Olen 17 vuotias poika jonka kiinnostuksen kohteisiin kuuluu markkinointi ja myynti! Olin viime kesänä kuukauden puhelinmyyjänä hyvällä menestyksellä ja nautin töistä sillä koin että opin paljon ja koska olin hyvä myymisessä! Tänä kesänä olin vähän päälle 2 viikkoa töissä kunnes tuntui noin 1,5 viikon jälkeen siltä että en enään opi kauheasti uusia asioita, vaan kaikki oli todella toistuvaa enkä nauttinut enään yhtä paljon töistä kuin ennen, joten lopetin.
Nyt minua kiinnostaisi työt mainostoimistolla markkinoinnin parissa, sillä koen että saisin uusia haasteita ja oppisin paljon hyödyllisiä asioita!
Luulen että voisin olla hyvä markkinoinnin parissa sillä analysoin todella usein esim. sitä että miten tunnetut tuotteet ovat päässeet asemaansa jne. Ja sama koskee vähemmän tunnettuja tuotteita, miksi tuotteet eivät ole tunnettuja? miten niistä voisi tulla tunnettuja? jne. Ja teininä uskon antavani erilaisen näkökulmia eri kampanjoihin varsinkin markkinoinnissa sosiaalisissa mediassa.
Ja koska kiinnostuksen kohteisiini kuuluu myynti ja markkinointi niin olen luonnolisesti myös lukenut kirjoja ja nettisivuilta sekä katsonut videoita näihin liittyviin aiheisiin.
Joten kysymys kuuluu että miten ala-ikäisenä (täytän 1kk päästä tosin 18 vuotta), ilman työkokemusta markkinoinnista voisi saada työn mainostoimistolta markkinoinnin parissa?
Itse ajattelin että yksi idea voisi olla että soitan suoraan yrityksille ja yritän tehdä mahdollisimman hyvän vaikutuksen puhelimessa (sen osaan) kertomalla yllämainitut asiat ja muita asioita joilla voisin tuoda lisäarvoa yritykselle, sekä kertomalla tulevaisuuden suunnitelmista ja että olen valmis työskentelemään paljon jotta saavutan tavoitteeni.
Alaikäisenä markkinointitöitä?
Markkinointitöitävailla
1
115
Vastaukset
- Markkinointitöitävailla
Olin siis 1,5 viikkoa töissä kunnes tuntui siltä siltä että en enään opi kauheasti uusia asioita, vaan kaikki oli todella toistuvaa enkä nauttinut enään yhtä paljon töistä kuin ennen, mutta yritin vielä loput viikosta ja seuraavalla viikolla pari päivää kunnes päätin että lopetan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta445219Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä243430Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2982822Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui552618- 1692294
- 242109
Aku Hirviniemi tekee paluun televisioon Aiemmin hyllytetty ohjelma nähdään nyt tv:ssä.
Hmmm.....Miksi? Onko asiaton käytös nyt yht´äkkiä painettu villaisella ja unohdettu? Kaiken sitä nykyään saakin anteeksi1261881Vielä kerran.
Muista että olet ihan itse aloittanut tämän. En ei silti sinua syyllistä tai muutenkaan koskaan tule mainitsemaan tästä3661835Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881761M nainen tiedätkö mitä
Rovaniemellä sataa nyt lunta, just nyt kun lähden pohjoiseen. Älä ota mitään paineita tästä mun ihastumisesta sinuun, ti161391