"Parinvalinnassa nainen on se joka päättää, aletaanko parisuhteeseen miehen kanssa. Sillä nainen on lasten tuleva äiti ja siksi joutuu valitsemaan mahdollisimman komean ja kaikinpuolin hyvän miehen.
Miehellä ei ole siis mitään sanavaltaa tässä asiassa. Mies ns. "menee" parisuhteeseen, mikäli sellainen tilaisuus aukeaa. Mies ei ole koskaan valitsija.
Luonnossa tämä on tosin ihan normaalia, siis se, että nainen on se, joka valitsee sen uroon jonka kanssa haluaa lisääntyä. Tosin nykyään feminismin ja median myötä tilanne on käännetty päälaelleen: homma meneekin nykyään niin, että miehet jahtaavat naisia vaikka tilanteen tulisi olla toisinpäin: siis että nainen on se joka valitsee sen uroon."
Nainen valitsee
54
682
Vastaukset
No pitäiskö naisen sit olla ku kiimainen kissa joka mouruaa pers pystyssä ketä tahansa lähikorttelin kuulolla olevaa urospuolista pökkäsemään?
Ihminen on ajatteleva olento joten se tekee parinmuodostuksesta hyvin monimutkaista. Ikävä kyllä niin se vain on.- noniiin
Nainen ei kyllä kovin ajatteleva olento ole, etenkään parinmuodostuksessa.
Toisekseen, jos sille linjalle lähdetään, että nykyinen, kivikautinen, "luonnonmukainen" systeemi, missä nainen vain valitsee on OK, niin sittenhän on yhtä lailla hyväksyttävää esim. sysätä nainen sinne kotiluolaan pentujen pariin, sillä aikaa kun uros huitelee maailmalla siittelemässä naaraita. Niin se luonnossakin monesti menee.
Tiedämme mikä älämölö nousisi, jos tilanne palinvalintarituaalissa olisi toisin päin. Eli mies olisikin se joka voi vain istua passiivisena ja valita, siinä missä naisen on osoitettava kaikella tapaa kelpoisuutensa miehen silmissä, tehdä vaikutus, tarjota drinkit, lounaat, mielistellä etc. Se tuomittaisiin oitis seksisminä ja naisia sortavana kivikautisena järjestelmänä.
Mutta toisinpäin se on tietysti ok, koska kuten tiedämme, näissä asioissa ainoat standardit ovat tuplastandardit. noniiin kirjoitti:
Nainen ei kyllä kovin ajatteleva olento ole, etenkään parinmuodostuksessa.
Toisekseen, jos sille linjalle lähdetään, että nykyinen, kivikautinen, "luonnonmukainen" systeemi, missä nainen vain valitsee on OK, niin sittenhän on yhtä lailla hyväksyttävää esim. sysätä nainen sinne kotiluolaan pentujen pariin, sillä aikaa kun uros huitelee maailmalla siittelemässä naaraita. Niin se luonnossakin monesti menee.
Tiedämme mikä älämölö nousisi, jos tilanne palinvalintarituaalissa olisi toisin päin. Eli mies olisikin se joka voi vain istua passiivisena ja valita, siinä missä naisen on osoitettava kaikella tapaa kelpoisuutensa miehen silmissä, tehdä vaikutus, tarjota drinkit, lounaat, mielistellä etc. Se tuomittaisiin oitis seksisminä ja naisia sortavana kivikautisena järjestelmänä.
Mutta toisinpäin se on tietysti ok, koska kuten tiedämme, näissä asioissa ainoat standardit ovat tuplastandardit.Kyllä ne miehetkin vois vähän katsoa minkälaisia naisia menevät huolimaan. Ihan suotavaahan se vain olisi, että miehet passivoituisivat ja vaatisivat naisilta enemmän. Toivottavasti sekin aika joskus vielä koittaa.
mimmula kirjoitti:
Kyllä ne miehetkin vois vähän katsoa minkälaisia naisia menevät huolimaan. Ihan suotavaahan se vain olisi, että miehet passivoituisivat ja vaatisivat naisilta enemmän. Toivottavasti sekin aika joskus vielä koittaa.
