Lähi-idästä kotoisin oleva ystäväni karkoitettiin maastamme reilu 6 kk sitten. Hän oli siis täällä ennen pakolaistulvaa eikä ollut pakolainen vaan oli tullut tänne vapaaehtoisesti töitä etsimään . Sai olla 2-3 vuotta ennenkö lopullinen päätös karkoituksesta annettiin, perusteella ettei hän löytänyt työpaikkaa. Avioliittoa hän ei itse halunnut käyttää oleskeluluvan saamiseen eikä toisaalta voinutkaan kun ero oli kesken omassa maassa.
Nyt mies haluaa muuttaa luokseni ja alkaa etsimään töitä uudelleen tai sitten perustamme yhdessä ravintolan tms.
Miten minun tulee menetellä nyt, olen ihan ulkona näistä kuvioista...
Pyydän asiallisia vastauksia kiitos.
Miten saada mies takaisin ?
14
438
Vastaukset
- Eräkettu
Jaa niin se eka päätös ei oikein uppoa sinne pääkoppaan?
- Titteli_Tapola
Ei ole mitään mahdollisuutta enää.
- hahahhahahahahha
oikein vapaanehtoisesti tuli tänne.
- Ruokakinonpahaa
Mikä viddu niitä tänne rasistimaahan vetää?
- tunnustatosiasiat
Niiden omat maat ovat vain paljon rasistisempia. Hyökkäävät toisuskoisten kimppuun, pitävät naista omaisuutenaan.
- Fgjfyyjkbvffd
Ei mitenkään. Jos on karkoitettu ei mitään mahdollisuuksia palata EU alueelle seuraavaan 3- 5 vuoteen.
- Menemiehenperässä
Muuta itse Lähi-itään.
- jorezx
Minua kiinnostaisi tietää miten saada vaimo takaisin. Ottaisin avosylin vastaan, ja antaisin anteeksi ja lähtisin heti pois tältä palstalta.
- tietämätönasioista
Ylläpito voisi poistaa tämän kokonaan. Näitä juttuja luettuani häpeän olla suomalainen, jälleen kerran.
Ketjusta on poistettu 12 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kantaa asetta
Voiko olla koskaan kotelossa lonkalla ase.. Siis ei mikään luvaton ase. Johon on luvat. Esim luottamustoimessa, tai kaup665151Mies mitä ajattelet naisista?
Kerro mitä ajatuksia nousee. Mitä naiset sinulle merkitsee? Sana on vapaa.1293757Mitä laitatte karjalanpiirakan päälle?
Voita tietenkin, mutta mitä muuta? Itse yleensä juustoa, jotain leikkelemakkaraa ja tuorekurkkua483194Kerro kaivattusi
Jokin tapa/piirre mikä sinua viehättää ja mistä hän voisi myös tunnistaa itsensä.652257Vakkuri puhuu että Suomi joutuu sotaan.
Hänen mukaansa asiantuntijat ovat yhtä mieltä että Suomi joutuu sotaan Venäjän kanssa. En tiedä kuinka lähellä se on, mu4501964Järkyttävä tieto Purrasta
Purra tapasi nykyisen miehensä täällä. Suomi24:ssä! Tulipa likainen olo. Nyt loppuu tämä roikkuminen tällä palstalla.771648- 631365
- 641306
- 2611107
- 471082