Päivi Räsänen on ajanut kymmenet tuhannet ihmiset ulos kirkosta vain avaamalla suunsa julkisuudessa. Oikeastaan Päivi Räsänen on kirkon antimainos, koska aina kun Räsänen sanoo jotakin niin ihmiset jättävät kirkon sankoin joukoin ja kirkko kiittää veropohjansa murentamisesta. Päivin ei tarvitse edes puhua uskonnosta, pelkkä poliittinenkin mielipide riittää siihen, että suuri määrä ihmisiä eroaa heti kirkosta raivon vallassa. Sanalla sanoen Päivi Räsänen on Suomen vihatuin ihminen.
Olisin itsekin eronnut nyt kirkosta, mutta kun perkule olen sen jo kerennyt tekemään vuonna 2002 niin en voi erota enää protestiksi uudelleen kirkosta. Mistäs sitä sitten seuraavaksi voisi erota? Yhteiskunnasta? Vai sanonko irti maanpuolustusvelvollisuuteni kun Räsänen aivopieree seuraavan kerran julkisuuteen jotakin?
Alkaa loppua kesken nämä keinot protestoida kirkkoa vastaan tehokkaasti. Kai sitä pitää ruveta kuseskelemaan sitten kirkkojen hautausmailla haudoille seuraavaksi tehdäkseni statementtia kirkkoa vastaan. Vihaan Päivi Räsästä kuin ruttoa ja vihaan hänen takiaan koko kirkkoa niin, että parta tärisee.
Miten ottaa kirkkoa vastaan kantaa tehokkaasti?
5
91
Vastaukset
Viha on pahasta.
T: 5v pohtija- Iloasuuminussa
Nyt ymmärtänet, miten terrorismi syntyy. Kannattaako vahingoittaa syyttömiä? Omankin sukusi haudat ovat vaarassa tuolla periaatteella eikä maailma ole tullut yhtään paremmaksi. Olisiko muita vaihtoehtoja...
- kiiskivastarannalta
Älä höpöjä puhu. Päivi Räsänen on niitä harvoja ihmisiä, jotka uskaltavat sanoa mielipiteensä rehellisesti ja vakaumuksensa mukaisesti - ja Raamatun mukaisesti.
Ne, jotka haluavat lähteä luterilaisesta kirkosta, löytävät kyllä syyn eroon ihan omasta takaa, turha Päivi Räsästä syyttää. Minä eroan sitten kun erottavat.
Minusta luterilainen kirkko on nyt tienhaarassa: lähteäkö liberaaliteologiaa kannattamaan, vai seuratako Jumalan Sanaa. Kumpikin linjaus aiheuttaa kirkosta eroamisia ja kirkkoon liittymisiä.
Ja sinä, aja partas niin loppuu tärinä, ja mieti, miksi Päiviä vihaat. Jos et ole uskossa, niin tietysti et muuta voi kuin Jumalan lasta vihata, koska et ymmärrä Jumalan Sanaa.
Kun ajattelee maailman tilaa, sitä, kuinka lapset kärsivät ja kuinka ihmisiä tapetaan vihan vallassa ja kidutetaan huvikseen, niin eikö sulle löydy muuta vihattavaa kuin Päivi Räsänen. Ala ennemmin toimia toisten hyväksi. Rupea kuukausilahjoittajaksi, vie vanhus ulos, ole ystävä yksinäiselle, auta leipäjonossa, osta varattomalle vaatteita tai kassillinen ruokaa, ala kaveriksi ja miehen malliksi isättömälle pikkupojalle.... - se.on.pian.ohi
On erehdys luulla, että vanhoillisuuttaan kirkosta eroavat olisivat tavallista kristillisimpiä. Vain harvat ovat. He vain eivät pidä kirkonmiesten nykyaikaisista lausunnoista, mutta eivät he ole olleet kirkossakävijöitä, eivätkä liity vapaisiin suuntiikaan.
- TTKKL
RÄSÄNEN SIIS KIRJOITTAAT REHELLISEN RAAMATULISEN KRISTINUSKON OPIN MUKAISENJ JULISTUKSEN ASIASTA! kYLLÄ KIRKOLTA PITÄÄ VAATIA RAAMATUN OPISSA PITÄYTYMISTÄ! MAAILMAN ON TOISENLAISTEN OPPIEN OLINPAIKKA!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 174836
Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin2022597Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja731687Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella291655- 241517
Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon291425Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o641227- 1491108
Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme81044Toivoisin etten jännittäisi
niin kauheasti. Hassua tässä on se, että en varmaan olisi niin ihastunut sinuun, jos et olisi niin älykäs, ja henkisesti42962