Olen aina ollut aktiivinen salilla kävijä ja muutenkin liikunnanharrastaja. nyt olen muutaman kerran käynyt pelaamassa tennistä ja pakarat ovat menneet todella jumiin. Mietin että teenkö jotain väärin pelatessani tai lyödessäni, jonka vuoksi pakarat kipeytyvät.
teenkö jotain väärin
aloittelija
2
219
Vastaukset
- einim
Kannattaa ottaa yksityistunti joltain hyvältä valmentajalta.Hän kyllä näkee,että teetkö jotain väärin.
- Peelo48876
Jos et ole ollut tennisvalmennuksessa, todennäköisesti teet aika monta asiaa "väärin". Näiden korjaaminen tai edes palautteen sisäistäminen ei onnistu yhden valmennustunnin aikana. Suosittelen osallistumaan tennisseuran alkeisryhmään. Näitä on aikuisellekin ihan harrastuspäämäärää ajatellen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1662747
- 2011997
- 711746
- 921648
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.451514Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k91471- 791151
- 811060
- 951019
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes193976