"ekat treffit"

mese

Olis kiva lukea,minkälaiset oli ekat treffit livenä.Menikö hyvin vai toisella tapaa?Ja menikö kaikki kuitenkin toisin?

12

16432

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ei muka vakkari

Sovimme tapaamisen hänen paikkakunnalleen, erääseen kahvioon. Paikalle saapui täysin eri näköinen mies kuin kuvassa, hieman tuoksahtaen kaljalta ja hieltä. Hyvin korrekti käytös, tarjosi kahvit ja kertoi koko ajan itsestään, entisistä morsiamistaan ja pieleen menneestä avioliitostaan ja siihen liittyvistä kiistoista. Olin hyvin kohtelias ja kuuntelin, suunvuoroa en juuri saanut. Kahvituksen loputtua hän tokaisi että tälläisen miehen olet saaliiksesi saanut ja kysyi sitten mennäänkö suoraan hänen asunnolleen. En tiennyt olisinko nauranut vai itkenyt, kiitin kuitenkin kohteliaasti kahvista ja sanoin että oli kiva nähdä mutta jätetään tämä tähän ja lähdin kävelemään autolleni. Kuulin miehen huutelevan perääni että en kuulemma tiedä millaisen hyvän kalan olen haaviini saanut ja en ole varma mutta olin kuulevinani sanan huora vielä lopuksi. Joten sellainen tapaus.

• ei muka vakkari

... mutta olen oppinut todella paljon suomalaisista miehistä tänä deittiaikoina, kirjan voisi kirjoittaa ja suurin osa naurattaa ja osa itkettää......... ja niin sen kirjan nimi olisi: Tyypillinen suomalainen mies!

• mese
        ei muka vakkari kirjoitti:

... mutta olen oppinut todella paljon suomalaisista miehistä tänä deittiaikoina, kirjan voisi kirjoittaa ja suurin osa naurattaa ja osa itkettää......... ja niin sen kirjan nimi olisi: Tyypillinen suomalainen mies!

Sama juttu,tästä oppii jotain.Kohtasin miehen netissä,kirjoiteltiin,kuvat vaihdettiin,puhuttiin ja vihdoin nähtiin.En kyllä enää luota mihinkään noista vaiheista.Puhelimessa voi ihminen tuntua ihan eriltä kuin nähtynä.Mikä sitten lienee syynä.Tyyppi muuttu aika nopeasti.Missä se taika?Hei suomalaiset miehet,opetelkaa juttelemaan ihan avoimesti.

• Ei ollut kuvassa oleva kome...

Ihan samanlainen kokemus minulla, tavattiin
        eräässä kaupungissa. Ihan erinäköinen ukko tuli
        sovittuun tapaamiseen kuin kuvassa oleva komea
        mies, jonka sain häneltä. Jo ensimmäinen
        vilkaisu meinasi tyrkätä yrjöt suusta ja sen
        päälle meinasi tulla vielä anna ylen.
        Kirjoiteltiin kauan aikaa, niin maar hianoja
        lurituksia ja mistähän lie kirjasta suoraan
        kirjoitellut niitä tarinoitaan (muka omasta
        elämästään). Mutta ei se mitään, sanoin vaan
        suoraan että ei kuule, sulla on sen miehen ääni
        mutta missäs se mies siitä kuvasta on. Ilkesi
        tämä ukkeli vielä nauraa ja sanoa että se mies
        on tuskin sinusta kovin kiinnostunut.
        Silloin sanoin että, en minä kyllä sinustakaan
        ole kiinnostunut, taisitte järjestää rahalla
        tämän tapaamisen johon ukko ei virkkanut mitään
        punasena ähisi vaan.
        Pyysi että lähdetään hänen asunnolleen, otetaan
        jotain rauhoittavaa, hän oli niin rakastunut
        kuulemma minuun ja olis halunnut viettää edes
        yhden yön kanssani. Olisi ostanut minulle
        ihan mitä ikinä olisin halunnut pyytää.
        Sanoin että en ole ostettavissa, olin niin
        kovasti loukkaantunut kun hän oli minulle
        viestittänyt niin kauniita rakkauslirkutuksia,
        ja että hän on aina halunnut punatukkaisen
        kauniin, niin nukkemaisen, pehmeän naisen
        omakseen. Hän olisi eronnut ja tehnyt vaikka
        mitä, että olisin jäänyt hänen luokseen.
        (hänen ei pitänyt olla naimisissa, kertoi
        eronneensa vuosi sitten)
        Enpä jäänyt katselemaan, lähdin pois, menin
        kaupungille, ostelin sitä sun tätä, kulutin
        aikaani odotin koska lähtee kyytini kotiini päin.
        Puhelin soi turhaan, en vastannut.
        Puhelin on soinut, turhaan en vastaa.

