Kyllä ovat tosi mettäläisiä, kun tulevat sivistysvaltioon. Ihmettelen näitä urheilijoista, joiden pitäisi olla esikuvana nuorisolle. Kuubaseuralta myös odotan kattavia selityksiä tähän raiskaustapahtumaan. Tulee mieleen Kuuban matkailu tässä valossa? Outoa joka tapauksessa.
Vastaukset 7
- kalinasti
joskus 70 luvulla oli ihannevaltio, jossa kubistit suomestakin viettivät aikaansa...
- Teuvoo
Kuuba on jälleen ajautumassa kaaokseen Amerikkalaisten myötä.
- 0000000000000000000
Raahasivat varmaan kadulta asti väkisin noita iltakirkosta palaavia kunnon naisia,
on se kamalaksi mennyt tämä maailma !!!! - Teuvoo
Sääliksi käy kuuban poikia, kun menivät Suomalaisten "horatsujen" miinaan.
Saisi akat panna vastuuseen, houkutellessaan viattomia poikasia siveettömyyksiin. - vm41
Näinhän siinä näköjään taas on käynyt, joku "tarpeessa" oleva taas ängennyt hotelliin "myyntihommiin", kun rahaa ei aamusella alkanut köyhiltä pelaajilta löytymään, tehtiin siitä rikosilmoitus.
Pojat vapaaksi ja muija huoraamisesta hoitoon, vaikka yhdyskunta palveluun maahanmuutto keskukseen. - Viimeisenpäällefuntsittu
En tiedä kuubaseurasta, mutta Google asenne on selvä. Siis tuo ainakin tässä selaimessa oleva kaalimatomainos, nyt pannaan halvalla.
- Hyvä.mieli
Folke sovittelijaksi, jos jollekin jäi vielä jotain hampaankoloon. Riita poikki ja kaalimato kaupan päälle.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitä mieltä olet?
Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo1571460Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.1291170Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset216869- 64782
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus61699- 46665
- 51652
- 52572
- 76566
Martina avaa suhdettaan
IL 22.7: Martina avaa suhdettaan nuoreen Muhikseen. Nyt on jo vakavaa, on käyty syömässä Itä-Helsingissä. Onkohan muutt187558