Ne jotka vaativat naisilta enemmän ovat kuulemma niitä, jotka ovat yksin. Juuri siksi kun sopivaa ei löydy. :)
Sen enempää ei oikeastaan voi enää vaatia, jos kukaan ei kelpaa. On rima jo aika kokrealla.
Mutta joo oikeasti ymmärrän pointtisi. Miehet usein tyytyy pintaan ja itkee kun akka käytti hyväksi.- hehhhh
mimmula kirjoitti:
Kyllä ne miehetkin vois vähän katsoa minkälaisia naisia menevät huolimaan. Ihan suotavaahan se vain olisi, että miehet passivoituisivat ja vaatisivat naisilta enemmän. Toivottavasti sekin aika joskus vielä koittaa.
Kun mies on uhri tai heikommassa asemassa, on se silloinkin vähintään puoliksi hänen oma syynsä.
Arvon leidit!
Miten te voitte edes kuvitella, että teillä olisi mitään kompetenssia älyä vaativaan asemaan, yhteiskunnan huipulle pääsemiseen, ilman kiintiöitä ja muita isällisestä säälistä annettuja etumatkoja?
:) - mmmmmmmmmhhhh
hehhhh kirjoitti:
Kun mies on uhri tai heikommassa asemassa, on se silloinkin vähintään puoliksi hänen oma syynsä.
Arvon leidit!
Miten te voitte edes kuvitella, että teillä olisi mitään kompetenssia älyä vaativaan asemaan, yhteiskunnan huipulle pääsemiseen, ilman kiintiöitä ja muita isällisestä säälistä annettuja etumatkoja?
:) - ihannaa
mmmmmmmmmhhhh kirjoitti:
Äly kasvanut - jes!
Isällisen onnelliset ja kannustavat halaukset - ja aplodit päälle!
Joko heitetään kiintiöt romukoppaan? - Ex----------PUA
mmmmmmmmmhhhh kirjoitti:
Kohta naiset ovat jo teini-ikäisen pojanklopin tasolla.
Niin tosiaan, miehillä se voi kasvaa hieman hitaammin, jos he jo nyt huitelevat huippuälykkäinä.
Naiset ovat vasta kehittymässä lähelle aikuista miestä. - Eräkettu
Kuulostaa hyvältä. :D
Mies reppanat ei saa valita mitään itse, silti ne on aina äänessä. :)
- sdfsdfsfe
Mikäs ristiriita siinä on, oi reppanaloogikko?
sdfsdfsfe kirjoitti:
Mikäs ristiriita siinä on, oi reppanaloogikko?
Ne miehet, jotka saa valita ne ei paljon huutele. Ne jotka ei saa, ne huutelee kaiken aikaa. Ootteko panneet merkille? :)
- m.a.s.h.1
Näin juuri. Ihmettelen hieman tuota puhetta että joutuu tyytymään johonkin. Ihan kun mies olisi joku superhieno olento, jolle "kuuluisi" jonkinlainen palkinto. Kyllä sekä miehet että naiset kärsivät sinkkudesta, mutta monet naiset ovat sosiaalisempia ja heillä on muitakin ihmissuhteita, jonka ansioista pärjäävät asian kanssa paremmin. En ymmärrä tätä ajatusta että nainen kun nainen löytää jonkun. Monille tämän palstan mieheille ei kelpaa vaan joku, niin miksi naisillekaan pitäisi kelvata. Omalle kohdalle on aina löytynyt ihana nainen, jonka kanssa seurustella. Ihania naisia on maailma pullollaan, minun mielestäni. On toki muitkin, mutta ne ei minua niin kiinnosta.
