Hei onko täällä paljon hortailusta kiinnostuneita? Täällä olisi lääniä mistä kerätä tavaraa.Itse kerään aika paljon.Luulisin että kaupallinenkin hyödyntäminen kannattaisi.Ostaako niitä valmiita tai kerättyä tavaraa kukaan.Pyhällä? Muutahan täällä ei ole oikein missä myydä.Se olisi päivän trendi ja mukava olisi saada hieman lisätuloakin.Ja eikö se ole verotonta.Puhdasta tuloa siis .Helppoa hommaa.
hortailijat
9
464
Vastaukset
- kukkakimuli
En ole paikkakunnalla mutta seuraan kanavaa.Kerään itselle talven tarpeet.Kaupalliseen toimintaan en lähde, koska se vaatii asianmukaiset käsittelytilat ja yksin ei kerkeä keräämään sitä määrää mitä alihankinta vaatii.Viljellyt erikokasvit olisi eri asia, mutta sekään ei kohdallani tule kysymykseen.Joten en oikein näe tässä tulevaisuutta näillä mahdollisuuksilla joita minulla nyt on.
- heinäseiväsr
Mie olen nähäny monta hortoilijaa.Syöneet liikaa heiniä.
- zzzvvv
Mikä se semmonen hortailija on ?
- hohohoho
ekkö tiijä muka hortoilijaa ??
- viherpiip
Paaljon kerään, yleensä iltayöstä kun se sopii mulle.Se on nii hauskaa ku siit saa toosi maukkaita ruokii maustettuu.Eikä väsytä yhtään ku lapin kesä on valoisa. Ja muutenki siit saa voimaa.Perheen kanssa sit nautitaan näit talvisin.Takkatulen lämmössä teetä naukkailaan.
- hilaa
Kerätty on, Tälläkertaa hillaa.Nyt sitä saa kun menee jängälle.Ja verotonta tuloa !!
- kerät
Alakaa mustikatki olla kypsiä
- hiillaa
Mahtavat tienat hillalla saatu!
- hort
Vielä kerkee kerätä ennenku lakastuu.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 781032
Jani Wickholm on kuollut
Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm91819J-mies, miten voit olla niin varma siitä
että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp81745- 59738
- 119734
- 109685
Alan pikkuhiljaa olemaan sinut
sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante114583- 47570
- 18538
Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64502