Seksiseuraa netistä !

Kesäkiima

Mitkä sivustot olisivat kätevimpiä seksiseuran hakuun?Siis sivustoja jotka ovat oikeesti ILMAISIA. Tinder ja iskuri jo kokeiltu mutta nuo Flirtfairit ja Sexpartnerit niin ovatko ne jotain huijausta ja maksullisia? Ei uskalla liittyä :D?? Neuvoo??

18

356

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • neuvoo

      Ihan turhaa, ei naiset roiku kiimaisina missään palstoilla. Mene baariin, siellä voi onnistaa.

      • Väärinarvasit

        Siis olen tuo aloittaja, sinkkunainen ja kiimassa. En haluu kännisiä, noloja panoja vaan seksisuhteita


      • onhan.täälläkin.miehiä
        Väärinarvasit kirjoitti:

        Siis olen tuo aloittaja, sinkkunainen ja kiimassa. En haluu kännisiä, noloja panoja vaan seksisuhteita

        Mistä päin olet ja minkä ikäinen?


      • Eiköhän naiselle löydy suhteellisen helposti seksiseuraa melkein miltä deittisivustolta vaan, jos jaksaa nähdä edes hieman vaivaa. Miksi siellä Tinderissä ei ole onnistanut?


      • Seikkailua72
        Väärinarvasit kirjoitti:

        Siis olen tuo aloittaja, sinkkunainen ja kiimassa. En haluu kännisiä, noloja panoja vaan seksisuhteita

        Täällä on samassa tilanteessa oleva mies ;)


    • eryayayray

      Kyllä iskuri.netin pitäisi sopia erittäin hyvin NAISELLE, sillä aitoja miehiä siellä on paljon, lisäksi jos haluaa postilaatikon aivan iskemällä täyteen viestejä, nainen voi laittaa oman ilmoituksen.

    • Seikkailukalliiksi

      Kannattaa tutustua peruutusehtoihin erittäin huolellisesti. Peruutus voi onnistua aluksi Suomeen, mutta kun olet antanut luottokortin numeron ja maksanut, voi peruutusehto muuttua, mikä lukee tuhannen rivin jälkeen. Onhan noita kokemuksia luottokortin kuoletuksesta saanut lukea.

    • Suomi24? Ainakin kaiken maailman seksiviestejä siellä satelee naisille. Kokeiltu on.

      • mies33_v

        Totta. Naisille satelee seksiviestejä, ei miehille kun siellä korkeintaan 1% naisista hakee seksiä, ja komeimmat miehet sitten saa heidän huomiota. Tavallisille miehille on kyllä hiljaista, jos olet 30 mies niin sinun aika on ollut jo. (puhun kokemuksesta)


    • kfkfgj

      Sanokaas nyt hyvät ihmiset mitä ihanaa on seksisuhteessa?? Itselläni on sellainen ja on kyllä vaarallisen koukuttavaa varsinkin, jos mies on kiihkeä ja taitava rakastaja. Mutta ei kai siinä ole mitään pahaa, jos silloin tällöin ilottelee. Ja tosiaan taitava rakastaja voittaa mennen tullen känniset yhden illan jutut.

      • Siinä se vastauskin tuli. On mahtavaa huomata olevansa ilmeisen taitava, koska jokainen nainen, jota olen tavannut, pelkästään seksin merkeissä, on halunnut tavata uudestaan. Koukuttaa kyllä! Tosin samalla itsestänikin on tullut vaativampi, mielummin tapaan uudestaan innokasta ja avointa naista, joka haluaa nauttia kiireettä.
        Ja mielummin selvin päin kuin kännissä! Ainoa asia mikä harmittaa on, miksi en aiemmin etsinyt pelkkiä seksi suhteita, ja suurin haaste on se kuinka pitää sen suhteen pelkkänä seksisuhteena. Toisille helpompaa, toisille vaikeampaa.


    • EiAPmutSamaTilanne

      Ois kiva, jos olis semmonen sivu, niinku iskuri, jossa viestit tulee näppärästi sähköpostiin. Suomi24sta en jaksa vähän väliä kattoa... Enkä haluis kovin tunnistettavia kuviakaan laittaa heti alkuun, kun seksiseuraa kumminkin haen

    • shigaoi

      Ihan mikä vaan sivusto toimii, kun vaan reilusti ilmoitat mitä etsit! Mut kirjoita asia fiksusti, jottei sua sensuroida.

