Vastaavasti mies ei saa aina halutessaan työntää kyrpäänsä vittuun (ellei ole super-ytm)
Nainen saa halutessaan aina kyvyn vittuunsa
14
223
Vastaukset
- nainen_elää
Ja mies joka ei tajua mitä eroa on seksillä ja pelkällä "kyrvällä vittuun" jää ilman kumpaakin.
- Pe69
Tuohon on kiteytetty kaikki.
- Naisasialooseri1
Seksi = kyrpää pilluun. Joka muuta väittää on idiootti
Nuorempana/kokemattomampana olisin langennut tuon laiseen kylmään aktiin, silloin en tiennyt kuinka hyvän tunteen saa seksistä, kun siihen panostaa enemmän.
Hyvä! nainen_elää!
Hyvä! Pe69!- PalstanRuminMies
On se vaan ihme että komeat jännämiehet tajuaa asian mutta rumat miehet eivät ja jäävät näinollen ilman. Kumpikohan se mahtaakaan olla syy? Asian tajuaminen vai ulkonäkö.... Nojuu tähänkään vastaukseen ei einsteinin lahjoja tarvita.
Tarkoitatko että ensin pitää muistaa maksaa tavalla tai toisella ja sitten vasta kyrpä pilluun? Hyvä että laitat asiat tärkeysjärjestykseen.
- rumamiesvizziin
Olin yhdesti ryyppäämässä isolla kaveriporukalla, ja sit meitä jäi kämppään 2n ja 3m ja toinen naisista oli varattu ja toinen sinkku, no sinkku nainen sano, et kuka haluu sylitanssin ja sano et teistä on vaa yks komee ja se sai sylitanssin ja ne lähti panemaan ja minä ja toinen kaveri ei saatu mitään.
- Nikkloi
Tuo ei kyllä pidä paikkaansa ollenkaan. Sovinistisika vauhdissa.
- luovuttaiskosuosiolla
Tavallisen miehen pitää tehdä ihan helvetisti työtä vittua saadakaseen. Onko se lopulta sen arvoista?
- himorunkkari
Ei o. Tämmöinen meikäläisenkin kaltainen työtävieroksuva kun ei muutenkaan viitsi töitä tehdä kuin pakon edessä ei paljoa viitsi vitun takia vaivaa nähdä.
Oma käsi paras käsi ja oma käsi kullan kallis niinku vanha kansa sanoo.
- Tradenomi-Tero
Mies saa aina halutessaan löylykauhan perseeseensä.
- Eräkettu
Vaikka niillä ois ihan jonoksi asti miehiä niin naisen pitää vähän miettiä kenen mukaan kannattaan lähteä..
Ja aika monesti niillä pettää harkintakyky. - kaikysyäsaa
Luen aina tämän otsikon jostain syystä että "nainen saa halutessaan aina kyyn vittuunsa".
Onko mulla lukijäiirö?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 437798
Jouluinen bonus VB:ltä 250 ilmaiskierrosta 0x kierrätys min 20e talletuksella
No nyt pätkähti! Ainutlaatuinen tarjous VB:ltä. 250 ilmaiskierrosta peliin Blue Fortune, 0x kierrätys ja minimitalletus04718- 684363
Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon363163Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin2433068Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella452706Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme262665- 372433
- 412006
Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja731807