Mikä on teidän suosikkipizza? Minä tilaan pari kolme kertaa viikossa kotiin perhekokoa olevan kinkku-ananas-aurajuustopizzan johon lisätäytteeksi pekonia, valkosipulia ja salamia.
Mikä on suosikkipizzanne?
34
394
Vastaukset
- m-i-e-s
Vesi, hiiva ja pizzajauho. Täytteitä on huono lähteä luettelemaan, vaihtoehtoja kun on tusinoittain.
- hangoverman
Aura-jyystö, annas Nana, some chicks on top.
Silloin nuorempana kun vielä söin pizzerioiden antimia, Kotipizzan Americana eli kinkku, ananas ja aurajuusto.
- vihatipunen
Olet niin ennalta arvattava.
- vihatipunen
vihatipunen kirjoitti:
Olet niin ennalta arvattava.
Mä en sitten kirjoittanut tuota.
Mutta vastaan itse ennalta-arvattasti, että kinkku-ananas-aurajuusto on monesti ykkösvalintani.
Koskaan en ole pizzaa syönyt, enkä syö
- Ikis__M
Silloin harvoin kun kaupallista pizzaa syön, ehkä kerran pari vuodessa, niin saa se olla sitten ihan reilusti kaloripommi, saa sisältää jotain noista: kebabbia, pekonia, kinkkua, jalopenoa, aurajuustoa, sipulia, ehkä ananasta väriksi saa olla. Paitsi tietysti jos on saatavilla lohipizzaa niin sitten ehkä sitä mutta harvemmin on.
- vihatipunen
Kerrotko siitä epäkaupallisesta pitsasta. Sitä taidetaan olla vasemmistolaisia ituhippejä pahimmasta päästä? :D
- Ikis__M
vihatipunen kirjoitti:
Kerrotko siitä epäkaupallisesta pitsasta. Sitä taidetaan olla vasemmistolaisia ituhippejä pahimmasta päästä? :D
Ei kun se on epäkaupallinen jonkun ihan omin kätösin tekemää jota sitten pääsee maistamaan ilman että raha vaihtaa onistajaa, sitä vaan tarkoitin.
- vihatipunen
vihatipunen kirjoitti:
En muuten sitten kirjoittanut tätäkään.
Trolli hei, hanki oma nimimerkki!
- Ella.Canninen
Quatro staccioone. Neljä vuoden aika - mun suomennettuna :) Täällä Milanossa on jo aamu valkaistu ja kohta nenä, kohti ciccolina cafe :)
Parma chees, sissi chees, maozzarella und mould chick on top less or more!- Ikis__M
Tekeekö ne sen Quattron siellä oikein, ilmeisesti eli siis näin:
https://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/a/a6/Pizza_Quattro_Stagioni.jpg
Täällä Suomessa kun ne sotkee kaiken sekaisin ja myyvät sitten muka quattro stagionina näin:
https://mob.kotipizza.fi/kuvat/tuotteet/pizza-quattro-stagioni-600x600.png
niin sitä ei sitten viitsi tilata.
Tonnikala, oliivi ja kermajuusto on se vakkari, itsetehty tietenkin. Ananas pizzassa on mielestäni moraalitonta.
- vauhdissa
mikäs kermaperse siellä huutelee
Pizza ei ole oikeeta ruokaa. En syä pizzaa
- Tikkitäti
Pepperoni, tomaatti, aurajuusto ja punasipuli. Tai.. Tonnikala, kinkku, jalopeno ja tomaatti. Kaikkiin käy myös ananas lisätäytteenä ;)
Myös vuohenjuusto sopii tomskun ja salamin kanssa. Oikeastaan.. olen kaikkiruokainen pitsan suhteen. Polttoainetta ne keholle vain ovat lopulta.- dfgdfgdgf
"Pepperoni, läskissoossi, tomaatti, aurajuusto voilla ja punavoisipuli. Tai.. Tonnikala, joulukinkku, jalopeno ja tomaatti margariinikastikkeella. Kaikkiin käy myös paistorasva lisätäytteenä ;)
Myös vuohenjuustomargariini sopii tomskun ja salamipasteijan kanssa. Oikeastaan.. olen kaikkiruokainen pitsan suhteen. Polttoainetta ne keholle vain ovat lopulta."
Tädin iso tankki imee tuhansia kaloreita. - Tikkitäti
Ja jollain on vähän vaikeaa selvästi ;)
Kannattaa pikkusen useammin niitä jaloiksi kutsuttuja raajoja liikuttaa niin ei kivistä päätäkään niin pahast eikä tarvii sunkaan huolehtia kaloreista. <3
Mut kukin tavallaan.. dfgdfgdgf kirjoitti:
"Pepperoni, läskissoossi, tomaatti, aurajuusto voilla ja punavoisipuli. Tai.. Tonnikala, joulukinkku, jalopeno ja tomaatti margariinikastikkeella. Kaikkiin käy myös paistorasva lisätäytteenä ;)
Myös vuohenjuustomargariini sopii tomskun ja salamipasteijan kanssa. Oikeastaan.. olen kaikkiruokainen pitsan suhteen. Polttoainetta ne keholle vain ovat lopulta."
