Nuori mies yksin baarissa?

2plus19

Miten suhtauduttu siihen ja mitä ajattelette, jos näette jonkun yksinäisen nuoren miehen baarissa tai yökerhossa? Minkälaisia ajatuksia iltaansa yksin viettävä nuori mies teissä oikein herättää?

Pelottaa ja jännittää hirveästi se asia, että mitä kaikki muut ihmiset siitä oikein ajattelisivat, jos näkisivät mu yksin baarissa ja miten he suhtautuisivat mua kohtaan sen yksinäisyyden takia.

Entä mitkä ovat teidän mielestänne hyviä syitä siihen, jos nuori mies käy yksin baareissa?

Mitä ajattelisitte siitä, jos joku yksinäinen nuori mies tulisi baarissa teille juttelemaan? Olisiko se miehen yksinolo baarissa jo sellainen asia, mikä saisi teidät karttamaan kyseisen miehen seuraa tai voisitteko itse kuvitella ikinä menevänne juttelemaan baarissa yksin olevalle nuorelle miehelle?

Olisi kiva kuulla sekä miesten, kun myös naistenkin vastauksia.

21

451

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • käynkahvilassa

Mahdoton tilanne, koska en käy enää baareissa.

• eihänsiinämitään

aika rohkeaa olisi lähteä yksin baariin, oli sitten kyseessä nuori tai vanhempi mies tai nainen.
      itse en ole koskaan tällaista tehnyt, olen liian arka lähtemään yksin ravintoloihin. Ystävän kanssa voi pitää hauskaa, yksin ravintolassa ollessa voisi tulla seinäruusumainen tilanne, jos ei kukaan hakisi tanssimaankaan. Miehelle ei tätä ongelmaa ehkä tulisikaan, koska ainahan voitte tanssittaa tyttöjä vaikka koko illan ja silloinhan mukaan lähteneestä kaverista olisi vain haittaa.

• Eräkettu

Eikö baariin saa tulla yhelle ilman että joku kukkahattutäti rupeaa vinkumaan?

• Nnohei

Olen nainen ja sanoisin, että yksinäisten miesten käyminen baarissa on ihan tavallista. En kiinnitä edes huomiota siihen, onko joku baarissa yksin. Ja ainahan voit sanoa, että odottelet kaveria tai että kaveri hävisi johonkin omille teilleen.

• Kfkxxjfjf

En käy baareissa, siellä porukka kuvittelee pääsevänsä reittä pitkin suhteeseen.

• Kyllähän siitä kaikki ajattelevat kaikkea negatiivista.

• Toveri23421

Hah. Itse taas nautin siitä että saan olla yksin baarissa, tosin ne hetket kestävät max 2h. Välillä on mukavaa vaan istua, juoda olutta ja katsella baarin menoa. Tässä pitää olla tarkkana ettei tuijota ketään, muuten sinua pidetään omituisena hyypiönä.

• 2plus3

Mikähän vinoutuma täällä on joidenkin päässä kun tää sama kysymys tulee aina vaan uudestaan tietyn välein esille. Ensinnäkin näen baareissa suurimmaksi osaksi yksin tulleita ja yksin tulevia ihmisiä ja toisekseen käyn itsekin baareissa yksin ja ongelma se ei koskaan ole ollut kenellekään kanssaolijalle. Yksin olevien kanssa on lisäksi helpompaa mennä juttelemaan kun yleensä ne porukat on omia sisäpiirejään mihin ei muita haluta sekaan.

• Sad-But-true

Rumilukset käy yksin baarissa

• exbilehile

Itse kävin nuorena naisena yksin baarissa koska pidin tanssimisesta yksin. Ei minua kiinnostanut mitä muut ajattelivat. Varmasti oli niitäkin jotka ajattelivat minusta ikäviä mutta omapa oli asiansa. Minun elämä tämä on eikä muiden. Älä anna liikaa valtaa sille mitä muut ajattelevat. Jos käyttäydyt kohteliaasti muita kohtaan, ei kenelläkään pitäisi siitä olla mitään sanomista. Mutta näin kyllä paljon muitakin yksinään baarissa olevia enkä minä heitä sen kummemmin ajatellut. Totta tietysti se että yksin olevaa on helpompi lähestyä kuin kavereidensa kanssa olevaa. Muistaakseni ei kovin kauankaan sitten joku kysyi että mitä ajatellaan jos vanhempi nainen menee yksinään baariin. Menkööt kukin sinne missä seurassa haluaa kunhan osaa käyttäytyä.

• Tätä on kysytty ennenkin.

Menen itse helpommin juttelemaan yksinäiselle miehelle kuin porukalle.

Itse olen käynyt joskus yksin baarissa katsomassa live-musiikkia. (Lähdin aina heti esityksen jälkeen.) En tiedä onko siinä jotain pahaa mennä yksin, jos himassa seinät kaatuu päälle, oli sitten mies tai nainen.

