Voi kai sitä hakea työtä soittamalla ja käymällä paikan päällä. Olen Atk kammoinen ikä ihminen ja en hirveesti osaa lähetellä cv ja muuta liitteitä liitteitä.
Miksi, tässä kohta 60 iässä ( 1958 v.)pitäisi olla niin tietokone nörtti?Ja niille kursseille ei ole kiinnostusta ja olen elänyt aikakautta lapsuudessani, missä ei ollut tv:tä, kiinteää puhelinta, jääkaappia, ei keskuslämmitystä vaan öljykamina ja leivinuuni josta lämpöä tuli tupaan.
Onko teillä kellään vastaavanlaista kokemuksia ?
Olen pitkäaikaistyötön ja työmarkkinatuella oleva.Toivoisin jo pääseväni eläkkeelle joka voisi olla 64 vuotiaana ?
EN OLE NÖRTTI
4
188
Vastaukset
- KursseilleMars
"Miksi, tässä kohta 60 iässä ( 1958 v.)pitäisi olla niin tietokone nörtti?Ja niille kursseille ei ole kiinnostusta ja olen elänyt aikakautta lapsuudessani, missä ei ollut tv:tä, kiinteää puhelinta, jääkaappia, ei keskuslämmitystä vaan öljykamina ja leivinuuni josta lämpöä tuli tupaan."
Olen 1954 syntynyt ja IT alalla. Ollut koko työurani. Eläkkeelle on aikomus jäädä 68-vuotiaana, jos ei mitään ihmeellistä tapahdu.
60-vuotias oppii uusia asioita ihan samalla tavalla kuin nuoremmatkin. Eli ei muuta kuin kursseille. Sinullekin avautuu ihan uusi maailma.
IT-nörttiys on ihan eri asia kuin peruskäytön opettelu.- ei_lisäkoulutusta
60-vuotias ei opi enää mitään. Jo 40-vuotiaana alkaa aivoissa tapahtua reaktio, jota voisi kutsua käyttämättömän kapasiteetin puruksi. Jos et ole käyttänyt aivojasi, et niitä enää 60-vuotiaana ala käyttämään ihan tuosta vain.
IT-alan ihmiselle voisin suosittaa alan vaihtoa: Aivojen kannalta kuluttava ala ja pääsee eläkkeelle terveempänä, kun ei urauta aivojaan. Jo 10 vuoden ura alkaa aiheuttamaan haittoja. Suurimmista ongelmista kärsivät ihmiset, joilla on takana useampia teknologian vaihdoksia - eli hommia voi tehdä kohtuullisen turvallisesti, jos pitäytyy oppimassaan mutta toisaalta ei myöskään tee hommia kiireessä. Eri asia tietysti, jos lisäkoulutus hahmottuu rinnakkaiseksi eli täydentäväksi - eikä päällekkäiseksi tekniikaksi.
- Työnantaja
Soittaminen on aina paras. Ei sellaisia paskaposteja ja ceeveitä kukaan jaksa lukea. Ne deletoidaan suoraan.
- ei_onnistu
Ei kannata soittaa ainakaan. Puhelunsiirrolla saa puhelun menemään ties minne ja kun puheluun vastaaja kyllästyy vastailemaan on siirto lähes varma - työnantajahan maksaa viulun! ;)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .995365Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631453603Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen503215Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi4452506Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2551559- 861304
Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito131299- 771238
Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde321223Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1411150