Kommenttia mun ruokavaliosta

mies25v_vastaherännyt

Lähtötilanne oli 100kg painoa. Nyt paino tippunut 80 kg paikkeille, mutta vieläkin läskiä on siellä täällä. Aikaa kulunut noin puoli vuotta.

Vieläkin erityisesti tissit on näin miehelle liian isot ja vatsat ei vielä kunnolla näy. Myös kyljissä läskiä, ja pepussa... Suunta on oikea, mutta tuntuu, että kehitys on stopannut tai en enää huomaa sitä. Voisko joku katsoa, onko ruokavalio ok, eli onko kyse vain siitä, että viimeisimmät kilot kestää kauemmin.

Aamupala
Kaurapuuroa pieni annos
Paljon kahvia

Ruoka
200 g kanaa tai porsasta
250 g vihanneksia (porkkanaa, hernettä, sekavihanneksia)
joku hedelmä (omena)

Välipala
Rahka (skyr yleensä)
Omena, tomaatti tai kurkkua
Kahvia maidolla

Ruoka 2
suunnilleen kuten ruoka 1. Lihan sijasta voi olla kananmunia 3 kpl

Iltapala
Tonnikalapurkki tai raejuustopurkki tai rahkapurkki (n 170g)
Ehkä joku omena tms. jos sattuu olemaan vielä nälkä

Olen siis mies 25 v

5

119

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jkö

nooo.. lisäisin vaan protskujen saantia jokaiselle aterialle, ja karsisin noista omenoista turhat hedelmäsokerit pois.

• Mies25v_vastaherännyt

Joo, hedelmäsokeria tulee tosiaan varmastikin liikaa. Sitä olen itsekin miettinyt.

• voimailu

Hienoa hyvin on paino pudonnut kandee ottaa joku luontaistuote rinnalle ja vihreätee
      voin neuvoa ilmaiseksi

[email protected] Tuo on sähköposti

• lisää_ruokaa

Pienillä kaloreilla meet. Liian pienillä. Aamupalalta puuttuu proteiinit. 30g heraa sinne tai kananmunia keltuaisineen jotta tulee proteiinia ~30g minimissään.(www.pps-shop.fi)

Vaihda Skyr sokeri rahkat valion/rainbown mieto maitorahkaan, enemmän protskua ilman sokeria ja halvempia. Omena on ihan ok välipalalla. Illalla voisit syödä kaurapuuroa tai jotain muuta kuitupitoista hiilaria pikkaisen proteiinien ohella. Unikin syvenee. Ja ei. Hiilarit illalla ei vaikuta negatiivisesti rasvanpolttoon. Kokonaiskalorit - makrot ratkaisee. Sulta puuttuu myös hyvät rasvat. Naudan jauhelihaa 10% voisit syödä myös ihan hyvin.

Sulla ei ole millään aterioilla riisiä/pastaa. Miten sä jaksat treenata hyvä mies? Ei tosta nyt enää poiskaan voi ottaa mitään. Naisetkin syö enemmän. Kyllä minä ottaisin kunnollisen ruokavalion PT:ltä suoraan. Sulla on aineenvaihdunta varmaan aivan juntturassa jo ja treenitehot surkeat. Stoppaisin dietin välittömästi ja herättäisin aineenvaihduntaa isommilla ruokamäärillä. Puhtaasti edelleen syöden. Oikeesti, naisille tehtävissä dieteissäkin on enemmän ruokaa. Lopputulos tuosta on laiha-läski look. Lisää ruokaa erityisesti hiilareita ennen ja jälkeen treenien (riisi basmati/jasmin/täysjyvä tai uudet perunat). Treenit teet tehokkaammin, 60min max. salilla ja isoja perusliikkeitä vain. 4 salitreeniä 2on 1off, 1 palauttava kävely 30-60min (nostat aikaa viikottain), 1 HIIT mäkijuoksu, spurtit, soutulaite, crossari tms.. (5min lämmittely, 10min työ, 5min jäähdyttely, aloita kevyesti jos uusi juttu). Tähän pitäisi jokaisen nuoren miehen pystyä. Jos ei pysty niin ruokavaliossa on pahasti vikaa!

Älä kuihduta itseäsi hyvä mies! Laskee testot kellariin tollaisilla syömisillä, sitten masentaa ja halut häviää. Nivelet huutaa hoosiannaa kun hyvät rasvat puuttuu. Jää läskit rintoihin. Suosittelisin kääntymään jonkun tunnetun pt:n puoleen. esim. protrainer.fi tai mikanyyssola.fi tai http://www.penkkipunnerrus.fi/nettivalmennus

• mies25v_vastaherännyt

Kiitos vastauksestasi. Olen alkanut itsekin epäillä ruokamääriä liian pieniksi. Näin sain toki nopeasti painon tippumaan ja ajatus oli pitää näin raju aliravitsemus lyhyenä jaksona. Painon putoaminen pysähtyi kuitenkin ihan jostain muusta syystä, jonka takia en ole uskaltanut alkaa uudelleen syödä. Erityisesti hiilareiden suhteen olen olllut varovainen, koska niillä olen itseni aikoinaan lihottanut.

Olen tosiaan ollut viimeaikoinan väsynyt ja treenaaminen on ollut vaikeaa. Pitää miettiä ravintoa uusiksi.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kiitos nainen

Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik
      Tunteet
      12
      4110
    2. MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."

Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar
      Maailman menoa
      82
      2111
    3. Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?

Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun
      Maailman menoa
      551
      1677
    4. Kirjoita yhdellä sanalla

Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin
      Ikävä
      99
      1415
    5. Olet hyvin erilainen

Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja
      Ikävä
      67
      1137
    6. Yksi syy nainen miksi sinusta pidän

on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s
      Ikävä
      33
      1048
    7. Hyödyt Suomelle???

Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt
      Maailman menoa
      216
      951
    8. Hyvää Joulua mies!

Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o
      Ikävä
      60
      893
    9. Hyvää talvipäivänseisausta

Vuoden lyhyintä päivää. 🌞 Hyvää huomenta. ❄️🎄🌌✨❤️😊
      Ikävä
      171
      864
    10. Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!

Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill
      Suomalaiset julkkikset
      3
      848
    Aihe