Olen yllättynyt kuinka yleistä pettäminen onkaan. Olen tainnut elää melkoisessa kuplassa ja laput silmissä kun en ole havainnut tätä ilmiötä. Olisin valmis heittämään väitteen että 80% naisista ja 60% miehistä käy parisuhteessa vieraissa säännöllisesti. Ja kuinka yleisiä on ns. vakkarit kodin ulkopuolella.
Vaihdoin työpaikkaa alkutalvesta ja nykyinen työ on hyvin liikkuvaa. Paljon matkoja, hotelliyöpymisiä, kokousristeilyjä, koulutuspäiviä ym.
Jos olisin parisuhteessa niin hyvin huolissani olisin.
Vieraissa käynti..
58
3923
Vastaukset
- jakkenn
Ei sitä voi muuta kuin luottaa kun vaimo on reissussa.
- askalfd
Mä en usko, että noin suurella määrällä ihmisiä on aikaa tai muuten mahdollisuutta järjestellä elämäänsä sivusuhteita. On työt, perheet ja harrastukset - kovin rasittavaa olisi siihen vielä yrittää sovittaa säännöllisiä seksisessioita jonkun (mahdollisesti yhtä kiireisen) kakkosen kanssa.
Harvemmalla työ sisältää esim. paljon hotelliyöpymisiä, ja jos sellainen joskus on, keskiverto perheenäiti saattaa hyvinkin viettää sen huoneessaan nauttien pitkistä yöunista ja siitä, että hetkeen ei ole kukaan pyytämässä mitään. Olen huomannut.- 5656575858
Kerran-kaksi vuodessa on myös pettämistä ja jokaisella on siihen aikaa ja mahdollisuus.
- askalfd
5656575858 kirjoitti:
Kerran-kaksi vuodessa on myös pettämistä ja jokaisella on siihen aikaa ja mahdollisuus.
Pari kertaa vuodessa pettäminen kuulostaa vielä vaivalloisemmalta kuin sivusuhde. Etukäteen pitäisi miettiä, kenen kanssa, missä ja millä verukkeella. Jälkikäteen sitten sitä, oliko pettämiskumppani varmasti luotettava, ettei tule mitään jälkiseuraamuksia (ei-toivottuja yhteydenottoja, tauteja, mitä näitä nyt on) ja miten pärjäilee itse tämän tekonsa kanssa, epäileekö puoliso ja jos, miten pitäisi käyttäytyä.
Omalta kohdaltani en pysty uskomaan, että kertapano voisi tarjota edes lähellekään niin hyvää seksiä kuin mitä kotona on. Joten kun mulle joskus osuu se työhön liittyvä hotelliyö, hyvä ruoka paikallisessa ravintolassa, kävelylenkki ja rauhalliset yöunet voittavat pettämisjutut 6-0. - näitäonpaljon
askalfd kirjoitti:
Pari kertaa vuodessa pettäminen kuulostaa vielä vaivalloisemmalta kuin sivusuhde. Etukäteen pitäisi miettiä, kenen kanssa, missä ja millä verukkeella. Jälkikäteen sitten sitä, oliko pettämiskumppani varmasti luotettava, ettei tule mitään jälkiseuraamuksia (ei-toivottuja yhteydenottoja, tauteja, mitä näitä nyt on) ja miten pärjäilee itse tämän tekonsa kanssa, epäileekö puoliso ja jos, miten pitäisi käyttäytyä.
Omalta kohdaltani en pysty uskomaan, että kertapano voisi tarjota edes lähellekään niin hyvää seksiä kuin mitä kotona on. Joten kun mulle joskus osuu se työhön liittyvä hotelliyö, hyvä ruoka paikallisessa ravintolassa, kävelylenkki ja rauhalliset yöunet voittavat pettämisjutut 6-0.Tiedän monta tapausta jossa pettämistä tapahtuu saman henkilön kanssa kerran pari vuodessa tai muutaman kerran enemmänkin. Tavataan Lapissa ruska-ja hiihtoretkillä! Firmoilla on paljon asuntoja siellä ja samat daamit matkustavat vuodesta toiseen. Etelä-Suomessa työmatkoilla onnistuu myös suhteen ylläpito!
Väliajat pidetään yhteyttä netissä ja soittelemalla virka-aikaan!