- Ex----------PUA
sönkkö kirjoitti:
Ne miehet, jotka saa valita ne ei paljon huutele. Ne jotka ei saa, ne huutelee kaiken aikaa. Ootteko panneet merkille? :)
Joten sehän vain todistaisi sen, että naiset ovat hypergamisia ja syrjivät miehiä seksuaalisesti.
MItä olet tehnyt asialle? Ex----------PUA kirjoitti:
Joten sehän vain todistaisi sen, että naiset ovat hypergamisia ja syrjivät miehiä seksuaalisesti.
MItä olet tehnyt asialle?Mitä mun olis pitänyt tehdä, kuuluu kysymys? Mähän olen itse tehnyt aloitteet kaikille miekkosillekin...Joten emmä tiedä mitä tässä nyt vielä pitäisi tehdä?
- PalstanRuminMies
m.a.s.h.1 kirjoitti:
Näin juuri. Ihmettelen hieman tuota puhetta että joutuu tyytymään johonkin. Ihan kun mies olisi joku superhieno olento, jolle "kuuluisi" jonkinlainen palkinto. Kyllä sekä miehet että naiset kärsivät sinkkudesta, mutta monet naiset ovat sosiaalisempia ja heillä on muitakin ihmissuhteita, jonka ansioista pärjäävät asian kanssa paremmin. En ymmärrä tätä ajatusta että nainen kun nainen löytää jonkun. Monille tämän palstan mieheille ei kelpaa vaan joku, niin miksi naisillekaan pitäisi kelvata. Omalle kohdalle on aina löytynyt ihana nainen, jonka kanssa seurustella. Ihania naisia on maailma pullollaan, minun mielestäni. On toki muitkin, mutta ne ei minua niin kiinnosta.
Niin "omalle kohdalle on aina löytynyt" Puhut nyt asemassa jossa et voi mennä rumien ihmisten asemaan. Kun sinulle on löytynyt on silloin muidenkin asiat oltava hyvin. Tyypillinen feministinen mies kommentti jolla lähinnä yritetään nuoleskella palstan akkoja. Mulle sosiaalisuus ei ole parisuhteen korvike kun näyt asian niin ymmärtävän.
Ex----------PUA kirjoitti:
MItä olet tehnyt asialle?Sönkkö on tehnyt sellaisen asian, että seurustelee miehen kanssa, joka on häntä kaikilla tavoi markkina-arvoltaan parempi. Eli sönkkö on lisännyt naisten hypergamiaa toiminnallaan. Ei mikään ertyisen hieno suoritus. Lisäksi hän seurustelevana naisena täällä nimittelee sinkkumiehiä reppanoiksi.
super-atm kirjoitti:
Sönkkö on tehnyt sellaisen asian, että seurustelee miehen kanssa, joka on häntä kaikilla tavoi markkina-arvoltaan parempi. Eli sönkkö on lisännyt naisten hypergamiaa toiminnallaan. Ei mikään ertyisen hieno suoritus. Lisäksi hän seurustelevana naisena täällä nimittelee sinkkumiehiä reppanoiksi.
Moikka taas nassukka. :)
Vähän jo odottelinkin koska saavut kannoilleni pauhaamaan. Kiva tavata taas. :)
Tiedättekö miksi nainen valitsee? Miehet ei siihen pystyisi. Ne näkee kaiken aikaa liikaa niitä joitka voisi valita, jolloin jahkailuksihan se menisi. Haluan tuon, tuonkin ja tuon ja tuon, vielä tuot tuollakin. Hei noi kaikki tuollakin näyttää hyvältä. Jotta koko homma toimii, niin pakkohan se on naisen valita ja tehdä siitä miehen huopaa soutaa leikistä loppu. :)
- jooo.o
Kyllä tuo nyt oli lähinnä jonkinliasta itsereflektiota.
