Liikkuvuus/Notkeus

permantovoimistelija

Mä oon ruvennut arvostamaan tota liikkuvuutta ja notekutta yhä enemmän mitä iäkkäämmäksi tulen ja huomannut et se tepsii kun vaan harjoittelee ja venyttelee.
Se vaikuttaa ryhtiinkin ja sen huomaa. Salilla näkee nuorempia kuinka ovat lihaksikkaita ja voimakkaitakin mutta se liikkuvuus on tosi vajavaista eli ovat hieman jäykkiä vaikkakin sitä korostetaan et pitää myös osata rentoutua ja venytellä et se lihas kasvaisi. Nyt monesti näyttää siltä et liikeradat vain pienenee voiman lisääntymisen myötä. Monet randomit kuntosali voimailijat voisivat ottaa vinkkejä painonnostajilta heillä on tuota liikkuvuutta ihanteellisesti jaa miks, - vertaa.

3

120

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • secondhand

      oikeassa olet, mitäpä tuohon olisi lisättävää.

    • vm43

      Liikkuvuus, kimmoisuus ja räjähtävyys katoavat tai ainakin heikkenevät.
      Venyttelyn kanssa on syytä olla varovainen. Siinäkin on alkulämmittely tarpeen.
      Murjoin kerran aamukylmän selkäni kipeäksi aloittaessani venyttelyn suoraan aamukahvin jälkeen ennen salille menoa.

      Syöpäleikkausten jälkeiset makuukuukaudet olivat tuhoisia liikkuvuuden kannalta.
      Myös kehon hallista kärsi pahemman kerran.

      Räjähtävyys on vain kaukainen muisto.
      Aktiiviaikana hyppäsin tasajalkaa ylöspäin 7 kerrostalon askelmaa.
      Kymmenisen vuotta sitten meni 5 askelmaa.
      Nykyään en uskalla yrittää 3:a enempää.
      Hypätessä on pidettävä mielessä, että on onnistuttava. Taaksepäin ei ole varaa kaatua.

    • notkeutta

      Meneekö sulta kasakkakyykky tai pääsetkö vielä siltaan ? Mitä vielä niitä voimisteluliikkeitä olikaan...

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nesteen bensapumput pois, tilalle latausasemat

      Näin se maailma muuttuu, kun Suomessakin liikenneasemat lopettavat polttoaineiden myynnin ja tarjoavat enää sähköä autoi
      Maailman menoa
      190
      1873
    2. Mietin sinua nainen

      Ikävöin sinua enemmän kuin voin myntää. Ajattelin et laitan sinulle viestriä (kirjoitin jo puhelimeen viestin) Sitten
      Ikävä
      62
      1310
    3. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      58
      1063
    4. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      149
      951
    5. Härsilällä jännät paikat, saako hän 30 päiväsakkoa Rasmuksen tapauksesta

      Syyttäjä vaatii peräti kolmekymmentä päiväsakkoa Härsilälle, vaikka todistajan mukaan Rasmus aloitti nuhjaamisen, jossa
      Lapua
      81
      924
    6. Haluan sinua mies

      Saat minut kuumaksi.
      Ikävä
      46
      915
    7. Nainen, viime aikoina olen itkenyt sinua yhä useammin

      Niin kuin juuri äsken. Aamulla näin myös unta sinusta. Koskin unessa hiuksia päälaellasi, ja pyytelin sitä heti anteeksi
      Ikävä
      54
      808
    8. Voitaisiinko harjoitella rakas

      Näiden tekoa? 👶👶👶👶👶👶
      Ikävä
      81
      777
    9. Ne alkaa aina yhdeltä

      jos mies et ole sattunut huomaamaan!
      Ikävä
      81
      729
    10. Täällä iImenee vihamielisyys kristinuskoa kohtaan

      Ei taida sielunvaellus-/jälleensyntymisväellä olla omasta asiastaan mielekästä sanottavaa, kun pitää kiivaasti hyökätä e
      Hindulaisuus
      320
      698
    Aihe