Ko. salasuhteet ovat sellaisia jotka harvoin paljastuvat, eivätkä siten aiheuta ongelmia ja sekasotkuja parisuhteeseen eikä normaaliin perhe-elämään. - askalfd
Myönnetään, että en ole koskaan ollut tällaisilla retkillä, joten en tunne käytäntöjä. Juttuko ei sitten työkavereitten kesken kulje ja kantaudu puolisoiden korviin? Ja puolisotko eivät aavista mitään? Valehtelu on helppo havaita tutusta ihmisestä, kun tietää mitä tarkkailla.
Omilla työpaikoillani mahdolliset suhteet ovat ainakin heti juorukerhon (erittäin usein miesten) puitavina ja tiedotustoimisto toimii tehokkaasti - vähän liiankin, sillä ainakin minuun on joskus liitetty juttuja, joista ihan tarkkaan pystyn tietämään, että eivät ole pitäneet paikkansa. Eli oma kokemukseni on, että pettämistä tapahtuu jonkin verran, mutta joillakin ihmisillä on taipumusta nähdä sitä hyvin paljon todellista enemmän. - Anonyymi
askalfd kirjoitti:
Myönnetään, että en ole koskaan ollut tällaisilla retkillä, joten en tunne käytäntöjä. Juttuko ei sitten työkavereitten kesken kulje ja kantaudu puolisoiden korviin? Ja puolisotko eivät aavista mitään? Valehtelu on helppo havaita tutusta ihmisestä, kun tietää mitä tarkkailla.
Omilla työpaikoillani mahdolliset suhteet ovat ainakin heti juorukerhon (erittäin usein miesten) puitavina ja tiedotustoimisto toimii tehokkaasti - vähän liiankin, sillä ainakin minuun on joskus liitetty juttuja, joista ihan tarkkaan pystyn tietämään, että eivät ole pitäneet paikkansa. Eli oma kokemukseni on, että pettämistä tapahtuu jonkin verran, mutta joillakin ihmisillä on taipumusta nähdä sitä hyvin paljon todellista enemmän.Levillä oli joskus useita naimisissa olevia naisia vieraitten miesten kanssa karkeloimassa. Luulivat Suomea pieksi tai suureksi maaksi. Yhtaikaa oli siellä Levillä myös mies Imatralta joka tunnisti naispetturit. Naisille tuli hata"voi ethän kerro ukoillemme kun meille pääsi käymään nain". Suomi o n erittäin pieni maa.. Kantsii muistaa.....
- gklbn
Yleistä kyllä, mutta ei sentään noin yleistä. Uskon tilastollisten tutkimusten pitävän paikkansa. N. joka toinen pettää. Hieman useammin miehet kuin naiset.
- dunja
Nykyisin uskottomuudesta avaudutaan useammin. Se vuoksi se tuntuu yleisemmältä kuin ennen. Nuo prosentit ovat kyllä toisinpäin: miehistä 80% ja naisista 60%. Ja tämä koskee elämää kokonaisuudessaan, eli harvempi on jokaisessa suhteessa uskoton. Eikä myöskään kaiken aikaa. Uskottomuus liittyy usein tietynlaisiin elämänvaiheisiin ja -kriiseihin.
- huonojavalintoja
Ei kyllä ap:n prosentit kuulostavat oikeilta. Esim. minä en ole pettänyt koskaan, mutta peräti kaksi naista minua.
- Uskoisinnäin
Ne on muutamat pelimiehet jotka pettävät jatkuvasti, ja siitä tulee miesten pettäjämaine. Naiset hyvin harvoin ovat pitkässä suhteessa uskollisia. Toisaalta naisten on paljon helpompi pettää, sillä ellei nyt ole ihan susiruma, niin iltapanoksi saa halutessaan aina miehen. Tälle miehelle voi sitten aina myöhemminkin soittaa ja tarjota pimpsaa ja takuulla onnistuu.
Ukko sit kotona ihmettelee miks nainen on alkanu pihtailemaan. - huonojavalintoja
No mä olen parissa sinkkuelämänvaiheessa käynyt läpi aika monta yhden yön tms. muuta lyhyehköä seksiin perustuvaa suhdetta, eli joku voisi nimittää minuakin pelimieheksi. Ei ainakaan minulle naisista ole ollut vaikea saada sänkyseuraa Suomessa tai muuallakaan, mutta silti, en ole pettänyt niissä vuosia kestäneissä suhteissa joissa olen ollut. Ehkä olen pettänyt jonkun toiveet, mutta lupaukseni olen koittanut pitää järkeviin rajoihin asti.