Mutta sellaistahan se on. Nainen on parisuhdemarkkinoilla kuin lapsi karkkikaupassa :) - hihhihhiih
jooo.o kirjoitti:
Mutta sellaistahan se on. Nainen on parisuhdemarkkinoilla kuin lapsi karkkikaupassa :)Ja palstan ätmit kuin norsut porsliinikaupassa :)
(|) jooo.o kirjoitti:
Mutta sellaistahan se on. Nainen on parisuhdemarkkinoilla kuin lapsi karkkikaupassa :)Pakkohan teistä on välillä vitsiä vääntää, muuten menisi pelkäksi itkuksi. :D
hihhihhiih kirjoitti:
Ja palstan ätmit kuin norsut porsliinikaupassa :)
(|)Runts runts ttröööööööö. Kuka on kaikista isoin norsu? :)
- Ex----------PUA
Ja miksi miehet eivtä siihen pystyisi?
Siksi koska heillä ei ole seksuaalista valtaa tehdä niin.
Tästä syystä tasaa-arvon saavuttamiseksi meidän pitää pysäyttää naisten hypergamia ja naiset on velvoitettava antamaan/naimaan tasoisensa miehet.
Näin tehtiin jo ammoisina aikoina, kun nähtiin että nainen on hypergaminen ja mikään yhteiskuntajärjestelmä ei olisi kestänyt sellaista.
Muuten taas jos pidät tuota jonain pöyhkeilyn aiheena, on se sama kuin sanoisit että olet muita parempi vaiin koska synnyit tinsan ja tissien kanssa. Ex----------PUA kirjoitti:
Ja miksi miehet eivtä siihen pystyisi?
Siksi koska heillä ei ole seksuaalista valtaa tehdä niin.
Tästä syystä tasaa-arvon saavuttamiseksi meidän pitää pysäyttää naisten hypergamia ja naiset on velvoitettava antamaan/naimaan tasoisensa miehet.
Näin tehtiin jo ammoisina aikoina, kun nähtiin että nainen on hypergaminen ja mikään yhteiskuntajärjestelmä ei olisi kestänyt sellaista.
Muuten taas jos pidät tuota jonain pöyhkeilyn aiheena, on se sama kuin sanoisit että olet muita parempi vaiin koska synnyit tinsan ja tissien kanssa.Ekkö sää nyt pulla leikkiä ymmärrä ollenkaan? :)
Älä ota niin tosissaan mun kaikkia juttujani. Mä yritin vähän keventää tunnelmaa.sönkkö kirjoitti:
Ekkö sää nyt pulla leikkiä ymmärrä ollenkaan? :)
Älä ota niin tosissaan mun kaikkia juttujani. Mä yritin vähän keventää tunnelmaa.Vai oliko tää liian paha pelleilyn aiheeksi? :)
sönkkö kirjoitti:
Vai oliko tää liian paha pelleilyn aiheeksi? :)
Tottakai se on naisesta hassu ja hauska juttu kun iso osa miehistä joutuu elämään aina ilman parisuhdetta ja seksiä saa jos maksaa. Mikäs sen hauskempaa. Sano vielä pari kertaa sinkkumiehiä reppanoiksi, niin saat vielä paremman olon itsellesi.
super-atm kirjoitti:
Tottakai se on naisesta hassu ja hauska juttu kun iso osa miehistä joutuu elämään aina ilman parisuhdetta ja seksiä saa jos maksaa. Mikäs sen hauskempaa. Sano vielä pari kertaa sinkkumiehiä reppanoiksi, niin saat vielä paremman olon itsellesi.
Älä nyt ole tommonen mörkö kaiken aikaa. Muutut vielä reppanaksi. :)
sönkkö kirjoitti:
Älä nyt ole tommonen mörkö kaiken aikaa. Muutut vielä reppanaksi. :)
Sönkkö turvautuu saman tien henkilöhyökkäykseen ja shaming languageen. Keksi nyt aikasi kuluksi lisää haukkumasanoja ilman parisuhdetta jääneille miehille.
super-atm kirjoitti:
Sönkkö turvautuu saman tien henkilöhyökkäykseen ja shaming languageen. Keksi nyt aikasi kuluksi lisää haukkumasanoja ilman parisuhdetta jääneille miehille.
