Miten julkisissa paikoissa lähteä iskemään?

Vinkkejäkiitos

Esimerkiksi kun näkee vaikka naisen yksin kävelevän kadulla, ostarilla, kirjastossa tai vaikka kahvilajonossa?

Onko paljon hyviä aloitusrepliiklejä noissa tilanteissa? Kun joskus jos nähnyt niin kiinnostavan naisen että olisi tehnyt mieli iskeä, mutta ei ole vaan viitsinyt ja uskaltaa, kun pelkää antavan liian oudon kuvan.

7

207

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • minäriitän

      Ei sitä edes kannata miettiä, että millä repliikillä lähestyä ja huonoin ajatus on se, että edes ajattelet iskeväsi???

      Se vaan toimii parhaiten, että omana itsenä, vaikka vähän kömpelöin sanakääntein, älä iske ketään, älä yritä mitään ihmeellistä, mut ole rohkeasti oma itsesi. Se siinä onkin vaikeinta olla oma itsensä ja luottaa, että "Minä riitän".

    • UnohdaTommoset

      Ei kannata lähestyä, itse ainakin ajattelen heti että mies on joku hullu murhaaja tm. vastaava jos mua yhtäkkiä lähestyy kun olen jossain yksin ja on ihan vieras mies jota en ole edes huomannut.

      • Viestinaloittaja

        Niin, mutta sen sijaan jos iskijä onkin ollut ulkomaalaistaustainen, sen sijaan te naiset olettekin taas haukkuneet kuinka me suomimiehet ei ollakaan niin yhtä rohkeita. No varmaan tuokin asenne ehkä nyt vähentynyt nykyisten turvapaikanhakijoiden vuoksi.

        Tai muuten vaan valitatte miksi me miehet ei uskalleta tulla iskemään. Toki en sano etteikö se olisi lähestymistavastakin kiinni tai muuten vaan tilannekohtaista.


    • älä.vainoa

      Joskus joku urpo hyökännyt jostakin hyllyn takaa ihan liki viereen silmät pyöreinä kyttäämään ja naureskelemaan. Olevinaan varmaan iskemässä tai mistä minä tiedän mikä hullu lienee, mutta pelottava tilanne. Jos et saa mitään vastakaikua ihmiseltä jota yrität lähestyä niin se luultavasti vaan soittaa poliisit, kun alat kiehnäämään sen ympärillä.

    • AmmedAhne

      Matu tyyliin muna esiin ja kielipitkälle! *^^

    • karu.totuus

      Mikään lähestyminen ei toimi ellet ole pitkä miesmalli.

    • umbera

      Noissa on aika huono onnistumisen mahdollisuus. Jos nainen on vaikka kirjastossa, niin tuskin haluaa että joku tulee häiritsemään. Ei ainakaan jos mies lyöttäytyy seuraan höpöttelemään pitemmäksi aikaa. Toisaalta saattaa se onnistuakin. Ei kai siinä mitään menetä jos sujautat naiselle vaikka puhelinnumerosi. Pahin mitä voi tapahtua, että hän ei soita. Ja jos ette enää koskaan näe toisianne, niin ei tarvitse edes hävetä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Istuva kansanedustaja epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta

      Seiskan tietojen mukaan Timo Vornanen on epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta eikä kenellekään taatusti tul
      Maailman menoa
      435
      3161
    2. Timo Vornanen kilahti

      Mikähän sille kansanedustajalle polisiisi miehelle on noin pahasti mennyt hermot , että tulevaisuudensa pilasi totaalise
      Kotka
      110
      2582
    3. Tollokin tajuaa että Timo Vornanen

      oli joutunut äärimmäiseen tilanteeseen ampuessaa yhden laukauksen katuun. Ei poliisi tee tuollaista hetken mielijohteest
      Maailman menoa
      385
      2513
    4. Pullonpalautusjärjestelmä muuttuu - paluu menneisyyteen

      EU suuressa viisaudessaan on päättänyt, että pulloja pitää kierrättää. Jos oikein ymmärsin, nykyisen järjestelmänmme ti
      Maailman menoa
      159
      2066
    5. Sininen farmari - Ford Focus- YFB-842 on poliisilta kadoksissa Kauhajärvellä

      https://alibi.fi/uutiset/poliisilta-poikkeuksellinen-vihjepyynto-autossa-oleva-henkilo-on-avuntarpeessa/?shared=29255-2d
      Lapua
      7
      1897
    6. 173
      1315
    7. Onko oikeudenmukaista? Yhdellä taholla yllättävä valta-asema Tähdet, tähdet -voittajan valinnassa!

      Näinpä, onko sinusta tämä oikein? Viime jaksossakin voittaja selvisi vain yhden äänen erolla ja tänä sunnuntaina ensimm
      Tv-sarjat
      23
      1297
    8. No kerros nyt nainen

      Kumpi mielestäsi oli se joka väärinkäsitti kaiken? Nyt voi olla jo rehellinen kun koko tilanne on jo lähes haihtunut.
      Ikävä
      97
      1186
    9. Persukansanedustaja Timo Vornanen ammuskellut Helsingissä

      Poliisi siviiliammatiltaan, luvallinen ase mukana baarissa tällä hemmetin valopääpersulla. Meni eduskunnasta suoraan baa
      Haapavesi
      72
      1131
    10. Nainen, mietit miten minä jaksan

      En voi hyvin. Nykyään elämäni on lähinnä selviytymistä tunnista ja päivästä toiseen. Usein tulee epävarma olo, että mite
      Ikävä
      89
      990
    Aihe