset vaan keikistelee"? Mitähän tuo tarkoitti? Miehesi tulee aina olemaan isä myös lapsilleen aiemmasta liitosta.

    • juupatijuunäin

      taas sama pipipää samoine kirjoitusvirheineen tehtailee uutta aloitusta.

    • enpäsuosittele

      Jepulis, ei ole kiva jos mies tuo entisiä uuteen liittoon. Monesti ne pilaa uuden hyvän alkaneen suhteen. Siinä ei kannata antaa periksi. Joko mies valitsee sinut tai entisen perheen, kaikkea ei voi saada.
      Muista sekin että miehen rahoista osa menee exälle ja lapsille, ja sinulle ja miehelle jää tosi vähän omaan käyttöön. Se on musta väärin etä pitää maksella erheistään vielä vuosia.
      Kai niitä voi alentaa tai ne voi lopettaa jos mies jättäytyy työttömäksi.
      Ei kannata olal kamuja miehen exän kanssa, siitä se kauheus yleensä alkaa, ja lpset kiukkuaa ja tulee riehumaan ja rikkomaan kaiken mikä vaan irti lähtee.
      Muistan kun meidää miehen lapset tulivat ekaa kertaa mua katsomaan, niin vanhin poika istui mansikkakakun päälle ihan tahalteen ja tytär laittoi suolaa kahvipannuun! Myös mun rahat katosi...niin semmoista on olla kunjoutuu elämään onglmaihmisten kanssa.

      • ääliöt

        Pimeetä porukkaa, ei voi muuta sanoa. Hienoa että mies pääsi ongelmaihmisestå (=sinusta) eroon ja pääsee jatkamaan normaalia elämää. Normaalin naisen kanssa joka hyväksyy sen, että isä on isä omille lapsilleen hautaan saakka.
        Pakko olla provo vai onko noin ääliöitä naisia olemassa?


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Paras olisi vain unohtaa

      Tuleekohan tähän meidän tilanteeseen ikinä mitään selvyyttä. Epätoivo iskee taas, enkä jaksaisi enää odottaa. Kohta lop
      Ikävä
      75
      1336
    2. Voisitko laittaa

      Nimesi ensimmäisen ja kaksi viimeistä kirjainta tähän?
      Ikävä
      68
      1195
    3. huono omatunto

      johtuu siitä, että minulla on tunteita sinua kohtaan. Se vaikuttaa asiaan. Kaipasin sinua tänäänkin.
      Ikävä
      55
      914
    4. Nämä kaikki alla olevat aloitukset on saman naisen aloituksia

      Kuinka paljon täytyy vintissä viheltää että esiintyy välillä jopa miehenä, ja sitten itse vastailee omiin kysymyksiinsä?
      Ikävä
      138
      906
    5. Mietitikö nainen koskaan

      Miksi me ollaan päädytty tähän pisteeseen. Lähestmistapaa ei ole. Tarvitaanko me oikeasti enää tätä.
      Ikävä
      77
      819
    6. Päätin juuri että

      En odota että meidän välillä enää tapahtuisi mitään. Tämä on aivan liian monimutkaista ja kyllä sinäkin olisit joskus mi
      Ikävä
      31
      784
    7. Suomalaisia naisia lennätetään seksimatkoille

      https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/1f5f5e20-8c36-4907-9640-8e0c3b017c5a Gambia on jo vuosia ollut yhtä kuin munanhaku ma
      Lieksa
      162
      773
    8. Huomenna se

      Tulee kohta, odotatko?
      Ikävä
      61
      766
    9. Onnistuit sohaisemaan mua

      Kaikkein herkimpään kohtaan ja kyseenalaistamaan mun luottamuksellisuuden. Kun sitä ei ole niin ei ole mitään muutakaan
      Ikävä
      59
      754
    10. Mitä kaipaat

      Usein elämässäsi
      Ikävä
      76
      675
    Aihe