Olen nähnyt kiinnostavan oloisia ikäisiäni viiskymppisiä motoristimiehiä rantakahvilassa. Tänä kesänä tajusin heissä olevan monia fiksuja, selväpäisiä, vapaita ja aitoja tyyppejä.
En etsi elättäjää, en toisaalta pikasuhteita. Mutta enpä uskalla alkaa juttusille. Jokin yhteinen kesäinen ajanviettotapa oisi kiva. En purjehdi, pelaa tennistä, en golfaa, en ole karavaanari, eikä minulla ole mökkiä. En vietä kesälomaani pelkästään/ enimmäkseen rannalla maaten tai siiderin ääressä terasseilla.
En ole ennen ollut moottoripyörän kyydissä, enkä kuvittelekaan sellaisen ajamista itse ehdottavani/ hallitsevani, mutta onko kyydissä olemisessa jotakin huomioitavaa?
Huolisitko ekaa kertaa moottoripyörän kyytiin?
Ujoblondi
1
223
Vastaukset 1
Mene vaan rohkeasti juttelemaan ja kun valikoituu mielenkiintoinen kaveri kerro vaan että haluaist kyytiin. Itse motoristinä olisin pyynöstä kovin mielissäni. Muista että miehetkin voi olla ujoja, etenkin kauniiden naisten suhteen. Siis rohkeasti vaan. Keroppa myöhemmin kunka meni.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1771570
Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.103782En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58735Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset203598- 48546
- 126546
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus50528- 37526
Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä15510- 25493