täällä 35v mies pk-seudulta,en mikään erityisen hyvännäkönen.musta olis kiva löytää oma kulta 20-40v pk-seudun naisesta.Mutta tuntuu tosi toivottomalta,kaikki treffi sivut ja tinder kokeltu mut ei natsaa.Enkä eti mitään missiä,eikä ulkonäkö oo pääasia vaan se sisin.Kaipaisin läheisyyttä,haleja,suutelua,koti-iltoja sen oman rakkaan kanssa.Mut tuntuu siltä etten kelpaa kenellekään:( jos tääl olis joku pk-seudun nainen samoil fiiliksillä niin ilmoita itsestäsi ja tavataan...onhan tää aika säälittävä kirjoitus mut myöskin ihan totta omalla kohdalla..
masentunut
25
367
Vastaukset
- kaunis.sinkku.nainen
20 v nainen on liian nuori 35 v miehelle. Jospa laittaisit ilmoitukseen 30 v alarajaksi niin joku ehkä voi kiinnostua.
- yksinäinenm
mun mielestä ikä on vaan numeroita.ja jotkut tuon ikäiset naisetkin voivat olla samalla aaltopituudella mun kanssa..
- ÄläsNy
Jos ikä on vain numeroita, niin miksi ikäraja ei sitten ole 20-50v? Voihan niissä vanhemmissakin naisissa olla sellaisia jotka ovat samalla aaltopituudella.
- Naisasialooseri1
Mutta yli 40v naiselle ei tee seksuaalisessa mielessä yhtään mitään ja 20v nainen on erittäin sopiva 35 miehelle kuten on myös 50v miehelle
- herätkääjo
Tässä taas varsinainen aivopieru. :D Naisillahan se seksuaalisuus paranee iän myötä, kun taas miehillä kunto samassa suhteessa laskee. Miksi miehet luulevat olevansa jotain seksijumalia? Hih, täysin perusteetonta... :D
- atännä
ÄläsNy kirjoitti:
Jos ikä on vain numeroita, niin miksi ikäraja ei sitten ole 20-50v? Voihan niissä vanhemmissakin naisissa olla sellaisia jotka ovat samalla aaltopituudella.
Heh ;D
- palstailija
herätkääjo kirjoitti:
Tässä taas varsinainen aivopieru. :D Naisillahan se seksuaalisuus paranee iän myötä, kun taas miehillä kunto samassa suhteessa laskee. Miksi miehet luulevat olevansa jotain seksijumalia? Hih, täysin perusteetonta... :D
Kirjoittamasi mukaan seksuaalisuutensa aallonharjalla ratsastavat vanhat naiset ja nuoret miehet sopii yhteen, samoin vähemmän seksuaaliset vanhat miehet ja nuoret tytöt :). (Suosin itse lähellä omaa ikää olevia)
Masentuneen miehen on hankala löytää seuraa, jos masentuneisuus ja epätoivoisuus hiukankin paistaa läpi. Onnea yritykselle! - herätkääjo
No näinhän se kaiken järjen mukaan on, että nuoremmat miehet ja vanhemmat naiset tulisi olla yhdessä, siis kohtuuden rajoissa. En välttämättä suosittas mitään vuosikymmenien ikäeroja missään suhteissa. Kun nainen on siinä iässä että nauttisi jo seksistä, eivät miehet aina tahdo enää kyetä suoriutumaan... Toki vanhemmat miehet jo tietävät yhtä sun toista, millä miellyttää naista.
- 78787
atännä kirjoitti:
Heh ;D
Mitäs se mummi täällä älähtelee?
- kokenutmies--
Eihän sitä nyt voi noin nuorta tavoitella. Yli 30 miehelle sopii 30 v nainen. Kyllä se seksi tuntuu yhtä hyvältä samanikäisen naisen kanssa.
- Äädämi11111
Miksi kelpuutat jotain 40-vuotiaita mummoja? Eihän sellaista pysty nussimaan, kun ei sen kurttuvitun ulkonäkö saa kyrpää seisomaan. Reilusti nyt se ehdoton yläraja 25 vuoteen ja jos olet itse neitsyt, niin samaa voit vaatia myös naiselta, eli menee käytännössä sinne teiniosastolle. Kai sinäkin haluat sen ensimmäisen teinirakkauden kokea? Sinulla on siihen oikeus, ei muuta kuin muna pystyssä teininaisten perään.
- eilöydy
"Mene sinne teiniosastolle"
Missä kaupassa sellainen osasto on, josta voi käydä ostamassa itselleen neitsytmorsiamen? Kuulostaa joltain isis-jutulta.
- ei.ole.miesten.maailma
Tässä se taas nähdään että mies ei saa yhtään mitään eikä ketään ja naiset vain kehottavat tiputtamaan kriteereitä joihinkin 50v mummoihin, ei helvetti.