Että voi luritusten luritukset ja te petturit,
        älkää enää tehkö noin, tuntuu tosi pahalta.
        Tosi pahalta, amen.

• EN YMMÄRRÄ

Kyllä näitä älyttömiä tapaamisia varmaan on,
      jos kaveri laittaa ihan toisen henkilön kuvan
      tulemaan ja sitten tavatessa onkin ihan eri
      henkilö.
      Minulla oli ihan positiivinen ensitapaaminen,
      ei mitään valittamista. Mies oli herrasmies ja
      kaikinpuolin oikein ihana.
      Kyllä kirjoitetun tekstin sisältö sanoo, mitä
      miehen päässä liikkuu, et kummalla päällä hän
      kulkee.
      Sen jälkeen kun on puhelinnumerot vaihdettu,
      kannattaa kuulostella ääntä, sanomaa mitä
      sieltä tulee sekä kokeilla monilla kysymyksillä
      älykkyysosamäärää.
      Ei tarvitse olla kovinkaan kirjanoppinut, tuskin
      ollenkaan miehen/naisen välttämättä.
      Kunhan sydän on paikallaan ja asiat kerrotaan
      niiden oikeilla nimillä, niin hyvin menee.
      Miksi sitten lähettää väärän ihmisen kuvan, jos
      itse aikoo tulla kuitenkin tapamaan henkilöä,
      jolle kuvan lähettää omana kuvanaan.
      No, minähän en ymmärrä tuota, mutta jos
      tällaista tapaa noudattava mies/nainen voisi
      kertoa kaikille tässä on mahdollisuus.

• shuya

ensimmäiset treffit meni silleen että sovittiin tapaaminen uudenvuodenaattona ja että menisimme kahville ja menimme ja sitten keksimme että menisimme meille katsomaan pari elokuvaa. nooh siinä sitten katseltiin yhtä elokuvaa siinä sitten homma siirtyikin jonnekkin muualle kuin elokuvaan( Huom. ensimmäinen elokuva oli "Battle Royale").

ja sen jälkeen katsottiin se toinen elokuva. ja sen jälkeen mentiinkin nukkumaan ja aamulla sitten lähdettiin ulos. ja minun piti mennä äipän luokse syömään ja katsomaan joku ongelma mikä hänellä oli. (sähkölaitteiden kanssa)
      loppujen lopuksi treffit sujui onnistuneesti mutta en pystynyt sitten loppujenlopuksi aloittamaan suhdetta joka vähän kaduttaa.

• soomi

Opettele ensin kirjoittamaan ja tule sitten tänne aikuisten palstoille kertomaan fantasioitasi.

• viimein tärppäsi

Eka mies, ensimmäiset ja viimeiset treffit hänen kanssaan. Nähtii Stockan kahvilassa. Minä ostin kahvit, hän vain istui kuivin suin vastapäätä ja selaili päivän lehteä. Välillä mulkoili jotain ja kehuskeli, kuinka akateeminen on, kuinka isänsä on johtaja ja kuinka hänelle ei kelpaa nainen, jonka sisarukset ovat ammattikoulun käyneitä. Itse olen akateeminen. Hän sanoi, että täällä on kallista eikä siksi tarjoa kahvia minulle eikä osta itsekään. Hän istui vanha farkkutakki päällä ja oli vastenmielisen oloinen. Tukka oli pesemättä ja kampaamatta. Hyi helvetti!

Toinen mies, ensimmäiset ja viimeiset treffit. Tapasimme kaupungilla puiston laidalla patsaan luona. Juttelimme ja hänen henki haisi viinalle. Sitten sanoin, että pitää lähteä töihin iltavuoroon eikä sen jälkeen olla nähty.

Kolmas mies, ensimmäiset treffit kahvilassa. Ihan ok. Toiset treffit, ostin meille leffaliput, limpparia ja karkkia. Hän katsoi elokuvan, ei puhunut mulle koko aikana mitään, söi kaikki karkit ja joi molemmat limpparit. Sitten röyhtäisi ja lähti kotiin. Opiskelee vielä samalla yliopistolla, josta itse olen valmistunut aiemmin. Eipä uskoisi. Ei olla tavattu enää tuon elokuvan jälkeen.

