Mitäs naiset täällä itkee

kiltti-ja-kunnollinen

Olisitte valinneet sen kiltin ja kunnollisen miehen eikä sitä väkivaltaista paskaa. Nyt saatte kärsiä kun mies lyö ja hakkaa teitä. Varmaan kuolette pian kun se suuttuu kunnolla. Olisitte voineet elää hyvää turvallista elämää kiltin ja kunnollisen miehen kanssa mutta halusitte väkivaltaisen paskan elämäänne. Naiset aina rakastaa väkivaltaisia miehiä

3

99

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Sirpa61

      Kyllä näkee vastauksestasi ettei sulla oo paljoakaan elämänkokemusta mistään asioista. Ensinnäkin parisuhteen alussa ei niitä toisen huonoja puolia nää koska yleensä ne peitetään ja vasta suhteen toisella puoliskolla eli siinä tutustumisen jälkeisenä aikana alkaa tulla esiin se toisen todellinen puoli. Osa naisista ei välitä kun ajattelevat ettei se oo niin paha tai että he voivat ajan saatossa muokata toista olemaan erilainen. Mutta ketään ei voi muokata pahoista tavoistaan mitä on lapsuudessa tai nuoruudessa käyttäytymismalliksi saatu. Pystyn antamaan vastauksen tähän koska olen itse ollut nyrkkeilysäkkinä kaikissa liitoissani ja kukaan heistä ei suhteen alussa näyttänyt näitä oireitaan, jolla oisin voinut välttää kauhun hetkeni. Tällaisista liitoista on vaikea lähteä, koska itsetuntosi on litistetty aivan nollaksi (miehen taholta) ja pelkäät ettet pärjää yksin ja varsinkin jos sinulla on lapsia, pelkäät heidän puolestaan. On helppo arvostella, kun ei tiedä mitä se kaikki pitää sisällään. Kun ihminen rakastuu toiseen ihmiseen, niin ei sitä ihmistä nyrkin isku tai kaksikaan hetkessä romuta, siinä on paljon enemmän pelissä kuin nyrkki. Itsekin odottelin muutosta, vasta viime hetkellä kun "kuolemanpelko" oli liian lähellä, sai minut repimään irti suhteesta lopullisesti ja sitä en ole katunut. Olisin lähtenyt aiemmin jos itsetuntoni ei olisi poljettu niin rikki, mutta parempi myöhään kuin ei ollenkaan.

    • kuule ei me naiset olla aina niitä "voi voi " ihmisiä.. itse olin melkeen 10 vuotta suhteessa narsistin kanssa ei parasta mutta en menettänyt miehiin uskoa löysin ihanan ja suloisen kun sille päälle sattuuu... muuten kuin karhu

    • Naiset ei eroa ekasta lyönnistä vaikka pitäis joten nainen tykkää kun niitä hakataan ja naiset rakastaa sitä hakkaavaa jännämiestä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 176
      5369
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      128
      4785
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      30
      3036
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      30
      1961
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      23
      1804
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1767
    7. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      110
      1744
    8. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1740
    9. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      30
      1653
    10. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1581
    Aihe