Paras sulkapallomaila gallup!

Yonex mp-55

Mikä on mielestänne paras sulkapallomaila? Perustelut?! Ite olen omistanut Techno 600 pro ja Yamasaki. Ja tällä hetkellä on Yonex muscle power 55. Ja olen erittäin tyytyväinen.

37

27130

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Sulkapallokuningas

      Yonex on merkeistä selkeä ykkönen. Maailman huipuista lähes kaikki pelaavat Yonexilla.

      Yonex Armortecit ovat parhaita mailoja mitä rahalla saa.

    • ....

      Mun mielestä Armortec 500 on paras. AT700 on vähän liian kärkipainonen...

      • maila

        Armortec 800 on paras, koska se ei oo liian painava eikä liian kevyt.


      • Dert
        maila kirjoitti:

        Armortec 800 on paras, koska se ei oo liian painava eikä liian kevyt.

        Ei pojat, kyllä Tredit on parhaita.


      • oooooo+
        Dert kirjoitti:

        Ei pojat, kyllä Tredit on parhaita.

        ei poja,kyl tennismaila on paras.Ranteet vahvistuu


    • fgdfg

      Victor-mailoilla paras hintalaatusuhde.

      Huiput käyttää Yonexia koska niille maksetaan sen käytöstä.

      • jaakk0s

        En tuntenut paljoakaan eroa Victorin Inside Waven ja nykyisen Arcsaber 10:n välillä. Ainoa oli että Inside Waveni kehys raksahti poikki yksi päivä normaalisti pelatessa. Jänne oli 10kg vaikka sietoa pitäisi olla olikseny 13kg asti. Ehdin pelata mailalla muutaman kuukauden.

        Vuosikausia kaverini kehuu vastahankkimaansa Princen mailaa joka kyllä tuntuikin hyvältä eikä hintaa ollut kovin hirveästi verrattuna eliittiluokkaan.

        Oman käsitykseni mukaan itse mailan keskeiset tekijät on lähinnä kiertojäykkyys, joka liittyy valmistusprosessiin, ja toisaalta se miten maila kestää pelatessa. Jälkimmäisestä on aika vaikeaa saada luotettavaa tietoa. Muut ominaisuudet liittyvät mailan suunnitteluun (valmistajilla on eri malleja) ja jänteeseen.

        Yonexin maine perustuu nimenomaan siihen että maailman huiput pelaa niillä.


    • zslash

      mmää tykkään yonex z-slash mäsä lähtee kovaa kevyt kiertojäykkä maila33

      • Duke of Vantaa

        Itse saan tuon Z-Slashin tänään käsiini ja huomenna olis eka peli sillä :) Odotukset on kyllä korkeella :)

        Samoilla postikuluilla tulee kengät, Yonexin nekin, SHB 101 LTD:t.

        Maila Suomessa yli 250€, kengät 160€, Saksasta maila 149€ ja kengät 85€... se nyt vaan on tyhmää maksaa liikaa :D


      • ggggggg
        Duke of Vantaa kirjoitti:

        Itse saan tuon Z-Slashin tänään käsiini ja huomenna olis eka peli sillä :) Odotukset on kyllä korkeella :)

        Samoilla postikuluilla tulee kengät, Yonexin nekin, SHB 101 LTD:t.

        Maila Suomessa yli 250€, kengät 160€, Saksasta maila 149€ ja kengät 85€... se nyt vaan on tyhmää maksaa liikaa :D

        mistä saksan kaupasta tilaat sulisvehkeitä? annakkos urlin :D


      • Duke of Vantaa
        ggggggg kirjoitti:

        mistä saksan kaupasta tilaat sulisvehkeitä? annakkos urlin :D

        Täältä tilasin:
        http://www.bsl24.de/Shop/tabid/58/List/1/CategoryID/148/Level/1/Default.aspx

        Muualtakin Saksasta saa tuota Z-Slashia samaan hintaan, mutta täällä toimituskulut olivat mukavan alhaiset ja lisäksi mailan mukana tilaamani Yonexin huippukengät olviat tässä kaupassa sopivan edulliset :)

        Suosittelen lämpimästi ko. liikettä. Saa mm. valita veloituksetta oletusarvoista paremman jänteen. Itselleni tuli Yonex Nanogy95.

        Kyllä muuten on hyvä maila. Voimaa on, mutta todella nopea, ei missään määrin kärkipainoinen.


      • man from somewhere
        Duke of Vantaa kirjoitti:

        Täältä tilasin:
        http://www.bsl24.de/Shop/tabid/58/List/1/CategoryID/148/Level/1/Default.aspx

        Muualtakin Saksasta saa tuota Z-Slashia samaan hintaan, mutta täällä toimituskulut olivat mukavan alhaiset ja lisäksi mailan mukana tilaamani Yonexin huippukengät olviat tässä kaupassa sopivan edulliset :)

        Suosittelen lämpimästi ko. liikettä. Saa mm. valita veloituksetta oletusarvoista paremman jänteen. Itselleni tuli Yonex Nanogy95.

