Oon siis 15v poika ja tuntuu ettei mun elämässä oo kauheesti sisältöö. Oon aika paljon vaan koneella ja puhelimella enkä nää mun kavereita, vai pitäskö sanoa tuttuja, melkeen ikinä näin kesällä. Emmätiiä voinks mä ees sanoo niitä mun kavereiks ku en nää niitä vapaa ajalla ikinä. Siel mis asuin ennen mul oli pari sellasta kaverii joitten kaa olin koulun jälkeenkin mut ei täällä ja koska tää on nii sairaan pieni paikkakunta ni en löydä täältä kovin paljoo mun tyylisii kavereita eikä täällä oo oikee mitään tekemistä. Tällä hetkellä mulla ei oo mitään harrastuksii kaan.
Ni eli mistä saisin mun elämään vähän sisältöö ? Ja kavereita. Ku tääl ei oo mitään mahdollisuuksii tutustuu uusiin ihmisiin ku kaikki tuntee jo toisensa, tai ainaki luulee tuntevansa. Ja sit tääl ei oo paljoo harrastus mahdollisuuksiikaa. Sit tykkään jutella netis ulkomaalasille ja kaikille tuntemattomille mut ei ne oo oikeit kavereit ku en voi nähä niitä oikeesri ku ne asuu niin kaukana mut onhan niille silti kiva jutella. Ni auttakaa joku plz haluun mun elämää jotain sisältöö
mul ei oo elämäää
12
230
Vastaukset
- Vvv17
Missä sä asut?
- Elämäonpaska
Ittellä sama ongelma ollu jo kohta 2 vuotta ku oon vaan himas koneel...en kyl oikee pysty auttaa mut netistä tai peleistä saattaa löytyy iha järkevii ihmisii joitte kaa jutella...
- samehere
et oo yksin!
Sama juttu täälläkkin. Enpä mä paljoa muuta tee kun oon kalassa 24/7 . Perkeleellistä, on siitä yli kuukausi ku näin viimeks samanikäsen "kaverin".
- Höhööö
Sama täälläkin. Mulla on yksi kaveri jota nään vapaa-ajalla. Yläasteen jälkeen sekin varmaa hävii johonkin :(
- Älämenemetsään
Mene sieneen tai mustikkaan.
- samatilanne
Minkä ikäsii ootte ja mistäpäin
- Poika9999
Täällä olis 17v poika helsingistä
- kikkihiiri123
miksette ala käymään salilla?
- Poika17vv
Kannattaa olla mun kaveri rahaa löytyy
Luonnossa liikkuessa ei tekeminen lopu, jos se vaan kiinnostaa. Samanhenkisiä kavereitakin saattaisi löytyä, varsinkin jos hyväksyt ikäeroa.
Jos vähääkään kiinnostaa, niin liity vaikka metsästysseuran toimintaan, jos sellainen paikkakunnalla on. Voit päästä opettelemaan vaikka savikiekkojen ammuntaa tms.- cklgzxhk
Itsellä oli pitkään sama ongelma.
Sitten aloin vaan harrastaa kaikenlaista. Sieltä niitä kavereita sitten tuli. Ja pyydä potentiaalisia kavereita ulos. Nykyään se on helppoa kun on face ja Watsapp jne.
Lopulta tosi erilaistenkin ihmisten kanssa löytää kaikenlaista yhteistä kiinnostuksenkohdetta. Ei siis niin välttämättä tarvitse olla edes samanhenkinen.
Monesti muitten kiinnostuksenkohteet ovatkin kiinnostavia, kun et heti tuomitse heitä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiitos rakastamani,
tämän päiväisestä toisaalla, jos tahdoit minulle sillä myös jotain viestittää. ❤️ Toivon, että nähdään vielä ja saadaan343263- 1592317
- 1361768
Seiska: Ensitreffit Anna nosti katsojien karvat pystyyn - Touhuaa tätä auton ratissa: "Älytöntä..."
Annan käytös herättää vahvoja tunteita. Huh, huh, näyttää kyllä aikamoisen vaaralliselta touhulta auton ratissa… Lue l141391Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.391185Venäjältä tullut jo 2 noottia. Kolmatta ei tule, silloin jo hyökätään
Suomi on saanut itänaapurilta muutaman päivän sisään jo kaksi tiukkasanaista noottia. Venäjä ilmoittaa paheksuvansa sit2601083Hämeenlinna määrättiin maksamaan sakot - maahanmuuttaja lapsi oli kuullut koulussa maininnan Jeesus
Hämeenlinna joutuu maksamaan 1 500 euroa korvauksia koska lapsi oli kuullut koulussa laulun jossa oli mainittu Jeesus. Y2081015Ranta-Kosulassa riitaisaa!!
Siellä Kosulassa on ny isot jytinät käynnissä. Kaksi peräkamaripoikaa kaivaavat haudatun sotakirveen esille. Kumpiko on61969- 79969
- 103865