hortailijat

apilanlehdet

Hei onko täällä paljon hortailusta kiinnostuneita? Täällä olisi lääniä mistä kerätä tavaraa.Itse kerään aika paljon.Luulisin että kaupallinenkin hyödyntäminen kannattaisi.Ostaako niitä valmiita tai kerättyä tavaraa kukaan.Pyhällä? Muutahan täällä ei ole oikein missä myydä.Se olisi päivän trendi ja mukava olisi saada hieman lisätuloakin.Ja eikö se ole verotonta.Puhdasta tuloa siis .Helppoa hommaa.

9

367

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kukkakimuli

En ole paikkakunnalla mutta seuraan kanavaa.Kerään itselle talven tarpeet.Kaupalliseen toimintaan en lähde, koska se vaatii asianmukaiset käsittelytilat ja yksin ei kerkeä keräämään sitä määrää mitä alihankinta vaatii.Viljellyt erikokasvit olisi eri asia, mutta sekään ei kohdallani tule kysymykseen.Joten en oikein näe tässä tulevaisuutta näillä mahdollisuuksilla joita minulla nyt on.

• heinäseiväsr

Mie olen nähäny monta hortoilijaa.Syöneet liikaa heiniä.

• zzzvvv

Mikä se semmonen hortailija on ?

• hohohoho

ekkö tiijä muka hortoilijaa ??

• viherpiip

Paaljon kerään, yleensä iltayöstä kun se sopii mulle.Se on nii hauskaa ku siit saa toosi maukkaita ruokii maustettuu.Eikä väsytä yhtään ku lapin kesä on valoisa. Ja muutenki siit saa voimaa.Perheen kanssa sit nautitaan näit talvisin.Takkatulen lämmössä teetä naukkailaan.

• hilaa

Kerätty on, Tälläkertaa hillaa.Nyt sitä saa kun menee jängälle.Ja verotonta tuloa !!

• kerät

Alakaa mustikatki olla kypsiä

• hiillaa

Mahtavat tienat hillalla saatu!

• hort

Vielä kerkee kerätä ennenku lakastuu.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Heh, Riikka runnoi Suomen BKT:n miinukselle

Suomi on Riikan irvistysten ansiosta ainoa negatiivisen talouskasvun maa EU:ssa. Ei tästä ainakaan EU:ta voi syyttää, ku
      Maailman menoa
      77
      5426
    2. Erään T miehen viimeinen aloitus tänne

Moi Olen kirjoittanut täällä säännöllisesti yli 5 vuotta. Kaivannut kuten kuuluukiin, mutta myös unohdellut ja selvitel
      Ikävä
      35
      2965
    3. Sanna vaihteeksi Australian "60 minuuttia" ohjelmassa

Kansanvälinen superstaramme esiintyi tällä kertaa toisella puolen maapalloa esitettävässä ohjelmassa. Kiinnostus on kova
      Maailman menoa
      123
      2323
    4. HihhuIi-Päivi täpinöissään Viktorin tapaamisesta

Eiköhän nyt kaikille ole vihdoin selvää kenen joukoissa tämäkin putinisti seisoo. https://www.iltalehti.fi/politiikka/a
      Maailman menoa
      120
      1955
    5. Yritykset verolle ja yritystuet 10 mrd. eur/v pois

Kiristämistapauksissa yrityksille sanotaan hei hei. Suomi ei tarvitse yhteiskunnan rahoilla "yrittämistä". Yhteiskunta v
      Maailman menoa
      19
      1885
    6. Minkä lempinimen olet

antanut kaivatullesi?
      Ikävä
      111
      1810
    7. Björn Wahlroos ykkösaamussa nautittavaa kuunneltavaa

Ehdottomasti viisaimpia ja tietävämpiä ihmisiä mitä Suomesta koskaan tullut. Naureskeli viherpiipertäjille jotka ihan p
      Maailman menoa
      297
      1405
    8. Yritän saada sinut pois mielestäni ja ajatuksistani nainen

Turhaan. Mitä enemmän yritän, sitä enemmän haluan sinut ja sinua. Miten voitkaan olla niin ihana ja tuntua niin hyvältä.
      Ikävä
      67
      1357
    9. Nyt meni maku vas.liittoon, kun vaativat minimituntipalkkaa lakiin

Sehän tarkoittaa samalla myös maksimituntipalkkaa, koska kun laki on kerran laadittu, niin sitä on vaikea muuttaa. Työma
      Maailman menoa
      53
      1284
    10. Kumpi teki aloitteen?

🤗🤗🤗🤗
      Ikävä
      85
      1160
    Aihe