        Kyllä muuten on hyvä maila. Voimaa on, mutta todella nopea, ei missään määrin kärkipainoinen.

        Ei ole tullut kokeiltua kovin montaa mailaa, yksi slazenger, pari forzaa ja nykyinen pelimaila Yonexin ArcSaber10. On huippu maila, kevyt kuin höyhen. Voimaa ei juuri tarvi antaa niin pallo lähtee äkäisesti. Mukavan joustava myös verkolla pelattaessa.

        Eroaakos tuo uusi Z-Slash kuinka tästä arcsaberista?


      • Vallu123
        Duke of Vantaa kirjoitti:

        Täältä tilasin:
        http://www.bsl24.de/Shop/tabid/58/List/1/CategoryID/148/Level/1/Default.aspx

        Muualtakin Saksasta saa tuota Z-Slashia samaan hintaan, mutta täällä toimituskulut olivat mukavan alhaiset ja lisäksi mailan mukana tilaamani Yonexin huippukengät olviat tässä kaupassa sopivan edulliset :)

        Suosittelen lämpimästi ko. liikettä. Saa mm. valita veloituksetta oletusarvoista paremman jänteen. Itselleni tuli Yonex Nanogy95.

        Kyllä muuten on hyvä maila. Voimaa on, mutta todella nopea, ei missään määrin kärkipainoinen.

        ite myös hankkimassa mailaa. Onko Saksan mailat missä tehty? Mitä lukee kahvan yläpuolel? Onko DK merkintä?


    • 22

      Itse pelaan hiomattomalla kakkosnelosen pätkällä. Ei taitu liikaa lyönneissä ja on verkolla hyvä. Rystyltä opettelu vaati vähän aikaa, mutta nyt saa lähtemään niinkuin tykin suusta. On äkäsiä lyöntejä. Olen koittanut vaihtaa silloin tällöin kakkosvitoseen lautaan, mutta ilmeisesti siinä tuntuma palloon ei valitettavasti ole sama. Tietysti eri ripeillä siinä saa paljon muutoksia.

      • kakkosvitonen

        Kakkosvitonen vielä parempi.
        Kutosseiskalla harjoittelen voimapuolen kuntoon.


    • exDan

      on ehdottomasti kotimaisista paras: erinomainen kiertojäykkyys ja pitkä grippi. Kahden käden rysty lähtee lujempaa kun Lin Danin vastaava !

      Ja yleensä kaikkia vastustajia kyykytän mun varsinäpy-speciaalilla: lyönti lähtee ku armoton draivi mut kopsahtaaki varteen ja putoaa hyrränä verkkonauhankautta sivurajalle.

    • MarTekMan

      Tiesithän, että Li-Ning sulkapallomailoja ja muita tarvikkeita saa nyt myös Tampereelta?

      Maailman parhaat pelaajat (mm. Lin Dan, Kiinan maajoukkue) ovat valinneet Li-Ning:n, mikset myös sinäkin?

      Lue lisää www.martekman.tk

      Kysy tarjouksia, mailojen testausmahdollisuus, hyödynnä loppukauden poistomyyntitarjoukset...

    • jonexpoika

      Yonexin nanospeed 9900.
      Victorin Inside Wave 37.

      2 melko samanlaista mailaa, molemmat omistan ja niillä pelaan. Kärkikevyitä mailoja, smashit lähtee kovempaa kun laki sallii ja tekninen puoli on erittäin huippua. Kärkipainoiset mailat ovat niille, jotka eivät osaa lyödä tai omista tarpeeksi voimaa sekä räjähtävyyttä lihaksissaan.

    • Jomppa2

      Eipä tuo pelaaminen usein mailasta kiinni jää. Taitaa olla niin että kun on hyvät toimivat jalat ja hyvät kengät niin tuon mailan kanssa pärjää aina. Sulkapallo vaatii peliälyä ja hyvää liikkumista, sen jälkeen tuolla mailalla saavutetaan ehkä jotain. Itse olen pelannut Li-Ningin mailoilla viimeisen vuoden mutta kyllä laadun kanssa on tekemistä heillä vielä, sekä tekstiileissä että mailoissa. Eivät yksinkertaisesti kestä, ja mailasta sain maksaa itseni kipeäksi. Olen pelannut sulkapalloa 25 vuotta, joten jonkinmoista kokemustakin mailoista on.

      Nyt on uusi mailamerkki hakusassa joten mielenkiinnolla kuulisin mikä on pelaajien mielestä hyvä maila tälle kaudelle.