Vain sinun kanssasi nassukka, vain sinun kanssasi. :)
Muut miehet ei yhtä paljon ihaile mua, kun sinä.sönkkö kirjoitti:
Vain sinun kanssasi nassukka, vain sinun kanssasi. :)
Muut miehet ei yhtä paljon ihaile mua, kun sinä.Haista sinä läskiakka jo paska. Elämäsi on ilmeisesti melko helppoa ja samalla tylsää kun kotiäitinä surffaat netissä vittuilemassa sinkkumiehille.
Aloit vittuilla kaikille sinkkumiehille ja nyt lällättelet kuin pikkukakara.super-atm kirjoitti:
Haista sinä läskiakka jo paska. Elämäsi on ilmeisesti melko helppoa ja samalla tylsää kun kotiäitinä surffaat netissä vittuilemassa sinkkumiehille.
Aloit vittuilla kaikille sinkkumiehille ja nyt lällättelet kuin pikkukakara.Kumarru vähän lähemmäksi näyttöä. Nuuh. :)
Suihku ja saippua voisi helpottaa hajua.
Olet kova poika tulkitsemaan. Saisko lisää kehuja?
- Sad-But-true
Tottakai nainen valitsee aina ulkonäön perusteella sen miehen jonka kanssa tehdä lapsia ja elää. Hyvä ulkonäkö ei takaa kuitenkaan hyvää luonnetta ja ne komeat miehet on usein väkivaltaisia jännämiehiä jotka ei kestä elää lapsen kanssa. Ei niistä ole perhe elämään mutta niitä naiset haluaa eikä kunnollista kilttiä miestä.
- 3098
Tuleepahan kauniimpia lapsia kuin rumien ätmien kanssa.
Miehen valinta on naiselle helppoa. On vain kahta lajia miehiä, kunnollinen mies ja jännämies ja nainen valitsee aina jännämiehen.
- tarralenkkari161
Eli on olemassa vain lainkuuliaisia seksuaalimoralistisia kokoomuslaisia ja puolisoaan hakkaavia paskoja?
Onneksi oikeassa maailmassa on muitakin vaihtoehtoja, muutenhan olisin onnellisesti yksin loppuelämäni XD - mieskakku
Mitähän sinulle on Atm32 on tapahtunut, kun tuollainen käsitys on maailmasta sinulle tullut.
- mieskakku
Kyllä minä ainakin miehenä olen valinnut kenen kanssa olen seurustellut ja/tai sekstaillut, mutta onhan ne naisetkin siinä samalla valinnut. Kenekään kanssa en ole vastentahtoisesti ollut, eivätkä ne minun kanssani, enkä sitä haluaisi.
- tarralenkkari161
Samoin minut on valittu ja minä olen valinnut. Ihan kuin miehet yleisesti olisivat jotain tahdottomia sätkynukkeja.
- PalstanRuminMies
Mutta minuapa ei olekaan valittu enkä minä ole niitä saaneet joita olen joskus ollut valitsemassa. Se on katsos tää rumuus miksi minun valinnoilla ei ole paskan virkaa ja minuahan ei rumana valita joten siinä teille geenilotossa voittaneille miehille ja yleisesti naisille sitä valintaa. Olkaa onnellisia että ette ole syntyneet rumiksi.
Kuulut varmasti komeimpien miesten joukkoon. Jos olisit syntynyt rumaksi mieheksi, niin et täällä elvistelisi sillä että voit valita itsellesi naisen.
Tätä olen just sanonut, et näitä aloittajan kaltaisia miehiä on ihan liikaa..Otetaan se ensimmäinen joka saadaan ja joka sinut hyväksyy. Sitten tullaan huutelemaan sinkkupalstalle, että nainen valitsee ja mies on ikäänkuin ajopuu. Puhu vaan kuule reppana omasta puolestasi..Itse en lähde paskaan suhteeseen, jossa ei ole riittävästi yhteistä.
