Mistä vaatteista tytöt tykkäävät pojilla?

Tytötkertokaa

Eli tytöt, olisin kiinnostunut teidän mielipiteistä joihinkiin poikien muotijuttuihin. Olen 16v poika ja haluaisin tietää onko muotini syynä siihen ettei minulla ole tyttöystävää, vaiko ulkonäköni. Käytän yleensä vaatteina tummia farkkuja, jotain perus tennareita ja ihan normaaleita miesten huppareita. Painan n.55 kg ja olen 170cm pitkä. Mulla on kohtuu lyhyet hiukset ja olen aika puhdas naamastani muutenkin. Pesen naamani joka päivä puhdistusaineella. Käytän hajusteita sillointällöin. Olen normaalin huumoritajun omaava ja luonteeltani vähän ujo. Mutta Kertokaa tytöt miltä kuulostaa nyt? Mutta sitten kysymyksiin Ensimmäisenä; mitkä vaatteet ovat 15-17 vuotiaille hyviä teidän mielestä? Toisena: mitä mieltä ootte jos poika ei polta ammattikouluikäisenä?, Hyvä vai huono juttu? Ja sitten, ootteko sitä mieltä että pojan pitää olla hauska, jotta voi seurustella? Onko puhtaus teidän tyttöjen mielestä todella hyvä juttu, vai sellainen perus? Siin oli kysymykset. Eli toivon tyttöjen vastaavan näihin kysymyksiin, ja kertovan oman mielipiteensä, mikä on pojassa seurustelun kannalta tärkeintä?

10

376

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • oonariina

      Sukkahousuista.

      • Oikeitavastauksia

        Heh,.. melkein jopa nauroin..


      • margettana

        Hahaa Robin Hood lyyli.


    • ooook

      kuuntele noita ämmien vinkkejä ja huomaat olevasi kohta kävelevä etola stockman mainos. puet sitä mistä ITE tykkäät ja sit huomaat jos joku tykkää siitä. et sä oikeasti ala pukemaan jotain sentakia että joku toinen siitä tykkää

    • Lindalin

      Hyvät vaatteet on sellaiset, missä itsellä on hyvä olo. Toki tietyt tilanteet vaatii erilaista pukeutumista esim. juhlat tai urheilu. Kannattaa pukeutua tilanteen, sään ja oman fiiliksen mukaan!

      Se, että et polta, on hyvä juttu. Sekä terveyden että ulkonäön kannalta (pilaa hampaat, ihon ja hengitys haisee).

      Puhtaus ja hyvä hygienia on tärkeää! Kannattaa peseytyä joka päivä ja käyttää dödöä.

      Ulkonäkö ei lopulta ratkaise sitä, kenestä kiinnostutaan ja keneen ihastutaan. Tärkeintä on olla reilu ja ottaa muut huomioon. Tytöt yleensä huomaa, jos joku käyttäytyy fiksusti tai ikäistään kypsemmin. Ei tarvitse olla aina hauska, kaikki on erilaisia.

      • Aloittaja1

        Okei, no yritän pukeutua niin kuin tykkään ja luulen että on ihan hyvä. Puhtaus ja hygienia sekä käyttäytyminen on mun mielestä kans ykkös juttuja, niin tytöillä kuin pojilla.


    • Ehkäpänäin

      Hameista ehkä.

    • eivttusentään

      äääähh PERKELE..... ei nuori poika mitään vaatteita tarvii, siis vitunkaa väliä, pyyhit vaan finnit naamalta mopobensalla pois.

      • edellinennnn

        niin ja räkiä ei saa kokoaikaa ympärilleen, se teillä finniturvilla on ongelma


    • pepitapoika

      Pepitaruudullisista sukkahousuista.Laitappas sellaiset jalkaan niin tytöt tykkää .

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Maksetaanko Vornaselle palkkaa 2 viikon sairaslomasta

      Eli torstain kännistä 2 viikon palkallinen sairasloma? Saako muut duunarit myös rännätä 2 viikkoa työnantajan laskuun?
      Perussuomalaiset
      300
      2697
    2. Miksi tunnet vetoa..

      Miksi tunnet vetoa juuri häntä kohtaan? Mikä sen saa aikaan?
      Ikävä
      100
      2108
    3. Mitä te palstan ihanat naiset

      Ajattelette hyvin viisaista miehistä, jotka ovat koko ajan jotenkin oudosti väärässä? Vaikka älykkyysosamääräsi olisi 21
      Sinkut
      79
      1613
    4. Tapaus Vornanen

      Se oli torstai-ilta ja kansanedustaja Vornanen oli juhlimassa seurueensa kanssa pitkän edustusviikon jälkeen. Baarissa o
      Maailman menoa
      171
      1472
    5. Nainen, kohtelin sua kuin paskaa

      Ja silti odotin että annat kaiken anteeksi. Yllätyin kun niin ei käynytkään. Olethan kaikin puolin alle mun tason ja sun
      Ikävä
      66
      1298
    6. Nainen, seuraan sun uutta elämää

      Hieman naurattaa tuo sun uusi rooli 🤭. Kun et sovi siihen mitenkään. Mutta pakkohan sulla jokin paikka olla missä hämme
      Ikävä
      53
      1205
    7. Voi hitto Rinsessa säikähdin

      Että olitkin silloin joku huijari. Huh, sano ettet ole.
      Ikävä
      11
      1084
    8. Olet kaikki mitä ikinä tahdonkaan

      Voi sinä ihana Jarno olet just se ihminen keneen menin täysin ihastumaan. Kuin salama kirkkaalta taivaalta meidän koht
      Suhteet
      19
      1076
    9. Ilona Siekkinen

      Onko Ilona Siekkinen todellinen henkilö vai tekoälyllä luotu henkilö? Koostettu monesta eri kuvasta ja liitetty yhteen m
      Yhteiskunta
      1
      1030
    10. AVARN Security ja julkisen toimeksiannon laiton henkilörekisteri

      Kyseessä ei ole VR:än ylläpitämä, vaan Avarnin laiton henkilörekisteri. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000000482739.htm
      Turvallisuuspalvelut
      13
      911
    Aihe