Naiset tuntuvat toimivan eri logiikalla: puheissa yritetään miellyttää ja sanoa puolitotuuksia, vältellä vaikeita tilanteita ja etenkin tilanteita, joissa joutuisi tilivelvolliseksi jopa niin, että mieluummin valehdellaan tai sitten omista ongelmista syytetään mieluummin toista. Kyllä lyhyet seksiin perustuvat suhteet tuntuvat jotenkin rehellisemmiltä, niissä ei ehdi kuulla niin paljon valehtelua. - clnl
huonojavalintoja kirjoitti:
Ei kyllä ap:n prosentit kuulostavat oikeilta. Esim. minä en ole pettänyt koskaan, mutta peräti kaksi naista minua.
Sinun kokemuksesi eivät vielä kerro yleistä tilastoa. Minä olen nainen. Itse olen nuorempana pettänyt kerran yhdessä suhteessa, sen jälkeen kun mies oli pettänyt minua. Neljä miestä on elämäni aikana pettänyt minua. Eli kaikki muut, paitsi nykyinen puolisoni. Ainakin uskon hänen olevan harvinaista uskollista sorttia.😊
- huonojavalintoja
Okei, mutta jos otetaan kaikki minun ja sinun mainitsemat henkilöt, eli sinut, nykyinen miehesi ja eksäsi, ja minut ja eksäni, ja esitetään kaikille kysymys: "Oletko joskus pettänyt parisuhteessasi?" niin saadaan vastaukseksi:
Naiset 100%, miehet 67%.
Eikö olekin mielenkiintoista? Mutta onnittelut uskollisen kumppanin löytämisestä!
- Vaaric
Naiselle mahdollisuus löytää seksikumppani on paljon helpompaa kuin miehelle. Siinä mielessä prosenttiluvut ovat juuri noinpäin l. naisilla on enemmän ulkopuolisia suhteita kuin miehillä.
Ammattikin varmaan näyttelee tässä rooliaan. Liikkuvassa työssä olevat näkevät ja kokevat enemmän jolloin kokonaiskuva voi jonkin verran vääristyä.- rtuytusr
Naiselle ehkä voi olla piirun verran helpompaa löytää seksikumppani. Mutta nainen vaatii seksikumppaniltaan enemmän ja harvemmin hakee VAIN seksikumppania. Täytyy olla jotain muutakin mukana kuin seksiä. Lisäksi nainen eroaa herkemmin liitostaan. Miehellä voi olla vuosia sama tai useita eri seksikumppaneita, mutta hän ei halua erota liitostaan. Tämän vuoksi naisilla ei ehdottomasti ole enemmän ulkopuolisia suhteita, miehillä on reilusti enemmän. Tunnen hyvin paljon erilaisia ihmisiä erilaisissa ammateissa, sekä harrastuksissa.
- rtuytusr
Lisään vielä: paitsi ettei nainen hae vain seksiä - hän hakee sivusuhteista useinkin jotain aivan muuta kuin seksiä. Hyväksyntää, huomiota, rahaa.... jne. Ja ne naiset, jotka hakevat vain seksiä, tai seksiä jotain muuta; heille ei kelpaa millainen seksi tahansa, vaan nimenomaan heidät tyydyttävä seksi. Tässä suhteessa mies ja nainen on täysin eri asemassa seksin suhteen.
- ettäsilleen
rtuytusr kirjoitti:
Lisään vielä: paitsi ettei nainen hae vain seksiä - hän hakee sivusuhteista useinkin jotain aivan muuta kuin seksiä. Hyväksyntää, huomiota, rahaa.... jne. Ja ne naiset, jotka hakevat vain seksiä, tai seksiä jotain muuta; heille ei kelpaa millainen seksi tahansa, vaan nimenomaan heidät tyydyttävä seksi. Tässä suhteessa mies ja nainen on täysin eri asemassa seksin suhteen.
Pettämistä se silti on, vaikkei hakisikaan pelkkää seksiä.