Ja toisekseen eläinmaailmassakin uros valitsee aina sen naaraan ja usein on niin, että siinä on monta urosta tyrkyllä, jolloin se vahvin uros pääsee parittelemaan, koska ajaa ne muut siitä helvettiin..Naaras on itseasiassa lopulta se ajopuu, joka vaan kekkuloi perseellään ja odottelee ottajaansa....- palapuuta
Esim. kissanaaraista on huomattu, että ne valitsevat myös oman mielensä mukaan ja saattavat hyväksyä myös heikomman kollin. Kyllä sillä ajopuulla on siis sanansa sanottavana asiassa, jos on ottajallakin.
palapuuta kirjoitti:
Esim. kissanaaraista on huomattu, että ne valitsevat myös oman mielensä mukaan ja saattavat hyväksyä myös heikomman kollin. Kyllä sillä ajopuulla on siis sanansa sanottavana asiassa, jos on ottajallakin.
Niin no kyllä se ainakin kaikilla normaaleilla ihmisillä menee niin, että siinä molemmat valitsee. Sehän olisikin helppoa tuo parinvalinta, jos riittäisi vain toisen mielenkiinto..Silloin minäkin olisin jo parisuhteessa mikäli niin olisi, että vain nainen valitsee.
- PalstanRuminMies
stone81 kirjoitti:
Niin no kyllä se ainakin kaikilla normaaleilla ihmisillä menee niin, että siinä molemmat valitsee. Sehän olisikin helppoa tuo parinvalinta, jos riittäisi vain toisen mielenkiinto..Silloin minäkin olisin jo parisuhteessa mikäli niin olisi, että vain nainen valitsee.
Kuule niin olisin minäkin parisuhteessa jos saisin valita naisen. Koska en saa ja nainen ei tule koskaan valitsemaan minua en ole parisuhteessa. Eli nainen valitsee. Jos vain minun mielipide riittäisi olisin naimisissa ja lapseni olisivat pian rippikouluikäisiä. Koska nainen valitsee en ole mitään näistä päässyt koskaan toteuttamaan ja niillä itseni valitsemilla naisilla on komeita miehiä käskynkässä ja lapsia tehtynä koska nainen on saanut valita miehen ja minä en taaskaan tullut valituksi.
Ja mitä tuohon eläinmaailmaan tulee niin siitä et näy tietävän hevonvittua. En edes jaksa alkaa tästäkin taas luennoimaan kun aiemminkin kaltaisillesi esitelmöinyt eläinmaailman parinvalinnoista. PalstanRuminMies kirjoitti:
Kuule niin olisin minäkin parisuhteessa jos saisin valita naisen. Koska en saa ja nainen ei tule koskaan valitsemaan minua en ole parisuhteessa. Eli nainen valitsee. Jos vain minun mielipide riittäisi olisin naimisissa ja lapseni olisivat pian rippikouluikäisiä. Koska nainen valitsee en ole mitään näistä päässyt koskaan toteuttamaan ja niillä itseni valitsemilla naisilla on komeita miehiä käskynkässä ja lapsia tehtynä koska nainen on saanut valita miehen ja minä en taaskaan tullut valituksi.
Ja mitä tuohon eläinmaailmaan tulee niin siitä et näy tietävän hevonvittua. En edes jaksa alkaa tästäkin taas luennoimaan kun aiemminkin kaltaisillesi esitelmöinyt eläinmaailman parinvalinnoista.No meneppäs sitten valitsemaan joku down ihminen, taikka joku muuten vaan vammanen, taikka jos sellainen valitsee sinut, niin mitä teet? Tai joku sotanorsu lähestyy... Sanot, et eipä kiinnosta, joten koeta nyt vaan takoa sinne tyhmään päähäsi, et molemmat valitsee ja mitä tulee eläinmaailmaan, niin minä olen kyllä erämiehenä ihan nokko nähnyt soidinmenoja tietääkseni kuinka homma toimii. Siinä on turha nillittää itsestäänselvistä asioista.