Tädin iso tankki imee tuhansia kaloreita.No helvetti sentään! Onko hullua nauraa tuolle pari minuttia. :D
- Totuudenkertojatar
Pienet on ilot sulla, hani.
Kotitekoista eli itse tehtyä mieluiten. Gluteeniton pohja. Täytteinä tomaattisoosia, kinkkua, tonnikalaa, ananasta tai persikkaa, punasipulia ja juustoa. Päälle oreganoa kunnolla ja eikun louskut pizzaan kiinni. :P''
- voemahato
Ai ootkin jo tekari-iässä! :D
Jätkät kuulitteko, ne onkin mummon tekarit kun louskuttaa!
Itse asiaan: persikan jättäisin pois ja korvaisin mandarinilla tai kiwillä - tai omenan siemenillä. :P voemahato kirjoitti:
Ai ootkin jo tekari-iässä! :D
Jätkät kuulitteko, ne onkin mummon tekarit kun louskuttaa!
Itse asiaan: persikan jättäisin pois ja korvaisin mandarinilla tai kiwillä - tai omenan siemenillä. :PÄlä yhtään ruppee kuule mulle piätäsi aukommaan tai ohtan louskut poies ja irvistän siulle. :)
Yäh, kiiwi. :C
- Pohdin
Kaikki käy, mutta pepperoni tai salami on lempparitäyte. Maistuu hyvin sienten ja paprikan kanssa, ehkä sinihomejuustoa ja valkosipulia reilusti.
Kotipizan Soesial Opera. Tullut syötyä usiampia kertoja sittan lukio aikojen.
- Totuudenkertojatar
Jos hyvää haluan, teen itse. Persiistä ne kuivan käntyn päälle kuivatut höystöt, kuka niitä syö jos vaan vähänkin viitsii tehdä ite.
- Eräkettu
Katkarapu, simpukka, tonnikala.. Oregano ja valkosipuli..
Sellaset suht kevyet täytteet..
Poronliha, karhunliha.. Ne on kans vitun hyviä eikä tuu sellasta rasvasta oloa niinkuin jonku turkkilaisen lättybaarin Operan vetämisestä. - 101prosHetero
Pizza. Se on homoille
- Ex------PUA
Perustele.
- pizzamies_
Mitä paskaa? Pizzaa heterompaa ruokaa ei ole.
- Äiä
Pitzan eli pennin venyttäminen on pizzerioille taidetta. Kuinka saada minimaalisen vähistä aineksista aikaan mahdollisimman isolta näyttävä pitsa. Tiesittekö tätä, ette kai?
Siksipä tosiäijä tekee itse pitzansa ja heittää kaikki jääkaapista löytyvän jämät lätyn päälle. Dillinger ilman sipulia on hyvää. Sipuli ei pizzaan sovi :D
- VegeTaari_
Erilaiset kasvispizzat
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Pekka Aittakumpu ja Jenni Simula kiistävät väitetyn aviorikoksen
"Yleisessä tiedossa oleva asia”, sanovat Kalevan lähteet https://www.kaleva.fi/pekka-aittakumpu-ja-jenna-simula-ki1955783Miksi olet riittämätön kaivatullesi?
Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell1412758- 442267
- 931979
Aloitetaan puhtaalta pöydältä
Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei2381971Mitkä on ne arvot?
Itselleni särähtää korvaan joka kerta kun kuulen arvoista ja arvomaailmasta. Olen miettinyt paljon, että mikä on se minu2291355- 751299
Tätä et nähnyt tv:ssä: TTK-voittaja Anssi Heikkilä avautuu suhteesta Linnea Leinoon: "Sie annoit..."
Menikö voitto mielestäsi oikeaan osoitteeseen? Linnea Leino ja Anssi Heikkilä voittivat TTK:n vain 1,2 % erolla yleisöää121250Tavarakirppis lopettaa ilkivallan takia.
Tähänkö on jo Kajaanissa tultu? Onko lasten kuriomuus jo näin pitkällä, ei kait tätä aikuiset tee. Mikä on seuraava j41187Naton korkein sotilasjohtaja: Meidän on iskettävä ensin
Olen täysin samaa mieltä ja nämä iskut pitäisi olla jo suunniteltu ja tuhota käytännössä kaikki venäjän hyökkäysmateriaa2791165