      • jässikkäinen

        Komppailen tätä. Tässä vinkkinä muutama sivuto, joilla ei joudu niin helposti sensuurin kynsiin. http://www.pk-seuraa.net/ Mutta kannattaa kyllä noin muuten kirjoittaa fiksusti. Löytyy meinaan paljon paremmin seuraa niin. Kokemuksta on! ;)


    • nimimerkki-

      Ulkoa baarista löytää seksi seuraa. Ei netistä koskaan löydä ellei ole todella komea niin sellaisille naiset vastaa. Keskiverto tavis saa baarista seksi seuraa jos ei ole liian kännissä Itse monesti baarista löytänyt naisen ja kerran bussissa tapasin mukavan tytön jonka kanssa juttu luisti hyvin ja päädyttiin seksiä harrastamaan.

    • yksmiehistä

      Sellaista myyttistä ilmaista sivustoa ei taida olla. Pisnismiehet ovat havainneet, miten hyviä rahasampoja treffisivustot ovat; luottokortilla varustettu kiimainen mies on niin jumalattoman helppo lypsylehmä ettei tosikaan. Kun veri ei juuri virtaa yläpäässä ei tule ihan loppuun asti ajateltua mihin palveluun kirjautuu saatika miten aitoja profiileja nämä kaikenmaailman flirtfairin on täynnä. Silkkaa kusetusta vaikuttavat pitemmän päälle olevan.

    • OnhanNodat

      No onhan esim okcupid ilmainen, siis ihan aidosti ilmainen kaikkien toimintojen osalta. Samoin iskuri ei maksa mitään. Varmaan muitakin, mut ku en tiiä niistä! Iskurinkin löydin vahingossa, okcupidia suositteli kaveri. Et jos vaikka ihan suorasanaisesti listaa löytyvistä!

    • nainenalastomasta

      Nainen löytää mistä vaan: Iskuri, Tinder, suomi24 ja Alastonsuomi.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Koettakaa nyt Trumpinkin fanit ymmärtää:

      Hän on myös jo vanha mies. Kukaan ei tiedä, mitä kunnossa hän on parin vuoden päästä.
      Maailman menoa
      310
      1950
    2. Jumala rankaisi; nainen kuoli Suviseuroissa

      Eihän näissä joukkohysteriatapahtumissa ole mitään tolkkua. Aina pitää hajauttaa. Toivottavasti lestatkin tulevat nyt
      Maailman menoa
      128
      1867
    3. Pääsit nainen todella

      lähelle ja kaikki sinussa oli jotain selittämättömän kiehtovaa. Silti en koskaan ymmärtänyt sinua täysin. Mitä halusit t
      Ikävä
      121
      1826
    4. Mopomiitti onnettomuus

      Vittu se tehdas-alue ole oikea paikka mopomiitille, Ja minkälainen vanhempi hyväksyy, että pojan mopo kulkee järkyttävä
      Kokkola
      79
      1687
    5. Kiitos, kun paljastit

      Vaikka mä tiesinkin! Nyt voi ottaa seuraavan askeleen? Hyvää yötä:)
      Ikävä
      34
      1608
    6. En saa unta kun ajattelen

      Sinua mies. Sydäntä ahdistaa meidän välit 😌😞
      Ikävä
      71
      1309
    7. YLE kirjoittaa - Viritetyt sähköpyörät aiheuttavat ongelmia poliiseille

      "Itse rakennellut ja viritetyt sähköpyörät ovat poliisin ja Liikenneturvan mukaan yleistyvä kirous liikenteessä." https
      Pyöräily
      89
      1058
    8. Missä hiton pippaloissa

      Sä käyt kun sua ei näy missään..tahtosin vaan varmistua et kaikki ok.
      Ikävä
      23
      1055
    9. Olen miettinyt sinua tänään

      Se mitä teit oli oikeasti vähän tylyä. En voi ottaa sitä muuna kuin mitä se konkreettisesti on. Esitän itsellenikin että
      Tunteet
      22
      1022
    10. Vieläkö pidät minusta

      Vieläkö pidät minusta nuori nainen? Vaikutat etääntyneeltä ja olen ajatellut että haluat olla rauhassa.
      Ikävä
      100
      948
    Aihe