- jljhulf
ettäsilleen kirjoitti:
Pettämistä se silti on, vaikkei hakisikaan pelkkää seksiä.
Onko kaikenlainen muukin hauskanpito (kuin seksi) pettämistä?
- fkönvd
Riippuu asiasta. Selkeä flirttailu, parisuhteen yksityisten asioiden kertominen, romantiikka toisen kanssa, puolisolle valehtelu... Nämä ovat myös pettämistä.
- näinminänäkisin
En ole koskaan kertonut parisuhteen ylksityisimpiä asioita muille, mutta omalla työpaikallani kyllä useatkin kertovat parisuhteensa asioita muille enkä kyllä näe sitä millään lailla pettämisenä. Jokainen tyylillään. Itse en edes haluaisi olla niin umpimielinen asioissani, mutta valitettavasti juoruilut ja pahantahtoiset ihmiset, joita olen elämäni aikana kohdannut ovat saaneet minut liikaakin sulkeutumaan. Mutta rehellisyys on aina tärkeää ja siihen kuuluu joskus myös asioiden avaaminen muille.
- problems
Jos puoliso käy vieraissa, niin sitten käy. Pahempaakin voi tapahtua. Aivan turhaa olla huolissaan asioista, joihin ei voi itse mitenkään vaikuttaa.
- kesäjatkuu2
Luin viime vuonna tutukimuksen asiasta...eniten tapahtui ikäluokissa 35 -48, silloin alkaa parisuhde monilla viilenemään ja lämpöä etsitään toisen sylistä...paikatkin oli niitä tyypillisiä...hotellihuone, auto kesällä jne. Yhden yön jutut suosituimpia. Yleistä on ja yleisempää kun moni luulee. Niin ne kiltit kotiäidit/isät muuttuu täysin, lihan himo ei siinä sen kummempaa.
- Salasuhteenesilletulo
Nykypäivänä ei kukaan välitä mikä maine ja kuinka itsestä annetaan kuvaa ulospäin. Se ei ole enään nykyään tärkeää sen kummemmin. Mitä naurettavampi haluaa olla se on jokaisen oma asia. Vieraissa käynti ei hetkauta enään ketään. Huolissaan ei kannata olla jos itse ei siihen sotkeudu. Kukin kantaa omat kannukset joten tee niinkuin toivot toisten tekevän. Salasuhteet eivät pysy salassa onhan se nähty ja kuultu. Kakkonen nykyään ilmaantunut tuossa keski iässä suunnilleen. Aika normi juttuja!
- jljhulf
Kuka oikeasti huutelee kaikkia asioitaan julki toreilla ja turuilla? Salasuhteet on ja pysyy salassa, jos niin haluaa. Tarvitsee vain käyttää järkeä, nääs. Auttaa, jos on seuraa poliisisarjoja...
- ehkäsain_ehkäen
jljhulf kirjoitti:
Kuka oikeasti huutelee kaikkia asioitaan julki toreilla ja turuilla? Salasuhteet on ja pysyy salassa, jos niin haluaa. Tarvitsee vain käyttää järkeä, nääs. Auttaa, jos on seuraa poliisisarjoja...
En kerro olenko pettänyt...mutta tyhmähän sen esille tuo ja kehuskelee...fiksu on hiljaa ja nauttii. Molemminpuolinen luottamus tietenkin eduksi jos on vakipano ja kumi ehdottomasti.
- jatkuu_huomenna
Lemmenviemää kuin katselisi
- Kyllänäin
Vasta reissusta tulleenna näin kun kiltit perheen isät pettivät ja kotiin hymyssä suin.
- Ei_jatkoon
Jokainen laivaristeilyillä ja seuramatkoilla käynyt tietää, miten naiset ovat valmiita lyhyisiin panoihin, jos ei suomalaisen kanssa niin viimeistään matkakohteen miesten kanssa.
- siljalle
Ei_jatkoon kirjoitti:
Jokainen laivaristeilyillä ja seuramatkoilla käynyt tietää, miten naiset ovat valmiita lyhyisiin panoihin, jos ei suomalaisen kanssa niin viimeistään matkakohteen miesten kanssa.
Kyllä suhteessa olevat naiset iskee mielellään suhteessa olevia miehiä...laiva lähes paras paikka "piirakan" saantiin.