Neljäs mies ja nykyinen mieheni. Tapasimme kaupungilla, taas patsaan luona. Menimme kahville, syömään, kävelylle, kahville... Tapasimme muutamia kertoja, rakastuimme ja nykyään ollaan vakituinen pari onnellisesti. Naimisiin ollaan menossa. Tämmöisiä treffikokemuksia minulla.

• Nainen 49 vee

Olen ollut nyt kolme kertaa nettideiteillä, eikä mulla ole valittamista. Ensimmäinen oli ihan mukava mies, jota tapailin muutaman kerran - vähän niinkuin kipinää odotellessa ;-). No kipinää ei kuitenkaan tullut, mutta erottiin ystävällisissä merkeissä.

Toinen oli erittäinkin sivistynyt ja kouluttautunut mies, mutta aika itsekeskeinen. Kesäterassilla nähtiin, mutta eipä hänelle tullut mieleenkään edes ehdottaa, että tarjoaisiko minulle jotain. No itse kaivoin kuvetta... No muutenkin hän oli kovin tosikkomainen, musta tuntui että mun huumori meni siltä vähän ohi - enkä oikein jaksa huumorittomia tyyppejä. Ihan ystävällisesti kuitenkin mekin erottiin.

Entä kolmas tapaus sitten. Tähän ihastuin ihan älyttömästi, tapailtiin muutama kerta ja päädyttiinpä sänkyynkin. Sekin oli aivan ihanaa, meidän molempien mielestä. Tällä kertaa mies kuitenkin alkoi peräytyä jonkin ajan päästä, eikä tuntenut, että suhde olisi nyt hänelle ajankohtainen tai oikea. Tästä voi tietysti ajatella, että taisi tahtoa vaan sänkyyn, mutta en minä sitä niin kokenut - itsehän olin paikalla :-) Tätä jäi oikein ikävä...

No nyt olen kovasti kirjoitellut jälleen erittäin mukavan oloisen kaverin kanssa, ja olemme jo sopineet tapaamisenkin. Aika näyttää kuinka käy.

Joka tapauksessa, mun mielestä tässä foorumissa on paljon ihan viisaita ja ihania ja rehellisiäkin ihmisiä, siis miehiä. Pikkuisen vaan intuitiota peliin ja myös kriittistä mieltä, niin kyllä ne sieltä haravoituvat. Ja jos joku on oikein outo tai pervo, niin pakkia vaan heti - ellet sitten halua vähän vedättää ja huvitella sillä tavoin, niinkin olen tehnyt (siis vain kirjeenvaihtotasolla, kun tulin uteliaaksi, että kuinka paksuksi juttu oikein menee).

Ei muuta kuin hyvää onnea kaikille kanssasisarille, kyllä täältä kivoja miehiä löytyy, ja elämänkokemus sekä itsetuntemus karttuvat siinä sivussa.

• miinä
        Nainen 49 vee kirjoitti:

Olen ollut nyt kolme kertaa nettideiteillä, eikä mulla ole valittamista. Ensimmäinen oli ihan mukava mies, jota tapailin muutaman kerran - vähän niinkuin kipinää odotellessa ;-). No kipinää ei kuitenkaan tullut, mutta erottiin ystävällisissä merkeissä.

Toinen oli erittäinkin sivistynyt ja kouluttautunut mies, mutta aika itsekeskeinen. Kesäterassilla nähtiin, mutta eipä hänelle tullut mieleenkään edes ehdottaa, että tarjoaisiko minulle jotain. No itse kaivoin kuvetta... No muutenkin hän oli kovin tosikkomainen, musta tuntui että mun huumori meni siltä vähän ohi - enkä oikein jaksa huumorittomia tyyppejä. Ihan ystävällisesti kuitenkin mekin erottiin.

Entä kolmas tapaus sitten. Tähän ihastuin ihan älyttömästi, tapailtiin muutama kerta ja päädyttiinpä sänkyynkin. Sekin oli aivan ihanaa, meidän molempien mielestä. Tällä kertaa mies kuitenkin alkoi peräytyä jonkin ajan päästä, eikä tuntenut, että suhde olisi nyt hänelle ajankohtainen tai oikea. Tästä voi tietysti ajatella, että taisi tahtoa vaan sänkyyn, mutta en minä sitä niin kokenut - itsehän olin paikalla :-) Tätä jäi oikein ikävä...