- PalstanRuminMies
stone81 kirjoitti:
No meneppäs sitten valitsemaan joku down ihminen, taikka joku muuten vaan vammanen, taikka jos sellainen valitsee sinut, niin mitä teet? Tai joku sotanorsu lähestyy... Sanot, et eipä kiinnosta, joten koeta nyt vaan takoa sinne tyhmään päähäsi, et molemmat valitsee ja mitä tulee eläinmaailmaan, niin minä olen kyllä erämiehenä ihan nokko nähnyt soidinmenoja tietääkseni kuinka homma toimii. Siinä on turha nillittää itsestäänselvistä asioista.
Tässä tää taas nähdään. Ruman mutta järjissään olevan pitäisi huolia kehari ja alkaa hänelle omaishoitajaksi. Eli rumalla ei ole oikeutta saada rumaa mutta järjissään olevaa naista itselleen. Justjoo. Ja tuohon sinun eläinkommenttiisi todeten sanon edelleen sinä et ymmärrä luonnosta, eläimistä, eläinten käyttäytymisestä ja tätä mukaa metsästyksestäkään saati eränkäynnistä hevonvittua. Ala-asteen alkeellisimmissakin eläinopeissa jo selviää sille pikku petterille ja liisalle miten luonnonvalinta toimii eläinmaailmassa. Tasan tarkkaan se toimii samalla metodilla myös ihmismaailmassa.
PalstanRuminMies kirjoitti:
Tässä tää taas nähdään. Ruman mutta järjissään olevan pitäisi huolia kehari ja alkaa hänelle omaishoitajaksi. Eli rumalla ei ole oikeutta saada rumaa mutta järjissään olevaa naista itselleen. Justjoo. Ja tuohon sinun eläinkommenttiisi todeten sanon edelleen sinä et ymmärrä luonnosta, eläimistä, eläinten käyttäytymisestä ja tätä mukaa metsästyksestäkään saati eränkäynnistä hevonvittua. Ala-asteen alkeellisimmissakin eläinopeissa jo selviää sille pikku petterille ja liisalle miten luonnonvalinta toimii eläinmaailmassa. Tasan tarkkaan se toimii samalla metodilla myös ihmismaailmassa.
Se, että sinua ei ole kukaan koskaan missään yhteydessä valinnut ei muuta totuutta yhtään miksikään. Tasosi vain ei ole riittänyt kenellekkään ja vammaisia taas sinä et huoli, joten sinä siis valitset olla huolimatta = Parisuhde on aina kahden valinnan summa. Tarkalleen ottaen se menee niin, että toinen valitsee(yleensä mies, koska miehet tekevät pääosin aloitteet) ja sitten toinen päättää joko hyväksyä tarjouksen, taikka hylätä se. = Toinen valitsee ja toinen hyväksyy, taikka antaa pakit.
Kyllä ihmiset jo nykyään eroaa melkoisestikkin eläimistä mitä tulee parinvalintaan.
Eläimissä vahvimmat lisääntyy, mutta ihmisissä useimmiten valitaan beta mies lisääntyjäksi ja elättäjäksi.stone81 kirjoitti:
Se, että sinua ei ole kukaan koskaan missään yhteydessä valinnut ei muuta totuutta yhtään miksikään. Tasosi vain ei ole riittänyt kenellekkään ja vammaisia taas sinä et huoli, joten sinä siis valitset olla huolimatta = Parisuhde on aina kahden valinnan summa. Tarkalleen ottaen se menee niin, että toinen valitsee(yleensä mies, koska miehet tekevät pääosin aloitteet) ja sitten toinen päättää joko hyväksyä tarjouksen, taikka hylätä se. = Toinen valitsee ja toinen hyväksyy, taikka antaa pakit.
Kyllä ihmiset jo nykyään eroaa melkoisestikkin eläimistä mitä tulee parinvalintaan.
