Olen 17 vuotias poika jonka kiinnostuksen kohteisiin kuuluu markkinointi ja myynti! Olin viime kesänä kuukauden puhelinmyyjänä hyvällä menestyksellä ja nautin töistä sillä koin että opin paljon ja koska olin hyvä myymisessä! Tänä kesänä olin vähän päälle 2 viikkoa töissä kunnes tuntui noin 1,5 viikon jälkeen siltä että en enään opi kauheasti uusia asioita, vaan kaikki oli todella toistuvaa enkä nauttinut enään yhtä paljon töistä kuin ennen, joten lopetin.
Nyt minua kiinnostaisi työt mainostoimistolla markkinoinnin parissa, sillä koen että saisin uusia haasteita ja oppisin paljon hyödyllisiä asioita!
Luulen että voisin olla hyvä markkinoinnin parissa sillä analysoin todella usein esim. sitä että miten tunnetut tuotteet ovat päässeet asemaansa jne. Ja sama koskee vähemmän tunnettuja tuotteita, miksi tuotteet eivät ole tunnettuja? miten niistä voisi tulla tunnettuja? jne. Ja teininä uskon antavani erilaisen näkökulmia eri kampanjoihin varsinkin markkinoinnissa sosiaalisissa mediassa.
Ja koska kiinnostuksen kohteisiini kuuluu myynti ja markkinointi niin olen luonnolisesti myös lukenut kirjoja ja nettisivuilta sekä katsonut videoita näihin liittyviin aiheisiin.
Joten kysymys kuuluu että miten ala-ikäisenä (täytän 1kk päästä tosin 18 vuotta), ilman työkokemusta markkinoinnista voisi saada työn mainostoimistolta markkinoinnin parissa?
Itse ajattelin että yksi idea voisi olla että soitan suoraan yrityksille ja yritän tehdä mahdollisimman hyvän vaikutuksen puhelimessa (sen osaan) kertomalla yllämainitut asiat ja muita asioita joilla voisin tuoda lisäarvoa yritykselle, sekä kertomalla tulevaisuuden suunnitelmista ja että olen valmis työskentelemään paljon jotta saavutan tavoitteeni.
Alaikäisenä markkinointitöitä?
Markkinointitöitävailla
1
114
Vastaukset
- Markkinointitöitävailla
Olin siis 1,5 viikkoa töissä kunnes tuntui siltä siltä että en enään opi kauheasti uusia asioita, vaan kaikki oli todella toistuvaa enkä nauttinut enään yhtä paljon töistä kuin ennen, mutta yritin vielä loput viikosta ja seuraavalla viikolla pari päivää kunnes päätin että lopetan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde272900Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän332545- 1482274
Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.542249Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti241870Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3911706Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään1041652- 3111561
- 1351459
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131446