- erotaanhelpommin
Itse asiassa aloittaja on väärässä noissa prosenttiluvuissa. Pettämisprosentti on huomattavasti pienempi kuin vuosikymmeniä sitten. Ihmiset, erityisesti nuoret ovat kielteisiä pettämiselle, he mielummin lähtevät suhteesta eli eroja on enemmän ja helpommin, mutta pettämistä vähemmän. Ennen kun suhteissa, huonoissakin pysyttiin niin pettämistä oli paljon enemmän, mutta siitä vaiettiin ja se pysyi paremmin salassa.
- Lässynlässyn
Oi, että on ihanaa kun ihmiset "välittävät" niin hirveän paljon toisten parisuhteista. ahahahhaahahh
- sihtikunnossa
Puhut asiaa...kyllä voi toisten panoasiat kiinnostaa muita, yks hailee mulle kuka kuksii ja ketä ei maailma siitä huonone.
- välittävälähimmäinen
Ihmiset ovat aina "välittäneet" ja "olleet huolestuneita" muiden ihmisten asioista. Se on sitä "empaattisuutta", ettei aina roudaa omia ongelmiaan spottivaloon, vaan pikemminkin muiden.
- Lähellävälitän
Just joo, roudataan muiden ongelmia spottivaloon. Mistähän nämä empaattiset tietävät, mikä se muiden ongelma on? Usein tämä ongelma on sen empaatin omassa päässä.
- laulaa_nuoriso
mitähän v*ttua
- entiennytsenolevan
mitä pettämistä se on, kun menee markuksen alle? sehän on halpa päiväpeitto
- uiuiigg
Prosentit ihan pieleen, mutta ketä kiinnostaa? Ihan oikeasti.
Joku pettää kerran, jotkut silloin tällöin, toiset alvariinsa; ne, jotka pysyvät ikuisesti uskollisina, eivät pysy siksi, että olisivat jotenkin uskollisia = hyviä luonteeltaan, vaan siksi, ettei seksi kenenkään toisen (tai edes puolison) kanssa kiinnosta, siihen ei ole tarvetta, halua. Ainakaan niin paljon, että lähtisi vieraisiin.Tietysti juuri nämä jälkimmäiset ihmiset jaksavat eniten päivitellä ja ihmetellä toisten pettämistä.- ritoreitu
Kahta kauheammin päivittelevät sitten, kun sattuu omalle kohdalle se hyvä tilaisuus ja tulee hups vaan petettyä :)
- ouiyi
Pitäisiköhän avioliittokouluun kuulua vieraissakäynti. Edes kerran. Sitten jokainen tietäisi mistä puhuu :).
- etsinytjalöytynyt
Miksi pitäisi pettää? Jostain syystä sen "ikioman" kaverin kanssa on kiva- olla. Ihan ylipäätään.
Itse ajattelisin pettämään päätyvän ihmisen, jolla ei itsellään ole kunnioitusta elämänkaveriaan kohtaan, ihmisen joka ei osaa asettua toisen asemaan yhtään- etsii vain "sitä", tajuamatta että ihmissuhteeseen kuuluu hyvin monenlaisia asioita.
Mihin itse kaverissani alunperin ihastuin? Rakastuin myöhemmin? Vaikea äkkipäätään selittää, juttelun ja muun ilmaisun tavasta ymmärsin, että oli, ja on yhä ihminen-
Toisillekkin.
En vaihtaisi. En lainaisi, luovuttaisi... enkä missään tilanteessa jossa olen tajuissani, tado muun ihmisen kanssa intiimejä asioita. Voi olla että olen aina vain umpirakastunut. Mutta- hyvä niin.
Jotenkin mielipiteeni pettämisestä voi tuntua jyrkältä. Mutta uskollisuus on parisuhteen suoja, ja osa ihmisen kasvua. Vai minkä arvoisena kaveriani pitäisin, tai hän minua jos kävisimme vieraissakin?
Keski-iässä pidän kovin turvallisena yhteisiä vapaa-aikoja. Voi vain olla ja jutella. liikkua luonnossa, ihmisten keskelläkin ja peilata toisesta omia tuntojaan, kuunnella mitä toisella on asioita. Syödä hyvin yhdessä, iloita lapsiajan päättymisestä. saunoa ja käydä kylmässä tai kesävedessä. Oppia yhä uutta toisesta- sitä kun ei tylsää tyyppiä ehkä olisi tullut katseltua...
