Kommenttia mun ruokavaliosta

mies25v_vastaherännyt

Lähtötilanne oli 100kg painoa. Nyt paino tippunut 80 kg paikkeille, mutta vieläkin läskiä on siellä täällä. Aikaa kulunut noin puoli vuotta.

Vieläkin erityisesti tissit on näin miehelle liian isot ja vatsat ei vielä kunnolla näy. Myös kyljissä läskiä, ja pepussa... Suunta on oikea, mutta tuntuu, että kehitys on stopannut tai en enää huomaa sitä. Voisko joku katsoa, onko ruokavalio ok, eli onko kyse vain siitä, että viimeisimmät kilot kestää kauemmin.

Aamupala
Kaurapuuroa pieni annos
Paljon kahvia

Ruoka
200 g kanaa tai porsasta
250 g vihanneksia (porkkanaa, hernettä, sekavihanneksia)
joku hedelmä (omena)

Välipala
Rahka (skyr yleensä)
Omena, tomaatti tai kurkkua
Kahvia maidolla

Ruoka 2
suunnilleen kuten ruoka 1. Lihan sijasta voi olla kananmunia 3 kpl

Iltapala
Tonnikalapurkki tai raejuustopurkki tai rahkapurkki (n 170g)
Ehkä joku omena tms. jos sattuu olemaan vielä nälkä


Olen siis mies 25 v

5

99

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jkö

      nooo.. lisäisin vaan protskujen saantia jokaiselle aterialle, ja karsisin noista omenoista turhat hedelmäsokerit pois.

    • Mies25v_vastaherännyt

      Joo, hedelmäsokeria tulee tosiaan varmastikin liikaa. Sitä olen itsekin miettinyt.

    • voimailu

      Hienoa hyvin on paino pudonnut kandee ottaa joku luontaistuote rinnalle ja vihreätee
      voin neuvoa ilmaiseksi

      [email protected] Tuo on sähköposti

    • lisää_ruokaa

      Pienillä kaloreilla meet. Liian pienillä. Aamupalalta puuttuu proteiinit. 30g heraa sinne tai kananmunia keltuaisineen jotta tulee proteiinia ~30g minimissään.(www.pps-shop.fi)

      Vaihda Skyr sokeri rahkat valion/rainbown mieto maitorahkaan, enemmän protskua ilman sokeria ja halvempia. Omena on ihan ok välipalalla. Illalla voisit syödä kaurapuuroa tai jotain muuta kuitupitoista hiilaria pikkaisen proteiinien ohella. Unikin syvenee. Ja ei. Hiilarit illalla ei vaikuta negatiivisesti rasvanpolttoon. Kokonaiskalorit - makrot ratkaisee. Sulta puuttuu myös hyvät rasvat. Naudan jauhelihaa 10% voisit syödä myös ihan hyvin.

      Sulla ei ole millään aterioilla riisiä/pastaa. Miten sä jaksat treenata hyvä mies? Ei tosta nyt enää poiskaan voi ottaa mitään. Naisetkin syö enemmän. Kyllä minä ottaisin kunnollisen ruokavalion PT:ltä suoraan. Sulla on aineenvaihdunta varmaan aivan juntturassa jo ja treenitehot surkeat. Stoppaisin dietin välittömästi ja herättäisin aineenvaihduntaa isommilla ruokamäärillä. Puhtaasti edelleen syöden. Oikeesti, naisille tehtävissä dieteissäkin on enemmän ruokaa. Lopputulos tuosta on laiha-läski look. Lisää ruokaa erityisesti hiilareita ennen ja jälkeen treenien (riisi basmati/jasmin/täysjyvä tai uudet perunat). Treenit teet tehokkaammin, 60min max. salilla ja isoja perusliikkeitä vain. 4 salitreeniä 2on 1off, 1 palauttava kävely 30-60min (nostat aikaa viikottain), 1 HIIT mäkijuoksu, spurtit, soutulaite, crossari tms.. (5min lämmittely, 10min työ, 5min jäähdyttely, aloita kevyesti jos uusi juttu). Tähän pitäisi jokaisen nuoren miehen pystyä. Jos ei pysty niin ruokavaliossa on pahasti vikaa!

      Älä kuihduta itseäsi hyvä mies! Laskee testot kellariin tollaisilla syömisillä, sitten masentaa ja halut häviää. Nivelet huutaa hoosiannaa kun hyvät rasvat puuttuu. Jää läskit rintoihin. Suosittelisin kääntymään jonkun tunnetun pt:n puoleen. esim. protrainer.fi tai mikanyyssola.fi tai http://www.penkkipunnerrus.fi/nettivalmennus

    • mies25v_vastaherännyt

      Kiitos vastauksestasi. Olen alkanut itsekin epäillä ruokamääriä liian pieniksi. Näin sain toki nopeasti painon tippumaan ja ajatus oli pitää näin raju aliravitsemus lyhyenä jaksona. Painon putoaminen pysähtyi kuitenkin ihan jostain muusta syystä, jonka takia en ole uskaltanut alkaa uudelleen syödä. Erityisesti hiilareiden suhteen olen olllut varovainen, koska niillä olen itseni aikoinaan lihottanut.

      Olen tosiaan ollut viimeaikoinan väsynyt ja treenaaminen on ollut vaikeaa. Pitää miettiä ravintoa uusiksi.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      137
      1916
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1908
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1848
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      85
      1630
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      62
      1448
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1266
    7. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      37
      1163
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      38
      1160
    9. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1148
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1137
    Aihe