    • ZjaBS12

      Olen kuullut myös, että Li-ningin mailat ei kestä ja ovat pirun kalliita!
      Itse ostin Z-slashin ja Brave Sword 12 - mailan molempiin olen tyytyväinen.
      Onko kellään kokemuksia Eura Sportcenterin verkkokaupasta? Siellä on myös edullisesti mailoja.. Onko kukaan testannut Meteor x80?

    • U15 kilpapelaaja

      yonexin arcci 9 light on paras. olen pelannut 5 vuotta ja 4 vuotta ollut käytössä 9 light (pelaan siis kilpatasolla ja olen 15 vuotias tyttö espoosta ESB). se on naisten kevyt maila mutta se ei ole liian kevyt. kengät on li ningin. virosta saa halvalla netistä tilattua mailoja ja kenkiä . =))

    • badkimton

      Hei U15 kilpapelaaja! Voisitko kertoa tarkemmin, mistä nettiosoitteista löytää hyviä virolaisia online-kauppoja?

      • ,

        yonexest.ee


    • The best

      Victor meteor x80!!!!! Hyökkäävä kilpamaila.

    • Ässä(kö)

      Sulkapalloa n. 15 vuotta harrastaneena olen monet mailat testannut, mutta itse olen ns. kalliimman hintaluokan mailoista mieltynyt Yonexin nanospeed 9900. Kevyt ja ei yhtään kärkipainoinen. Toinen maila millä tykkään pelata on Victoryn Super Nano 09. Victoryn mailoissa paras hinta/laatu- suhde. Yonexin mailat sen takia vaan arvostettuja kun kaikki maailman huiput pelaavat niillä.

    • tietäjätietty

      YONEX MuscelPower 2 4ever

    • Jyspe8

      Ajattelin ostaa Yonexin voltric 70 onko kokemusta kellään? siksi voltric (70) koska 80 on liian jäykkä varsi elikkä medium on juuri sopiva minulle!

    • Sulkapallonpelaaja

      No musta on maras Yonex xXx-TRIPLA333000-500

      Koska se on älyttömän kevyt painaa vähemmän kuin a-4 paperiarkki ja
      saa lyötyy todella hyvin ja nopeasti ja eikä mee mistään rikki ja pysyy aina hyvässä
      kunnossa.

      • Sulkapallonpelaaja

        Korjaus tohon viestiin en tarkoita maras vaan paras.


    • <3YONEX<3

      Yonex At-900 Power nelinpeliin. Yonex At-900 Power:n hinta saksanmaalla jännitettynä omavalintaisella kireydellä ja jänteellä on 99,90 € postit.

      • Kerro_minullekin

        Mistä mukamas ko. mailan saa noin halvalla?


    • pitkään aikaan taas hyvä harrastus takaisin ja pitäis uutta mailaa tilailla. olen siis ihan kuntoluokan harrastaja.

      olisko kellään mitään vinkkiä kun en näistä mitään ymmärrä

      eli tension : 8.5 -13
      string : BG 65, BG 65ti, BG 66, BG 80, BG 80 power, NBG 95, NBG 98, NBG 99, VS 880

      mitä eroaja ja mikä minulle olisi hyvä

      • Harrastepelaaja

        Itselläni on BG80 jänne ja 10kg ja on kyllä hyvät jänteet ja lähtee hyvin lyönnit.


    • Sulkapallo

      Jänteet voivat parantaa mailan pelituntumaa tai antaa lisää vauhtia lyöntiin. Kuntopelaajalle en suosittelisi mitään kaikkein ohuimpia jänteitä, koska ne katkeavat nopeasti. Esimerkiksi BG 65 ja BG 65ti ovat yleensä hyviä valintoja kuntopelaajalle.


      Tuolta löytyy hyvin tietoa erilaisista jänteistä, suosittelen katsomaan.
      http://www.sulkapallo.fi/SSUL/ssulwww.nsf/sp2?Open&cid=content2C8BC5

    • mailanvalinta

      Paras maila löytyy kokeilemalla eli kannattaa kysyä hallilta testimailoja. Oleellisia seikkoja ovat esimerkiksi varren jäykkyys sekä mailan paino.

    • tätä mailaa miettinyt YONEX - Arc Saber 10. kun tilaan saksasta netistä kengät niin menis tuo maila samalla.. hyvistä mailoista voi antaa myös vinkkiä.. 4 vuotta aikoinani pelannut tosin taukookin oli useampi vuosi :)

    • GrandSlam

      Kaipa se paras on Voltric Z-Force.. ei purkkaranteille...:)

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      103
      1525
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1164
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      88
      1097
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      139
      996
    5. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      580
      965
    6. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      1
      917
    7. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      872
    8. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      19
      842
    9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      9
      664
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      8
      640
    Aihe