• No itse en kyllä ainakaan lähtisi ollenkaan yksin mihinkään baareihin, kun eipä siellä yksin ollessa kulu aika yhtään ja tuntuu vaan pitkästyttävältä istua siellä yksin ilman juttuseuraa. Mieluummin sitä viettää yksin aikaa kotona ollessa, kun kotona se aika kuluu aina paremmin, kun mitä se kuluisi koskaan yksi baarissa.

• Viimeiset 16v oon käyny yksin viihteellä;) Aloittajalla erakoituminen on vasta aluillaan, joten itsetunto ei ole päässyt vielä kehittymään.

• Miksi?

• Näin_suhtaudun

Ajattelen siitä pelkkää negatiivista. Varsinkin jos sillä "nuorella" melkein nelikymppisellä miehellä on tukka kuin Juicella ja naamasta näkee, että on poikuus tallella, sivari ja hintti.

• ruusy81

Sama mieltä on moni mukin, että yksin mies baarissa joko poikuus tallessa tai on jokin kaappihomo.
        Mutta harvemmin oikea homo yksin uskaltaisi baariin mennä.
        Homoihiin niin negativisesti suhdatetaan , että välillä mies porukalla häntä baarissa hakataisi.

• Niin kyllähän sitä miehellä täytyykin olla aina hyvälaatuinen ja tuuhea tukka päässä ja tietenkin ne kaverit mukana siellä baarissa, koska muuten muut ihmiset ajattelevat kaikkea negativista siitä nuoren miehen yksinolosta. Tollaiset juice-tukkaiset ätmiluuserit voisivat muutenkin pysytellä vaan kokonaan poissa sieltä baareista muiden ihmisten iltaa pilaamasta.

• 8plus4
        DarkFear kirjoitti:

Niin kyllähän sitä miehellä täytyykin olla aina hyvälaatuinen ja tuuhea tukka päässä ja tietenkin ne kaverit mukana siellä baarissa, koska muuten muut ihmiset ajattelevat kaikkea negativista siitä nuoren miehen yksinolosta. Tollaiset juice-tukkaiset ätmiluuserit voisivat muutenkin pysytellä vaan kokonaan poissa sieltä baareista muiden ihmisten iltaa pilaamasta.

Miten moni juice-tukkainen ätmiluuseri on sinun baari-iltasi pilannut? Jospa juice-tukkaiset ätmiluuserit ovat se todellinen syy miksi välttelet baareja ja yksin liikkuminen vain tekosyy :)

• Olet_Neitsytsetä

Siksihän sinä sieltä baarista pois pysytkin, koska olet juice-tukkainen HC-ätmiluuseri.

• mökkeilijä80

Itse en ole mikään baari-ihminen, inhoan räkälöitä, mutta mökillä tulee joskus istuskeltua siinä kodikkaassa merenranta-ravintolassa, kun en jaksa yksin siellä mökissä koko ajan mököttää. Ikinä en ole siellä nähnyt nuoria miehiä yksin. Ylipäätään siellä on pääasiassa eläkeläisiä tai lapsiperheitä ja turisteja. Siellä mä joka kesä yksin istuskelen ihmettä oottelemassa XD
      Jos näkisin siellä jonkun nuoren miehen yksin, varmasti juttelisin sen kanssa. Oon kuitenkin ihan sosiaalinen, että uskallan mennä paukauttaa juttelemaan ujoillekin ihmisille, kyllä mä niiden eläkeläistenki kanssa siellä aina juttelen. Ja ne ihmettelevät miks nuori nätti nainen voi vuodesta toiseen istua siellä yksin. No missä kaikki miehet on? Maa pursuaa sinkkumiehiä, eikä niitä näy missään. Ei ainakaan niissä paikoissa missä minä liikun.

• 16plus14

Minä tapasin ex-tyttöystäväni baarissa, jossa olin sillä hetkellä yksin ilman ketään kavereita.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Et olisi piilossa enää

Vaan tulisit esiin.
      Ikävä
      89
      4120
    2. Loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä tilassa

Seinäjoella Pohjan valtatiellä perjantaina sattuneessa liikenneonnettomuudessa loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä t
      Kauhava
      35
      3201
    3. Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan

Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä
      Ikävä
      103
      2313
    4. Onko jollakin navetassa kuolleita eläimiä

Onko totta mitä facebookissa kirjoitetaan että jonkun navetassa olisi kuolleita eläimiä? Mitä on tapahtunut?
      Puolanka
      31
      2168
    5. Miksi olet riittämätön kaivatullesi?

Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell
      Ikävä
      86
      1954
    6. Tiedän, että emme yritä mitään

Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian
      Ikävä
      28
      1857
    7. Hymysi saa tunteet

Pintaan❤️ jos et tarkoita niin älä tee sitä
      Ikävä
      31
      1830
    8. Mitä, kuka, hä .....

Mikähän sota keskustassa on kun poliiseja on liikkeellä kuin vilkkilässä kissoja
      Kemi
      27
      1577
    9. Näin pitkästä aikaa unta sinusta

Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni
      Ikävä
      9
      1537
    10. Miten hetki

Kahden olisi paras
      Ikävä
      28
      1511
    Aihe