Eläimissä vahvimmat lisääntyy, mutta ihmisissä useimmiten valitaan beta mies lisääntyjäksi ja elättäjäksi."Eläimissä vahvimmat lisääntyy, mutta ihmisissä useimmiten valitaan beta mies lisääntyjäksi ja elättäjäksi."
Nykyään beta-mies valitaan yhä useammin toisen miehen lapsien elättäjäksi. Eli se lisääntyminenkin on jätetty beta-miehen tehtävistä pois.stone81 kirjoitti:
Eläimissä vahvimmat lisääntyy, mutta ihmisissä useimmiten valitaan beta mies lisääntyjäksi ja elättäjäksi."Eläimissä vahvimmat lisääntyy, mutta ihmisissä useimmiten valitaan beta mies lisääntyjäksi ja elättäjäksi. "
Aika harvalla eläinlajilla taitaa olla niin, että nimenomaan _vahvin_ lisääntyy, vaan "voittajageenit" ratkeaa monella muulla tavalla, yleisesti lähinnä niin, että olosuhteisiin sopeutuvat geenit voittaa. Jonkun linnunkin pitää ensin omatoimisesti selvitä hengissä se aika kun emo lykkää sen pesästään siihen saakka että pääsee soitimelle. Länsimaissa ihmisten ei tarvitse tuosta välittää kun sosiaalihuolto lusikoi pullamössöä kitaan.
- AhAhAhaaaaa
Ei pääse valitsemaan kun en oo tyrkyllä :))
- Ex----------PUA
Juurikin näin!
"Ne voimat, jotka alun perin aiheuttivat resurssien epätasaisen jakautumisen sukupuolten välille, nimittäin naisten mieltymykset ja miesten kilpailulliset strategiat, pitävät osaltaan yllä resurssien epätasa-arvoista jakautumista nykyäänkin...Meitä edeltää myös pitkä ketju sellaisia esiäitejä, jotka suostuivat seksiin sellaisten miesten kanssa, joilta he saivat hyödyllisiä resursseja."
- David M. Buss (Käsittellessä feminististä teoriaa siitä miten patriarkaalisuus olisi liittoutunut sortamaan naista, sen sijaan että naisen valinnat olisi johtaneet nykyiseen tilanteeseen "Ja naiset, miesten ohella, ovat usein syyllisiä siihen, että tilanne pysyy ennallaan.")
"..investoivan sukupuolen - naaraiden - mieltymykset määräävät mahdollisesti huomattavalta osin lajinkehityksen suuunnan. Naaras nimittäin on sukupuolista se, joka päättää, koska parittelee, kuinka usein parittelee ja kenen kanssa parittelee"
- Sarah Blaffer Hrdy, The Woman That Never Evolved - rumasinkkumies
Jos saa pakit aina niin ei voi valita. Nainen valitsee ja mies vaan odottaa käykä flaksi. Mies ei voi vaikuttaa naisen valintaan muuten kun näyttämällä että miehellä on paljon rahaa.
- Totuudenkertojatar
NII! Kannattaako siis olla kovin ylimielinen? Häh?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kotkalainen Demari Riku Pirinen vangittu Saksassa lapsipornosta
https://www.kymensanomat.fi/paikalliset/8081054 Kotkalainen Demari Riku Pirinen vangittu Saksassa lapsipornon hallussapi1333403Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen382673Olen tosi outo....
Päättelen palstajuttujen perusteella mitä mieltä minun kaipauksen kohde minusta on. Joskus kuvittelen tänne selkeitä tap302505Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631202408Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .332225- 1151810
Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi3141472Hommaatko kinkkua jouluksi?
Itse tein pakastimeen n. 3Kg:n murekkeen sienillä ja juustokuorrutuksella. Voihan se olla, että jonkun pienen, valmiin k1741468Aatteleppa ite!
Jos ei oltaisikaan nyt NATOssa, olisimme puolueettomana sivustakatsojia ja elelisimme tyytyväisenä rauhassa maassamme.3121351- 661218