- PalstanRuminMies
Täällä menee taas ikä kysymykseks kaikki. Toisinsanoen suurimmanosan palstan vanhempien naisten mielestä mies ei saisi edes haaveilla nuoremmasta naisesta kuin itse on mutta on ihan normaalia jos kolmekymppinen nainen haaveilee nuoremmasta miehestä. Eniveis. Olen itse poikkeus. Myös 35 ja aina olen tavoitellut ikäisiäni tai hieman vanhempia naisia. Nyt unelmani olisi 35-40v nainen mut ei. Kun oot vittu ruma niin on ihan ykshailee mitä toivot. Mulla ei ole koskaan ollut juuri nuoremmat haaveissa siksi koska en voi sietää sitä ylidiivamaisuutta mikä nuoremmilla olis. No sanotaan näin jos saisin niin en kuppiinkaan sylkis mut kuten täällä jo miljoona kertaa todettu minähän en saa edes niitä vanhempia. Et lopputulema vaan on se jos olet tarpeeksi ruma et kelpaa teiniprinsessoille etkä vanhemmille kurpillekaan terveisin palstan rumin mies.
- Näinsevaanonn
20-40 on ihan hyvä ikäraja.
Älä välitä näistä kurpista ja äidin vitun haistelijoista (atännä esim.) - ihmettelen.M
En ymmärrä miksi aina jos joku mies tekee seuranhakuavauksen niin sitä aletaan ylikritisoimaan ja suorastaan vittuilemaan?
Miksi ei voi olla joko hiljaa tai pyytää aloittajan yhteystietoja, kaikki muu on turhaa.- Kgkckck
Koska naiset tietävät, että naisten ihannemies on samanikäinen tai hiukan vanhempi mies. Paljon itseään nuorempaa hakeva mies sen sijaan profiloidaan varsin ikävästi.
No nyt teille on ainakin kerrottu.
Ei kannata laittaa lainkaan mitään ikärajoja, koska ne aiheuttaa vaan negaatiota monissa kateellisissa. Ainahan voit jättää vastaamatta niille liian vanhoille, jos sellaisia yhteyden ottoja sattuisikin tulemaan.
- syvä.huokaus
Vähän tuntuu siltä että miehet ei saisi toivoa mitään naiselta.
Laitoin kerran yhteen seuranhakuavaukseen että toivon naiselta liikunnallisuutta niin eiköhän joku katkera nainen heti kysynyt että miksi pitäisi olla liikunnallinen ja toinen katkera nainen vastasi siihen heti että "se on vain miesten käyttämä koodisana timmille kropalle" ... huoh, jos itsellä on liikunta elämäntapana niin mitä yhteistä minulla voisi olla sohvaperunanaisen kanssa? :) syvä.huokaus kirjoitti:
Vähän tuntuu siltä että miehet ei saisi toivoa mitään naiselta.
Laitoin kerran yhteen seuranhakuavaukseen että toivon naiselta liikunnallisuutta niin eiköhän joku katkera nainen heti kysynyt että miksi pitäisi olla liikunnallinen ja toinen katkera nainen vastasi siihen heti että "se on vain miesten käyttämä koodisana timmille kropalle" ... huoh, jos itsellä on liikunta elämäntapana niin mitä yhteistä minulla voisi olla sohvaperunanaisen kanssa? :)Ja minä laitoin, että haen lapsetonta naista, niin kohta siinä oli yksi vätkyttämässä, että ei voi olettaa tuolla ikää, että naiset ovat lapsettomia ja tämä siitä huolimatta, että se nainen oli itse lapseton. Hän teki siitä ongelman, joten ohjasin hänet sivuun ja neuvoin mennä paasaamaan johonku toiseen profiiliin. Naiset vaan ovat pilkun viilaajia ja mikään ei ole oikein. Muutama ylimalkainen rivi profiili tekstinä toimii parhaiten, kun siinä ei voi olla sillon kauheasti mitään, mikä herättää naisen negaation:D
- kaunis.sinkku.nainen
Kappas kun palstan rumat miehet tulee aina haukkumaan vanhempia naisia.
- sullaeioomuutakuinpillu
Kappas kun palstan tyhmimmät vittuhuorat tulee aina haukkumaan palstan miehiä.
- masentunutt
eipä tullut järkeviä vastauksia tohon mitä aluksi kirjoitin.Itellä toi ikä ei ole mikään kynnys kysymys.mut joku raja siinäkin pitäis olla.en vois kuvitellä olevani 50v naisen kanssa.eikä nyt ollu tarkotus vanhempia naisia arvostella,mut näin se vaan omalla kohdalla on
Ei tosiaan löytyis jotain naista tapaamaan?jolla olis samat fiilikset kun itelläkin...- Oksetatmuaoikeesti
Vainiin. Et 35veenä pysty nähdä itseäsi 50v naisen kanssa mutta 20 vuotiaan kanssa kyllä!! Miten helvetin tavalla luulet että ne 20v sitte voi kuvitella olevansa sinun kanssasi!!??
- 20vuotiasparas
Oksetatmuaoikeesti kirjoitti:
Vainiin. Et 35veenä pysty nähdä itseäsi 50v naisen kanssa mutta 20 vuotiaan kanssa kyllä!! Miten helvetin tavalla luulet että ne 20v sitte voi kuvitella olevansa sinun kanssasi!!??
Hahah!
Aivan samoin tunnen minäkin.
50 vuotias nainen ei voi saada enää lapsia. Piste.
35-vuotias mies on täydessä kyvyssä ja täysin käypä 20-vuotiaalle naiselle.
Oksettaa?
Itke yksinäsi.
Voi kun tietäisit mun kaveripiiristä kuinka moni 35 mies poraa 20 vuotiaita mimmejä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .633903Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen493030Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631312961Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi3842055Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito111163Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2101156- 731152
Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde28983- 50951
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että110944