Halvalla kesäautoja, yli sata tarjolla

halvallalähteee

19

358

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • EIymmärrä

      MITEN-----------ON-----------MAHDOLLISTA------------YLITTÄÄ-----------RAJA-ASEMA-----------AJOKELVOTTOMILLA------------AUTOILLA????????????????

      • laineenraikka

        Ei niillä ole ylitetty rajaa, vaan autot on hylätty rajalle.


      • entiiäsittenmitensemeni

        Kai niillä rajakin on ylitetty vai taivaaltako ne on autoineen putkahtanut Suomen puolelle.


    • zxzxc

      vittu ketä kiinnostaa koko autot saati pakolaiset.

    • epepepep

      Tismalleen samaa mieltä edellisen kanssa.

    • harrastajienjututut

      Autoista on kiinnostuneita autoharrastajat, ovat rakentajia, Tampereelta tulevat oikein linja-autolla ostamaan vanhoja rotiskoja, osa varaosiksi, ja osasta tulee upeita vaunuja, kun ovat valmiita.

    • ladafani

      Oli kyllä upeita projekteja kaupan, minä poika sain laatikkosilmä-ladan neljällä kympillä, parissa vuodessa siitä saa edustuskelpoisen bulevardisportin. Alkaa naiset lakoo kun sillä kriminkiillolla ajelee pääkatua lauantai iltaisin kikkarille.

    • 116ghg

      Joo..sitten alkaa suomen virkamiesarmeija työnsä. Veroa veron päälle. Neljänkympin lada voi tulla maksaan neljäsataa ekuu. En tiedä,kunhan arvelen.....

    • jfjfhjfhhjfdg

      Pääsee taas hipsterit parta tutisten ajelemaan ladalla ja mitä niistä päästöistä omalla kohdalla?

    • enolerasisti

      Se on muuten hirveää rasismia että turvapaikanhakijan romuauton saa noin halvalla.

      • voijesustaasnoita

        Ei näytä sinulla olevan käsitystä sanasta rasismi lainkaan. Koita nyt hiukan puristaa vaikka googlesta esiin, mitä se pitää sisällään, niin et tee itsestäsi ihan naurettavaa toista kertaa.


      • laineenraikka

        Just. Oliko turviksilta huutokauppaan pääsy kielletty?


    • hyviäkäyttövaunuja

      Kaikki lähti ajamalla.

    • sallanalahuuli

      huutokauppa-autot, ne olit parempia autoja mitä ikinä sallalaisilla on ollutkaan. terv. kuusamolainen

    • dfrgb

      puhukaa mitä osaatte,ei kiinnosta paskan vertaa.

    • selväjuttu

      Ei varmaa ussavutonta kiinnosta, jos on persujen huijaama vätys, niin mikään ei kiinnostau

    • xcdfv

      taidat itse olla uusavuton,mulla sentään on töitä ja tosi hieno auto eikä velkaa ole yhtään ,et revi siitä.kato ei kiinnosta ruosteiset autot eikä joutilaat eläjät joita pitää elättää toisten veromarkoilla.

    • pölkinseon

      Ei sulla mitään hienoa autoa ole, joku japanin kinneri, seki käytettynä ostettu.
      Et osaisi tikkua ristiin panna, joten hyvän rakennusprojekti jäisi sinulta tekemäti.

      • eiautomiehiähän

        Joo, olet oikeassa ei tuommonen turakainen mitään autoista ymmärrä. peräkammarista kurkkii ulos lauantaisin, siinä se.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Terveystalo paljasti yksityisen sairaanhoidon empatia puutteet

      Yksityisellä puolella raha ratkaisee, jos ei ole rahaa potilas ei saa empatiaa eikä siten apuakaan: Poliisi teki rikosi
      Maailman menoa
      202
      2323
    2. Puhuuko Orpo niin totta kuin osaa?

      Vai osaisiko "en muuta keksinyt" -Orpo edes vähän paremmin puhua totta? https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/f8d5241f-
      Maailman menoa
      302
      1834
    3. Nyt ahdistaa

      Joku nuori tyttö on surmattu Valkeakoskella. En tunne ihmistä, mutta silti se koskettaa. Uutisissa oli hiljattain, että
      Valkeakoski
      43
      1707
    4. Ehdin aamulla

      ajattelemaan sinua. Olit ensimmäisenä mielessäni. Avasin silmäni tähän uneen, jota elämäksi kutsutaan. Kuuntelin lintuje
      Ikävä
      147
      1455
    5. Laita viestiä?

      Sitten kun on sinulle hyvä hetki, minä odotan. Jotain jäi kesken ja haluan viedä sen loppuun 😘
      Ikävä
      89
      1374
    6. Mä todella toivon että

      Sulla on nyt kaikki hyvin sun elämässä, olet sisukas nainen sen näki jo ensimmäisestä hetkestä.
      Ikävä
      37
      1225
    7. Naiselle kysymys

      Oletko rakastunut minuun?
      Ikävä
      89
      1156
    8. Salakamera! Kirsikka Simberg julkaisi Farmilla otetut salakuvat: "Paha tapa" paljastuu! Katso kuvat!

      Oho, no nyt on kyllä rikottu sääntöjä… Farmi Suomi -kuvauksista paljastuu yllättävää materiaalia. Lue lisää: https://w
      Tv-sarjat
      4
      1099
    9. Olen ollut pois täältä neljä kuukautta

      Neljä kuukautta sitten olin tosiaan psykoottinen, ja jouduinkin osastolle hoidettavaksi kahdeksi kuukaudeksi. Ystävyys-
      Ikävä
      184
      1092
    10. Katselimme pitkään ja se merkitsi minulle paljon

      Sinulle se ei merkannut näköjään mitään.
      Ikävä
      41
      924
    Aihe