Tietenkin. Onhan siinä kestettävä omat ja toisen huonotkin päivät. Ihan vikavapaata ideaalista ihmistä ei ole olemassakaan.
Kesälomille päin lähiaikoina. Tuntuu sille että en silloinkaan lähde vieraisiin.- ouiyi
Uskottomuus johtuu yleisesti parisuhteen ongelmista, ihan kokonaisuutena. Oikein hyvä parisuhde kestää kyllä uskottomuudenkin, jos syyt selvitetään. Usein kyllä kun toinen lähtee vieraisiin, se on jo merkki siitä, että hautoo eroa. Vaikkei sitä itse edes tajuaisi.
- En.uskoisi
Tilastot valehtelevat - kertovat tilastot.
- problemsolved
Niinpä. Aniharvalta on kysytty kantaa uskottomuustilastoihin.
- problemsolved
Vieraissa käynti on yleisempää kuin mikään tilasto osoittaa. Vai voiko sanoa vieraissa käynti jos on samanaikaisesti pari kolme seksikumppania? Seksologit muuten väittävät, että seksisuhde = parisuhde. Mitä siihen sanotte? Itse sanon, ettei parisuhde, jossa asutaan yhdessä ja parisuhde, jossa ei asuta yhdessä kovinkaan paljon poikkea toisistaan ihmissuhteena.
- problemsolved
"...muuten väittävät, että TÄLLAINEN seksisuhde = parisuhde"
- Anonyymi
Säännöllisesti käymisesta en tiedä mutta satunnaiset reissut on tulleet päivänvaloon vaimoni kohdalla.
- Anonyymi
Prosenteissa vikaa. Miesten vieraissakäynti on edelleen yleisempää kuin naisten.
Aika iso osa ihmisistä on ollut uskoton. Mutta vain sillä saattaa olla merkitystä onko oma kumppani käynyt vieraissa, kuinka usein ja millä intensiteetillä.
Vieraissakäynti liittyy myös läheisesti seksuaaliseen aktiivisuuteen. Kumppani joka ei piittaa seksistä ja halua sitä, on varmemmin uskollinen. Mutta mitä merkitystä sillä on parisuhteessa, jossa toinen halajaisi seksielämää? Tämä jos mikä saattaa johtaa halajavan uskottomuuteen.
Yleisesti ottaen kannattaisi olla sallivampi. Vähän kuten Ranskassa, jossa suhteet ovat enemmän sääntö kuin poikkeus. - Anonyymi
Onkohan tuo pettäminen.niin yleistä? Mä vähän ihmettelen väitettä, sillä ite en oikeesti tiedä pettäviä ihmisiä ja oikeesti asioista puhutaan ihmisten kanssa. Ehkä sitä tapahtuu sit enempi tietyissä piireissä. Sama juttu, kun nää pikkujoujutut siis oikeesti tuttavaporukalla oikein kerran mietittiin tätä ja tosi vähän mitään ihan sänkyyn asti menemisiä kellään tai kukaan huomannut. Puheet joillain isot. Mutta joo, mä en oo aiemmin ollut mitenkään ennakkoluuloinen esim.ihmisten taustojen, työnkuvien, ympäristön ym.suhteen, mutta ehkä se on paikkansapitävää, että tietyissä piireissä pettäminen on ihan arkea ja esim.työympäristö tekee sellaiseksi, se on hyväksyttävää ja jopa hienoa, vähän niinkuin liukuhihnalla vaihtuvat kumppanit tai seksiseuralaiset.
- Anonyymi
Tietyissä piireissä sitä esiintyy, entisessä työpaikassa perheen äidit/vaimot pääsi vauhtiin pikkujouluissa ja sama peli jatkui saunailloissa. Töissä eivät oleet mitenkään yhteydessä mitä nyt muutama vakipano jäi päälle.
- Anonyymi
Naisilla pettäminen on luonnossa.
- Anonyymi
Ei naiset halua yhteen tyytyä kun miestä on tarjolla.
- Anonyymi
Vai naisilla pettäminen luonnossa? Enemmän se näyttää näin olevan miehillä.
