Olisitte valinneet sen kiltin ja kunnollisen miehen eikä sitä väkivaltaista paskaa. Nyt saatte kärsiä kun mies lyö ja hakkaa teitä. Varmaan kuolette pian kun se suuttuu kunnolla. Olisitte voineet elää hyvää turvallista elämää kiltin ja kunnollisen miehen kanssa mutta halusitte väkivaltaisen paskan elämäänne. Naiset aina rakastaa väkivaltaisia miehiä
Mitäs naiset täällä itkee
3
125
Vastaukset
- Sirpa61
Kyllä näkee vastauksestasi ettei sulla oo paljoakaan elämänkokemusta mistään asioista. Ensinnäkin parisuhteen alussa ei niitä toisen huonoja puolia nää koska yleensä ne peitetään ja vasta suhteen toisella puoliskolla eli siinä tutustumisen jälkeisenä aikana alkaa tulla esiin se toisen todellinen puoli. Osa naisista ei välitä kun ajattelevat ettei se oo niin paha tai että he voivat ajan saatossa muokata toista olemaan erilainen. Mutta ketään ei voi muokata pahoista tavoistaan mitä on lapsuudessa tai nuoruudessa käyttäytymismalliksi saatu. Pystyn antamaan vastauksen tähän koska olen itse ollut nyrkkeilysäkkinä kaikissa liitoissani ja kukaan heistä ei suhteen alussa näyttänyt näitä oireitaan, jolla oisin voinut välttää kauhun hetkeni. Tällaisista liitoista on vaikea lähteä, koska itsetuntosi on litistetty aivan nollaksi (miehen taholta) ja pelkäät ettet pärjää yksin ja varsinkin jos sinulla on lapsia, pelkäät heidän puolestaan. On helppo arvostella, kun ei tiedä mitä se kaikki pitää sisällään. Kun ihminen rakastuu toiseen ihmiseen, niin ei sitä ihmistä nyrkin isku tai kaksikaan hetkessä romuta, siinä on paljon enemmän pelissä kuin nyrkki. Itsekin odottelin muutosta, vasta viime hetkellä kun "kuolemanpelko" oli liian lähellä, sai minut repimään irti suhteesta lopullisesti ja sitä en ole katunut. Olisin lähtenyt aiemmin jos itsetuntoni ei olisi poljettu niin rikki, mutta parempi myöhään kuin ei ollenkaan.
kuule ei me naiset olla aina niitä "voi voi " ihmisiä.. itse olin melkeen 10 vuotta suhteessa narsistin kanssa ei parasta mutta en menettänyt miehiin uskoa löysin ihanan ja suloisen kun sille päälle sattuuu... muuten kuin karhu
Naiset ei eroa ekasta lyönnistä vaikka pitäis joten nainen tykkää kun niitä hakataan ja naiset rakastaa sitä hakkaavaa jännämiestä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik83336MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar681848Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun5411556Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin771169Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja61972Yksi syy nainen miksi sinusta pidän
on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s32940Hyödyt Suomelle???
Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt208861- 170813
Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o59806Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!
Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill3758