Millainen apu olisi tarpeen?
Millaista apua nimimerkille erkkivittu voisi antaa
29
202
Vastaukset
- apuatarvitaan
Nopeasti kommentointia katsottuani - aika paljon olisi vaihtoehtoja...🙁
- ainaeivoiauttaa
Taidan tuntea tyypin. Ikävää.
- Erkkivittu
Totuus tekee häijyä. Älkää nyt itkuun pillahtako.
- Erkkivittufani
Suomen koko yleisurheilu on pelkkä vitsi joten murjotaan vitsiä vaan.
- apuaannetaan
Ei kannata erkkivittu ottaa henkilökohtaisesti. Hyvää tässä tarkoitetaan.
- Jääkiekkooishyvä
Ehkä ev tarvitsee kanavan, jossa purkaa traumaattisia lapsuusiän kokemuksiaan. Joskus koulun urheilutunnit voi olla kovia, jos sattuu olemaan huono urheilijana. Ei hän varmaan mitään pahaa tarkoita. Harmillista on lähinnä se, että tuo negatiivisuus kuluttaa lähinnä ev:a itseään. Jokaiselta paikkakunnalta löytyy kyllä apua - rohkeasti vain pyytämään!
- Liikuntaavaanlisää
Rohkeasti vain liikkumaan. Kävelyllä on hyvä aloittaa tai frisbeegolfilla. Liikunta poistaa pahaa oloa eikä tarvi kovin pitkään liikkua, kun huomaa että mieli tulee positiivisemmaksi. Tsemppiä liikkumiseen EV!
- Erkkivittu
Heh...hehehheee....Hehheeeeee. Mika Lehtimäkikö se siellä itkeä pillittää. Tule ooju kokeilemaan lajissa kun lajissa niin ei mitään jakoa minulle
- itelläkinollujoskus
Ev on varmasti ihan ok nuorimies. Vanhempien kans ei koskaan juttele liikaa. Sitä varten vsnhemmat on olemassa! Elämä oikenee kyllä kun malttaa vaan.
- töitäonkyllä
Tyln tekeminen vois helpottaa. Www.mol.fi sivuilta löytyy
- Erkkivittu
Sanoo apukoululainen joka ei osaa edes kirjoittaa. Olen juuri nytkin työpaikallani.
- ERGGIf
Erkin elämä nyt ei mennyt putkeen, johonkin pitää purkaa paha oloa. Sääli että kohteena ovat urheilijat, mutta hyvä myös, koska he eivät suomi 24 paljon lue.
- Auttajaxxxxc
Erkki, voin kyllä auttaa hoitokulujen maksamisessa jos sinulla ei ole varaa.
- Erkkivittu
Voi kynel. Joukko luusreita täällä itkemässä kun samankaltaiset luuserit tunaroivat kisoissa.
- Apuaaaa
Hyvä Erkki, anna itkupotku raivareiden tulla. Se on ensimmäinen askel parantumiseen.
- Erkkivittu
Heh. Mene salille. Se on ensimmäinen askel tuloksiin.
- ErkinMieli
Erkki, miksi et voi jättää palstan? Saatko jotain sadistista tyydytystä siitä että vittuilet täällä? Ei ole meidän tai urheilijoiden syy jos oma elämäsi on päin persettä.
- Erkkivittu
En voi koska olette niin surkeita. Tietä pitää kouluttaa ja erityisesti surkeita urheilijoita. Omsa elämäni on loistokas. 202 pituutta 130 kiloa pelkkää LIHASTA. ÄLÄ TULE VITTUILEMAAN. Nauran epäonnistujille. Minä olen syntynyt voittajaksi!!!!!!!
- kjhhkk
Pitkät kaatuu vaan korkeemmalta ja kovempaa... Ja kyllähän se ihan fakta on, että jos omaa paremmuuttaan pitää kehua ja ylistää nimettömänä keskustelupalstalla, ei todellakaan ole voittaja! Vaan...
- ERKINMIELI
Kivahan se on varmasti keksiä tarinoita netissä :)
- Erkkivittufani
Valitettavasti asia on niin, että hyvät tulokset näkyvät urheilijan fyysisessä ja psyykkisessä olemuksessa. Jos naama on kuin norsun vittu ja kroppa muistuttaa karjakon vartaloa ja miehillä kukkakeppihomon niin ei niitä tuloksia silloin synny.
- ergggi
Provosointia koitat, mitäs sitten kun kukaan ei vastaa enään? :)
- ergggi
Olen homo.
- Erkkivitunfani
Pyydän anteeksi kaikilta täällä, olen mielisairas enkä aina tiedä mitä kirjoitan. Onneksi minulla on hoitaja joka auttaa välillä
- HoitajaAlfa
Mukava juttu Erkki että sinulla on hoitaja, mutta oletko miettiny että laitos voisi olla oikein mukava paikka sinulle? Sielä hoitajat olisi aina paikalla :)
- Erkkivittu
Heh.
- Helpishere
Tälläistä apua.:
1.kukaan ei enään vastaa Erikille
2. Vertailkaa eri nimimerkkejä, hän vaihtaa niitä usein
3. Muistakaa trollia ei voi voittaa väittelyssä
Näitä jos seuraatte niin eiköhän Erkki kohta jätä meidät rauhaan. - Helpishere
Koska haluamme homostella rauhassa
- Kylläerkkipärjää
Ei erkkivittuakaan saa kiusata. Parhaansa hänkin yrittää. Ei aina voi voittaa. Hienoa, että ev on päässyt töihin. Silloin ei kyllä kannattaisi surffailla netissä ja purkaa pahaa oloa. Työstä kannattaa pitää kiinni. Tsemppiä silti ev!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
1 Eurolla 35 euroa, 1.5x minimikerroin, 0x kierrätys ja minimitalletus vain 5e!
Noniin nyt pamahti sitten VB:ltä älyttömän kova tarjous ensitallettajille. Euron panoksella 35 euroa jos kokkishown voit32728Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1581351Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on491165Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä191037- 1261030
Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2071020Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️223974Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk300915- 42909
- 72875