Miten ottaa kirkkoa vastaan kantaa tehokkaasti?

vihaankirkkoa

Päivi Räsänen on ajanut kymmenet tuhannet ihmiset ulos kirkosta vain avaamalla suunsa julkisuudessa. Oikeastaan Päivi Räsänen on kirkon antimainos, koska aina kun Räsänen sanoo jotakin niin ihmiset jättävät kirkon sankoin joukoin ja kirkko kiittää veropohjansa murentamisesta. Päivin ei tarvitse edes puhua uskonnosta, pelkkä poliittinenkin mielipide riittää siihen, että suuri määrä ihmisiä eroaa heti kirkosta raivon vallassa. Sanalla sanoen Päivi Räsänen on Suomen vihatuin ihminen.
Olisin itsekin eronnut nyt kirkosta, mutta kun perkule olen sen jo kerennyt tekemään vuonna 2002 niin en voi erota enää protestiksi uudelleen kirkosta. Mistäs sitä sitten seuraavaksi voisi erota? Yhteiskunnasta? Vai sanonko irti maanpuolustusvelvollisuuteni kun Räsänen aivopieree seuraavan kerran julkisuuteen jotakin?
Alkaa loppua kesken nämä keinot protestoida kirkkoa vastaan tehokkaasti. Kai sitä pitää ruveta kuseskelemaan sitten kirkkojen hautausmailla haudoille seuraavaksi tehdäkseni statementtia kirkkoa vastaan. Vihaan Päivi Räsästä kuin ruttoa ja vihaan hänen takiaan koko kirkkoa niin, että parta tärisee.

5

118

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Viha on pahasta.

      T: 5v pohtija

    • Iloasuuminussa

      Nyt ymmärtänet, miten terrorismi syntyy. Kannattaako vahingoittaa syyttömiä? Omankin sukusi haudat ovat vaarassa tuolla periaatteella eikä maailma ole tullut yhtään paremmaksi. Olisiko muita vaihtoehtoja...

    • kiiskivastarannalta

      Älä höpöjä puhu. Päivi Räsänen on niitä harvoja ihmisiä, jotka uskaltavat sanoa mielipiteensä rehellisesti ja vakaumuksensa mukaisesti - ja Raamatun mukaisesti.
      Ne, jotka haluavat lähteä luterilaisesta kirkosta, löytävät kyllä syyn eroon ihan omasta takaa, turha Päivi Räsästä syyttää. Minä eroan sitten kun erottavat.

      Minusta luterilainen kirkko on nyt tienhaarassa: lähteäkö liberaaliteologiaa kannattamaan, vai seuratako Jumalan Sanaa. Kumpikin linjaus aiheuttaa kirkosta eroamisia ja kirkkoon liittymisiä.

      Ja sinä, aja partas niin loppuu tärinä, ja mieti, miksi Päiviä vihaat. Jos et ole uskossa, niin tietysti et muuta voi kuin Jumalan lasta vihata, koska et ymmärrä Jumalan Sanaa.

      Kun ajattelee maailman tilaa, sitä, kuinka lapset kärsivät ja kuinka ihmisiä tapetaan vihan vallassa ja kidutetaan huvikseen, niin eikö sulle löydy muuta vihattavaa kuin Päivi Räsänen. Ala ennemmin toimia toisten hyväksi. Rupea kuukausilahjoittajaksi, vie vanhus ulos, ole ystävä yksinäiselle, auta leipäjonossa, osta varattomalle vaatteita tai kassillinen ruokaa, ala kaveriksi ja miehen malliksi isättömälle pikkupojalle....

    • se.on.pian.ohi

      On erehdys luulla, että vanhoillisuuttaan kirkosta eroavat olisivat tavallista kristillisimpiä. Vain harvat ovat. He vain eivät pidä kirkonmiesten nykyaikaisista lausunnoista, mutta eivät he ole olleet kirkossakävijöitä, eivätkä liity vapaisiin suuntiikaan.

    • TTKKL

      RÄSÄNEN SIIS KIRJOITTAAT REHELLISEN RAAMATULISEN KRISTINUSKON OPIN MUKAISENJ JULISTUKSEN ASIASTA! kYLLÄ KIRKOLTA PITÄÄ VAATIA RAAMATUN OPISSA PITÄYTYMISTÄ! MAAILMAN ON TOISENLAISTEN OPPIEN OLINPAIKKA!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1064
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      804
    3. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      262
      586
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      15
      563
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      65
      531
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      92
      499
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      492
    8. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    9. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      427
    10. Haluatko vain sitä

      Kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      30
      416
    Aihe