No nyt olen kovasti kirjoitellut jälleen erittäin mukavan oloisen kaverin kanssa, ja olemme jo sopineet tapaamisenkin. Aika näyttää kuinka käy.

Joka tapauksessa, mun mielestä tässä foorumissa on paljon ihan viisaita ja ihania ja rehellisiäkin ihmisiä, siis miehiä. Pikkuisen vaan intuitiota peliin ja myös kriittistä mieltä, niin kyllä ne sieltä haravoituvat. Ja jos joku on oikein outo tai pervo, niin pakkia vaan heti - ellet sitten halua vähän vedättää ja huvitella sillä tavoin, niinkin olen tehnyt (siis vain kirjeenvaihtotasolla, kun tulin uteliaaksi, että kuinka paksuksi juttu oikein menee).

Ei muuta kuin hyvää onnea kaikille kanssasisarille, kyllä täältä kivoja miehiä löytyy, ja elämänkokemus sekä itsetuntemus karttuvat siinä sivussa.

Hmm.. ekan nettituttavuuden jonka tapasin, löysin viime vuoden kesällä. Sitten syksyllä tavattiin, mutta olin pikkasen pettynyt... Hän tuli paikalle tupakka polttaen ja vähän väliä syljeskellen. Hänen hiuksensa eivät olleet blondit niinkuin hän oli väittänyt vaan ruskeat (ei hiusten värillä väliä, mutta oliko pakko valehdella?). En ollut ennen hänen kuvaansa nähnyt.

Toinen tyyppi, en ollut hänenkään kuvaansa ennalta nähnyt, en tiedä kui annoin hänen tulla luokseni yöksi, kaipa olin sokaistunut, heh. no kumminkin, kun näin hänen nousevan linkasta, järkytyin totaalisesti. hän ei ollut yhtään niin urheilullisen näköinen mitä oli sanonut. vaan hän oli huomattavasti ylipainoinen mies. Ja kun hän puhelimessa ym viesteissä kuulosti mukavalta, niin nyt hän tuntui pikemminkin rasittavalta! No, kärsein siinä osan viikonloppuani, eikä jutusta tullut mitään

Nyt, olen tavannut erään mukavan miehen, joka todellakin vaikuttaa rehdiltä! vaikka en kuvaa oo nähnyt. Tapaamme ensi viikon lauantaina ja jännittää kovasti! :)

• mimmi_

vau sulla on sitten hyvin asiat
        minulla on ensi viikolla ns. sokko treffit. olen nähnyt kundista kuvan mutta en muuta ja juteltu ollaan noin 4vk

• 333333

..minulla. Muutamia ihan kivoja tapailin, mutta ei ollut sellaista tosi kipinää... Kunnes kirjoittelin ihanalta vaikuttavan miehen kanssa loistavia viestejä.. Muutaman viikon kirjoittelun jälkeen kuulimme äänet ja kohta tavattiin... Live-tapaaminen oli just sellainen kuin kuvittelinkin, mies sellainen jollaisen käsityksen olin saanut. Se oli vaan siinä. Sen tiesi heti! Ihana ja upea.. Seurustelu lähti saman tien ja on... ihanaa!

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oletko tyytyväinen viime tapaamiseemme?

Vai toivoitko sen menevän toisella tavalla? Miten?
      Ikävä
      72
      3053
    2. Nyt se sit loppuu

Et ei enää nähdä ja yhteyttä pidetä.
      Ikävä
      55
      2715
    3. Kuoleman pelko katosi

Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä
      Hindulaisuus
      432
      2335
    4. Viikonloppu terveiset kaivatulle

tähän alas ⬇️⬇️⬇️
      Ikävä
      79
      2178
    5. Jos sitä keittelis teetä

Ja miettis mitä mies siellä jossain touhuilee... ☕️
      Ikävä
      95
      1996
    6. Myötähäpeä kun näkee sut,

tekisit jotain ittelles. Ihan hyvällä tämä!
      Ikävä
      54
      1906
    7. Huomenta ........

Huomenta 💗 Tiedän, että tuntuisit hyvälle.
      Ikävä
      12
      1576
    8. Kuhmolainen on selvästi kepun lehti

Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan
      Kuhmo
      17
      1537
    9. Ei mun tunteet

ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil
      Ikävä
      30
      1380
    10. Mitä nämä palautteet palstalla ovat?

Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?
      Ikävä
      29
      1349
    Aihe