Haluaisin tietää, että onko kellään muulla ollut vastaavia kokemuksia kuin itselläni asioidessani kauneusliikkeissä, kuten esim. Emotionilla tai Body Shopissa. Minulla ei ole erityisen hyväkuntoinen iho aknen takia, joka johtuu täysin hormoneista. Lähes aina kun asioin kauneusliikkeissä ilman meikkiä, niin myyjät yrittävät tuputtaa minulle joitain ihonhoitotuotteita, tai sitten kysyvät, että käytänkö puhdistusaineita, kasvovettä yms. Pidän kyllä huolta kasvojeni puhtaudesta, mutta ei akne sillä katoa, vaan se tarvitsisi kunnollisia, apteekista saatavia tuotteita/lääkkeitä. Tulee vain todella vaivaantunut olo, sillä näin ei ole koskaan käynyt kun pidän meikkiä naamassa, vaikka ei sillä kaikkia näppyjä saakaan peitettyä. Luulisi että tuollaisissa liikkeissä työskentelevät ihmiset ymmärtävät, että ei akne tarkoita sitä, että kasvojen puhtaudesta ei ole huolehdittu.
Kiusalliset kaupassakäynnit
2
236
Vastaukset
- ostanmarketista
Ehkä he katsovat, että olet otollinen asiakas. Ymmärrän kiusaantumisesi. Itselläni ei enää ole näppyjä, mutta iho on epätasainen ja couperosaakin on. Haluaisin ostaa ihan kosmetiikkaliikkeestä meikkivoidetta, mutta en tykkää juuri tuosta tuputtamisesta ja se on kiusallista, kun usein tulee kaksikin myyjää isoon ääneen katsomaan ihoa ja siinä taivastellaan.
- KaikenNähnyt
Minulla taas on hyvä iho, hieman couperosaa, mutta ainahan siitäkin jotain löytyy, mutta mulle ei myydä mitä tahansa, olen käynyt kosmetologikoulua ja innokkaimpien myyjien kohdalla tuon asian esiin. Jos on kovin paha akne, kannattaisi kääntyä lääkärin puoleen, kyseeseen voisi tulla vaikka sisäinen lääkekuuri....?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Klaukkalan onnettomuus 4.4
Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes1185576Yleltä tyrmäävä uutinen
Ylen uutisen mukaan Raamattu on keksitty n. 2600. Putoaako kristinuskolta pohja kokonaan alta pois? https://yle.fi/a/744511756- 2001213
Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.
Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk201199Pakko kertoa mies
Äitini tietää, että olen ihastunut sinuun. 😳 halusin että hän näkisi sinun kuvan ja pyysin googlaamaan sinua. Kommentti1111183Sinä vain tulit elämääni
Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna861063Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?
Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.48975- 64951
- 64906
Onko se niin
Että meillä molemmilla on niin isot egot ettei voi alentua myöntämään kuin tykkää toisesta64856