Onko kukaan löytänyt oikeesti pitempiaikaista kumppania tinderistä. Minun kokemukseni mukaan se on pelkkä seksin haku paikka. Olen tavannut 6 naista josta jokaisen kanssa seksiä, osa oli varattujakin. Sitä aina luulee että kun tapaa naisen että siitä syntyy joku pidempi juttu mutta ei, vain seksistä naiset ovat kiinnostuneet.
Tinder seksi
17
6208
Vastaukset
- Tinner
12 tutustani, jotka käyttävät Tinderiä vain 3 hakee myös seksiseuraa. Naisia kaikki paitsi 1.
- palstailija
En ole löytänyt, mutta sain käsityksen, että kunnon suhdetta hakeviakin naisia löytyy tinderistä. Voi olla, että myös pelkkä seksi kelpaisi heille (pelimiehen kanssa). Seksin perässä olevat ovat nopeampia liikkeissään. Parin viestin jälkeen pyydetään kylään.
On löytänyt.
- sellaista.silloin
Viime vuonna tapasin tinderistä jonkun ehkä 26v naisen, vasta toisilla treffeillä huomasin että nainen oli yllättävän pitkä ja ylimääräistä löytyi kropasta eikä kasvotkaan niin miellyttäneet. Itse ajattelin 2. treffien jälkeen ghostata naisen mutta naiselta tuli viesti että olisi halunnut vielä nähdä.
- tarralenkkari161
Kaksi ystävääni seurustelee tällä hetkellä tinderistä löytämiensä ihmisten kanssa.
Ongelmasi voi juurikin olla, että mätsäät (syystä tai toisesta) vain niiden kevyempää seuraa etsivien kanssa.- Ikis__M
Ei se että tinder matchit välillä seurustelee pelkän panemisen sijaan tee niistä juurikaan parempia. Ne vähän aikaa yrittää leikkiä seurustelua ja sitten molemmilla/toisella tulee ikävä tinderin panorinkeliään, ne eroaa ja taas nussititaan tahoillaan minkä keritään.
- Munaotus
Nykyään erotaan liian helposti eikä suhdetta löydy ellei ole todella erityinen, komea ja varakas. Tinderi teki naisista pinnallisia, varattuja sieltä löytää. Minä olen pari naista tavannut seksin merkeissä, kysyn aina naiselta että mitä ne haluaa ja seksisuhde kuulemma kelpaisi ja nyt tapailen 26 v naista.
- Bevero
Mä olen itse sikaruma HC-ätmi mutta satuin pääsemään kerran tinderdeitille yhden todella kauniin naisen kanssa, mutta jouduin antamaan hänelle tylyt pakit, koska hän halusi vain seksiä...tunsin itseni pelkäksi lihapalaksi..ja se orastava suhde kuivui valitettavasti sitten siihen:(
- kiimainenuros--
Tapasin yhden naisen kahvilassa ja se oli sika lihava. Sen kävelykin oli aika vaivalloisen näköistä että miten naiset voi huijaa miehiä niin pahasti.
- vertressi
panitko sitä kuitenkin kahvittelun jälkeen?
- Anonyymi
Tottakai ihan joka paikassa. Kyllä oli mimmillä jalat vinksallaan.
- Anonyymi
Tinder-Reksi, Puhe-Elin ja kummallinen seksi?
Kammottava Kemian Opettaja (KKO=Korkein Katastrofi Oikeus) ? Olen löytänyt ja tiedän tuttavienikin löytäneen.
- Anonyymi
Niin, hirvee haloo kun mies yrittää, mutta kokemukseni mukaan kun yritin hakea vakavaa, hyvin moni nainen sanoi suoraan että seksiä mutta vielä upeampi muka vakavalla mielellä, pyytää kahville ja seksiä kysytään vasta 5min kulutttua, sitten einolekaam haussa vakava suhde. Poikkeuksiakin on..
- Anonyymi
Ei naiset kyllä halua tutustua eikä tavata
- Anonyymi
Noi tinderin naiset niin nirppanokkia ja koulutettuja. Ei niitä saa
- Anonyymi
Hakevat vain komeet tummaa pitkää miestä.normaali mies ei kelpaa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Moikka rakas
Oon miettinyt meidän välistä yhteyttä viime aikoina. En ihan osaa pukea sanoiksi, mitä kaikkea tunnen, mutta halusin vaa6516303Mitä tapahtunut
Poliiseja monta autoa+panssariauto Porista kpäähän päin tänään klo n.20 kuka hurjistunut ?354300HS: Kuka vielä uskaltaa mennä sairaalan ensiapuun?
https://www.hs.fi/mielipide/art-2000011212025.html Tässä on hyvin ajankohtainen mielipidekirjoitus koskien Malmin sairaa2972567- 1351878
Ökyrikas Kurkilahti mussuttaa veroistaan
Pakeni aikoinaan veroja Portugaliin mutta joutui palaamaan takaisin kun Suomi teki verotussopimuksen Portugalin kanssa.1311523Yhdysvalloissa työllisyys paranee, Suomessa työttömyys kasvaa, missä vika?
Miten tämä on mahdollista että 177 000 uutta työllistä tuli USAssa yhdessä kuukaudessa, vaikka Trump on ruorissa? Orpon3861469- 131283
Jos tämän vaan sulkee ja avaa 5 vuoden päästä
Täällä on luultavasti edelleen näitä ihan samoja juttuja. On kuin kauniit ja rohkeat samat jutut junnaa. Heips. 👋🏻 E101253Onko PS kaaoksessa?
Kuinka pahasti kulissit heiluu? Tulenarka aihe? Kyllähän vaalitappio toisensa jälkeen on vakava paikka, mutta jospa P76972- 115945