Joka on vakaa ja siveä ei petä vaikka tarjokkaita olisi vieressä. Näin se on, ei yleistyksiä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei naiset halua yhteen tyytyä kun miestä on tarjolla.
No miksi sitä miestä onkaan tarjolla niin helposti????!!!!
Voisiko se, että naisten olisi helpompaa löytää halutessaan seksikumppaneita, kuten täällä kirjoitetaan, liittyä mitenkään siihen, millaisia MIEHET OVAT?
Miten se yksi kuvailikaan, heti valmiina harrastamaan seksiä puistossa juuri tapaamansa naisen kanssa ja niin edelleen.
- Anonyymi
Ýleistä on.
Näyttää olevan yleisempää kuin uskollisuus.
Puheet on monella kuin rahattomalla lehmäkauppiaalla uskollisuuden puolesta mutta käytäntö ja teot ovatkin sitten ihan jotain muuta..
Eli puhutaan kuinka ollaan henkeen ja vereen uskollisia omalle kumppanille, mutta heti tilaisuuden tullen ollaan kuitenkin kulli kovana pökkimässä vierasta muijaa/haarat levällään panettamassa itseään vieraalla miehellä.- Anonyymi
Kyllä halukkaita naisia yllin kyllin, myös varattuja vieras virkistää. Niin se on.
- Anonyymi00057
Se ei vaan tunnu muulta kuin piristää.
Ekana oli ilotyttöjä helpointa oisko kymmenkunta. Sit myös kolmen peliä vaimolle virikkeitä. Sit miesten kanssa niin suhteita.
Sit thai hierontaa . Sitten kurssilla jouduin paljon käymään siellä sitten varmaan 20naista.dit lyhyitä kerta panoja tai muutaman kerran. 23vuotta siinä sivussa samalla paikkakunnalla oleva ikäiseni työkaverin kanssa. Aivan huippu seksiä aika usein. Silloin kummallakin pienet lapset. Vaimon kanssa huippua kanssa seksi välineet ja monta muuta hänkin kävi luvan kysyen työkasvreilla panettaa. Nyt me kaikki eläkkeellä ja yli 40 vuotta kaikki aviossa.
Nykyisin vaimon kanssa65 eniten kakkoseksi nainen 68 muutama kerta vuoteen. - Anonyymi00058
Kyllä meillä isäntä vieraissa käy. Totta kai. Yh-naisten luona tai pubiruusulla. Välillä ihan maksullisellakin. Kertoo aina reissuistaan ja näyttää kuvia. Joskus hakee antibiottia apteekista
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persujen vaalilupaus oli euron bensa
Nyt puhutaan jo kolmen euron bensasta. Kyseessä on Suomen historian törkein vaalipetos.922157Vain vasemmistohallitus saa minut menemään töihin
Änkyräkapitalistien sortaessa kansaa en laita rikkaakaan ristiin. Elän mielummin Kelan tuilla, ja jos niitä leikataan, n442117Maataloustuet perittävä korkojen kera takaisin
Yrittäjiltä jotka ovat myyneet tuotantoaan ulkomaille. Veronmaksajan kustantama tuki on tarkoitettu elintarvikkeiden hi501845Topi osti Askon
Hieno mies. Pelastaa työpaikkoja. Kiitokset myös emännälleen, joka pitää isännän virkeänä. https://www.is.fi/taloussan751370- 861261
Kastaa ja upottaa on eri sanat
Kastaa ja upottaa on eri sanat ja niillä on eri merkitys. Eikä Jeesusta haudattu upottamalla maahan kaivettuun kuoppaan2191151Uskomatonta touhua!
Ei olis uskonut että kateus yrittäjää kohtaan menee noin pitkälle. TTP:ssa irrotettu sähköjohto jäätelöaltaasta. Kaikki311080Oliko se oikeasti epäselvää
sinulle että olin ihastunut sinuun? (Ymmärrän että siitä on aikaa, eikä voi olettaa että kaikkea muistaisi tai että men571033- 67946
Miksi eduskuntatalon portaille sytyttään tänään 8 645 kynttilää?
Oikeus elämään ry järjestää lauantaina 21.3.2026 tapahtuman, jossa Eduskuntatalon portaille sytytetään 8 645 kynttilää.285910