Alaikäisenä markkinointitöitä?

Markkinointitöitävailla

Olen 17 vuotias poika jonka kiinnostuksen kohteisiin kuuluu markkinointi ja myynti! Olin viime kesänä kuukauden puhelinmyyjänä hyvällä menestyksellä ja nautin töistä sillä koin että opin paljon ja koska olin hyvä myymisessä! Tänä kesänä olin vähän päälle 2 viikkoa töissä kunnes tuntui noin 1,5 viikon jälkeen siltä että en enään opi kauheasti uusia asioita, vaan kaikki oli todella toistuvaa enkä nauttinut enään yhtä paljon töistä kuin ennen, joten lopetin.

Nyt minua kiinnostaisi työt mainostoimistolla markkinoinnin parissa, sillä koen että saisin uusia haasteita ja oppisin paljon hyödyllisiä asioita!
Luulen että voisin olla hyvä markkinoinnin parissa sillä analysoin todella usein esim. sitä että miten tunnetut tuotteet ovat päässeet asemaansa jne. Ja sama koskee vähemmän tunnettuja tuotteita, miksi tuotteet eivät ole tunnettuja? miten niistä voisi tulla tunnettuja? jne. Ja teininä uskon antavani erilaisen näkökulmia eri kampanjoihin varsinkin markkinoinnissa sosiaalisissa mediassa.

Ja koska kiinnostuksen kohteisiini kuuluu myynti ja markkinointi niin olen luonnolisesti myös lukenut kirjoja ja nettisivuilta sekä katsonut videoita näihin liittyviin aiheisiin.

Joten kysymys kuuluu että miten ala-ikäisenä (täytän 1kk päästä tosin 18 vuotta), ilman työkokemusta markkinoinnista voisi saada työn mainostoimistolta markkinoinnin parissa?

Itse ajattelin että yksi idea voisi olla että soitan suoraan yrityksille ja yritän tehdä mahdollisimman hyvän vaikutuksen puhelimessa (sen osaan) kertomalla yllämainitut asiat ja muita asioita joilla voisin tuoda lisäarvoa yritykselle, sekä kertomalla tulevaisuuden suunnitelmista ja että olen valmis työskentelemään paljon jotta saavutan tavoitteeni.

1

181

Vastaukset 1

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Markkinointitöitävailla

Olin siis 1,5 viikkoa töissä kunnes tuntui siltä siltä että en enään opi kauheasti uusia asioita, vaan kaikki oli todella toistuvaa enkä nauttinut enään yhtä paljon töistä kuin ennen, mutta yritin vielä loput viikosta ja seuraavalla viikolla pari päivää kunnes päätin että lopetan.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomalaisten pinna paloi - Ärsytys iskee uudesta TTK-juontajasta "Eihän tälle voi kun nauraa"

Oliko Veronica Verho hyvä valinta TTK-juontajaksi? Uuden TTK-juontajan henkilöllisyyttä on arvailtu siitä asti, kun Va
      Suomalaiset julkkikset
      106
      2205
    2. Mitäpä luulet että tykkääkö

kukaan kaivatustasi ?
      Ikävä
      103
      886
    3. T rakastan sua

vaikket sitä usko
      Ikävä
      66
      823
    4. Varmaan aika moni

Haluaisi sinut enemmän kuin mielellään
      Ikävä
      46
      790
    5. Mitä tapahtuu?

Mitä tapahtuu Humalojalla? Poliiseja talon ympärillä ja paljon ihmisiä pitkin pihoja???
      Haapavesi
      21
      726
    6. Suomi on viittä vaille sodassa Venäjän kanssa...

...syynä tähän on kokoomuslainen presidenttimme Stubb. Hän on ainoa eurooppalaisen maan johtaja, joka kärkkäästi ja taha
      Maailman menoa
      517
      716
    7. Olen vähän epävarma siitä, oletko kiltti

Nainen, ensivaikutelma oli, että olet tosi hyväsydäminen eli siinä mielessä harvinaisuus. Eli et mene virran mukana, etk
      Ikävä
      76
      640
    8. Miksi et lähesty minua

Jos kerran kaipaat, mies? Mitä pelkäät?
      Ikävä
      64
      615
    9. Herkkä, hellä, aurinkoinen, kaunis upea, valonsäde on hän nainen

Ja myös fiksu, älykäs ja luonnonläheinen. Erittäin mielenkiintoinen ja kiltti ihminen. Haluan tuntea hänet, koska kaik
      Ikävä
      23
      580
    10. Kai sä olet

Luovuttanut mun suhteen.
      Ikävä
      57
      551
    Aihe